alles binnen de West-Friese omringdijk he!!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:48 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik dacht tijdelijk weg te zijn uit Westfriesland maar blijkbaar valt Oudkarspel er toch nog wel onder. Ach ja, je kunt niet alles hebben.
Ik zit zo dicht bij Alkmaar dat ik er nu toch wel een keer buiten dacht te zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alles binnen de West-Friese omringdijk he!!
Als je maar zorgt dat je racevest nog pastquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:42 schreef wyccie het volgende:
Ik heb deze week enorm zitten vreten in het kader van koolhydraten stapelen.
Dat is een leuk tripje! Hoeveel km is dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jeetje wat een prestaties weer voor een zaterdag, en dan hebben we de zondag nog.
Zelf ook nog even de deur uit geweest voor een loopje die al een tijdje op het lijstje stond, van de Dam naar de Dom gelopen. Het weer was helaas behoorlijk troosteloos vandaag en aardig koud.
Ik wam uit op 44,15. https://connect.garmin.com/modern/activity/719574774quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:10 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dat is een leuk tripje! Hoeveel km is dat?
Ja, dat vink ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kom nog even mijn bewondering voor de Salland lopers uitspreken. En man man man wat een klasse apart is die Vink!
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik wam uit op 44,15. https://connect.garmin.com/modern/activity/719574774
Ok, komt ie:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:12 schreef Nirak het volgende:
Het is avond en ik had gehoopt op verslagen van alle Salland mannen. Maar helaas nog nietsGelukkig wel foto's van Gotc
![]()
Super gelopen heren! Ik wacht de verslagen rustig af
...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Toen pas? ik liep al toen ik 1 jaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |