gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou ook van de mijne, anders waren we niet al bijna 25 jaar getrouwd
Gezeur is in elke relatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie van vrij dichtbij lesbische relaties en ik zie vooral gezeur.
Dat heb ik allang achter de rugquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou ook van de mijne, anders waren we niet al bijna 25 jaar getrouwd
Hopelijk worden we datquote:
sssssssstttttttttttttttquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is ouder dan ik, dus ze zal wel moeten.
Ik heb geen intenties om een ouwe vent te worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Hopelijk worden we daten hopelijk wordt jij een ouwe vent, ooit eens... geen idee hoe oud je bent
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb geen intenties om een ouwe vent te worden.
Je gaat jezelf verhangen voor je 40ste jaar?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt al een Drion-pil in huis?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat jezelf verhangen voor je 40ste jaar?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat jezelf verhangen voor je 40ste jaar?
lol. Niet direct zo zwart denken.quote:
nou verklaar je nader danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
lol. Niet direct zo zwart denken.
doe jij maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kopt nou niemand van de dames hem in?
Dat ik geen intenties heb om een ouwe vent te worden betekent niet dat het je niet kan overkomen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kopt nou niemand van de dames hem in?
Hoezo zie je het niet gebeuren dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ik geen intenties heb om een ouwe vent te worden betekent niet dat het je niet kan overkomen.
Gaat allemaal vanzelf natuurlijk, voor je het weet is het zo ver.
Maar ik zie het niet gebeuren.
Dat ja. Maar als het toch gebeurt is dat de bonusronde. Die extra extra oplage.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo zie je het niet gebeuren dan?Denk je dat je geen hoge leeftijd gaat halen?
Ja, het gaat vanzelf, hoef je niks voor te doen
de ene dag ben je nog 15, je knippert een keertje met je ogen en je bent 42quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ik geen intenties heb om een ouwe vent te worden betekent niet dat het je niet kan overkomen.
Gaat allemaal vanzelf natuurlijk, voor je het weet is het zo ver.
Maar ik zie het niet gebeuren.
Of hoop je dat je altijd een jonge God zal blijven?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ja. Maar als het toch gebeurt is dat de bonusronde. Die extra extra oplage.
Die ervaring deel ik zelf totaal niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de ene dag ben je nog 15, je knippert een keertje met je ogen en je bent 42
Ah... dan snap ik je opmerking wel, maar dat is voor meer mensen zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ja. Maar als het toch gebeurt is dat de bonusronde. Die extra extra oplage.
Dit ook. Ik gooi elke week een vuist in de lucht icm een vastberaden blik omhoog, om te checken of ik al kan vliegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hoop je dat je altijd een jonge God zal blijven?
Als je dan maar wel uit de buurt van de dakgoot blijftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit ook. Ik gooi elke week een vuist in de lucht icm een vastberaden blik, om te checken of ik al kan vliegen.
Pas dan maar op dat je niet van je paard valt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit ook. Ik gooi elke week een vuist in de lucht icm een vastberaden blik omhoog, om te checken of ik al kan vliegen.
Ga je haar kammen.........quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie heeft er nou nog een boek van Yvonne Kroonenberg nodig, als je internet hebt?
Er is zoveel humor gewoon online te vinden, het is net een RLS.
Mijn paard is extreem goed getraind en uitermate stabiel omdat hij net iets hoger is dan alle andere paarden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas dan maar op dat je niet van je paard valt.
auquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je haar kammen.........
[ afbeelding ]
Ik wilde ze zojuist gaan borstelen, om even naar de AH te kunnen gaan, je lijkt verdorie wel een helderziende.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik mot ook eens boodschappies gaan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde ze zojuist gaan borstelen, om even naar de AH te kunnen gaan, je lijkt verdorie wel een helderziende.
Grappig hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit ook te googlen, want ik kwam laatst een hele leuke tegen, maar nu kan ik die natuurlijk niet meer vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zit afbeeldingen te googelen en ik vermaak me wel met die domme dingen
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zit afbeeldingen te googelen en ik vermaak me wel met die domme dingen
Oké... laatste dan voorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit ook te googlen, want ik kwam laatst een hele leuke tegen, maar nu kan ik die natuurlijk niet meer vinden
Ik wil die Oma zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie drie doen me aan de Golden Girls denken.
Met kort en pittige kapsels.
[ afbeelding ]
Valt niet uit te sluiten dat ze allemaal oma zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil die Oma zijndie vind ik het leukste
Je kunt het beste Rose zijn. De rest is namelijk dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:06 schreef FANN het volgende:
Dan wil ik inderdaad Rose zijn, want ik wil ook geen oma worden en de Golden Girls zijn irritant, vooral die lange bazigequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt het beste Rose zijn. De rest is namelijk dood.
daar op wachten heb ik al honderd jaar geleden opgegeven, gewoon een leuke vent lijkt me primaquote:
Koop een smartphone, dan kan je op Tinderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar op wachten heb ik al honderd jaar geleden opgegeven, gewoon een leuke vent lijkt me prima
Deisyy Rose.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:12 schreef Deisyy het volgende:
Dan wil ik inderdaad Rose zijn, want ik wil ook geen oma worden en de Golden Girls zijn irritant, vooral die lange bazige
busted!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy Rose.
D. Rose.
Kloon ontmaskerd.
ik kan zo een smartphone bij mijn vader meenemen, maar dat Tinder lijkt me helemaal niks, net als datingsites. En ik gok dat ik daar ook dezelfde problemen tegenkomquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een smartphone, dan kan je op Tinder
Als je een warm lijf wilt moet je natuurlijk wel je winkansen spreidenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan zo een smartphone bij mijn vader meenemen, maar dat Tinder lijkt me helemaal niks, net als datingsites. En ik gok dat ik daar ook dezelfde problemen tegenkom
Groot gelijk. Ik ga nu ook maar voor lesbisch. Maakt de vijver wat groter om in te gaan vissen. Interesse?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef Deisyy het volgende:
Als je een warm lijf wilt moet je natuurlijk wel je winkansen spreiden
Daar zeg ik geen nee tegen, kunnen we samen wollig gaan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik ga nu ook maar voor lesbisch. Maakt de vijver wat groter om in te gaan vissen. Interesse?
Die is leukkkkkkquote:
Ik ben Omaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou eens naar een fokmeet kunnen gaan als je op zoek bentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben er al een jaar of 10 niet meer geweest
De ene Fok! meet waar ik geweest ben heb ik geen nerd gezienquote:
De ene wel de andere nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene Fok! meet waar ik geweest ben heb ik geen nerd gezien
Dat was duidelijk niet de deze:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wie heb je daar gezien?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DGK-users, het is ook alweer een tijdje geleden.quote:
ah, niemand van hier?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DGK-users, het is ook alweer een tijdje geleden.
Nee niemand van hier, wel Liesje en Gert van hiernaast, maar de meesten zijn helemaal niet meer op Fok!.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, niemand van hier?
Ik heb best wat mensen ontmoet die ik via internet kende, heb zelfs mijn ex daar leren kennen, jaren voordat we bij elkaar kwamen. Ook nog wel eens een of twee scharrels gedownload
Maar toen jullie nog samen waren had hij dat nog niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als mijn ex hier ook een account zou hebben.
niet dat ik weet, maar goed, achteraf ontdekte ik dat ik vanalles niet wist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar toen jullie nog samen waren had hij dat nog niet?
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, niemand van hier?
Ik heb best wat mensen ontmoet die ik via internet kende, heb zelfs mijn ex daar leren kennen, jaren voordat we bij elkaar kwamen. Ook nog wel eens een of twee scharrels gedownload
Ok, dacht dat er dan 1 uit je pc kwam of zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
net als jij en ieder ander gok ik. Elkaar via een forum/chat leren kennen en afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |