Je bent zelf een kneus.quote:
studenten wel jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
groningen is ook kut, kamers zijn kut en studentenhuizen zijn kut en studenten zijn al helemaal afschuwelijk
quote:
Waarschijnlijk wel. Stelletje boeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:16 schreef wise het volgende:
[..]
verklaard ook gelijk het lage niveau in discussies.
want die havenarbeiders hebben het licht uitgevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Stelletje boeren.
was bijna onderweg om je te steken, ik zweerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zei dat alleen maar vanwege groepsdruk, meende het niet echt ;s
Ja. Mensen hier zijn sowieso superieur aan alles en iedereen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want die havenarbeiders hebben het licht uitgevonden
Steek hem gewoon voor de zekerheid. Hij liegt swsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef Matip het volgende:
[..]
was bijna onderweg om je te steken, ik zweer
vind het niet erg, chloro doet toch gemeen tegen mijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Steek hem gewoon voor de zekerheid. Hij liegt sws
Alsof jij gevoel hebt :squote:
Boehoe, de grond schudt een beetjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Stelletje boeren.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
Boehoe, de grond schudt een beetje![]()
![]()
De grond bij mijn huis schudt ook. Als ik je moeder doe
Stoer doen dat ze in de haven werken inderdaad. Maar ondertussen elkaars kont vol blaffen achter de containersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want die havenarbeiders hebben het licht uitgevonden
Wowquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Bedankt hequote:
Dat wel. Maar Assen is wel gezellig op vrijdagavond koopavondquote:
Assenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar Assen is wel gezellig op vrijdagavond koopavond
Heb scheuren in de muur hoor flikkerhommo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
De Kolkquote:
Heb liever Grunnaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar Assen is wel gezellig op vrijdagavond koopavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |