Museumquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb daar tijdje terug heerlijk met m'n moeder door de stad gestruind hoor :s
wtf is dat alles? Waarom is Assen dan de "hoofdstad" van Drenthe?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]'t forum, de v&d en 4 kledingzaken en je bent alweer klaar
zat wel altijd een poolcafé, jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Assen heeft iets wat op een poolcenter moet lijken toch?
Omdat in Nederland geen echte steden bestaan. Het zijn allemaal uit de kluiten gewassen dorpjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wtf is dat alles? Waarom is Assen dan de "hoofdstad" van Drenthe?
En dan wegdromen terwijl je naar haar staart. Met het idee dat je jouw stam in haar turf duwtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, voor de 100e keer het meisje van yde bekijken
jezusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan wegdromen terwijl je naar haar staart. Met het idee dat je jouw stam in haar turf duwt
Gestruind, niet gewinkeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]'t forum, de v&d en 4 kledingzaken en je bent alweer klaar
we hebben hier wel één van de grootste poolcentra in Nederland. Sowieso van Noord-Nederlandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ook het enige leuke in emmen naast de dierentuin, grauwe grijze uit de kluiten gewassen dorp dat het is
kom maar keertje Emmenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Chloroform het volgende:
Echt jezus, sorry dat ik adem, sorry dat ik besta, kom wel nooit meer in Assen hoor :s
Ik ben maar 2x per jaar in emmen, meestal ga ik naar assen toe.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
laatst zei je nog van wel. Allemaal leugens
Je komt uit deze buurt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel. Ben nu in Assen.
Ga wel eens naar Beilen naar Happy Teddy's
Nee, kutstadquote:
wowquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:10 schreef Chloroform het volgende:
Echt jezus, sorry dat ik adem, sorry dat ik besta, kom wel nooit meer in Assen hoor :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |