LOLquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:07 schreef Fokker89 het volgende:
Meer info: Gigantische penis gespot op radar
My middle name.quote:
Ik kan anders ook niet ontkennen dat ik er niet een beetje hard van ben geworden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne vindt dit stiekem best een opwindend gifje.
Vega?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Tijd om een heerlijke pizza te maken /tuinbroekstijl
En je dan 3 weken niet scheren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal van die exotische teringgroentes erop.
Nee joh, zelf maken is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:09 schreef Mani89 het volgende:
Te maken zelfs, ik smijt dit gewoon in de oven.
[ afbeelding ]
Bijna wel, ik had nog maar 4 plakken salamiquote:
Meteen kapotslaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Uccie het volgende:
Die TT, dat zei mijn collega ook vanmiddag.
Misschien ben ik je collega wel stiekem.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Uccie het volgende:
Die TT, dat zei mijn collega ook vanmiddag.
Hij is groter.quote:
Dat denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien ben ik je collega wel stiekem.
Het spijt me, krijg ik nu een note?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is echt een razend kutplaatje, moet je eigenlijk niet posten.
Dat zou wel moeten ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het spijt me, krijg ik nu een note?
Nee een noot.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het spijt me, krijg ik nu een note?
Ik kan in de betreffende afbeelding geen schede ontdekken, derhalve is jouw stelling incorrect.quote:
Je bent zelf een louter.quote:
Ik hoorde vanmiddag dat iemand een verkeerde routebeschrijving kreeg naar het gemeentehuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan het ook een andere kant laten op lopen
Goedzo, in de huidige maatschappij moet alles maar voorgekauwd worden, een beetje avontuurlijk verdwalen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat iemand een verkeerde routebeschrijving kreeg naar het gemeentehuis.
Maar ik zei niks want dan hebben ze iets te doen, dacht ik.
Een plak deeg, waar wat tomatensaus, gele paprika, champignons, salami en kaas op is gegooid, dit heeft hij vermoedelijk even in de oven gedaan. waarna hij het presenteerde op een witte snijplank van de blokker.quote:
Niet zo haten jij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten woekeren overal, met je komkommerpizza en Partij voor de Dieren.
Nee, ik verblijf een tijdje bij mijn ouders en de achterburen zijn tokkies. En nu zie ik dat ze dit weekend weer 1 van hun tokkiefeestjes gaan geven.quote:
Gezellig toch, lekker schultenbrau en rosé naar binnen gieten en van de volksmuziek genieten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik verblijf een tijdje bij mijn ouders en de achterburen zijn tokkies. En nu zie ik dat ze dit weekend weer 1 van hun tokkiefeestjes gaan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |