Nee, zulke mensen zijn gewoon afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het zit weer diep vandaag of niet? Man, man man
Snap je.quote:
wil je erover praten?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zulke mensen zijn gewoon afschuwelijk.
de buschauffeur is de schuldige van mijn te laat komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moest je maar op tijd zijn. De conducteur gaat als laatste de trein in. Zijn reactie was normaal, terecht en zelfs behulpzaam.
Het is ook nooit goed met die teringstudenten. Echt blegh
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, zulke mensen zijn gewoon afschuwelijk.
is hij goed in. Echt een wijf soms!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
de buschauffeur is de schuldige van mijn te laat komen
ik niet
dus wat zeur je
Dus omdat de buschauffeur te laat was moet de treinconducteur het ontgelden?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
de buschauffeur is de schuldige van mijn te laat komen
ik niet
dus wat zeur je
weet jij wel wie ik ben?!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus omdat de buschauffeur te laat was moet de treinconducteur het ontgelden?kkrdom
Nou hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
is hij goed in. Echt een wijf soms!
HHAAHAGHAHAquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6593899/27272ce6/hee_psst.html
hahaha
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus omdat de buschauffeur te laat was moet de treinconducteur het ontgelden?kkrdom
dubbele tr gemachtquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef xcachet het volgende:
hahaha
HWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:34 schreef xcachet het volgende:
hahaha
okokquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
HWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHAHWAHAHAHAHAHA
Nee maar het doet mij pijn dat ze je zonder begeleiding rond laten lopen.quote:
Zeg het ze Cat, zeg het ze.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee maar het doet mij pijn dat ze je zonder begeleiding rond laten lopen.
Noem mij geen Cat, straks bespringen Hermann en Fylax mij omdat ze dan denken aan Ariana.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zeg het ze Cat, zeg het ze.
Oké killer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noem mij geen Cat, straks bespringen Hermann en Fylax mij omdat ze dan denken aan Ariana.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er mag wel een pondje bij he
Lekker strak in mijn vel blijven zitton.quote:
niemand eet ooit maar 1 koekje..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Lekker strak in mijn vel blijven zitton.
Ben jij hollander?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand eet ooit maar 1 koekje..
behalve als je bij een hollander op de koffie gaat, want dan krijg je gewoon niet meer
Dan ben ik geen echte Hollanderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve als je bij een hollander op de koffie gaat, want dan krijg je gewoon niet meer
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zal je eens een koek op je oog geven dan.quote:
Ik heb m'n leesbril niet op maar wat heb jij in een keer met grote zwarte piemels?quote:
is goed jonguh, station sittard over een half uurtjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Zal je eens een koek op je oog geven dan.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb m'n leesbril niet op maar wat heb jij in een keer met grote zwarte piemels?
http://www.soundcloud.com/KLBSCRADIOquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik KLB radio terugluisteren?
Jij hebt vast wel een werkende key voor W7 Ultimate x64?quote:
Soundcloud is nog niet bijgewerkt. Als je niet wil wachten kan je ze downloadenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kan ik KLB radio terugluisteren?
Thanxquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Soundcloud is nog niet bijgewerkt. Als je niet wil wachten kan je ze downloaden
Radio links Donderdag 12 maart 2015
Gesprek TARDIS: http://www58.zippyshare.com/v/Z7lOiG6i/file.html
Voorlezen tekst TARDIS/Hoink: http://www24.zippyshare.com/v/tP1hdplp/file.html
Quiz: http://www42.zippyshare.com/v/08qKNnlI/file.html
keys gebruiken is zo 2008quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een werkende key voor W7 Ultimate x64?
Die quizquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Soundcloud is nog niet bijgewerkt. Als je niet wil wachten kan je ze downloaden
Radio links Donderdag 12 maart 2015
Gesprek TARDIS: http://www58.zippyshare.com/v/Z7lOiG6i/file.html
Voorlezen tekst TARDIS/Hoink: http://www58.zippyshare.com/v/Z7lOiG6i/file.html
Quiz: http://www58.zippyshare.com/v/Z7lOiG6i/file.html
Dat is het probleem dus. Ik heb nu een werkende nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
keys gebruiken is zo 2008
je moet gewoon eentje downloaden, die meteen geactiveerd wordt. Geen key nodig
Ik dacht dat je een geintje maakte.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. Ik heb nu een werkende nodig.of een crack, whatever
damn, wat lui zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:04 schreef xcachet het volgende:
Mijn moeder is al 2 uur boodschappen doen. Ik had gevraagd om een snelle service gvd.
Niet zo vies pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:04 schreef xcachet het volgende:
Mijn moeder is al 2 uur boodschappen doen. Ik had gevraagd om een snelle service gvd.
indd, maar ik zou je wel een snelle service willen geven hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou echt he, wie doet er nou 2 uur over boodschappen
bejaarden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast gaan wennen aan twee woningen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zou maar alvast gaan wennen aan twee woningen.
Jouw moeder doet zeker wel vaker 'twee uur boodschappen'quote:
Chocolate rain.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:57 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
wat doet dit vieze (man)-wijf op mn scherm¿
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jouw moeder doet zeker wel vaker 'twee uur boodschappen'
quote:
Jij gaat toch niet van FOK!ers verwachten sociaal te doen?quote:
Niet schieten altijd missenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet van FOK!ers verwachten sociaal te doen?
Godverdomme ik druktequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
tinychat.com/klbsc
Nutz, chloro en ik zitten er alleen
Ik ook. Chloro is echt super goorquote:
12-16 boy chat.quote:
mylittleponyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Laat zo mn nieuwe onderbroek zien op de webcam
Waar moet ik zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Laat zo mn nieuwe onderbroek zien op de webcam
TCquote:
Is in tochquote:
jij moet dat weten ja. Je bent toch gymleraar op de basisschool¿quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |