LOLquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:07 schreef Fokker89 het volgende:
Meer info: Gigantische penis gespot op radar
My middle name.quote:
Ik kan anders ook niet ontkennen dat ik er niet een beetje hard van ben geworden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne vindt dit stiekem best een opwindend gifje.
Vega?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Tijd om een heerlijke pizza te maken /tuinbroekstijl
En je dan 3 weken niet scheren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal van die exotische teringgroentes erop.
Nee joh, zelf maken is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Te maken zelfs, ik smijt dit gewoon in de oven.
[ afbeelding ]
Bijna wel, ik had nog maar 4 plakken salamiquote:
Meteen kapotslaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Uccie het volgende:
Die TT, dat zei mijn collega ook vanmiddag.
Misschien ben ik je collega wel stiekem.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Uccie het volgende:
Die TT, dat zei mijn collega ook vanmiddag.
Hij is groter.quote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien ben ik je collega wel stiekem.
Het spijt me, krijg ik nu een note?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is echt een razend kutplaatje, moet je eigenlijk niet posten.
Dat zou wel moeten ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het spijt me, krijg ik nu een note?
Nee een noot.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het spijt me, krijg ik nu een note?
Ik kan in de betreffende afbeelding geen schede ontdekken, derhalve is jouw stelling incorrect.quote:
Je bent zelf een louter.quote:
Ik hoorde vanmiddag dat iemand een verkeerde routebeschrijving kreeg naar het gemeentehuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan het ook een andere kant laten op lopen
Goedzo, in de huidige maatschappij moet alles maar voorgekauwd worden, een beetje avontuurlijk verdwalen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat iemand een verkeerde routebeschrijving kreeg naar het gemeentehuis.
Maar ik zei niks want dan hebben ze iets te doen, dacht ik.
Een plak deeg, waar wat tomatensaus, gele paprika, champignons, salami en kaas op is gegooid, dit heeft hij vermoedelijk even in de oven gedaan. waarna hij het presenteerde op een witte snijplank van de blokker.quote:
Niet zo haten jij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten woekeren overal, met je komkommerpizza en Partij voor de Dieren.
Nee, ik verblijf een tijdje bij mijn ouders en de achterburen zijn tokkies. En nu zie ik dat ze dit weekend weer 1 van hun tokkiefeestjes gaan geven.quote:
Gezellig toch, lekker schultenbrau en rosé naar binnen gieten en van de volksmuziek genieten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik verblijf een tijdje bij mijn ouders en de achterburen zijn tokkies. En nu zie ik dat ze dit weekend weer 1 van hun tokkiefeestjes gaan geven.
Bitterballetje erbij, eigenlijk niet eens zo slecht idee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gezellig toch, lekker schultenbrau en rosé naar binnen gieten en van de volksmuziek genieten.
Nee, dit is echt een zwaar asociaal gebeuren met flinke overlast. Die verhalen kennen jullie niet omdat ik daar vroeger altijd in het POL-Cafe over liep te fulmineren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gezellig toch, lekker schultenbrau en rosé naar binnen gieten en van de volksmuziek genieten.
Na 22u kun je politie op afsturen, of is jullie APV daar anders?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dit is echt een zwaar asociaal gebeuren met flinke overlast. Die verhalen kennen jullie niet omdat ik daar vroeger altijd in het POL-Cafe over liep te fulmineren.
Fucking tuig is het, hebben ook echt overal schijt aan en komen daar ook gewoon voor uit.
Hele tuin is 1 grote party-tent en dan zetten ze een dikke geluidsinstallatie buiten. Klokslag 22.00 uur gaat het volume ook steevast omhoog en gaan ze nog harder schreeuwen, in een buurt waar veel oude mensen wonen.
Dan moet je dus zo'n tennisballetje maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dit is echt een zwaar asociaal gebeuren met flinke overlast. Die verhalen kennen jullie niet omdat ik daar vroeger altijd in het POL-Cafe over liep te fulmineren.
Fucking tuig is het, hebben ook echt overal schijt aan en komen daar ook gewoon voor uit.
Hele tuin is 1 grote party-tent en dan zetten ze een dikke geluidsinstallatie buiten. Klokslag 22.00 uur gaat het volume ook steevast omhoog en gaan ze nog harder schreeuwen, in een buurt waar veel oude mensen wonen.
Ja, ik ga dus gewoon maar weer bellen denk ik. Feest is pas morgen maar ik ben nu dus al over de zeik want ik zie die party-tent bende al staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na 22u kun je politie op afsturen, of is jullie APV daar anders?
Ze zijn nog niet eens begonnen en je kan het nu al niet meer aan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus gewoon maar weer bellen denk ik. Feest is pas morgen maar ik ben nu dus al over de zeik want ik zie die party-tent bende al staan.
Nee dat mag allemaal niet joh, ik heb ooit eens gezegd dat ik er geen moeite mee heb om die mensen af te schieten en toen werd ik meteen op medicatie gezet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je dus zo'n tennisballetje maken.
Zoiets als DWDD.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens begonnen en je kan het nu al niet meer aan?
Het ligt erg gevoelig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens begonnen en je kan het nu al niet meer aan?
Vind ik niet zo'n hele vreemde beslissing.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat mag allemaal niet joh, ik heb ooit eens gezegd dat ik er geen moeite mee heb om die mensen af te schieten en toen werd ik meteen op medicatie gezet.
Ja dat was in dat jaar dat Tristan ging flippen, dus wilden ze geen risico nemen. Inmiddels slik ik die medicatie niet meer omdat ik eigenlijk gewoon een hele goede jongen ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n hele vreemde beslissing.
Tristan heeft ook niet veel goeds gedaan voor de verwarde mens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat was in dat jaar dat Tristan ging flippen, dus wilden ze geen risico nemen. Inmiddels slik ik die medicatie niet meer omdat ik eigenlijk gewoon een hele goede jongen ben.
en dan met live commentaar op de FP.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet Yoki er een camera op zetten met een livetopic erbij.
Dan is het nog te doen.
Of een slechte schutter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat was in dat jaar dat Tristan ging flippen, dus wilden ze geen risico nemen. Inmiddels slik ik die medicatie niet meer omdat ik eigenlijk gewoon een hele goede jongen ben.
Nee idd, ik vond het ook wel een beetje zuur om met zo'n mafkees vergeleken te worden. Kijk, ik ben meer als Kees weetje.. ik flip gewoon de pan uit en roep allemaal dingen maar ik ga echt geen mensen neerschieten hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tristan heeft ook niet veel goeds gedaan voor de verwarde mens.
Maar ik snap wel dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee idd, ik vond het ook wel een beetje zuur om met zo'n mafkees vergeleken te worden. Kijk, ik ben meer als Kees weetje.. ik flip gewoon de pan uit en roep allemaal dingen maar ik ga echt geen mensen neerschieten hoor.
Ja ik ook, dat is gewoon normaal. Mijn psychiater heeft mij ook gewaarschuwd dat ik geen dreigende uitspraken meer mag doen omdat hij dan eigenlijk verplicht is om de politie in te schakelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik snap wel dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen.
Maar dat weten zij niet, en aangezien de meeste daders worden geclassificeerd als zo'n lieve jongen, snap ik het ook wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee idd, ik vond het ook wel een beetje zuur om met zo'n mafkees vergeleken te worden. Kijk, ik ben meer als Kees weetje.. ik flip gewoon de pan uit en roep allemaal dingen maar ik ga echt geen mensen neerschieten hoor.
Gewoon hier doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat is gewoon normaal. Mijn psychiater heeft mij ook gewaarschuwd dat ik geen dreigende uitspraken meer mag doen omdat hij dan eigenlijk verplicht is om de politie in te schakelen.
Nah, ik word ook gewoon te oud voor die shit. Ik heb helemaal geen zin meer in geweld en daarmee dreigen. Ik hoop gewoon dat er morgen een goede show op Gutter is of zo, misschien dat ik me dan zo kan afsluiten met een koptelefoon op.quote:
Fokker's Quiz deel 3quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, ik word ook gewoon te oud voor die shit. Ik heb helemaal geen zin meer in geweld en daarmee dreigen. Ik hoop gewoon dat er morgen een goede show op Gutter is of zo, misschien dat ik me dan zo kan afsluiten met een koptelefoon op.
Sowieso gezellig.quote:
Toch niet door mijn quote van netquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik heb vanavond wel een Tristanmomentje. Als we hier dan toch depressief gaan doen he. Ellende
Gewoon een deur in elkaar slaan, het helpt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, ik heb vanavond wel een Tristanmomentje. Als we hier dan toch depressief gaan doen he. Ellende
Ik zit nu Utopia te kijken, maar daar wordt jij niet vrolijker van denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Komt er nog wat leuks op de TV vanavond?
Nou ja, het enige wat er dan gebeurt is dat mijn deur stuk is. Lijkt me niet echt opbeurendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon een deur in elkaar slaan, het helpt.
Ik heb vanmiddag Utopia gekeken. Niks voor mij neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit nu Utopia te kijken, maar daar wordt jij niet vrolijker van denk ik.
Gaat tochten als een gek, daar heb je inderdaad echt helemaal niks aanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het enige wat er dan gebeurt is dat mijn deur stuk is. Lijkt me niet echt opbeurend
Gewoon een krat bier leegdrinken en kut roepen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het enige wat er dan gebeurt is dat mijn deur stuk is. Lijkt me niet echt opbeurend
Jeetje, wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef timmmmm het volgende:
En je dan morgen nog slechter voelen, goed advies jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon een krat bier leegdrinken en kut roepen.
Morgen ga je wel spijt hebben, maar dat is morgen.
Oh ik zie het al.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Utopia gekeken. Niks voor mij nee
Wie tof wil doen moet pijn lijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En je dan morgen nog slechter voelen, goed advies ja
There's no such thing as bad publicityquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan komt FOK! ook slecht in het nieuws omdat ik wel eens een foto met wapens gepost heb.
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Derksen vertelt net dat Ajax regelmatig dit soort 'incidenten' heeft maar het normaal gesproken in de doofpot gaat.
Terwijl je dat niet verwacht.
Niet verrassend met zoveel kansenjeugd in je jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Derksen vertelt net dat Ajax regelmatig dit soort 'incidenten' heeft maar het normaal gesproken in de doofpot gaat.
Terwijl je dat niet verwacht.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog een foto voor het wat draag je vandaag topic?
Ik heb die natte pizza van je ook nog niet gezien ...quote:
Je weet dat dat stiekem Carlo is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:29 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zag net de tvkantine met een natte Jinek.
Daar ga je toch niet vrijwillig naar kijken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:29 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zag net de tvkantine met een natte Jinek.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet dat dat stiekem Carlo is?
Stond aan bij mijn broer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vrijwillig naar kijken?
Gaat het nu weer over Utopia?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vrijwillig naar kijken?
Dat zetten ze ook aan op Guantanomo Bay hoorde ik.quote:
6 - 14 juni FP Purge dusquote:
Heb je een bad op je hotelkamer?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
200 euro, 8 dagen, 4-sterrenhotel incl ontbijt. Geen slechte deal
Ik heb een bad voor de deur, goed genoeg. En een zeetje. Maar ik zal ook wel een bad op mijn kamer hebbenquote:
All-inclusive met waterig bier en moonshine?quote:
Ik denk in bad.quote:
Nicequote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Weet je wat pas nice is ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Of in Vermist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk zien we timmmmm over een paar maanden niet terug in Red Mijn Vakentie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat pas nice is ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ga je nu opeens zo doenquote:
Het is je vergevenquote:
Dope.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Gahahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel iemand die zich laat slaan door zijn vriendin.
Ik ben niet echt het type waar vrouwen op gaan slaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel iemand die zich laat slaan door zijn vriendin.
Ik heb een deur in elkaar getrapt (geen grap).quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag het eerste seizoen king of the nerds gekeken. Geestig
Verkeerde account Yokiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een deur in elkaar getrapt (geen grap).
Nee, was vanmiddag al, oude tuindeur naar de eeuwige jachtvelden gestuurdquote:
Het is super vet:Dquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat me even weten of het een beetje leuk is
Weet je wat ook leuk is ...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat me even weten of het een beetje leuk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 13-03-2015 23:03:41 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Jammer dat je weer de fascist uithangt.quote:
Inderdaad. #TEAMLTKDVquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat je weer de fascist uithangt.
Je bedoelt, waarom zit Dolf Janssen nou weer bij Pauw?quote:
Waarom Dolf Janssen? is per definitie een goede vraag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bedoelt, waarom zit Dolf Janssen nou weer bij Pauw?
Ohquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Waarom Pauw?
Dat zou een betere vraag zijn.
Heb jij liever Tijs?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Waarom Pauw?
Dat zou een betere vraag zijn.
Eva natuurlijk.quote:
Dat zeggen veel mannen, als ze haar van dichtbij hebben gezien.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die is behoorlijk matig. Ook met make up.
Die zie ik liever nooit meer.quote:
Die heeft al een tijdje d'r beste tijd gehad ...quote:
Ik bedoel als presentatrice.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mannen, als ze haar van dichtbij hebben gezien.
Ik vind het wel een mooie vrouw.
geluid uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel als presentatrice.
Ze is wel gewoon lekker natuurlijk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft al een tijdje d'r beste tijd gehad ...
Laat mijn berggeit erbuiten jaquote:
Is ze werken vanavond?quote:
Nee, ze is alleen Specu beuquote:
Ik vond dat liedje van Sia wel leuk dat jij laatst had gepost.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Als je goede muziek wil horen moet je gewoon naar The War on Drugs luisteren en verder je bek houden.
Met of zonder enkelband?quote:
Die is goed ja, leuk 12 jarig balletdanseresje ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje van Sia wel leuk dat jij laatst had gepost.
Dat dansen hoeft dan weer niet zo maar goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is goed ja, leuk 12 jarig balletdanseresje ook.
Kap dan ook eens met die scooters jatten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
7 dagen. Ellendig was het. Nu 1 dag verlof en dan vanaf morgen weer 5.
Ja moneyz jwz G.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kap dan ook eens met die scooters jatten.
Probeer ze dan volgende keer niet weer aan de popo te verkopenquote:
Om de een of andere reden mislukt deze gevatheid elke keer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer ze dan volgende keer niet weer aan de popo te verkopen.
Ja dat was een klein foutje....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer ze dan volgende keer niet weer aan de popo te verkopen.
Sorry, ik ben niet zo ruig met straattaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om de een of andere reden mislukt deze gevatheid elke keer.
Heb je haar ook weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Gewoon krakaka zeggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo ruig met straattaal.
KRAKAKA MOTHERFUCKERS!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je haar ook weerDoe eens godverdomme aardig tegen mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Weet je heel zeker dat hij het wasquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:15 schreef GGMM het volgende:
Specularium gaf mij net een groot compliment.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Doe eens godverdomme aardig tegen mij.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mocromaniac zou dit nooit zo zeggen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een hele aardige jongen.
Doe es nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb naakt op Yvonne gelegen toen ik werd geboren.
Jij ook niet .quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
En jij weet niet wat yvonne met 19 jarige jongens heeft
Dat weer wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook al ben ik 22, Yvonne zou me gewoon doen. Al staat Mani er naast te huilen.
Jij bent 15 toch? Toen was yvonne allang in de overgang johquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:25 schreef Fylax het volgende:
Iedereen ligt naakt op z'n moeder bij de geboorte, je wordt toch niet geboren met kleren aan
Ik weet nog goed dat ik 15 was, er was geen internet. Althans, ik had het niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet nog goed toen ik 19 was en de crew in kwam
Toen was studioviesdik in mijn herinnering trouwens nog goed te doenquote:
Mani en ik genieten hier van met volle teugen.quote:
Dit overkwam mij pas toen ik 22 was #neverforget.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:55 schreef timmmmm het volgende:
Voor 50 cent kon je een half uur in de bibliotheek op internet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik 15 was, er was geen internet. Althans, ik had het niet.
Waaronder FOK! maar dan moest je over Big Brother praten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor 50 cent kon je een half uur in de bibliotheek op internet.
Er waren 3 pagina's.
Zo goedkoopquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
Dat deed ik eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er waren 3 pagina's.
Niet toen ik 15 wasquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waaronder FOK! maar dan moest je over Big Brother praten.
Ohja dat is wel tof ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij wel, we kwamen erachter dat je daar tablatuur kon downloaden.
Gewoon de codes opzoeken om op je 3210 zelf een ringtone te makenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij wel, we kwamen erachter dat je daar tablatuur kon downloaden.
Die kwamen een paar jaar later.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de codes opzoeken om op je 3210 zelf een ringtone te maken
Volgens mij in '99 al hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kwamen een paar jaar later.
inb4 timmmmm met een streepje er door heenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent 15 toch? Toen was yvonne allang in de overgang joh
* timmmmm rent weg
Oehquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:55 schreef timmmmm het volgende:
Maar hij is dan ook al onmin oud.quote:
Ik in '96.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was in '97 klaar met middelbare school.
Ik begon in '99quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was in '97 klaar met middelbare school.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:06 schreef YokiKater het volgende:
De jaren '90 waren gewoon een goed verhaal.
Alsnog bijna twee keer zo oud als Falyxquote:
28 ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog bijna twee keer zo oud als Falyx
Zoiets jaquote:
Van de AH? Hebben jullie eerst aarde in de potjes gedaan tot 1 cm onder de rand? Zo staat het in de instructies maar dan past dat 'zaadmatje' er helemaal niet meer in. Valt helemaal uit elkaar bij mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:23 schreef Tem het volgende:
Het is hier één grote moestuin. Werkt allemaal prima.
Jeetje, sterkte.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van de AH? Hebben jullie eerst aarde in de potjes gedaan tot 1 cm onder de rand? Zo staat het in de instructies maar dan past dat 'zaadmatje' er helemaal niet meer in. Valt helemaal uit elkaar bij mij.
Ja, van de AH. Mijn vriendin houdt zich ermee bezig dus ik heb geen idee. We gebruiken gewoon lege blikjes ipv potjes. Maar begrijp nu net uit haar verhaal dat je die 1 cm niet te letterlijk moet nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van de AH? Hebben jullie eerst aarde in de potjes gedaan tot 1 cm onder de rand? Zo staat het in de instructies maar dan past dat 'zaadmatje' er helemaal niet meer in. Valt helemaal uit elkaar bij mij.
Ik snap een topic openen omdat je een cadeautje gekocht hebt voor je vriendin niet zo. Nou ja, ik snap het wel, stoer doen omdat je een stervensdure tas koopt en dan denken dat het boeit, ik snap het alleen nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik snap dat gehakketak op Iwanius niet zo.
Er worden wel vreemdere topics geopend, dus als dat de norm wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap een topic openen omdat je een cadeautje gekocht hebt voor je vriendin niet zo. Nou ja, ik snap het wel, stoer doen omdat je een stervensdure tas koopt en dan denken dat het boeit, ik snap het alleen niet
Voor dat lapje stof wat vermomd is als een tas kun je ook heel erg comfortabel op vakantie of een auto kopenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap een topic openen omdat je een cadeautje gekocht hebt voor je vriendin niet zo. Nou ja, ik snap het wel, stoer doen omdat je een stervensdure tas koopt en dan denken dat het boeit, ik snap het alleen niet
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat iemand vrijwel alleen maar topics opent en posts maakt om stoer te doen irritatie opwekt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Er worden wel vreemdere topics geopend, dus als dat de norm wordt.
Ah, een soort Mani dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Vergelijk het met Fylax, voor mensen die hem af en toe eens tegen komen, is het gewoon een user maar als je hem veel tegenkomt is ie vaak stervensirritant.
Daar staat dan weer tegenover dat dat ook niet hetzelfde is zonder het gezeik erop.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:44 schreef Tem het volgende:
Ik vind het wel mooi hoor dat soort figuren. Een forum kan niet zonder paradijsvogels.
Ergens heb ik ook wel medelijden, kennelijk heeft ie geld zat maar kan hij alleen daarmee patsen of FOK!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat iemand vrijwel alleen maar topics opent en posts maakt om stoer te doen irritatie opwekt.
Ik kom hem zelden tegen, dus heb er niet zo veel last van, maar dat het irritant is kan ik me wel voorstellen
True.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar staat dan weer tegenover dat dat ook niet hetzelfde is zonder het gezeik erop.
Goede kuiten heeft die vrouw, daar kijk ik toch als eerst naar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:44 schreef timmmmm het volgende:
In ander nieuws, ik word heel verdrietig van RTL Late Night. Het moment dat je ziet dat Hannah Verboom niet meer lekker is, maar gewoon oud wordt.
Gelukkig hebben we Bracha nog.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft wel een kind geworpen van Daan Schuurmans, dat vind ik dan wat minder.
Je moet Tan van gisteren maar eens terugkijken. Ik was teleurgesteld.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond haar nog wel goed te doen in Feuten, dat is toch niet zo lang geleden.
Dat komt door de belichting.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet Tan van gisteren maar eens terugkijken. Ik was teleurgesteld.
Zag ze er uitgeleefd uit?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet Tan van gisteren maar eens terugkijken. Ik was teleurgesteld.
Beetje zoals Marianne.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon als een vrouw tegen middelbare leeftijd aan. Zonde
Hm okee, dat vermoedde ik al aangezien mijn hoopjes aarde nu 10 cm boven het potje uitstekenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, van de AH. Mijn vriendin houdt zich ermee bezig dus ik heb geen idee. We gebruiken gewoon lege blikjes ipv potjes. Maar begrijp nu net uit haar verhaal dat je die 1 cm niet te letterlijk moet nemen.
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de codes opzoeken om op je 3210 zelf een ringtone te maken
Schoonheid zit van binnen, Specularium.quote:
Buffy vond ik ooit een dikke Topshow.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jadat heb ik wel gedaan, had ik de tune van Angel als ringtone.
(Spin-off van Buffy the vampire slayer)
Hier had Theo nog een goed stukje over.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen, Specularium.
Ja, maar je wilt ook wel gewoon een lekker ding....maar met een goed karakter.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen, Specularium.
Haha.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt ook wel gewoon een lekker ding....maar met een goed karakter.
Mannen zijn gewoon erg veeleisend.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar je wilt ook wel gewoon een lekker ding....maar met een goed karakter.
Vrouwen gelukkig niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon erg veeleisend.
Wat, jij wilt toch geen pittig kapsel met tuinbroek.quote:
Ik wel. Eisenlijst, 3 A4'tjes, lettertype 10.quote:
Valt reuze mee hoor. Elke vrouw die daadwerkelijk een vagina heeft en ook in staat is haar benen ver genoeg uit elkaar te doen, kan via elke datingsite een man scoren.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon erg veeleisend.
Wat zijn de belangrijkste eisen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel. Eisenlijst, 3 A4'tjes, lettertype 10.
Dat hij ademt.quote:
Karakter maakt uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat, jij wilt toch geen pittig kapsel met tuinbroek.
Hoe lief ze ook is.
Aan de andere kant een bloedmooie heks gaat het ook niet worden.
*Checkquote:
Vergeet niet om je rode plukje te vragen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karakter maakt uiterlijk.
En ik bedoelde met pittig doen dat ik bijna te laat ben voor de kapper.
Stukje rood en stukje blond heb ik ook wel eens gezien.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vergeet niet om je rode plukje te vragen.
Ik zag er pas eentje in real-life
Pics.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:14 schreef Specularium het volgende:
Nou het is weer gelukt.
Ik vind dat scheermes in mijn nek wel aangenaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |