Wowquote:
Nee dus ik dacht, ik ga er gewoon voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
ik probeer het niet eens om een nieuwe te openen
mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dus ik dacht, ik ga er gewoon voor.
sukkels jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
ik probeer het niet eens om een nieuwe te openen
13 maartquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Omg Nootjes vindt me knap, vroege 1 aprilgrap zeker :s
DM staat open voor pics.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
vrijdag de 13dequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
10/10 zou huwen :$quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
Maak veel grappen maar over jouw uiterlijk zou ik nooit durven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:33 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak veel grappen maar over jouw uiterlijk zou ik nooit durven.
Dan maar white knight.. beter dan liegenquote:
is het lachgas wat daar bij jullie uit de grond komt ofzo?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
Grapje zou wel durven ;p maar meen het wel.
Nee, inhaleer mijn windjes altijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het lachgas wat daar bij jullie uit de grond komt ofzo?
Oké, zal zo sturen.quote:
Zou je satanskinderen baren :$quote:
Oh ja, even vergetenquote:
zou voor je aanschaffen ;$quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je een Jasmijn outfit? :$
"Why is he going out with her? She's broken, and a little crazy."quote:
Waarom speel je zo met m'n emotiesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
He wat? :S had het over 2nutz ;s awkwaaardd.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
He wat? :S had het over 2nutz ;s awkwaaardd.
Ehhh nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Why is he going out with her? She's broken, and a little crazy."
"The fool's just being a White Knight."
Zegt muh vriendin altijd als se me penis wil ;pquote:
Mag zeker ook niet eens op jullie trouwdag komenquote:
Hahaha jy hep nie eens vriendin hahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt muh vriendin altijd als se me penis wil ;p
jawelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Kanjijnietweten hetzalalllemaalwel.
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag zeker ook niet eens op jullie trouwdag komen
Bij wijze van tochquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha jy hep nie eens vriendin hahaha
Ook nie penis Hahaha
Hoop dat een vogel op je jurk schijt.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop dat een vogel op je jurk schijt.
Ben ik het mee eens. Zijn wel lekker vaak maar zeker geen wifey materiaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
meiden met een hersenkronkel zijn dat vrijwel nooit, zodoende
valt ook wel meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Zijn wel lekker vaak maar zeker geen wifey materiaal.
Die kant komt alleen omhoog bij andere mensen met hersenkronkels.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
meiden met een hersenkronkel zijn dat vrijwel nooit, zodoende
nou weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Die kant komt alleen omhoog bij andere mensen met hersenkronkels.
Bij dezen
wifeyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Zijn wel lekker vaak maar zeker geen wifey materiaal.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we even afspreken dat we de wandelende hersenbloeding hier negeren
Juffie?quote:
Haha gevat dit haha omdat hij en haha jij dan Hahaha ja ik snap 'mquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik negeer je al de gehele tijd, weenie verder
wat doe je lullig ;squote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gevat dit haha omdat hij en haha jij dan Hahaha ja ik snap 'm
knakerhoerquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gevat dit haha omdat hij en haha jij dan Hahaha ja ik snap 'm
Doe normalquote:
shots shotsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik negeer je al de gehele tijd, weenie verder
Sorry kan ik niets aan doenquote:
Daar heb ik niet van terug neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ga ik een tekening maken die jij nooit raadt, zo
Stel je zelf voor dat iemand veel hachee eet en daarbij veel bloody mary' s drinkt.quote:
niks mis met een knakerquote:
Wow, beeldendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
Stel je zelf voor dat iemand veel hachee eet en daarbij veel bloody mary' s drinkt.
Deze poept en pist alles in een pot en doet dit in een koekenpan en bakt alles op.
Daarna eet deze persoon dit alles en kotst het uit over een doek en met zijn vinger schildert hij een gezicht.
Dat is het gezicht van hondebrokje.
beetje beeld bijż
owowowow accuraat welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
Stel je zelf voor dat iemand veel hachee eet en daarbij veel bloody mary' s drinkt.
Deze poept en pist alles in een pot en doet dit in een koekenpan en bakt alles op.
Daarna eet deze persoon dit alles en kotst het uit over een doek en met zijn vinger schildert hij een gezicht.
beetje beeld bijż
Hachee. Gezondheidquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
beetje beeld bijż
honger gekregenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
beetje beeld bijż
vind niet dat je zo over mensen kunt pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
beetje beeld bijż
Heb ook een mooie nuquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best mooi getekend al zeg ik het zelf
wat betekent tabon yimek :Squote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leer je lingo correct. Shi wa7ed kan niet
je bent blank, gedraag je verdomme ook zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:04 schreef hondebrokje het volgende:
Haha ik loop nu in een tokkie buurt
Shi wahed kermis.
Wat een gekke mensen
ik praat ook niet over een mens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind niet dat je zo over mensen kunt praten
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent blank, gedraag je verdomme ook zo
Ze is beetje wannabe, komt door met wie ze omgaat en door wie ze word geslagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lulquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha autobiografische tekeningen zijn altijd leuk
racistquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
realistquote:
Vrouwen willen slecht behandeld worden en dat volk sommige kunnen dat het bestequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is beetje wannabe, komt door met wie ze omgaat en door wie ze word geslagen.
Hehequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:11 schreef wise het volgende:
[..]
Vrouwen willen slecht behandeld worden en dat volk kan dat het beste
de kut van je moeder?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat betekent 'je moeders geslachtsdeel'
vrouwen die alles voor hun kut koter overhebbenquote:
Dedication!quote:
Modellenkift.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef richolio het volgende:
Wie is politiekman en waarom zit hij kualo hard mijn fobo te loeren
fapfapquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef Cyberzone het volgende:
Linda de Mol en acht tv-vriendinnen geven zich volgende week bloot op de cover van de nieuwe LINDA. Het magazine kondigt vrijdag aan dat naast Linda ook Yvon Jaspers, Sophie Hilbrand, Irene Moors, Lauren Verster, Geraldine Kemper, Astrid Joosten, Floortje Dessing en Anita Witzier voor het themanummer De Naakte Waarheid uit de kleren gaan....
Dus gewoon met handen of handdoeken over de delen die je wil zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef Cyberzone het volgende:
Linda de Mol en acht tv-vriendinnen geven zich volgende week bloot op de cover van de nieuwe LINDA. Het magazine kondigt vrijdag aan dat naast Linda ook Yvon Jaspers, Sophie Hilbrand, Irene Moors, Lauren Verster, Geraldine Kemper, Astrid Joosten, Floortje Dessing en Anita Witzier voor het themanummer De Naakte Waarheid uit de kleren gaan....
Weetniet, heb even gepwnd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef richolio het volgende:
Dit iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
Dus gewoon met handen of handdoeken over de delen die je wil zien.
Enige leuke van die hele lijst...quote:
Shut upquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:41 schreef Chloroform het volgende:
Floortje Undressing haha hahaha supergoeie grap
Ja nee.quote:
Lauren en Geraldinequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef Cyberzone het volgende:
nu moet ik ook even loerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:39 schreef richolio het volgende:
Haha je moest wel beetje glimlachen.quote:
ik vond hem wel leukquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:41 schreef Chloroform het volgende:
Floortje Undressing haha hahaha supergoeie grap
Ja te flauwquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha je moest wel beetje glimlachen.
Matip is een cupcakequote:
SHOTSSHOTSquote:
Jij en welk leger, botjebuilderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trap je de vernieling in en laat je creperen op straat.
jij hebt je pilletje nog niet gehad vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verwerk je kop tot een hoopje bloederig pulp met een grindtegel.
doe je dat op een hele kakkerige manier?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie hoor maar die kun je niet eens tillen manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Plas in haar kont.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trap je de vernieling in en laat je creperen op straat.
Een stalen paardenbloempluisje is nog steeds een paardenbloempluisjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ongekende ragekracht als je aan m'n crew zit.
Maar van STAALquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een stalen paardenbloempluisje is nog steeds een paardenbloempluisje
Haha noem je hem nu een softy?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een stalen paardenbloempluisje is nog steeds een paardenbloempluisje
Nee het is niet mijn grindtegel dus boeit me geen fuck.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe je dat op een hele kakkerige manier?
dus bang zijn dat er bloed komt op de grindtegel
Jij bent meer papier machéquote:
kom vegte ik klap je helemaal de kki in ga lekker tandjes rapen met je gebroke handjes o nee gaat niet he skklrquote:
Zij mij ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geraldine zou ik wel naakt willen zien
kom vlissinge kk ohmomoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom vegte ik klap je helemaal de kki in ga lekker tandjes rapen met je gebroke handjes o nee gaat niet he skklr
Jou mag ik wel. Kom we pakken hem samen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel mijn back zou hebben ;s
ja daar kunnen we hem met zijn 2e in elkaar slaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel mijn back zou hebben ;s
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geraldine zou ik wel naakt willen zien
trquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom vegte ik klap je helemaal de kki in ga lekker tandjes rapen met je gebroke handjes o nee gaat niet he skklr
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jou mag ik wel. Kom we pakken hem samen.
Ja nu moet ik dus een kant kiezen. Dit vind ik lastig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja daar kunnen we hem met zijn 2e in elkaar slaan
Dibs. Mijn kant.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Ja nu moet ik dus een kant kiezen. Dit vind ik lastig.
Ik zou onze jarenlange vriendschap niet aan de kant leggen voor die TARDIS.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:51 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Ja nu moet ik dus een kant kiezen. Dit vind ik lastig.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zou onze jarenlange vriendschap niet aan de kant leggen voor die TARDIS.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kom beilen, klap jullie allemaal
die stationquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beilenterecht dat die station wordt overgeslagen door de intercity
Assen is wel leukquote:
Wel. Ben nu in Assen.quote:
Assen is echt de meest saaie stad ook, met z'n 3 kroegenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel. Ben nu in Assen.
Ga wel eens naar Beilen naar Happy Teddy's
Ja, dan ga ik naar cs assen om daar mensen te stalkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je niet mensen aan het stalken bent op groningen cs??
Spannendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik naar cs assen om daar mensen te stalken
Er is meer te beleven dan alcohol drinkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Assen is echt de meest saaie stad ook, met z'n 3 kroegen
Heb daar tijdje terug heerlijk met m'n moeder door de stad gestruind hoor :squote:
Kom so meet bij hamburgervijverquote:
ik woon niet in Assenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik weer naar assen ga.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is meer te beleven dan alcohol drinken
Museumquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb daar tijdje terug heerlijk met m'n moeder door de stad gestruind hoor :s
wtf is dat alles? Waarom is Assen dan de "hoofdstad" van Drenthe?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]'t forum, de v&d en 4 kledingzaken en je bent alweer klaar
zat wel altijd een poolcafé, jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Assen heeft iets wat op een poolcenter moet lijken toch?
Omdat in Nederland geen echte steden bestaan. Het zijn allemaal uit de kluiten gewassen dorpjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wtf is dat alles? Waarom is Assen dan de "hoofdstad" van Drenthe?
En dan wegdromen terwijl je naar haar staart. Met het idee dat je jouw stam in haar turf duwtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, voor de 100e keer het meisje van yde bekijken
jezusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan wegdromen terwijl je naar haar staart. Met het idee dat je jouw stam in haar turf duwt
Gestruind, niet gewinkeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]'t forum, de v&d en 4 kledingzaken en je bent alweer klaar
we hebben hier wel één van de grootste poolcentra in Nederland. Sowieso van Noord-Nederlandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ook het enige leuke in emmen naast de dierentuin, grauwe grijze uit de kluiten gewassen dorp dat het is
kom maar keertje Emmenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Chloroform het volgende:
Echt jezus, sorry dat ik adem, sorry dat ik besta, kom wel nooit meer in Assen hoor :s
Ik ben maar 2x per jaar in emmen, meestal ga ik naar assen toe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatst zei je nog van wel. Allemaal leugens
Je komt uit deze buurt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel. Ben nu in Assen.
Ga wel eens naar Beilen naar Happy Teddy's
Nee, kutstadquote:
wowquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Chloroform het volgende:
Echt jezus, sorry dat ik adem, sorry dat ik besta, kom wel nooit meer in Assen hoor :s
Jammer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Chloroform het volgende:
nee alleen ikquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Cyberzone het volgende:
Serieus, komt iedereen hier uit Emmen en omstreken?
Ik Rotterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Cyberzone het volgende:
Groningen. Heb affiniteit met Assen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je komt uit deze buurt?Zo ver weg...
Noord-Nederland misschien dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef richolio het volgende:
Soms denk ik dat iedereen op fok uit groningen komt.
Hier kun je niet vaak genoeg je excuses voor aanbieden iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Chloroform het volgende:
toevallig nu een paar. Maar normaal zowat iedereen uit Brabantquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef richolio het volgende:
Breda.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Cyberzone het volgende:
En utrechtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
toevallig nu een paar. Maar normaal zowat iedereen uit Brabant
Beter Grunna tochquote:
Neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Cyberzone het volgende:
Jij bent kutquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
groningen is ook kut, kamers zijn kut en studentenhuizen zijn kut en studenten zijn al helemaal afschuwelijk
gore flikkerquote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier kun je niet vaak genoeg je excuses voor aanbieden idd
verklaard ook gelijk het lage niveau in discussies.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:11 schreef richolio het volgende:
Je bent zelf een kneus.quote:
studenten wel jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
groningen is ook kut, kamers zijn kut en studentenhuizen zijn kut en studenten zijn al helemaal afschuwelijk
quote:
Waarschijnlijk wel. Stelletje boeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
verklaard ook gelijk het lage niveau in discussies.
want die havenarbeiders hebben het licht uitgevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Stelletje boeren.
was bijna onderweg om je te steken, ik zweerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zei dat alleen maar vanwege groepsdruk, meende het niet echt ;s
Ja. Mensen hier zijn sowieso superieur aan alles en iedereen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want die havenarbeiders hebben het licht uitgevonden
Steek hem gewoon voor de zekerheid. Hij liegt swsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef Matip het volgende:
[..]
was bijna onderweg om je te steken, ik zweer
vind het niet erg, chloro doet toch gemeen tegen mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem gewoon voor de zekerheid. Hij liegt sws
Alsof jij gevoel hebt :squote:
Boehoe, de grond schudt een beetjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Stelletje boeren.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
Boehoe, de grond schudt een beetje![]()
![]()
De grond bij mijn huis schudt ook. Als ik je moeder doe
Stoer doen dat ze in de haven werken inderdaad. Maar ondertussen elkaars kont vol blaffen achter de containersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want die havenarbeiders hebben het licht uitgevonden
Wowquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Bedankt hequote:
Dat wel. Maar Assen is wel gezellig op vrijdagavond koopavondquote:
Assenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar Assen is wel gezellig op vrijdagavond koopavond
Heb scheuren in de muur hoor flikkerhommo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
De Kolkquote:
Heb liever Grunnaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar Assen is wel gezellig op vrijdagavond koopavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |