Matip is een cupcakequote:
SHOTSSHOTSquote:
Jij en welk leger, botjebuilderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trap je de vernieling in en laat je creperen op straat.
jij hebt je pilletje nog niet gehad vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verwerk je kop tot een hoopje bloederig pulp met een grindtegel.
doe je dat op een hele kakkerige manier?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie hoor maar die kun je niet eens tillen manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Plas in haar kont.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik trap je de vernieling in en laat je creperen op straat.
Een stalen paardenbloempluisje is nog steeds een paardenbloempluisjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb ongekende ragekracht als je aan m'n crew zit.
Maar van STAALquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een stalen paardenbloempluisje is nog steeds een paardenbloempluisje
Haha noem je hem nu een softy?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een stalen paardenbloempluisje is nog steeds een paardenbloempluisje
Nee het is niet mijn grindtegel dus boeit me geen fuck.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe je dat op een hele kakkerige manier?
dus bang zijn dat er bloed komt op de grindtegel
Jij bent meer papier machéquote:
kom vegte ik klap je helemaal de kki in ga lekker tandjes rapen met je gebroke handjes o nee gaat niet he skklrquote:
Zij mij ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geraldine zou ik wel naakt willen zien
kom vlissinge kk ohmomoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kom vegte ik klap je helemaal de kki in ga lekker tandjes rapen met je gebroke handjes o nee gaat niet he skklr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |