En seks met een pizzaquote:
Ah k. Ik heb net een Bordeaux opengetrokken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:19 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Liefmans drink ik nu, maar er staat wel dat het gerijpt is op krieken.
Jezus, zo veel wijn elke dag? Ik wilde net rosé proberen, maar ik vind het toch allemaal te bitter of te zuur. Ik moet gewoon iets heel zoets hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah k. Ik heb net een Bordeaux opengetrokken.
Ik probeer m'n leven een beetje te beteren. Geen bier enzo meer overdags. Drink nog wel zo'n 375ml fles wijn elke avond. Vanaf 5 uur 's-middags zegmaar.
Hoezo drink jij op je werk dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah k. Ik heb net een Bordeaux opengetrokken.
Ik probeer m'n leven een beetje te beteren. Geen bier enzo meer overdags. Drink nog wel zo'n 375ml fles wijn elke avond. Vanaf 5 uur 's-middags zegmaar.
Een halve fles wijn per dag vind jij veel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Jezus, zo veel wijn elke dag? Ik wilde net rosé proberen, maar ik vind het toch allemaal te bitter of te zuur. Ik moet gewoon iets heel zoets hebben.
Ja, elke dag in de week wel. Niet per se veel, eigenlijk eerder vaak. Waarom elke dag? Vind je wijn echt zo lekker?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een halve fles wijn per dag vind jij veel?
Klinkt meer als een alcohol verslaving.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:25 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja, elke dag in de week wel. Niet per se veel, eigenlijk eerder vaak. Waarom elke dag? Vind je wijn echt zo lekker?
ja maar jij ;squote:
Als ik werk drink ik niets, ook niet 's-avonds. Nee ik heb verlof, soort van. Zit tussen 2 projecten in.quote:
375ml is zo'n kleine fles. Een halve normale zegmaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Jezus, zo veel wijn elke dag?
Maar dat bedoel ik dus, ik vind het vaak. Elke dag?!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als ik werk drink ik niets, ook niet 's-avonds. Nee ik heb verlof, soort van. Zit tussen 2 projecten in.
[..]
375ml is zo'n kleine fles. Een halve normale zegmaar.
Beter 1 kanon in de hand dan 10 in de lucht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar 1 kanon bij Haan, teleurstellend
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter 1 kanon in de hand dan 10 in de lucht.
Ghehequote:
Maakt niks uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Turkse pizza = lahmacun, ik verzoek jullie om dit de volgende keer correct op te schrijven
ok ;$quote:
Zou wel doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
En seks met een pizza
hoe vind jij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |