quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zit afbeeldingen te googelen en ik vermaak me wel met die domme dingen
Oké... laatste dan voorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit ook te googlen, want ik kwam laatst een hele leuke tegen, maar nu kan ik die natuurlijk niet meer vinden
Ik wil die Oma zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie drie doen me aan de Golden Girls denken.
Met kort en pittige kapsels.
[ afbeelding ]
Valt niet uit te sluiten dat ze allemaal oma zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil die Oma zijndie vind ik het leukste
Je kunt het beste Rose zijn. De rest is namelijk dood.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:06 schreef FANN het volgende:
Ik wil die Oma zijndie vind ik het leukste
Dan wil ik inderdaad Rose zijn, want ik wil ook geen oma worden en de Golden Girls zijn irritant, vooral die lange bazigequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt het beste Rose zijn. De rest is namelijk dood.
daar op wachten heb ik al honderd jaar geleden opgegeven, gewoon een leuke vent lijkt me primaquote:
Koop een smartphone, dan kan je op Tinderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar op wachten heb ik al honderd jaar geleden opgegeven, gewoon een leuke vent lijkt me prima
Deisyy Rose.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:12 schreef Deisyy het volgende:
Dan wil ik inderdaad Rose zijn, want ik wil ook geen oma worden en de Golden Girls zijn irritant, vooral die lange bazige
busted!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy Rose.
D. Rose.
Kloon ontmaskerd.
ik kan zo een smartphone bij mijn vader meenemen, maar dat Tinder lijkt me helemaal niks, net als datingsites. En ik gok dat ik daar ook dezelfde problemen tegenkomquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een smartphone, dan kan je op Tinder
Als je een warm lijf wilt moet je natuurlijk wel je winkansen spreidenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan zo een smartphone bij mijn vader meenemen, maar dat Tinder lijkt me helemaal niks, net als datingsites. En ik gok dat ik daar ook dezelfde problemen tegenkom
Groot gelijk. Ik ga nu ook maar voor lesbisch. Maakt de vijver wat groter om in te gaan vissen. Interesse?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef Deisyy het volgende:
Als je een warm lijf wilt moet je natuurlijk wel je winkansen spreiden
Daar zeg ik geen nee tegen, kunnen we samen wollig gaan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik ga nu ook maar voor lesbisch. Maakt de vijver wat groter om in te gaan vissen. Interesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |