Doe handenarbeid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
jij moet dat weten ja. Je bent toch gymleraar op de basisschool¿
"handenarbeid"quote:
I know that feelingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:04 schreef xcachet het volgende:
Mijn moeder is al 2 uur boodschappen doen. Ik had gevraagd om een snelle service gvd.
niels, srsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef niels0 het volgende:
Nog 1 dag aardappelen, ben ik eindelijk door die 5kg heen.
wil je condoekoe wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:46 schreef haan33 het volgende:
gvd voor de NS-competentietest heb ik gefaald
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:46 schreef haan33 het volgende:
gvd voor de NS-competentietest heb ik gefaald
hehehquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eindelijk erkent hij zelf dat hij te weinig geslagen wordt
Ook ff boodschappen doen. Voor mij is het maar 1 minuut lopen. Even de kassameisjes gedag zeggen.quote:
aardappelen bederven niet zo snel niels... mag je best even laten staan en wat anders eten...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:43 schreef niels0 het volgende:
Nog 1 dag aardappelen, ben ik eindelijk door die 5kg heen.
Durf je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ook ff boodschappen doen. Voor mij is het maar 1 minuut lopen. Even de kassameisjes gedag zeggen.
Ik wil werken op een NS-stationquote:
alfa studerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo fucking beta. Gvd man
Lijkt me echt verschrikkelijk.quote:
jij mag niet oordelen. Jij verliest van hoinkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:54 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo fucking beta. Gvd man
Wil je zeggen dat je onder doet als je verliest van hoink? Want dan kom ik je echt heel hard klappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij mag niet oordelen. Jij verliest van hoink
Ik vind het wel leuk om de hele dag mensen te spreken, beetje aan mijn sociale skills werkenquote:
Voornamelijk tokkies waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om de hele dag mensen te spreken, beetje aan mijn sociale skills werken
zoiets zei je vanmorgen nog zelf (iets in die richting)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je onder doet als je verliest van hoink? Want dan kom ik je echt heel hard klappen.
quote:
van hoink verliezen is geen schande hoor, zou het graag nog een keer doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zoiets zei je vanmorgen nog zelf (iets in die richting)
inderdaadquote:
bazenbandquote:
was ook grapje jeweettochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
van hoink verliezen is geen schande hoor, zou het graag nog een keer doen
quote:
Nooit van gehoordquote:
latersquote:
breng je oude UI is terug a sahbiquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nooit van gehoord
Ga ik vaker luisteren
quote: