gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou ook van de mijne, anders waren we niet al bijna 25 jaar getrouwd
Gezeur is in elke relatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie van vrij dichtbij lesbische relaties en ik zie vooral gezeur.
Dat heb ik allang achter de rugquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou ook van de mijne, anders waren we niet al bijna 25 jaar getrouwd
Hopelijk worden we datquote:
sssssssstttttttttttttttquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is ouder dan ik, dus ze zal wel moeten.
Ik heb geen intenties om een ouwe vent te worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Hopelijk worden we daten hopelijk wordt jij een ouwe vent, ooit eens... geen idee hoe oud je bent
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb geen intenties om een ouwe vent te worden.
Je gaat jezelf verhangen voor je 40ste jaar?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt al een Drion-pil in huis?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat jezelf verhangen voor je 40ste jaar?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Je gaat jezelf verhangen voor je 40ste jaar?
lol. Niet direct zo zwart denken.quote:
nou verklaar je nader danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
lol. Niet direct zo zwart denken.
doe jij maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kopt nou niemand van de dames hem in?
Dat ik geen intenties heb om een ouwe vent te worden betekent niet dat het je niet kan overkomen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kopt nou niemand van de dames hem in?
Hoezo zie je het niet gebeuren dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ik geen intenties heb om een ouwe vent te worden betekent niet dat het je niet kan overkomen.
Gaat allemaal vanzelf natuurlijk, voor je het weet is het zo ver.
Maar ik zie het niet gebeuren.
Dat ja. Maar als het toch gebeurt is dat de bonusronde. Die extra extra oplage.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo zie je het niet gebeuren dan?Denk je dat je geen hoge leeftijd gaat halen?
Ja, het gaat vanzelf, hoef je niks voor te doen
de ene dag ben je nog 15, je knippert een keertje met je ogen en je bent 42quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ik geen intenties heb om een ouwe vent te worden betekent niet dat het je niet kan overkomen.
Gaat allemaal vanzelf natuurlijk, voor je het weet is het zo ver.
Maar ik zie het niet gebeuren.
Of hoop je dat je altijd een jonge God zal blijven?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ja. Maar als het toch gebeurt is dat de bonusronde. Die extra extra oplage.
Die ervaring deel ik zelf totaal niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de ene dag ben je nog 15, je knippert een keertje met je ogen en je bent 42
Ah... dan snap ik je opmerking wel, maar dat is voor meer mensen zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ja. Maar als het toch gebeurt is dat de bonusronde. Die extra extra oplage.
Dit ook. Ik gooi elke week een vuist in de lucht icm een vastberaden blik omhoog, om te checken of ik al kan vliegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hoop je dat je altijd een jonge God zal blijven?
Als je dan maar wel uit de buurt van de dakgoot blijftquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit ook. Ik gooi elke week een vuist in de lucht icm een vastberaden blik, om te checken of ik al kan vliegen.
Pas dan maar op dat je niet van je paard valt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit ook. Ik gooi elke week een vuist in de lucht icm een vastberaden blik omhoog, om te checken of ik al kan vliegen.
Ga je haar kammen.........quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wie heeft er nou nog een boek van Yvonne Kroonenberg nodig, als je internet hebt?
Er is zoveel humor gewoon online te vinden, het is net een RLS.
Mijn paard is extreem goed getraind en uitermate stabiel omdat hij net iets hoger is dan alle andere paarden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas dan maar op dat je niet van je paard valt.
auquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je haar kammen.........
[ afbeelding ]
Ik wilde ze zojuist gaan borstelen, om even naar de AH te kunnen gaan, je lijkt verdorie wel een helderziende.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik mot ook eens boodschappies gaan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde ze zojuist gaan borstelen, om even naar de AH te kunnen gaan, je lijkt verdorie wel een helderziende.
Grappig hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit ook te googlen, want ik kwam laatst een hele leuke tegen, maar nu kan ik die natuurlijk niet meer vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zit afbeeldingen te googelen en ik vermaak me wel met die domme dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |