Je komt net kijken, niet gelijk van die moeilijke vragen stellen.quote:
nog nooit gehoord dat je daar een boete voor kan krijgen, dus ja..quote:
ey niet zo over me boy tardis praten héquote:
blijkbaar was het een close call en wou hij je even waarschuwen voor de volgende keerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
weet ik veel waarom die dat roept
hij deed de deuren net dicht
ging makkelijk
we met z'n alleen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkbaar was het een close call en wou hij je even waarschuwen voor de volgende keer
wow echt waar gaat het heen met de wereld, wtf, laten we met z'n alleen die conducteur in elkaar beuken
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Je komt net kijken, niet gelijk van die moeilijke vragen stellen.
Jij bent gestuurd door de FOK!ordebrigade?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:23 schreef Matip het volgende:
[..]
ey niet zo over me boy tardis praten hé
Nou ik kreeg wel de neiging zeg. Hij had ook "goedemiddag en fijn dat je je trein hebt gehaald" kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blijkbaar was het een close call en wou hij je even waarschuwen voor de volgende keer
wow echt waar gaat het heen met de wereld, wtf, laten we met z'n alleen die conducteur in elkaar beuken
schijnt in beilen weer gebeurd te zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Voor welke club ben je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
In grote steden zal het wel snor zitten
ja sorry, normaal ben jij de taalnazi hierquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow een e te veel, bedankt drs. remi1986
Ja, hij had ook z'n lul te voorschijn kunnen halen. Je punt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik kreeg wel de neiging zeg. Hij had ook "goedemiddag en fijn dat je je trein hebt gehaald" kunnen zeggen.
Ik word niet gestuurd, ik stuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Jij bent gestuurd door de FOK!ordebrigade?
Wat vergelijk je mij met een nazi? ;squote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja sorry, normaal ben jij de taalnazi hier
Onvriendelijke NS personeelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, hij had ook z'n lul te voorschijn kunnen halen. Je punt?
Moest je maar op tijd zijn. De conducteur gaat als laatste de trein in. Zijn reactie was normaal, terecht en zelfs behulpzaam.quote:
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:
het zit weer diep vandaag of niet? Man, man, manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest je maar op tijd zijn. De conducteur gaat als laatste de trein in. Zijn reactie was normaal, terecht en zelfs behulpzaam.
Het is ook nooit goed met die teringstudenten. Echt blegh
haha watquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest je maar op tijd zijn. De conducteur gaat als laatste de trein in. Zijn reactie was normaal, terecht en zelfs behulpzaam.
Het is ook nooit goed met die teringstudenten. Echt blegh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |