quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens en dan vergeet ik het briefje![]()
of ik ga alleen voor koffiemelk en dan kom ik met een tas vol terug BEHALVE de koffiemelk
Ik ben daar niet om te leren waar ze de dingen nu weer verstopt hebben, laat dat spul gewoon staan waar ik het altijd kon vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja da's wel rete irritant soms, maar ja... dat leer je dan ook wel weer ...
Misschien doen ze het met een reden.... dan kom je dingen tegen die je anders niet zou zien ofzo...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben daar niet om te leren waar ze de dingen nu weer verstopt hebben, laat dat spul gewoon staan waar ik het altijd kon vinden.
Dan ga ik ze dus uit principe niet kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien doen ze het met een reden.... dan kom je dingen tegen die je anders niet zou zien ofzo...
of het is gewoon weer een idee van de manager kan ook
Impulsaankopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien doen ze het met een reden.... dan kom je dingen tegen die je anders niet zou zien ofzo...
of het is gewoon weer een idee van de manager kan ook
Het gaat om de verleidingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga ik ze dus uit principe niet kopen.
Dat werkt bij mij dus averechts.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Het gaat om de verleidingmarketing trucjes...
Net zoals ze sommige dingen op ooghoogte zetten...
spullen die mensen vaak nodig hebben liggen vaak vér uit elkaar zodat je de hele winkel doormoetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem meestal bij de Aldi eieren mee en toen ik ze een keer bij de Lidl mee wilde nemen dacht ik serieus dat ze die daar niet verkochten. Wist ik veel dat ze die in de hoek bij de halvarine etc verstopt hadden, daar kom ik nooit.
Ik weet in mijn vaste supermarkten de weg en neem de kortste route naar mijn vaste boodschappen, en ik kijk verder niet om me heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
spullen die mensen vaak nodig hebben liggen vaak vér uit elkaar zodat je de hele winkel doormoet
en misschien tóch nog iets anders meeneemt, allemaal trucjes
Dus dat is de reden waarom ze af en toe de indeling van de winkel veranderen...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet in mijn vaste supermarkten de weg en neem de kortste route naar mijn vaste boodschappen, en ik kijk verder niet om me heen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet in mijn vaste supermarkten de weg en neem de kortste route naar mijn vaste boodschappen, en ik kijk verder niet om me heen.
Helaas klopt dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus dat is de reden waarom ze af en toe de indeling van de winkel veranderen...
Dan grijp ik dus een bij zijn kraag die me maar verteld waar het nu weer staat. Heel simpel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus dat is de reden waarom ze af en toe de indeling van de winkel veranderen...
Ook dat, ik weet precies wat ik nodig heb en wat ik van de aanbiedingen wel of niet wil hebben, verder geen gezeur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kijk eerst online wat er in de aanbieding is overal en doe dan een rondje.
Ja, niet alle mensen hebben de hele dag de tijd om boodschappen te doen Pietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Net als die kledingwinkel waar ik afgelopen week was en ze van die leuke tasjes uitgestald hadden op de toonbankquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Het gaat om de verleidingmarketing trucjes...
Net zoals ze sommige dingen op ooghoogte zetten...
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als die kledingwinkel waar ik afgelopen week was en ze van die leuke tasjes uitgestald hadden op de toonbank
nu heb je 3 nieuwequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als die kledingwinkel waar ik afgelopen week was en ze van die leuke tasjes uitgestald hadden op de toonbank
Al je verse groenten, fruit en beleg wilt gaat 1 x per week niet lukkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind boodschappen doen op zich wel leuk. Nu ik een grotere koelkast en vriezer heb ga ik proberen om minder vaak tripjes naar de supermarkt te maken. Heb ook meer ruimte in de voorraadkast gemaakt, eens kijken of 1 keer per week haalbaar is.
Moet je een keer vragen waar de piccalilly staat...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan grijp ik dus een bij zijn kraag die me maar verteld waar het nu weer staat. Heel simpel.
Goed hè, ik ben dan ook heel trots op mezelfquote:
Jij vindt het wel leuk hè in 40+, ik zie je heel vaak lachen.quote:
Het is gewoon verleidelijk soms, en tja soms trappen we erinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed hè, ik ben dan ook heel trots op mezelf
ik denk dat ik een heel end ga komen, nu is het elke 5 dagen en dat is vaak meer omdat mijn tas vol is. Met zomerfruit zal ik het idd niet gaan redden, maar nu denk ik dat het moet lukken. Mijn broodbeleg is meestal vrij lang houdbaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al je verse groenten, fruit en beleg wilt gaat 1 x per week niet lukken
Misschien vraag je te lief.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je een keer vragen waar de piccalilly staat...
Ik heb al 2x gehad dat diegene me aankeek alsof ik gek was
Hier zitten tenminste niet van die zuurkousen als in GC.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt het wel leuk hè in 40+, ik zie je heel vaak lachen.
Ik kijk bij mijn 1e keus super, en HOOGSTENS bij de 2e keus, maar vaak is het zo van "fuck de prijzen, ik ben al gek genoeg"quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Aldi, AH XL, Boni, Emte, Hoogvliet, Lidl zitten in straal van een kilometer en doe ik dan even met de auto.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, niet alle mensen hebben de hele dag de tijd om boodschappen te doen Piet
Dat vatten we dan maar op als een complimentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier zitten tenminste niet van die zuurkousen als in GC.
Ik ga ff een foto maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heel goed. Die willen we natuurlijk wel zien
Wat zijn we blij......quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat vatten we dan maar op als een compliment
ah... oké, maar om nou 6 winkels af te gaan is me te veel hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aldi, AH XL, Boni, Emte, Hoogvliet, Lidl zitten in straal van een kilometer en doe ik dan even met de auto.
Kost me nog geen uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |