quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens en dan vergeet ik het briefje![]()
of ik ga alleen voor koffiemelk en dan kom ik met een tas vol terug BEHALVE de koffiemelk
Ik ben daar niet om te leren waar ze de dingen nu weer verstopt hebben, laat dat spul gewoon staan waar ik het altijd kon vinden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja da's wel rete irritant soms, maar ja... dat leer je dan ook wel weer ...
Misschien doen ze het met een reden.... dan kom je dingen tegen die je anders niet zou zien ofzo...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben daar niet om te leren waar ze de dingen nu weer verstopt hebben, laat dat spul gewoon staan waar ik het altijd kon vinden.
Dan ga ik ze dus uit principe niet kopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien doen ze het met een reden.... dan kom je dingen tegen die je anders niet zou zien ofzo...
of het is gewoon weer een idee van de manager kan ook
Impulsaankopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien doen ze het met een reden.... dan kom je dingen tegen die je anders niet zou zien ofzo...
of het is gewoon weer een idee van de manager kan ook
Het gaat om de verleidingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga ik ze dus uit principe niet kopen.
Dat werkt bij mij dus averechts.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Het gaat om de verleidingmarketing trucjes...
Net zoals ze sommige dingen op ooghoogte zetten...
spullen die mensen vaak nodig hebben liggen vaak vér uit elkaar zodat je de hele winkel doormoetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik neem meestal bij de Aldi eieren mee en toen ik ze een keer bij de Lidl mee wilde nemen dacht ik serieus dat ze die daar niet verkochten. Wist ik veel dat ze die in de hoek bij de halvarine etc verstopt hadden, daar kom ik nooit.
Ik weet in mijn vaste supermarkten de weg en neem de kortste route naar mijn vaste boodschappen, en ik kijk verder niet om me heen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
spullen die mensen vaak nodig hebben liggen vaak vér uit elkaar zodat je de hele winkel doormoet
en misschien tóch nog iets anders meeneemt, allemaal trucjes
Dus dat is de reden waarom ze af en toe de indeling van de winkel veranderen...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet in mijn vaste supermarkten de weg en neem de kortste route naar mijn vaste boodschappen, en ik kijk verder niet om me heen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet in mijn vaste supermarkten de weg en neem de kortste route naar mijn vaste boodschappen, en ik kijk verder niet om me heen.
Helaas klopt dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus dat is de reden waarom ze af en toe de indeling van de winkel veranderen...
Dan grijp ik dus een bij zijn kraag die me maar verteld waar het nu weer staat. Heel simpel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus dat is de reden waarom ze af en toe de indeling van de winkel veranderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |