Daar heb ik niet van terug neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu ga ik een tekening maken die jij nooit raadt, zo
Stel je zelf voor dat iemand veel hachee eet en daarbij veel bloody mary' s drinkt.quote:
niks mis met een knakerquote:
Wow, beeldendquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
Stel je zelf voor dat iemand veel hachee eet en daarbij veel bloody mary' s drinkt.
Deze poept en pist alles in een pot en doet dit in een koekenpan en bakt alles op.
Daarna eet deze persoon dit alles en kotst het uit over een doek en met zijn vinger schildert hij een gezicht.
Dat is het gezicht van hondebrokje.
beetje beeld bijż
owowowow accuraat welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
Stel je zelf voor dat iemand veel hachee eet en daarbij veel bloody mary' s drinkt.
Deze poept en pist alles in een pot en doet dit in een koekenpan en bakt alles op.
Daarna eet deze persoon dit alles en kotst het uit over een doek en met zijn vinger schildert hij een gezicht.
beetje beeld bijż
Hachee. Gezondheidquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
beetje beeld bijż
honger gekregenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
beetje beeld bijż
vind niet dat je zo over mensen kunt pratenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:57 schreef wise het volgende:
[..]
beetje beeld bijż
Heb ook een mooie nuquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best mooi getekend al zeg ik het zelf
wat betekent tabon yimek :Squote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leer je lingo correct. Shi wa7ed kan niet
je bent blank, gedraag je verdomme ook zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:04 schreef hondebrokje het volgende:
Haha ik loop nu in een tokkie buurt
Shi wahed kermis.
Wat een gekke mensen
ik praat ook niet over een mens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind niet dat je zo over mensen kunt praten
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent blank, gedraag je verdomme ook zo
Ze is beetje wannabe, komt door met wie ze omgaat en door wie ze word geslagen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lulquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha autobiografische tekeningen zijn altijd leuk
racistquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
realistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |