Heb liever jouquote:
niet alleen in de muur, kastnicht, ook in je vaderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb scheuren in de muur hoor flikkerhommo.
Je mag mijn Vismarkt wel bezoekenquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals heel vaak gezegd.
Noord-Holland masterrace
Sjonge jongequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef wise het volgende:
[..]
niet alleen in de muur, kastnicht, ook in je vader
genoeg paling bij jou naar binnen gegaan jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag mijn Vismarkt wel bezoeken
Wil wel KabbelJOU.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
poëtischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezusquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals heel vaak gezegd.
Noord-Holland masterrace
ohja, die gastquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
Doe een search op Marcel Roubos... alleen maar reacties over Marcel Roubos van Toto69
waar denk je dat die 69 voor staat in zijn username.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
Doe een search op Marcel Roubos... alleen maar reacties over Marcel Roubos van Toto69
Het is een aanname, maar bij jou altijd het idee dat je een zin leest en in een instant allerlei incestieuze, beastiality en andere vunzigheid in je hoofd toegeworpen krijgt door je eigen semi zieke breinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:40 schreef wise het volgende:
[..]
waar denk je dat die 69 voor staat in zijn username.
Doet tie elke avond met Marcel. Lekker likken.
Gore bruinwerkers
quote:
ja, ooitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:43 schreef remi1986 het volgende:
heeft iemand de "Wat voor FOK! user ben jij" test weleens gedaan?
http://kaboutermetgitaar.0fees.net/foktest.html
Wat voor FOK!user ben jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:43 schreef remi1986 het volgende:
http://kaboutermetgitaar.0fees.net/resultsfoktest.phpquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:43 schreef remi1986 het volgende:
wat een prutser heeft die site gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://kaboutermetgitaar.0fees.net/resultsfoktest.php
haten op onze kabouter met gitaarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een prutser heeft die site gemaakt
TARDIS. is een klasbakquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar klopt dus geen ruk van.
Je echt, kaboutersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een prutser heeft die site gemaakt
Waarheid als een koe.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar klopt dus geen ruk van.
zo beter?quote:TARDIS. is een baggeraar a.k.a. troll a.k.a. kutuser a.k.a. beruchte user bij modjes.
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef wise het volgende:
[..]
Wat voor FOK!user ben jij?
2Nutz is een gemiddelde user a.k.a. onopvallende user die vaak leuk meepost.
je bent te voorspelbaarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Deed hem zelf ook en dat kwam er uit idd
Niet verrassend.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hahaquote:
wat een wijf ben je toch ook somsquote:
een mooie roodharige vrouwenquote:
ik zou het doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor een half jaar stage.
Het moet een beetje bruisen en wat leuke dingen te beleven zijn.
dan zou ik ergens anders heen gaan dan ierlandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor een half jaar stage.
Het moet een beetje bruisen en wat leuke dingen te beleven zijn.
ben Tardis nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je me nu proberen te hosselen?
damn rightquote:
waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:19 schreef xcachet het volgende:
Ik had vandaag een rare conducteur in de trein. Ik sprong nog net gauw achter hem aan voordat de deuren sloten. Zei die vent: "oei, dat had je bijna 185 euro gekost." wtf
dat was Sala die hier post.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:19 schreef xcachet het volgende:
Ik had vandaag een rare conducteur in de trein. Ik sprong nog net gauw achter hem aan voordat de deuren sloten. Zei die vent: "oei, dat had je bijna 185 euro gekost." wtf
hmm, oke.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat als ik de deuren had geblokkeerd.
Je komt net kijken, niet gelijk van die moeilijke vragen stellen.quote:
nog nooit gehoord dat je daar een boete voor kan krijgen, dus ja..quote:
ey niet zo over me boy tardis praten héquote:
blijkbaar was het een close call en wou hij je even waarschuwen voor de volgende keerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
weet ik veel waarom die dat roept
hij deed de deuren net dicht
ging makkelijk
we met z'n alleen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkbaar was het een close call en wou hij je even waarschuwen voor de volgende keer
wow echt waar gaat het heen met de wereld, wtf, laten we met z'n alleen die conducteur in elkaar beuken
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Je komt net kijken, niet gelijk van die moeilijke vragen stellen.
Jij bent gestuurd door de FOK!ordebrigade?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:23 schreef Matip het volgende:
[..]
ey niet zo over me boy tardis praten hé
Nou ik kreeg wel de neiging zeg. Hij had ook "goedemiddag en fijn dat je je trein hebt gehaald" kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkbaar was het een close call en wou hij je even waarschuwen voor de volgende keer
wow echt waar gaat het heen met de wereld, wtf, laten we met z'n alleen die conducteur in elkaar beuken
schijnt in beilen weer gebeurd te zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voor welke club ben je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
In grote steden zal het wel snor zitten
ja sorry, normaal ben jij de taalnazi hierquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow een e te veel, bedankt drs. remi1986
Ja, hij had ook z'n lul te voorschijn kunnen halen. Je punt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik kreeg wel de neiging zeg. Hij had ook "goedemiddag en fijn dat je je trein hebt gehaald" kunnen zeggen.
Ik word niet gestuurd, ik stuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Jij bent gestuurd door de FOK!ordebrigade?
Wat vergelijk je mij met een nazi? ;squote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja sorry, normaal ben jij de taalnazi hier
Onvriendelijke NS personeelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, hij had ook z'n lul te voorschijn kunnen halen. Je punt?
Moest je maar op tijd zijn. De conducteur gaat als laatste de trein in. Zijn reactie was normaal, terecht en zelfs behulpzaam.quote:
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:
het zit weer diep vandaag of niet? Man, man, manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest je maar op tijd zijn. De conducteur gaat als laatste de trein in. Zijn reactie was normaal, terecht en zelfs behulpzaam.
Het is ook nooit goed met die teringstudenten. Echt blegh
haha watquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest je maar op tijd zijn. De conducteur gaat als laatste de trein in. Zijn reactie was normaal, terecht en zelfs behulpzaam.
Nee, zulke mensen zijn gewoon afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het zit weer diep vandaag of niet? Man, man man
Snap je.quote:
wil je erover praten?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zulke mensen zijn gewoon afschuwelijk.
de buschauffeur is de schuldige van mijn te laat komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zulke mensen zijn gewoon afschuwelijk.
is hij goed in. Echt een wijf soms!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
de buschauffeur is de schuldige van mijn te laat komen
ik niet
dus wat zeur je
Dus omdat de buschauffeur te laat was moet de treinconducteur het ontgelden?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
de buschauffeur is de schuldige van mijn te laat komen
ik niet
dus wat zeur je
weet jij wel wie ik ben?!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus omdat de buschauffeur te laat was moet de treinconducteur het ontgelden?kkrdom
Nou hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is hij goed in. Echt een wijf soms!
HHAAHAGHAHAquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6593899/27272ce6/hee_psst.html
hahaha
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus omdat de buschauffeur te laat was moet de treinconducteur het ontgelden?kkrdom
dubbele tr gemachtquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef xcachet het volgende:
hahaha
HWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef xcachet het volgende:
hahaha
okokquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
HWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHA
Nee maar het doet mij pijn dat ze je zonder begeleiding rond laten lopen.quote:
Zeg het ze Cat, zeg het ze.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar het doet mij pijn dat ze je zonder begeleiding rond laten lopen.
Noem mij geen Cat, straks bespringen Hermann en Fylax mij omdat ze dan denken aan Ariana.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zeg het ze Cat, zeg het ze.
Oké killer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem mij geen Cat, straks bespringen Hermann en Fylax mij omdat ze dan denken aan Ariana.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er mag wel een pondje bij he
Lekker strak in mijn vel blijven zitton.quote:
niemand eet ooit maar 1 koekje..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Lekker strak in mijn vel blijven zitton.
Ben jij hollander?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand eet ooit maar 1 koekje..
behalve als je bij een hollander op de koffie gaat, want dan krijg je gewoon niet meer
Dan ben ik geen echte Hollanderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve als je bij een hollander op de koffie gaat, want dan krijg je gewoon niet meer
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal je eens een koek op je oog geven dan.quote:
Ik heb m'n leesbril niet op maar wat heb jij in een keer met grote zwarte piemels?quote:
is goed jonguh, station sittard over een half uurtjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Zal je eens een koek op je oog geven dan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb m'n leesbril niet op maar wat heb jij in een keer met grote zwarte piemels?
http://www.soundcloud.com/KLBSCRADIOquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik KLB radio terugluisteren?
Jij hebt vast wel een werkende key voor W7 Ultimate x64?quote:
Soundcloud is nog niet bijgewerkt. Als je niet wil wachten kan je ze downloadenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik KLB radio terugluisteren?
Thanxquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Soundcloud is nog niet bijgewerkt. Als je niet wil wachten kan je ze downloaden
Radio links Donderdag 12 maart 2015
Gesprek TARDIS: http://www58.zippyshare.com/v/Z7lOiG6i/file.html
Voorlezen tekst TARDIS/Hoink: http://www24.zippyshare.com/v/tP1hdplp/file.html
Quiz: http://www42.zippyshare.com/v/08qKNnlI/file.html
keys gebruiken is zo 2008quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een werkende key voor W7 Ultimate x64?
Die quizquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Soundcloud is nog niet bijgewerkt. Als je niet wil wachten kan je ze downloaden
Radio links Donderdag 12 maart 2015
Gesprek TARDIS: http://www58.zippyshare.com/v/Z7lOiG6i/file.html
Voorlezen tekst TARDIS/Hoink: http://www58.zippyshare.com/v/Z7lOiG6i/file.html
Quiz: http://www58.zippyshare.com/v/Z7lOiG6i/file.html
Dat is het probleem dus. Ik heb nu een werkende nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
keys gebruiken is zo 2008
je moet gewoon eentje downloaden, die meteen geactiveerd wordt. Geen key nodig
Ik dacht dat je een geintje maakte.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. Ik heb nu een werkende nodig.of een crack, whatever
damn, wat lui zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:04 schreef xcachet het volgende:
Mijn moeder is al 2 uur boodschappen doen. Ik had gevraagd om een snelle service gvd.
Niet zo vies pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:04 schreef xcachet het volgende:
Mijn moeder is al 2 uur boodschappen doen. Ik had gevraagd om een snelle service gvd.
indd, maar ik zou je wel een snelle service willen geven hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou echt he, wie doet er nou 2 uur over boodschappen
bejaarden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast gaan wennen aan twee woningen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast gaan wennen aan twee woningen.
Jouw moeder doet zeker wel vaker 'twee uur boodschappen'quote:
Chocolate rain.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:57 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
wat doet dit vieze (man)-wijf op mn scherm¿
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jouw moeder doet zeker wel vaker 'twee uur boodschappen'
quote:
Jij gaat toch niet van FOK!ers verwachten sociaal te doen?quote:
Niet schieten altijd missenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet van FOK!ers verwachten sociaal te doen?
Godverdomme ik druktequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
tinychat.com/klbsc
Nutz, chloro en ik zitten er alleen
Ik ook. Chloro is echt super goorquote:
12-16 boy chat.quote:
mylittleponyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Laat zo mn nieuwe onderbroek zien op de webcam
Waar moet ik zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Laat zo mn nieuwe onderbroek zien op de webcam
TCquote:
Is in tochquote:
jij moet dat weten ja. Je bent toch gymleraar op de basisschool¿quote:
Doe handenarbeid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
jij moet dat weten ja. Je bent toch gymleraar op de basisschool¿
"handenarbeid"quote:
I know that feelingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:04 schreef xcachet het volgende:
niels, srsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef niels0 het volgende:
Nog 1 dag aardappelen, ben ik eindelijk door die 5kg heen.
wil je condoekoe wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:46 schreef haan33 het volgende:
gvd voor de NS-competentietest heb ik gefaald
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:46 schreef haan33 het volgende:
gvd voor de NS-competentietest heb ik gefaald
hehehquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eindelijk erkent hij zelf dat hij te weinig geslagen wordt
Ook ff boodschappen doen. Voor mij is het maar 1 minuut lopen. Even de kassameisjes gedag zeggen.quote:
aardappelen bederven niet zo snel niels... mag je best even laten staan en wat anders eten...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef niels0 het volgende:
Nog 1 dag aardappelen, ben ik eindelijk door die 5kg heen.
Durf je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ook ff boodschappen doen. Voor mij is het maar 1 minuut lopen. Even de kassameisjes gedag zeggen.
Ik wil werken op een NS-stationquote:
alfa studerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo fucking beta. Gvd man
Lijkt me echt verschrikkelijk.quote:
jij mag niet oordelen. Jij verliest van hoinkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo fucking beta. Gvd man
Wil je zeggen dat je onder doet als je verliest van hoink? Want dan kom ik je echt heel hard klappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij mag niet oordelen. Jij verliest van hoink
Ik vind het wel leuk om de hele dag mensen te spreken, beetje aan mijn sociale skills werkenquote:
Voornamelijk tokkies waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om de hele dag mensen te spreken, beetje aan mijn sociale skills werken
zoiets zei je vanmorgen nog zelf (iets in die richting)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je onder doet als je verliest van hoink? Want dan kom ik je echt heel hard klappen.
quote:
van hoink verliezen is geen schande hoor, zou het graag nog een keer doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zoiets zei je vanmorgen nog zelf (iets in die richting)
inderdaadquote:
bazenbandquote:
was ook grapje jeweettochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
van hoink verliezen is geen schande hoor, zou het graag nog een keer doen
quote:
Nooit van gehoordquote:
latersquote:
breng je oude UI is terug a sahbiquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nooit van gehoord
Ga ik vaker luisteren
quote:
Dat is een hitje op 3FM.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik luister bijna geen radiohoezo?
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:04 schreef hondebrokje het volgende:
KLB / Irritante jongens in waggies met goed weer
:$
rot opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:04 schreef hondebrokje het volgende:
je topic spammen in de scquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:04 schreef hondebrokje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:04 schreef hondebrokje het volgende:
Dan zou ik maar iets anders gaan doen met je leven want je weet jezelf altijd slecht te verkopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:05 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Reclame maken, ja toch.
Gratisch.
Heb de opleiding marketing gevolgd
Daarom hap je ook zoveel ^^quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan zou ik maar iets anders gaan doen met je leven want je weet jezelf altijd slecht te verkopen.
#jellyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:09 schreef Willoow het volgende:
Heerlijk weerChill buiten kunnen leren en sporten.
Lekker turkse pizza eten zo
Van wat?quote:
Hmm Turkse pizza met wat sambalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:09 schreef Willoow het volgende:
Heerlijk weerChill buiten kunnen leren en sporten.
Lekker turkse pizza eten zo
Productquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook marketing gestudeerd
Ik doe zelf altijd wat knoflooksaus erbijquote:
Nice.quote:
En seks met een pizzaquote:
Ah k. Ik heb net een Bordeaux opengetrokken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Liefmans drink ik nu, maar er staat wel dat het gerijpt is op krieken.
Jezus, zo veel wijn elke dag? Ik wilde net rosé proberen, maar ik vind het toch allemaal te bitter of te zuur. Ik moet gewoon iets heel zoets hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah k. Ik heb net een Bordeaux opengetrokken.
Ik probeer m'n leven een beetje te beteren. Geen bier enzo meer overdags. Drink nog wel zo'n 375ml fles wijn elke avond. Vanaf 5 uur 's-middags zegmaar.
Hoezo drink jij op je werk dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah k. Ik heb net een Bordeaux opengetrokken.
Ik probeer m'n leven een beetje te beteren. Geen bier enzo meer overdags. Drink nog wel zo'n 375ml fles wijn elke avond. Vanaf 5 uur 's-middags zegmaar.
Een halve fles wijn per dag vind jij veel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Jezus, zo veel wijn elke dag? Ik wilde net rosé proberen, maar ik vind het toch allemaal te bitter of te zuur. Ik moet gewoon iets heel zoets hebben.
Ja, elke dag in de week wel. Niet per se veel, eigenlijk eerder vaak. Waarom elke dag? Vind je wijn echt zo lekker?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een halve fles wijn per dag vind jij veel?
Klinkt meer als een alcohol verslaving.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja, elke dag in de week wel. Niet per se veel, eigenlijk eerder vaak. Waarom elke dag? Vind je wijn echt zo lekker?
ja maar jij ;squote:
Als ik werk drink ik niets, ook niet 's-avonds. Nee ik heb verlof, soort van. Zit tussen 2 projecten in.quote:
375ml is zo'n kleine fles. Een halve normale zegmaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Jezus, zo veel wijn elke dag?
Maar dat bedoel ik dus, ik vind het vaak. Elke dag?!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ik werk drink ik niets, ook niet 's-avonds. Nee ik heb verlof, soort van. Zit tussen 2 projecten in.
[..]
375ml is zo'n kleine fles. Een halve normale zegmaar.
Beter 1 kanon in de hand dan 10 in de lucht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar 1 kanon bij Haan, teleurstellend
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter 1 kanon in de hand dan 10 in de lucht.
Ghehequote:
Maakt niks uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Turkse pizza = lahmacun, ik verzoek jullie om dit de volgende keer correct op te schrijven
ok ;$quote:
Zou wel doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
En seks met een pizza
hoe vind jij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |