Hij heeft journalistenbloed nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Klopt! Letterlijk staat er dan zoiets als jullie zijn allemaal benodigd door de president.. Mijn Russisch is wat roestig, maar ik probeer het zonder translator
Wereldoorlog 3quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:55 schreef Montagui het volgende:
http://yournewswire.com/u(...)in-london-evacuated/
En de Russen verlaten de ambassade in Londen?
Oke, mensen, kom eens met speculatie. Wat zou die major announcement kunnen zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:53 schreef Montagui het volgende:
http://yournewswire.com/k(...)ystery-announcement/
Hier nog wat over die tweet.
Dat gerucht is al enkele dagen oud.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:55 schreef Montagui het volgende:
http://yournewswire.com/u(...)in-london-evacuated/
En de Russen verlaten de ambassade in Londen?
Even een weekje de tijd nemen om intern de orde op zaken zetten? Medvedev en een paar anderen vervangen bv?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oke, mensen, kom eens met speculatie. Wat zou die major announcement kunnen zijn?
Nintex post net in Oekraïne een tweet die stelt dat Poetin zijn hoofd Veiligheid vermoord zou zijn...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Even een weekje de tijd nemen om intern de orde op zaken zetten? Medvedev en een paar anderen vervangen bv?
http://www.nytimes.com/20(...)-seen-in-public.htmlquote:The simplest explanation appeared to come from an unidentified government source in Kazakhstan, who told Reuters “it looks like he has fallen ill.”
Since half of Moscow seemed racked with a flu that knocks people onto their backs for days at a time, that seemed the most likely explanation. (Who knows how many hands he shakes in a day?)
Je kan goed ziek zijn van de griep jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)-seen-in-public.html
Vertel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:08 schreef Randle het volgende:
Maak je maar geen zorgen over Putin. Obama is er slechter aan toe.
Volgens mij wel. Staat vol (re)tweets met foto's van tv-programma's, vrouwen etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 02:21 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Deze ja?
https://mobile.twitter.com/Mukhin_Alexey
twitter:MiguelDante twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 03:39:39#Putin MIA, Cryptic Messages from #Moscow, Convoy at #Kremlin... Is #Russia in Countdown to Looking Glass? http://t.co/uaU6WLRz9u reageer retweet
Geronimo, for God and Country Geronimo...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:36 schreef TLC het volgende:
Amerikaanse en Israelische geheime diensten hebben Putin omgebracht
Dezelfde krachten die kennelijk ook belang hebben de VVD zwart te maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens Schippers zitten er krachten achter de verdwijning van Putin....
Yep, wrs wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dezelfde krachten die kennelijk ook belang hebben de VVD zwart te maken?
Dat is dan een mooie dubbele agenda
Van die bron zouden ze in BNW nog zeggen: also also alsoquote:Op zaterdag 14 maart 2015 03:56 schreef crystal_meth het volgende:
twitter:MiguelDante twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 03:39:39#Putin MIA, Cryptic Messages from #Moscow, Convoy at #Kremlin... Is #Russia in Countdown to Looking Glass? http://t.co/uaU6WLRz9u reageer retweet
![]()
we gaan allemaal dood!!!
Kazachstans president was afgezegd en nog een andere hotemetoot, maar was dat Ossetië?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:13 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Van die bron zouden ze in BNW nog zeggen: also also also
Is er bevestiging dat die afspraak met die man uit Zuid Ossetië de 18e is afgezegd? Ik dacht dat die deze week al had plaats moeten vinden en was doorgeschoven naar de 18e...
Ik geloof het wel...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kazachstans president was afgezegd en nog een andere hotemetoot, maar was dat Ossetië?
Kirgizië geloof ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kazachstans president was afgezegd en nog een andere hotemetoot, maar was dat Ossetië?
Geweldigquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, Kirgizië is maandag, alleen waren van dat bezoek gisteren al beelden op de Russische tv
Yep, een delegatie uit Zuid-Ossetië idd.quote:
Dikke paniek daar hoor... Ik denk wel dat er 'iets' is.. Anders zeg je toch ook als afdeling voorlichting zijnde, Vladimir, met alle respect, dit loopt uit de hand, laat ons ff je hoofd op TV zien zodat het duidelijk is dat je er nog bent. Om de een of andere reden kan dat niet...quote:
Er moet ook wel iets zijn. Ik hoop echter wel dat ie nog leeft, anders gaan we een machtstrijd aan onze oostgrens krijgenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dikke paniek daar hoor... Ik denk wel dat er 'iets' is.. Anders zeg je toch ook als afdeling voorlichting zijnde, Vladimir, met alle respect, dit loopt uit de hand, laat ons ff je hoofd op TV zien zodat het duidelijk is dat je er nog bent. Om de een of andere reden kan dat niet...
offtopic:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
Laatste gerucht:
Minister van Defensie Shoygu is aan de macht na een coup.
Verklaart dus de toenadering van de VS to Cuba.quote:Shoigu stated on 26 February 2014 that Russia planned to sign agreements with Vietnam, Cuba, Venezuela, Nicaragua, the Seychelles, Singapore and several other countries either to house permanent military bases and/or to house airplane refuel stations in those countries.[11]
Ja, idd... op zich gevaarlijk, coup zou ik eerder verwachten van industriële oligarchen die weer geld willen verdienen aan het westen...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:54 schreef k3vil het volgende:
[..]
offtopic:
Ik heb die man eens opgezocht, en lees dit in zijn wiki:
[..]
Verklaart dus de toenadering van de VS to Cuba.
Die heeft in ieder geval ervaring met coupsquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
Laatste gerucht:
Overigens zou dit betekenen dat niet de oligarchen hebben ingegrepen, en er meer detente komt, maar de paranoïde militaire hardliners, die bang zijn voor de Navo die zowat voor de deuren van het Kremlin staat.
Soort superman ook weer:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval ervaring met coups
Hij spreekt 9 talen...quote:Sergey Shoygu is married to Irina Shoygu, and has two daughters (Yuliya, born 1977 and Kseniya, born 1991).[3] In his spare time, Shoygu enjoys sports such as football and horseback riding, and enjoys music of Vanessa Mae and The Ramones. He speaks nine languages[citation needed], including English, Japanese and Turkish. He also has the largest collection of ancient samurai swords in Russia, worth over $40 million.
Shoygu with Vladimir Putin and Prince Albert in Tuva, 2007
Russian scientist Viktor Petrik attempted to use Shoygu's name to market his water filters. Shoygu has requested that Petrik cease using his name to market products.[13]
On May 16, 2011, Shoygu fired his personal driver because of the driver's threat to shoot a motorist made during a row on the Moscow Ring Road.[14]
http://russiapedia.rt.com(...)ciety/sergey-shoigu/quote:The Rescue Corps started their work almost from scratch, confirming staff and developing a work strategy. Within the first few months Shoigu decided to form a number of rescue parties across Russia, to be able to effectively and quickly react in cases of emergencies. Sergey Shoigu and his Corps played a direct role in the August Coup (19-21 August 1991), a confrontation between hard-line members of the Communist Party seeking a return to the old system of government, and reformers led by Boris Yeltsin and other political leaders. Shoigu supported Yeltsin, and the latter, in response, furthered the expansion of the Rescue Corps, widening its responsibilities and merging it with civil defense forces to create the State Committee on Emergencies.
Ja, dat was de belangrijkste move in zijn carrière geweest ook, totdat misschien nu dan...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://russiapedia.rt.com(...)ciety/sergey-shoigu/
Dat is die coup waar ze Gorbatsjov in zijn datsja hielden toch en waar de coupplegers in het Russische witte huis (de duma) zaten toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://russiapedia.rt.com(...)ciety/sergey-shoigu/
Spelen 2 dingen, denk ik toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is die coup waar ze Gorbatsjov in zijn datsja hielden toch en waar de coupplegers in het Russische witte huis (de duma) zaten toch?
Hij lijkt me een hardliner..
Je ziet in de VS ook dat er, zelfs binnen de regering en de legerleiding, verschil van mening is over hoe om te gaan met Oekraïne. Dat speelt natuurlijk ook in Moskou, maar dan buiten het gezichtsveld van het publiek. Kan best ontaarden in een gevecht om het alfa plekje op de apenrots.
De stilte is dan te verklaren door het feit dat je alle cruciale elementen eerst onder controle moet hebben (leger, politie, energie, media etc.) voor je je coup aankondigt...
twitter:obk twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 12:30:49Ik ben niet de enige die weet dat Rusland groot is. Badr Hari is op bezoek bij dictatorvriend Kadyrov http://t.co/L4LBSXVa2j reageer retweet
Had ik ook gezien ja. plus voor dat dat verhaal naar buiten kwam was er Putin's voormalige adviseur die al een coup voorspelde:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:51 schreef Ryan3 het volgende:
Laatste gerucht:
Overigens zou dit betekenen dat niet de oligarchen hebben ingegrepen, en er meer detente komt, maar de paranoïde militaire hardliners, die bang zijn voor de Navo die zowat voor de deuren van het Kremlin staat.
[ afbeelding ]
Geboren in 1955 in Tuva, een autonome republiek ten noorden van Monogolië.
http://mw.ua/WORLD/illarionov-putin-to-be-removed-from-power-in-the-next-few-days-1437_.htmlquote:Former presidential adviser, Andrey Illarionov reports that in a few days it will be announced about the resignation of Vladimir Putin and the power will be taken by a group of officers and security forces led by the head of the presidential administration Sergey Ivanov.
quote:[...] Åslund worked as an economic advisor to President Leonid Kuchma of Ukraine from 1994–97, and from 1998–2004, to President Askar Akaev of Kyrgyzstan. Åslund has also worked substantially with economic policy in the Baltic countries, first as a member of the International Baltic Economic Commission from 1991 to 1993,[13] and later as an informal advisor to Latvian Prime Minister Valdis Dombrovskis from 2009.
twitter:anders_aslund twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 03:23:22Major power battle in Kremlin. Putin, Kadyrov, MVD, Sechin vs Ivanov, FSB, Patrushev, Bortnikov, FSO, Naryshkin, Orthodox Church. Serious! reageer retweet
twitter:anders_aslund twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 03:51:08Alexander Dugin, Igor Girkin (Strelkov), Konstantin Malofeev, Orthodox Church on Ivanov side. Mufti, MVD, cronies on Putin side. Shoigu? reageer retweet
twitter:anders_aslund twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 03:59:09Russian security forces: KGB elite = FSB & FSO w Ivanov, Kadyrov & MVD w Putin. Shoigu probably w Ivanov. Not obvious. Could be bloody. reageer retweet
bernie!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
Dit schijnt een foto van hem te zijn, op zijn vakantieadres.
[ afbeelding ]
Begint idd steeds meer te lijken op een powerstruggle of zelfs coup idd. Althans ze begrijpen toch ook wel dat je zo lang niet helemaal niets kunt laten horen. Nadeel voor wie Putin afzet is natuurlijk wel zijn approval rating van 88%.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Had ik ook gezien ja. plus voor dat dat verhaal naar buiten kwam was er Putin's voormalige adviseur die al een coup voorspelde:
[..]
http://mw.ua/WORLD/illarionov-putin-to-be-removed-from-power-in-the-next-few-days-1437_.html
En los daarvan dit van de zweedse econoom Anders Aslund:
[..]twitter:anders_aslund twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 03:23:22Major power battle in Kremlin. Putin, Kadyrov, MVD, Sechin vs Ivanov, FSB, Patrushev, Bortnikov, FSO, Naryshkin, Orthodox Church. Serious! reageer retweet
twitter:anders_aslund twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 03:51:08Alexander Dugin, Igor Girkin (Strelkov), Konstantin Malofeev, Orthodox Church on Ivanov side. Mufti, MVD, cronies on Putin side. Shoigu? reageer retweet
twitter:anders_aslund twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 03:59:09Russian security forces: KGB elite = FSB & FSO w Ivanov, Kadyrov & MVD w Putin. Shoigu probably w Ivanov. Not obvious. Could be bloody. reageer retweet
quote:Machtswissel is niet relevant. Putin is een persoon, sturing ligt bij de samenwerking van invloed. Daarbinnen is hij relevant. De macht ligt niet bij hen die zich laten vertegenwoordigen in het Kremlin, wel bij hen die niet deelnemen aan de interne concurrentie, zij die sturen vanuit invloed en inzet instrumentatie (primair de inzet van informatiestromen en inlichtingen).
Even los daarvan, hebben jullie al eens nagedacht over hoe makkelijk het is om westers analytisch denken om de tuin te leiden vanuit een dergelijke inzet op informatie? Vergeet niet hoe beschamend simpel het was om zelfs de westerse inlichtingendiensten om de tuin te leiden met de zogenaamde machtswissel van Medvedev. Vergeet ook niet dat Putin en intimi geregeld dit soort periodes van afwezigheid inbouwen, door de bank genomen na een aantal incidenten van inzet netwerken van beïnvloeding onder tafel. Vergeet ook niet dat men telkens weer opduikt, afhankelijk van inzet in de vorm van een terugkeer met grote trom (er is iets gebeurd, daar zijn we weer als mannen van macht, nu komt alles goed) of in de vorm van de stille trom van geruststelling (ach mensen hebben zelfstandig nagedacht? Laten we even goed de beeldvorming inzetten ter controle van verhaallijnen).
De afwezigheid en relatieve onbereikbaarheid van de intimi alsmede Putin zelf is gewoon een toepassing van instrumentele logica. Intern is het gericht op de verdere afrekening met wat elementen die wat van de weg zijn geraakt (als je gebruik maakt van wat in wezen extremisten zijn dat weet je dat er wildgroei zal ontstaan, als goede FSB officier besef je dat, en je weet hoe je dat soort partijen weer uit onzekerheid weer plichtig kunt maken na wat geforceerde onthouding van de hand van de grote vader), extern is het gericht op het beïnvloeden van het westen. Stel je voor, Putin valt weg, die man heeft het moeilijk, zonder Putin is het nog veel slechter, moeten we niet de druk wat van de ketel halen?
Tekstboek.
waar is dit van?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:20 schreef Knipoogje het volgende:
Ach, allemaal bewuste opzet. In andere discussiefora wordt het al door iemand geduid, die vaak zeer rake dingen zegt, op een academisch niveau, dus moet je vaak 3x lezen voor je snapt wat ie zegt.
[..]
Intern een soort nacht van de lange messen dus en extern om ons in het westen bang te maken en ons te laten inzien dat je beter Putin kunt hebben dan niets?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:20 schreef Knipoogje het volgende:
Ach, allemaal bewuste opzet. In andere discussiefora wordt het al door iemand geduid, die vaak zeer rake dingen zegt, op een academisch niveau, dus moet je vaak 3x lezen voor je snapt wat ie zegt.
[..]
Ik vind het wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Intern een soort nacht van de lange messen dus en extern om ons in het westen bang te maken en ons te laten inzien dat je beter Putin kunt hebben dan niets?
Laat-ie straks een middelvinger draaien door zijn piloot wrs.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:25 schreef Nintex het volgende:
Shoigu vliegt nu nabij Moskou:
[ afbeelding ]
Het kan, maar nog nooit is Putin dus zolang uit beeld geweest, dus gewoon een coup en een powerstruggle van facties daarachter kan ook.quote:
Bronvermelding zou wel aardig zijn. Verder is er weinig academisch te noemen aan dit stuk.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, academisch is misschien een groot woord. Veel ingewikkelde zinsconstructies en terminologie. De theorie blijft wat mij betreft staan. Ik vind het een goede aanname.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bronvermelding zou wel aardig zijn. Verder is er weinig academisch te noemen aan dit stuk.
Niet alleen dat. Ze spelen nu wel met de, al niet geweldig stabiele, Russische economie.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het kan, maar nog nooit is Putin dus zolang uit beeld geweest, dus gewoon een coup en een powerstruggle van facties daarachter kan ook.
Hadden ze hem al lang weer een keer kunnen laten zien, denk ik. Was in 2012 ook met een rugblessure.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Ze spelen nu wel met de, al niet geweldig stabiele, Russische economie.
Ik gok ook op een powerstruggle.
Een griepje kan natuurlijk ook. De superman Putin wordt natuurlijk niet ziek. Dit kunnen ze in de media dan ook nooit zeggen. Moet je eens zie hoe alom macho hij wordt geportretteerd. Bijna als een demi-God.
Maar waar heb je die tekst nou vandaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, academisch is misschien een groot woord. Veel ingewikkelde zinsconstructies en terminologie. De theorie blijft wat mij betreft staan. Ik vind het een goede aanname.
Met zijn 9 talen. Als we mijn gestuntel in Frans en Duits meetellen en mijn minimale begrip van Zweeds Noors en Deens dan spreek ik er ook 7.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hadden ze hem al lang weer een keer kunnen laten zien, denk ik. Was in 2012 ook met een rugblessure.
En ja, het zijn wel allemaal godenzonen idd. Die Shoygu ook bijv.
Heel anders dan "onze" Mark, gister nog in een interview, die toegeeft nog steeds vrijgezel te zijn, zijn oude Saab nog te rijden, en een bescheiden appartementje te bewonen, en dan met zijn familie en vriendengroep het liefst niet over de politiek praat privé...
Klopt, dat-ie zo maar een dag niets van zich laat horen in de media zou kunnen, maar nu al vanaf 6 maart niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Met zijn 9 talen. Als we mijn gestuntel in Frans en Duits meetellen en mijn minimale begrip van Zweeds Noors en Deens dan spreek ik er ook 7.
De cultuur is heel anders. Daarom ben ik het oom niet geheel eens met de analyse dat Poetin niet uit zou maken. Qua macht waarschijnlijk niet nee. Maar qua vertoon en publiek geloof en veiligheid echt wel. Laten we wel wezen hij is best charismatisch met zijn bad boy attitude. ViNd maar nog zo'n man.
Zijn Russsich account laatste post 8 maart, met een foto waarvan werd gezegd dat-ie de 6de was genomen, maar waarvan later kwam vast te staan dat-ie toch van de 5de was...twitter:PutinRF_Eng twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 13:20:17Congratulations to pilot-cosmonaut Valentina Tereshkovahttp://t.co/5DAJHWKon0 reageer retweet
twitter:PutinRF twitterde op zondag 08-03-2015 om 10:43:04Поздравление с 8 Мартаhttp://t.co/nf0JrXWfyA http://t.co/BjvVx1D3o4 reageer retweet
Of het filmpje van gisteren waarin hij zogenaamd een meeting had, een meeting die vorig jaar(!) plaatsvond.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, dat-ie zo maar een dag niets van zich laat horen in de media zou kunnen, maar nu al vanaf 6 maart niet?
Zijn westers account:Zijn Russsich account laatste post 8 maart, met een foto waarvan werd gezegd dat-ie de 6de was genomen, maar waarvan later kwam vast te staan dat-ie toch van de 5de was...twitter:PutinRF_Eng twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 13:20:17Congratulations to pilot-cosmonaut Valentina Tereshkovahttp://t.co/5DAJHWKon0 reageer retweet
twitter:PutinRF twitterde op zondag 08-03-2015 om 10:43:04Поздравление с 8 Мартаhttp://t.co/nf0JrXWfyA http://t.co/BjvVx1D3o4 reageer retweet
Ja, dat werd ook vrij snel duidelijk dat het filmpje dat zou moeten bewijzen dat Putin nog steeds iig de macht heeft dan wel nog gewoon leeft, dat juist niet bewees.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
Of het filmpje van gisteren waarin hij zogenaamd een meeting had, een meeting die vorig jaar(!) plaatsvond.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:33 schreef VromeBroeder het volgende:
Hey, ik heb de topic niet eens gelezen maar toch weet ik dat het 90% bestaat uit flauwe grappen dat poetin van de trap is gevallen of dat ie dronken achter het stuur is gepakt door de politie. Hoe kan dat nou? Omdat fora volzitten met malloten die denken dat ze grappig zijn.
Het is toch wat he, mien jongquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:33 schreef VromeBroeder het volgende:
Hey, ik heb de topic niet eens gelezen maar toch weet ik dat het 90% bestaat uit flauwe grappen dat poetin van de trap is gevallen of dat ie dronken achter het stuur is gepakt door de politie. Hoe kan dat nou? Omdat fora volzitten met malloten die denken dat ze grappig zijn.
Je hebt niet alleen het topic niet gelezen, je inschattingsvermogen is ook dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:33 schreef VromeBroeder het volgende:
twitter:yurybarmin twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:23:34On March 8 #Putin signed 37 laws and decrees, which he normally does before extended winter holidays http://t.co/dXG3bRCtUK reageer retweet
Maar ja, de CIA houdt het er ook op dat die IS-luitjes geen moslims zijn hè...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:26 schreef SureD1 het volgende:
Net ff op twitter gekeken,
De CIA houdt het op de griep...
Ik zag wel een tweet langskomen die zei dat schijnbaar de Russische vlag niet wappert op het Kremlin, terwijl dat de afgelopen 14 jaar wel zo is geweest. Geen idee of het waar is...
Heb zo'n tweet met foto gezien, maar twijfel aan de echtheid, zou meer aandacht krijgen, nee?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:26 schreef SureD1 het volgende:
Net ff op twitter gekeken,
De CIA houdt het op de griep...
Ik zag wel een tweet langskomen die zei dat schijnbaar de Russische vlag niet wappert op het Kremlin, terwijl dat de afgelopen 14 jaar wel zo is geweest. Geen idee of het waar is...
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:24:42Putin expert @b_judah cites latest Moscow chatter that Putin might step down temporarily in favor of Shoigu reageer retweet
Dat denk ik ook ja,..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Heb zo'n tweet met foto gezien, maar twijfel aan de echtheid, zou meer aandacht krijgen, nee?
Ow, zou dat het zijn: een nieuwe ambtswoning voor de president!
Dat zou een eufemisme zijn voor een coup, Poetin lijkt me niet het type om zich tijdelijk terug te trekken..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:24:42Putin expert @b_judah cites latest Moscow chatter that Putin might step down temporarily in favor of Shoigu reageer retweet
die zogenaamde experts...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom niet? Zou een sterk teken naar het Westen zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:36 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat zou een eufemisme zijn voor een coup, Poetin lijkt me niet het type om zich tijdelijk terug te trekken..
Toch Shoygu, maar tijdelijk aftreden zou kunnen betekenen een beroerte oid.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Met griep hadden ze hem na 3 dagen opgekalefaterd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
die zogenaamde experts...
griep zeg ik. En er komt geen "belangrijke mededeling", dat was wraak van de woordvoerder die een week lang vragen moest beantwoorden over Putin's "love child" etc... doet ie de journo's nu een heel weekend wachten.
Goeie griep is wel 14 dagen, maar bij een godenzoon niet. Putin geeft de griep Putin.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
CIA houdt het op de griep. Toch lijkt me dat sterk. 8 dagen?
Is men ook wel goed in in die contreienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er al iemand die een vergiftiging heeft gesuggereerd?
Lol, Yeltsin was soms een week weg, dan ging hij een weekje drinken met zijn maten...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is men ook wel goed in in die contreien
Klopt, zeker na 3 dagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:45 schreef 99.999 het volgende:
Bij een griepje ben je wel op te lappen voor een optredentje.
Als het gaat om ziekte zal het wel serieuzer zijn dan dat.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Artikel van donderdag, maar nog steeds actueel en interessant: The very scary reality behind the silly rumors of Putin's death
Mwa, Rusland onder Medvedev lijkt me minder scary dan de VS onder Biden...quote:She noted that if the US president or the German chancellor were to suddenly take ill or have a stroke, there would be other means of succession and other instruments of government to fill that void while a replacement was found. But in Russia right now, "you don't have that. That does expose a certain fragility in the system that scares Russians a little bit."
Jij bent dan ook eerst en vooral fan. Pas daarna overweeg je misschien eens ratio.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Mwa, Rusland onder Medvedev lijkt me minder scary dan de VS onder Biden...
Wat je hier boven zei.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goeie griep is wel 14 dagen, maar bij een godenzoon niet. Putin geeft de griep Putin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |