Niet zo ver hoor, als ik heel erg ver zou moeten fietsen dan deed ik het ook niet, maar dit is goed te doen. En ik wil toch voor mijn zoon en mezelf dadelijk voor na het eten wat vanillevla of yoghurt hebben, ook al gezond spul. Zulke dingen doen je alleen maar goed. Het enige waar ik een pleurishekel aan heb is door die winkel heen banjeren, en de kassa.quote:
Kwartiertje eerder en je rijdt zo doorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
16.30 van mijn werk vertrokken en nog niet thuis, eerst druk op de weg en nu ook nog de brug open
Jij stopt daar zoveel in dat ik bang ben om daar zelf ook in te eindigen als ik iets doe wat jouw niet bevalt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik snap best dat het verleidelijk klinkt voor jou, ik heb namelijk iets wat jij niet hebt: een vriezer
Maar ja hij heeft het verkloot, met wat ook al weer?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:20 schreef sacha het volgende:
er was een tijd dat ik ooit zou gaan trouwen met King![]()
dat was vast een leuk feestje geworden
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ja hij heeft het verkloot, met wat ook al weer?
dat ben ik vergetenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ja hij heeft het verkloot, met wat ook al weer?
Ga je de boot nog halen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het allemaal goed en anders geef je mij maar de schuld
Ah dat is snel... Ik weet ook niet waar je broertje woont....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit alweer op mijn eigen prachtige nieuwe bank
daar waar de sanseveria's niet dood gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit alweer op mijn eigen prachtige nieuwe bank
maandagavond of dinsdagochtend vertrek ik weer voor de crematiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat is snel... Ik weet ook niet waar je broertje woont....
Gaan aap en postbode dan ook mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:36 schreef sacha het volgende:
[..]
maandagavond of dinsdagochtend vertrek ik weer voor de crematie![]()
nu weer even lekker in mijn eigen gekkenhuis
Ik niet. Je bent unfriended en geen cadeautjes of andere lieve dingen meer voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik niet. Je bent unfriended en geen cadeautjes of andere lieve dingen meer voor jou.
Wmb zinkt jouw eiland weg in de zee.
Het is dat verkapte doodsverweningen niet mogen, anders had ik gezegd: "Met jou erbij".
nee hoor, het werd de geplande sandwich, maar dan met amandelpasta ipv pindakaas. Had verder overdag geen trek, hoop dat dat vanavond ook zo blijftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... gelukkig maar dan, heb je nog je boterham met hagelslag gegeten of niet?
Nou ja, ik las een niet zo'n aardige post, maar misschien valt het mee, weet ik veel, ik kom ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag nog wel... Na het maken van een salade is het anders nu...?
Zelfgemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ik las een niet zo'n aardige post, maar misschien valt het mee, weet ik veel, ik kom ook
net binnenwandelen![]()
Wat voor salade heb je, zo'n kant en klare bak van de super of zelfgemaakt?
Is dat lekker amandelpasta?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, het werd de geplande sandwich, maar dan met amandelpasta ipv pindakaas. Had verder overdag geen trek, hoop dat dat vanavond ook zo blijft
Lekker.... ik ga straks effe een tomatensalade in elkaar draaien, eigenlijk een Griekse saladequote:
ooit lees ik het antwoord nog wel eens, dit duurt me te langquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat lekker amandelpasta?nooit gegeten.... waar koop je dat? Biowinkel zeker?
Hier met wel 10 verschillende dingen, complete maaltijdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker.... ik ga straks effe een tomatensalade in elkaar draaien, eigenlijk een Griekse salade
maar dat zonder de Feta, want dat lust ik niet
ik bestel het bij iHerb, maar bij de natuurwinkel hebben ze het vast ook welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat lekker amandelpasta?nooit gegeten.... waar koop je dat? Biowinkel zeker?
quote:
Ik weet bij mijn standaard supermarkten alles te vinden, maar o wee als men de indeling verandert dan word ik een beetje hyper en ben ik ook snel de deur uit en koop ik de dingen bij een andere supermarkt waar ik wel de weg ken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet de helft bij de supermarkt niet te vinden omdat ik in bepaalde hoeken niet kom. Snelle korte route aan de hand van mijn lijstje. In het buitenland verken ik graag een supermarkt, maar wel systematisch.
Als ik alleen ben vind ik het wel leuk om overal even te kijken, misschien dat er weer iets nieuwsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet de helft bij de supermarkt niet te vinden omdat ik in bepaalde hoeken niet kom. Snelle korte route aan de hand van mijn lijstje. In het buitenland verken ik graag een supermarkt, maar wel systematisch.
Klein beetje danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik herken dat wel een beetje![]()
de gemiddelde man loopt in ''en keer door naar de winkel en die heeft in zijn hoofd
''ik moet dit hebben'' en de gemiddelde vrouw neemt die andere route, hoewel die van
jou wel een beetje overdreven is
Ja da's wel rete irritant soms, maar ja... dat leer je dan ook wel weer ...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet bij mijn standaard supermarkten alles te vinden, maar o wee als met de indeling verandert dan word ik een beetje hyper en ben ik ook snel de deur uit en koop ik de dingen bij een andere supermarkt waar ik wel de weg ken.
Dat leren bij mij duurt meestal iets langer dan bij de doorsnee mens denk ik soms, maar goed ik red het welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja da's wel rete irritant soms, maar ja... dat leer je dan ook wel weer ...
Doe ik ook wel eens en dan vergeet ik het briefjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat leren bij mij duurt meestal iets langer dan bij de doorsnee mens denk ik soms, maar goed ik red het welIk heb op mijn telefoon ook altijd een boodschappen lijstje (anders vergeet ik 2/3) en dat lijstje is zo geordend dat ik vanaf binnenkomst gelijk achter elkaar de boodschappen kan pakken zonder b.v. nog eens terug te moeten lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |