Het is toch wat he, mien jongquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:33 schreef VromeBroeder het volgende:
Hey, ik heb de topic niet eens gelezen maar toch weet ik dat het 90% bestaat uit flauwe grappen dat poetin van de trap is gevallen of dat ie dronken achter het stuur is gepakt door de politie. Hoe kan dat nou? Omdat fora volzitten met malloten die denken dat ze grappig zijn.
Je hebt niet alleen het topic niet gelezen, je inschattingsvermogen is ook dramatisch slecht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:33 schreef VromeBroeder het volgende:
Hey, ik heb de topic niet eens gelezen maar toch weet ik dat het 90% bestaat uit flauwe grappen dat poetin van de trap is gevallen of dat ie dronken achter het stuur is gepakt door de politie. Hoe kan dat nou? Omdat fora volzitten met malloten die denken dat ze grappig zijn.
twitter:yurybarmin twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:23:34On March 8 #Putin signed 37 laws and decrees, which he normally does before extended winter holidays http://t.co/dXG3bRCtUK reageer retweet
Maar ja, de CIA houdt het er ook op dat die IS-luitjes geen moslims zijn hè...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:26 schreef SureD1 het volgende:
Net ff op twitter gekeken,
De CIA houdt het op de griep...
Ik zag wel een tweet langskomen die zei dat schijnbaar de Russische vlag niet wappert op het Kremlin, terwijl dat de afgelopen 14 jaar wel zo is geweest. Geen idee of het waar is...
Heb zo'n tweet met foto gezien, maar twijfel aan de echtheid, zou meer aandacht krijgen, nee?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:26 schreef SureD1 het volgende:
Net ff op twitter gekeken,
De CIA houdt het op de griep...
Ik zag wel een tweet langskomen die zei dat schijnbaar de Russische vlag niet wappert op het Kremlin, terwijl dat de afgelopen 14 jaar wel zo is geweest. Geen idee of het waar is...
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:24:42Putin expert @b_judah cites latest Moscow chatter that Putin might step down temporarily in favor of Shoigu reageer retweet
Dat denk ik ook ja,..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:30 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Heb zo'n tweet met foto gezien, maar twijfel aan de echtheid, zou meer aandacht krijgen, nee?
Ow, zou dat het zijn: een nieuwe ambtswoning voor de president!
Dat zou een eufemisme zijn voor een coup, Poetin lijkt me niet het type om zich tijdelijk terug te trekken..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:L0gg0l twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 16:24:42Putin expert @b_judah cites latest Moscow chatter that Putin might step down temporarily in favor of Shoigu reageer retweet
die zogenaamde experts...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Waarom niet? Zou een sterk teken naar het Westen zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:36 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat zou een eufemisme zijn voor een coup, Poetin lijkt me niet het type om zich tijdelijk terug te trekken..
Toch Shoygu, maar tijdelijk aftreden zou kunnen betekenen een beroerte oid.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Met griep hadden ze hem na 3 dagen opgekalefaterd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
die zogenaamde experts...
griep zeg ik. En er komt geen "belangrijke mededeling", dat was wraak van de woordvoerder die een week lang vragen moest beantwoorden over Putin's "love child" etc... doet ie de journo's nu een heel weekend wachten.
Goeie griep is wel 14 dagen, maar bij een godenzoon niet. Putin geeft de griep Putin.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
CIA houdt het op de griep. Toch lijkt me dat sterk. 8 dagen?
Is men ook wel goed in in die contreienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er al iemand die een vergiftiging heeft gesuggereerd?
Lol, Yeltsin was soms een week weg, dan ging hij een weekje drinken met zijn maten...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is men ook wel goed in in die contreien
Klopt, zeker na 3 dagen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:45 schreef 99.999 het volgende:
Bij een griepje ben je wel op te lappen voor een optredentje.
Als het gaat om ziekte zal het wel serieuzer zijn dan dat.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Artikel van donderdag, maar nog steeds actueel en interessant: The very scary reality behind the silly rumors of Putin's death
Mwa, Rusland onder Medvedev lijkt me minder scary dan de VS onder Biden...quote:She noted that if the US president or the German chancellor were to suddenly take ill or have a stroke, there would be other means of succession and other instruments of government to fill that void while a replacement was found. But in Russia right now, "you don't have that. That does expose a certain fragility in the system that scares Russians a little bit."
Jij bent dan ook eerst en vooral fan. Pas daarna overweeg je misschien eens ratio.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Mwa, Rusland onder Medvedev lijkt me minder scary dan de VS onder Biden...
Wat je hier boven zei.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goeie griep is wel 14 dagen, maar bij een godenzoon niet. Putin geeft de griep Putin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |