Geloof me ik riskeer een blaasontsteking voor die man xDquote:Op maandag 16 maart 2015 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het waar is. Putin is bezig Rusland weer als een grote natie op de kaart te krijgen en dat lukt hem goed. Niet omdat het daadwerkelijk zo'n grote natie is, maar met streken als deze en bijvoorbeeld de annexatie van de Krim laat hij zien dat hij eigenlijk zo goed als schijt heeft aan de rest van de wereld, de wereld die Rusland na de val van de USSR zag als een schim van wat het ooit was. Wat feitelijk ook zo is, alleen wil hij de bevolking van Rusland en de wereld wijsmaken dat het niet zo is.
En zoals ik zei, dat lukt hem heel goed. Kijk maar naar de paniekerige reacties en wilde verhalen die de rondte gaan.
Ik heb dat gevoel ergens ook wel, something was off... Maar ik parkeer het even, wordt, denk ik, toch vervolgd...quote:Op maandag 16 maart 2015 21:49 schreef Nintex het volgende:
Waterdrinker denkt nog steeds dat er iets niet in de haak istwitter:WaterdrinkerP twitterde op maandag 16-03-2015 om 19:15:31Ok, Poetin is verschenen. En toch is er iets loos. Naar mijn gevoel. Poetin amper in beeld. Wel woordvoerder Peskov. http://t.co/6N9VWGMHsL reageer retweet
Jep.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:44 schreef agter het volgende:
Ik vond hem er slecht uitzien. Bezweet, pafferig, wegkijkend.
Hebben jullie ook dat gevoel?
Dat was toch al eerder in het nieuws?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:58 schreef Mishu het volgende:
Hij levert wel opeens in op zijn salaris, zie nieuws.
Oja.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat was toch al eerder in het nieuws?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |