SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die 3 kutgassies die even agenten aanvallen, dat is toch per direct einde carriere, waar dan ook, mag ik hopen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat een droppies. De hele wereld ligt voor je open, je bent 18-19, speelt in de beste A1 in jaren, overal internationaal op de radar. Maar ja, dan staat daar zo'n vrouwmens te toeteren. Opdonderen, kutwijf! Wij zijn Ajax!
Mag lijden dat Ajax ze per vandaag de toegang tot het complex ontzegt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Denk het niet, die komen echt wel ergens weer terecht hoor mocht Ajax ze eruit knikkerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Die 3 kutgassies die even agenten aanvallen, dat is toch per direct einde carriere, waar dan ook, mag ik hopen.![]()
Even bellen met Mino en volgende week spelen ze bij Lecce oid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, die komen echt wel ergens weer terecht hoor mocht Ajax ze eruit knikkerenFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vast we idd, zou niet moeten kunnen, strafblad geven, aangeven bij de KNVB, nooit meer voetballen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, die komen echt wel ergens weer terecht hoor mocht Ajax ze eruit knikkerenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit ja, Akaria El A, Ashraf El M. en Samet B,, vet stoer, je weet toch..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:13 schreef Bugno het volgende:
Wat een droppies. De hele wereld ligt voor je open, je bent 18-19, speelt in de beste A1 in jaren, overal internationaal op de radar. Maar ja, dan staat daar zo'n vrouwmens te toeteren. Opdonderen, kutwijf! Wij zijn Ajax!
Mag lijden dat Ajax ze per vandaag de toegang tot het complex ontzegt.
Misschien waren zij nog boos na de resultaten van gisteravond.![]()
Namen en rugnummers svpIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Jij bent van het supernelrecht zonder procesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast we idd, zou niet moeten kunnen, strafblad geven, aangeven bij de KNVB, nooit meer voetballen., het ziet er niet goed uit maar laten we dat eerst maar even afwachten
![]()
Oh nee hoor, als ze onschuldig blijken is het wat andersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent van het supernelrecht zonder proces, het ziet er niet goed uit maar laten we dat eerst maar even afwachten
. Maar na het proces, klaar voor ze.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar goed, lekker belangrijk, 3 van die straatschoffies, de wanprestatie van de 11 miljonairs is niet opeens vergeten nu.
Nou moeten we dus weer allemaal als een gek "achter Ajax gaan staan" in de return, allemaal prima hoor, maar wanneer gaan de spelers eens achter Ajax staan?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En in de interviews relativeren ze het en zeggen ze dat ze er 'dan maar twee moeten maken'.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, lekker belangrijk, 3 van die straatschoffies, de wanprestatie van de 11 miljonairs is niet opeens vergeten nu.
Nou moeten we dus weer allemaal als een gek "achter Ajax gaan staan" in de return, allemaal prima hoor, maar wanneer gaan de spelers eens achter Ajax staan?
Ik zie niet hoe ze überhaupt gaan scoren als ze zo spelen als de laatste weken.
Amen.![]()
lood om oud ijzerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, zondag speelt Moisander en is er geen Viergever. Ben benieuwd.![]()
Nee, dan hebben ze weer eens een keer op doel geschoten, wat al niet te vaak gebeurt, missen ze 110% kansenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
En in de interviews relativeren ze het en zeggen ze dat ze er 'dan maar twee moeten' maken.
Ik zie niet hoe ze überhaupt gaan scoren als ze zo spelen als de laatste weken.
.
Ik snap echt niet dat deze groep zo lamlendig is, zo dood, zo kansloos...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Neuh, op het moment tien keer liever Viergever dan Moisander. Maar wie ben ik. Heerenveen gaat er vol op klappen iig. Ik vrees voor puntverlies.quote:![]()
Het is gistermiddag gebeurd. Na de training in de Mercedes naar huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit ja, Akaria El A, Ashraf El M. en Samet B,, vet stoer, je weet toch..
Misschien waren zij nog boos na de resultaten van gisteravond.![]()
Mjah, Viergever is wat gretiger, maar ik vind het bij beide altijd billenknijpen, ieder moment kunnen ze beiden een intens domme fout maken waardoor een tegenstander meteen een 100% kans heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, op het moment tien keer liever Viergever dan Moisander. Maar wie ben ik. Heerenveen gaat er vol op klappen iig. Ik vrees voor puntverlies.
En ik vrees ook voor Heerenveen, die willen wel vlammen, en zo'n pot tussen 2 EL-duels... meh.![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we maar eerst afwachten wat het onderzoek naar voren brengt![]()
Pleintjesmentaliteit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Boil was weer goed he?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is gistermiddag gebeurd. Na de training in de Mercedes naar huis.![]()
Eigen jeugd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik geloof het pas als Tong80 er een topic over heeft geopend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we maar eerst afwachten wat het onderzoek naar voren brengt![]()
Tja, wegsturen... De voetbalwereld is redelijk pragmatisch hoor. Kijk naar Patrick K. die iemand dood reed.![]()
Ajax is zo wisselvallig dit seizoen... Net hoe de pet staat bij de mannen (jongens)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef Gruisman het volgende:
Gister op Ajaxtv de uitwedstrijd tegen Dynamo Kiev, gvd dat was wel even een ander team zeg![]()
Hoe erg het ook was, en hoe fout hij ook wettelijk zat, hij was niet van plan iemand kapot te rijden, deze gassies hebben gewoon met voorbedachte rade iemand lopen schoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, wegsturen... De voetbalwereld is redelijk pragmatisch hoor. Kijk naar Patrick K. die iemand dood reed.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat schoppen heb ik nog nergens gelezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe erg het ook was, en hoe fout hij ook wettelijk zat, hij was niet van plan iemand kapot te rijden, deze gassies hebben gewoon met voorbedachte rade iemand lopen schoppen.![]()
oleguerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef Gruisman het volgende:
Gister op Ajaxtv de uitwedstrijd tegen Dynamo Kiev, gvd dat was wel even een ander team zeg![]()
![]()
Als je kijkt waar de meeste spelers nu staan wel ja, toen in 2010 was dat ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef Gruisman het volgende:
En en passant de jurisprudentie schiep om met 240 uur werkstraf ervan af te komen als je iemand dood rijdt door je asociale weggedrag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, wegsturen... De voetbalwereld is redelijk pragmatisch hoor. Kijk naar Patrick K. die iemand dood reed.![]()
Deze gastjes zullen dus wel wegkomen met een ochtend papiertjes prikken op de Toekomst."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vind dat we alleen op het doel en wellicht op het middenveld nog op hetzelfde niveau zitten. Met Suarez en El Ham hadden we gewoon een fenomenale aanval in vergelijking met nu en die verdediging was ook labiel maar wel een stuk getalenteerderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je kijkt waar de meeste spelers nu staan wel ja, toen in 2010 was dat ook niet zo goed.![]()
Heerenveen - Ajax
Wat denken we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heerenveen - Ajax
Wat denken we?3-1. Ik zie echt niet hoe je met dit team in deze vorm überhaupt maar zou kunnen denken aan een overwinning in een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Utrecht het zo op de heupen krijgt als tegen AZ, om 12:30quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
3-1. Ik zie echt niet hoe je met dit team in deze vorm überhaupt maar zou kunnen denken aan een overwinning in een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
10-0.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als Utrecht het zo op de heupen krijgt als tegen AZ, om 12:30.
Valt niks van te zeggen, dit team is te wisselvallig om een voorspelling te doen, als Ajacied ga ik natuurlijk niet zeggen dat Heerenveen gaat winnen, ook in slechte tijden sta ik achter mijn club, mijn ideaal, dit is de beste club van allemaal!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
3-1. Ik zie echt niet hoe je met dit team in deze vorm überhaupt maar zou kunnen denken aan een overwinning in een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar.![]()
![]()
Hahaquote:“Ik vond dat we de wedstrijd best onder controle hadden, als we niet teveel balverlies leden.” Deze uitspraak van Nicolai Boilesen zegt eigenlijk alles over het spel van Ajax tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk. Het punt was namelijk dat Ajax, zeker in de eerste helft, veel teveel balverlies had.
“Het was een heel teleurstellende avond,” vervolgt Boilesen dan ook tegen onder andere Ajax Life. “Ik denk niet dat we tevreden mogen zijn. Verliezen met 1-0 is gewoon een kutresultaat. Want we hadden minimaal één doelpunt willen maken.”
Dat Ajax van Dnjepr verloor, kwam in ieder geval niet door het spel in de – zoals dat tegenwoordig heet – eerste en tweede fase, aldus Boilesen. “Ik heb veel momenten gezien dat het net niet was. Dat de laatste pass net niet goed was. Maar ik vond dat we voetballend in de eerste en tweede fase, behalve bij momenten in de eerste helft, vandaag minder fouten maakten dan eerder.”
Als we toch termen als eerste en tweede fase blijven... Is de derde fase, die voor het doel van de tegenstander, niet verreweg het belangrijkst? Daar worden immers de doelpunten gemaakt. “Uiteindelijk wel,” vertelt Boilesen “Maar nu ga ik ook een beetje vanuit verdedigend perspectief praten: als je in de eerste en tweede fase al slordig bent, heb je uiteindelijk ook problemen om je kansen te creëren.”
“En dan krijg je ook meer kansen tegen. Natuurlijk gaat het om goals maken, maar zoals wij willen voetballen, zijn de eerste en tweede fase ook heel belangrijk.”
Goed, genoeg over de eerste, tweede en derde fase. Laten we het eens over het spel van Boilesen hebben. Hij krijgt de laatste tijd veel kritiek, ook donderdagavond weer. “De goal, daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om. Verder vond ik niet dat ik heel slecht was.”
“Veel balverlies? Dat moet ik dan nog terugkijken. Het is op dit moment een beetje op en neer. Maar als je naar de laatste vijf wedstrijden voor deze kijkt, had ik de stijgende lijn te pakken.”
“Ik ben heel zelfkritisch. Ik zeg niet dat ik tevreden was. Ik hoor de hele tijd dat ik worstel met mezelf, maar ik vond dat ik de laatste wedstrijden de stijgende lijn te pakken had.”
“Vandaag was de goal niet goed. En natuurlijk had ik een paar keer balverlies, maar dat had iedereen vandaag. Ik ben wel iemand die een beetje risico in z’n spel heeft, die soms een linie overslaat en niet elke keer de makkelijke bal breed te geven of terug te spelen om uiteindelijk tot kansen te komen. Soms lukt het, soms niet.”
En hoe het dat kwam dat Boilesen een dipje heeft gekregen? Hij durft het niet echt te zeggen, maar misschien, eventueel is hij iets te hard van stapel gelopen na zijn knieblessure eerder dit seizoen.
“Na die knieblessure heb ik gelijk weer alles gespeeld. Achteraf was het niet te snel, maar wel heel snel. Ik heb nu tien wedstrijden achter elkaar gespeeld en vind dat ik wel weer die kleine details terugkrijg.”
Laten we het hopen dat de stijgende lijn doorzet. En laten we ook positief afsluiten. Boilesen heeft er nog alle vertrouwen in dat Ajax een ronde verder kan komen in de Europa League. “We hebben in ieder geval wel de kansen gehad om er ook eentje te maken. We weten nu hoe ze spelen en ik denk dat we thuis nog meer te bieden hebben.”![]()
Dan ben je echt de enige.quote:Verder vond ik niet dat ik heel slecht wasA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heerlijke speler man. Ik zou m nog een contractverlenging aanbieden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou zo graag eens met de Boer willen praten nu he? Hoe hij het nou eens echt ziet, zonder mediatraining en rekening houden met zelfvertrouwen van spelers.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij Boilesen ECHT goed vindt, er moet iets anders spelen...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Frank ziet denk ik echt wel dat het gewoon helemaal kut isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou zo graag eens met de Boer willen praten nu he? Hoe hij het nou eens echt ziet, zonder mediatraining en rekening houden met zelfvertrouwen van spelers.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij Boilesen ECHT goed vindt, er moet iets anders spelen...![]()
En toch stelt hij hem op, maakt hem aanvoerder. is dat dat puur om hem vertrouwen te geven in de hoop dat er nog iets in zit?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Frank ziet denk ik echt wel dat het gewoon helemaal kut isA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wie moet er LB? Viergever maar blijkbaar heeft Moisander een steen door de ruit bij Frank gegooid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch stelt hij hem op, maakt hem aanvoerder. is dat dat puur om hem vertrouwen te geven in de hoop dat er nog iets in zit?![]()
Moisander kan ook zelf op LB[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maxwellquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie moet er LB? Viergever maar blijkbaar heeft Moisander een steen door de ruit bij Frank gegooid.![]()
Maar waarom maak je zo'n gare speler dan aanvoerder?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Frank ziet denk ik echt wel dat het gewoon helemaal kut is![]()
Misschien is hij de baas buiten het veld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:08 schreef J2T het volgende:
[..]
Maar waarom maak je zo'n gare speler dan aanvoerder?
![]()
![]()
Maar even wat positief nieuws dan:
Van de Beek, Nouri, Cerny en Savastano mee met Jong Ajax naar Venlo.![]()
Tofquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar even wat positief nieuws dan:
Van de Beek, Nouri, Cerny en Savastano mee met Jong Ajax naar Venlo.![]()
![]()
Lastigste? Heerenveen kom op man, maar dit Ajax heeft het tegen iedere ploeg lastigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
3-1. Ik zie echt niet hoe je met dit team in deze vorm überhaupt maar zou kunnen denken aan een overwinning in een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar.![]()
Ik denk dat je Heerenveen onderschat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lastigste? Heerenveen kom op man, maar dit Ajax heeft het tegen iedere ploeg lastig![]()
Elke ploeg moet je onderschatten dit seizoenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Heerenveen onderschat.![]()
J.O.S. is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lastigste? Heerenveen kom op man, maar dit Ajax heeft het tegen iedere ploeg lastig"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Valt ook wel weer mee. Go Ahead Eagles zouden jullie ook geen probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lastigste? Heerenveen kom op man, maar dit Ajax heeft het tegen iedere ploeg lastig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet in de Adelaarshorst.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Go Ahead Eagles zouden jullie ook geen probleem mee hebben![]()
Die kunnen er niets van joh. Sinds de winterstop zijn ze echt slecht.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat weet ik, maar jij herinnert je vast nog de pot in Deventer vorige maand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen er niets van joh. Sinds de winterstop zijn ze echt slecht.![]()
Ohja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij herinnert je vast nog de pot in Deventer vorige maand.Even vergeten
![]()
![]()
Maar het zal een zware wedstrijd worden zondag. Heerenveen is niet meer zo reactief als de vorige keren. Zullen er 'gewoon' vol opklappen en ze kunnen ook wel aardig uit de voeten op de counter. Tegen PSV en Feyenoord hebben ze ook knappe prestaties neergezet. PEC Zwolle en Vitesse hebben ze ook redelijk dolgedraaid.
Natuurlijk zitten er ook genoeg zwakke kanten aan dit Heerenveen, maar we treffen ze wel op een uitermate slecht moment.![]()
PSV speelde toen wel, by far, de zwakste pot van het seizoen. Cambuur uit was niet goed maar Heerenveen uit was de slechtste.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het zal een zware wedstrijd worden zondag. Heerenveen is niet meer zo reactief als de vorige keren. Zullen er 'gewoon' vol opklappen en ze kunnen ook wel aardig uit de voeten op de counter. Tegen PSV en Feyenoord hebben ze ook knappe prestaties neergezet. PEC Zwolle en Vitesse hebben ze ook redelijk dolgedraaid.
Natuurlijk zitten er ook genoeg zwakke kanten aan dit Heerenveen, maar we treffen ze wel op een uitermate slecht moment.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zonder Guardado, Depay en De Jong die wedstrijd. Dan krijg je het inderdaad lastig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelde toen wel, by far, de zwakste pot van het seizoen. Cambuur uit was niet goed maar Heerenveen uit was de slechtste.![]()
Toen speelden we met Narsingh, Locadia en Jozefzoon voorin? Tsja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Guardado, Depay en De Jong die wedstrijd. Dan krijg je het inderdaad lastig.
Hahaha. Dat is echt topclub onwaardig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, PSV speelt wel vaker zwakke wedstrijden die ze verbazingwekkend genoeg in winst omzetten. Hun thuiswedstrijd tegen NAC was ook redelijk gęnant. NAC had daar gewoon met 3 punten weg kunnen komen, maar de 6-1 verbloemt veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelde toen wel, by far, de zwakste pot van het seizoen. Cambuur uit was niet goed maar Heerenveen uit was de slechtste.![]()
Enige pot van PSV dit seizoen die ik helemaal niet heb gezien. Vitesse ook alleen maar samenvatting en misschien nog ergens een uitpotje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, PSV speelt wel vaker zwakke wedstrijden die ze verbazingwekkend genoeg in winst omzetten. Hun thuiswedstrijd tegen NAC was ook redelijk gęnant. NAC had daar gewoon met 3 punten weg kunnen komen, maar de 6-1 verbloemt veel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij keek toch ook Legia-Ajax ipv Zenit-psv?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige pot van PSV dit seizoen die ik helemaal niet heb gezien. Vitesse ook alleen maar samenvatting en misschien nog ergens een uitpotje.![]()
![]()
Ik keek ze allebei tegelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Jij keek toch ook Legia-Ajax ipv Zenit-psv?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
was ie vorig seizoen ook al.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk treurig dat Cillessen de beste speler dit seizoen is.
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk treurig dat Cillessen de beste speler dit seizoen is.
Arsenal of Liverpool oid moeten hem gewoon vastleggen en 10 jaar laten keepen, kan prima.![]()
Ik wil niet weten hoe Ajax na Cillessen isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt.
Arsenal of Liverpool oid moeten hem gewoon vastleggen en 10 jaar laten keepen, kan prima..
![]()
Uhm nee, laat hem hier maar 10 jaar keepen. Wat kan mij Arsenal of Liverpool nou weer schelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt.
Arsenal of Liverpool oid moeten hem gewoon vastleggen en 10 jaar laten keepen, kan prima.![]()
![]()
Jaja, bedoelde meer dat hij prima is voor de top en dat ze lopen te slapen in het buitenland.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Uhm nee, laat hem hier maar 10 jaar keepen. Wat kan mij Arsenal of Liverpool nou weer schelen![]()
Twee Marokkanenquote:
Een Turk.
Hoe het dus niet moet:twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 09:10:10Nederlandse nationaliteit afpakken en meteen uitzetten naar Marokko. http://t.co/I3hS66gtSw reageer retweet
![]()
quote:Ajaxspelers voorgeleid
De drie jeugdspelers van Ajax die gisteren werden aangehouden voor een zware mishandeling van een agente in burger, worden vanmiddag voorgeleid. Dan zal ook besloten worden of het drietal nog in hechtenis blijft of op vrije voeten wordt gesteld.
De drie mishandelden een politievrouw toen deze enkele malen had getoeterd. Het slachtoffer liep een kneuzing aan haar sleutelbeen op en een aantal schaafwonden. Volgens een politiewoordvoerder moet de agente vandaag nog officieel aangifte doen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter![]()
Geert de probleemoplosserquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee Marokkanen
Een Turk.
Hoe het dus niet moet:twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 09:10:10Nederlandse nationaliteit afpakken en meteen uitzetten naar Marokko. http://t.co/I3hS66gtSw reageer retweet
![]()
Die Wilders!![]()
Wel slim, allemaal simpele zielen die het hier helemaal mee eens zijn en weer wat stemmen erbij![]()
Ik vind dat van Kluivert erger, al speelt hoe hij er later mee omgegaan is daarin mogelijk ook mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe erg het ook was, en hoe fout hij ook wettelijk zat, hij was niet van plan iemand kapot te rijden, deze gassies hebben gewoon met voorbedachte rade iemand lopen schoppen.![]()
Precies, dit soort gastjes maken onbewust reclame voor de PVVquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die Wilders!![]()
Wel slim, allemaal simpele zielen die het hier helemaal mee eens zijn en weer wat stemmen erbij![]()
Jawel hoor, snap ik wel. Maar de intentie was er niet, als hij het had kunnen voorkomen (had ie natuurlijk, maar je snapt me) had ie het niet gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat van Kluivert erger, al speelt hoe hij er later mee omgegaan is daarin mogelijk ook mee.
Deze gassies staan gewoon op springen qua agressie blijkbaar...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ach ook gewoon opgeblazen, hij reed niet eens zoveel te hard, geen drank op en het was zijn fout niet, als het geen BNer was geweest had er nooit een haan naar gekraaidquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat van Kluivert erger, al speelt hoe hij er later mee omgegaan is daarin mogelijk ook mee.![]()
Dit iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, snap ik wel. Maar de intentie was er niet, als hij het had kunnen voorkomen (had ie natuurlijk, maar je snapt me) had ie het niet gedaan.
Deze gassies staan gewoon op springen qua agressie blijkbaar...
Maar goed, ze worden ook wel ouder en wijzer![]()
Het linkse riedeltje van kansarme jeugd gaat ook niet op in dezen. Maar ja, wat is wijsheid? We hebben 50 jaar thee gedronken en racistische propaganda bestaat ook al een jaar of 15; erg veel progressie wordt er niet geboektquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die Wilders!![]()
![]()
Je kunt ze beter naar Syrie sturen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee Marokkanen
Een Turk.
Oke manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast we idd, zou niet moeten kunnen, strafblad geven, aangeven bij de KNVB, nooit meer voetballen.![]()
![]()
Caland vindt het niet zo'n leuke actie van Kluivert moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach ook gewoon opgeblazen, hij reed niet eens zoveel te hard, geen drank op en het was zijn fout niet, als het geen BNer was geweest had er nooit een haan naar gekraaid[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caland vindt het niet zo'n leuke actie van Kluivert moet ik zeggen.ja die heeft het er nog over en hij scoorde toch altijd makkelijk in de kuip
![]()
Calandquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Caland vindt het niet zo'n leuke actie van Kluivert moet ik zeggen.![]()
![]()
Ach twee van de drie spelers komen toch nooit in Ajax 1. Die kunnen we er wel aftrappen.Groot fan van User Wotte![]()
Alledrie niet denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:28 schreef Tjacka het volgende:
Ach twee van de drie spelers komen toch nooit in Ajax 1. Die kunnen we er wel aftrappen.Oh.![]()
Van De Beek is vele malen beter dan El Mahdoui
El Azzouzi zal mede door Zivkovic nooit voor Ajax 1 spelen
En Bulut speelt in de A2 dus dat zegt ook wel genoeg.
Staat ook wel lekker op je CV dit![]()
![]()
Azzouzi ligt vast tot 2020.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:46 schreef Tjacka het volgende:
Hebben ze alle drie een contract voor drie jaar?![]()
Het is wachten op de eerste politieke partij die vindt dat de spelers in de jeugdopleidingen teveel druk wordt opgelegd en dat dit de oorzaak is van al die druk.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ajax schorst jeugdspelers
Wel jammer, hebben we weer een keertje echte aanvallers, weer niet goed..
Oh.![]()
Wordt allemaal al weer aardig afgezwakt. Net had een politiewoordvoerder het over een woordenwisseling en wat duw en trekwerk buiten de auto. Die sleutelbeenbreuk schijnt ook bullshit te zijn.
Tja, media anno 2015![]()
![]()
quote:UPDATE 14.28 uur
Het Openbaar Ministerie (OM) laat weten dat de drie jeugdspelers inmiddels zijn vrijgelaten. Eén van hen wordt nog gezien als verdachte van de mishandeling van een agente in burger.![]()
Wie zijn de geschorste Ajax-talenten?
Wie zijn de Ajax-talenten die diep in de problemen zitten, nu ze verdacht worden van het mishandelen van een agente in burger?
Zakaria El A.
Geboortedatum: 7 mei 1996 (18 jaar)
Geboorteplaats: Rotterdam
Positie: spits
Elftal: Ajax A1
Contract: tot 30 juni 2020
Bij Ajax sinds: 2009
Nationaliteit: Marokkaans
Internationaal: 3 interlands Marokko onder-17
Enkele quotes van Zakaria El A. uit een interview op Ajax.nl uit december 2014:
"Ik ben begonnen bij DWS. Op m'n 13de kwam ik vervolgens bij Ajax terecht. Daar begon ik in de C2. Ik kan zowel in de spits als op de vleugels uit de voeten, maar ik ben toch echt een spits. Ik heb ook altijd in de punt van de aanval gespeeld. Het is de positie waar ik me het fijnst voel. En ik vind het gewoon leuk om doelpunten te maken."
"Als ik mijn sterkste punt moet opnoemen is dat wel mijn doelgerichtheid. En ik kan ook wel een mannetje passeren. Waar ik aan moet werken is het koppen. Ik heb wel een aantal kopgoals gemaakt, maar dat komt niet al te vaak voor. En mijn linkerbeen kan ook zeker beter. Ik train er extra op om dat te verbeteren."
"Welke jeugdspeler droomt er nou niet van de stap naar het eerste elftal? Ik hoop natuurlijk dat ik eens mee mag trainen. Maar het is moeilijk, er zijn zoveel goede spelers bij Ajax. Je moet je elke wedstrijd laten zien. Over een jaar wil ik toch zeker in Jong Ajax hebben gespeeld, en hoop ik dicht tegen het eerste aan te zitten."
Ashraf El M.
Geboortedatum: 24 mei 1996 (18 jaar)
Positie: middenvelder
Contract: tot 30 juni 2016
Bij Ajax sinds: 2013
Nationaliteit: Nederlands & Marokkaans
Opvallend: Ashraf El M. werd afgelopen seizoen verkozen tot Talent van de Toekomst en trainde al diverse keren mee met het eerste van Ajax.
Enkele quotes van Ashraf El M. uit een interview op Ajax.nl uit september 2014:
"Ik ben een creatieve middenvelder, tweebenig en ik heb een goede techniek. Daarnaast heb ik een goede pass in de benen en kan ik op die manier de spitsen aan het werk zetten. Mijn zwakke punt is mijn snelheid, daar valt nog een hoop winst uit te halen. Ik train er extra op om dat onderdeel te verbeteren."
"Toen ik de stap naar Ajax maakte, wist ik dat het mijn kans was. Ik heb altijd mijn best gedaan en op die manier ben ik in de A2 terechtgekomen en naarmate het seizoen vorderde kwam ik in de A1 terecht. Ik trainde en speelde met nóg betere spelers. Daardoor ging ik zelf ook weer beter spelen."
"Ik wil dit jaar nog mijn debuut gaan maken in Jong Ajax om zo ook te laten zien wat ik in huis heb. De trainers overtuigen bij Jong Ajax, zodat ze daar niet meer om me heen kunnen. Ik bekijk het stap voor stap. Dit seizoen Jong Ajax, en dan uiteindelijk Frank de Boer zien te overtuigen."
Samet B.
Geboortedatum: 26 februari 1996 (19 jaar)
Elftal: Ajax A2
Contract: geen
Bij Ajax sinds: 2012
Nationaliteit: Turks
Ajax heeft de spelers inmiddels geschorst. Het trio wordt vrijdag voorgeleid. Dan wordt duidelijk of Zakaria El A., Ashraf El M. en Samet B. langer in hechtenis blijven.
[ Bericht 45% gewijzigd door WhateverWhatever op 13-03-2015 14:58:55 ]![]()
Die Samet maakte laatst wel een heerlijk goaltje vanaf de achterlijn ongeveerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wie zijn de geschorste Ajax-talenten?
Wie zijn de Ajax-talenten die diep in de problemen zitten, nu ze verdacht worden van het mishandelen van een agente in burger?
Zakaria El A.
Geboortedatum: 7 mei 1996 (18 jaar)
Geboorteplaats: Rotterdam
Contract: tot 30 juni 2020
Bij Ajax sinds: 2009
Nationaliteit: Marokkaans
Internationaal: 3 interlands Marokko onder-17
Enkele quotes van Zakaria El A. uit een interview op Ajax.nl uit december 2014:
"Ik ben begonnen bij DWS. Op m'n 13de kwam ik vervolgens bij Ajax terecht. Daar begon ik in de C2. Ik kan zowel in de spits als op de vleugels uit de voeten, maar ik ben toch echt een spits. Ik heb ook altijd in de punt van de aanval gespeeld. Het is de positie waar ik me het fijnst voel. En ik vind het gewoon leuk om doelpunten te maken."
"Als ik mijn sterkste punt moet opnoemen is dat wel mijn doelgerichtheid. En ik kan ook wel een mannetje passeren. Waar ik aan moet werken is het koppen. Ik heb wel een aantal kopgoals gemaakt, maar dat komt niet al te vaak voor. En mijn linkerbeen kan ook zeker beter. Ik train er extra op om dat te verbeteren."
"Welke jeugdspeler droomt er nou niet van de stap naar het eerste elftal? Ik hoop natuurlijk dat ik eens mee mag trainen. Maar het is moeilijk, er zijn zoveel goede spelers bij Ajax. Je moet je elke wedstrijd laten zien. Over een jaar wil ik toch zeker in Jong Ajax hebben gespeeld, en hoop ik dicht tegen het eerste aan te zitten."
Ashraf El M.
Geboortedatum: 24 mei 1996 (18 jaar)
Positie: middenvelder
Contract: tot 30 juni 2016
Bij Ajax sinds: 2013
Nationaliteit: Nederlands & Marokkaans
Opvallend: Ashraf El M. werd afgelopen seizoen verkozen tot Talent van de Toekomst en trainde al diverse keren mee met het eerste van Ajax.
Enkele quotes van Ashraf El M. uit een interview op Ajax.nl uit september 2014:
"Ik ben een creatieve middenvelder, tweebenig en ik heb een goede techniek. Daarnaast heb ik een goede pass in de benen en kan ik op die manier de spitsen aan het werk zetten. Mijn zwakke punt is mijn snelheid, daar valt nog een hoop winst uit te halen. Ik train er extra op om dat onderdeel te verbeteren."
"Toen ik de stap naar Ajax maakte, wist ik dat het mijn kans was. Ik heb altijd mijn best gedaan en op die manier ben ik in de A2 terechtgekomen en naarmate het seizoen vorderde kwam ik in de A1 terecht. Ik trainde en speelde met nóg betere spelers. Daardoor ging ik zelf ook weer beter spelen."
"Ik wil dit jaar nog mijn debuut gaan maken in Jong Ajax om zo ook te laten zien wat ik in huis heb. De trainers overtuigen bij Jong Ajax, zodat ze daar niet meer om me heen kunnen. Ik bekijk het stap voor stap. Dit seizoen Jong Ajax, en dan uiteindelijk Frank de Boer zien te overtuigen."
Samet B.
Geboortedatum: 26 februari 1996 (19 jaar)
Elftal: Ajax A2
Contract: geen
Bij Ajax sinds: 2012
Nationaliteit: Turks
Ajax heeft de spelers inmiddels geschorst. Het trio wordt vrijdag voorgeleid. Dan wordt duidelijk of Zakaria El A., Ashraf El M. en Samet B. langer in hechtenis blijven.![]()
ik hoorde in de metro dat ashraf er niet veel mee te makken zou hebben en er niet het type voor schijnt te zijnGroot fan van User Wotte![]()
Stond in het verleden volgens mij ook al bekend als probleemmakertje. Kan verder wel goed voetballen maar op mentaal vlak gaat hij het waarschijnlijk niet redden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ahh
het grootste talent van de drie toch"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Na supporters die jeugdspelers slaan nu jeugdspelers die politieagenten slaan. Lekker hoor.
Eigen jeugd.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2015 16:15:17 ]![]()
Hoeso is tog een marrakkaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
ik hoorde in de metro dat ashraf er niet veel mee te makken zou hebben en er niet het type voor schijnt te zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
was wel eens met greetjequote:
jij ook caland
turken moeten ook terug naar marraka
zijn toch allemaal hetzelfdeGroot fan van User Wotte![]()
Natuurlijk is dat van Kluivert erger.. die heeft iemand doodgemaakt. Die gastjes van Ajax hebben alleen een beetje lopen duwen en trekken..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat van Kluivert erger, al speelt hoe hij er later mee omgegaan is daarin mogelijk ook mee.![]()
bizar hoe de media het op kan blazenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat van Kluivert erger.. die heeft iemand doodgemaakt. Die gastjes van Ajax hebben alleen een beetje lopen duwen en trekken..
van in elkaar slaan naar duwen en trekken
klein nuanceverschilletjeGroot fan van User Wotte![]()
De meeste spelers komen eerst in de A2, vent. Iets met leeftijd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:43 schreef Brammess het volgende:
Van De Beek is vele malen beter dan El Mahdoui
El Azzouzi zal mede door Zivkovic nooit voor Ajax 1 spelen
En Bulut speelt in de A2 dus dat zegt ook wel genoeg.
Staat ook wel lekker op je CV dit![]()
Het nieuws moet een beetje spectaculair klinken hčquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bizar hoe de media het op kan blazen
van in elkaar slaan naar duwen en trekken
klein nuanceverschilletjeOh.![]()
ooh ja dan is het allemaal goed natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nieuws moet een beetje spectaculair klinken hčGroot fan van User Wotte![]()
Net zoals Stekelenburg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe Ajax na Cillessen is.
![]()
Waarom nou El azouz, die gast kan goed ballen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Volgens het OMquote:Een 18-jarige man uit Amsterdam is gedagvaard voor de rechter wegens gewone mishandeling. De man zou op 12 maart een vrouw hebben mishandeld die later agente blijkt te zijn.
De vrouw heeft zich niet bekendgemaakt als agente en heeft geen botbreuken opgelopen. Verder heeft de man het slachtoffer niet uit de auto gesleurd zoals sommige media melden. De 18-jarige man zal daarom gedagvaard worden voor gewone mishandeling. Omdat de 18-jarige man geen strafblad heeft, is hij met een dagvaarding heengezonden zoals gebruikelijk is.
De andere twee mannen van 18 en 19 jaar zijn heengezonden zonder dagvaarding omdat zij niet betrokken zouden zijn bij de mishandeling. Zij zijn geen verdachten meer en worden niet vervolgd.![]()
Vind je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:05 schreef Seam het volgende:
Waarom nou El azouz, die gast kan goed ballen![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:49 schreef Robar het volgende:
Gut, wat is het dan ongelofelijk opgeblazen zeguh? watquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou, al heel wat minder ernstig nu... Waar is Geert?graag op anoniem![]()
Het begon met 'uit de auto trekken', 'sleutelbeen gebroken', 'zware mishandeling'. Maar nu blijkt dat er alleen wat geduwd en getrokken is.quote:
Verdient hij nog steeds een schorsing mee hoor, maar het is wel weer een verfijnd stukje sensatiejournalistiek.![]()
Oh, ik heb het niet gevolgdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Het begon met 'uit de auto trekken', 'sleutelbeen gebroken', 'zware mishandeling'. Maar nu blijkt dat er alleen wat geduwd en getrokken is.
Verdient hij nog steeds een schorsing mee hoor, maar het is wel weer een verfijnd stukje sensatiejournalistiek.graag op anoniem![]()
Degene die dat bedacht heeft mag ook wel een schorsing.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Het begon met 'uit de auto trekken', 'sleutelbeen gebroken', 'zware mishandeling'. Maar nu blijkt dat er alleen wat geduwd en getrokken is.
Verdient hij nog steeds een schorsing mee hoor, maar het is wel weer een verfijnd stukje sensatiejournalistiek.wooblabalurg![]()
Dus ze was niet geslagen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Verdient hij nog steeds een schorsing mee hoor, maar het is wel weer een verfijnd stukje sensatiejournalistiek.
Er is wel een verschil tussen een duwen / trekken en een mep uitdelen.
Maar goed, zelfs was alleen maar duwen.. dat moet je niet doen bij een vrouw, ook al is het een mega bitch. Als een man moet je niet overgaan tot fysiek geweld bij een vrouw, alleen kleine jongens doen dat.![]()
Onzin gewoon meppen, emancipatie heet dat. Zal me trouwens niks verbazen als die vrouw zo'n standaard politieagente is die altijd de fuhrer uithangt en nu dus 3 kut jochies tegenkomt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:02 schreef ha_n het volgende:
[..]
Dus ze was niet geslagen?
Maar goed, zelfs was alleen maar duwen.. dat moet je niet doen bij een vrouw, ook al is het een mega bitch. Als een man moet je niet overgaan tot fysiek geweld bij een vrouw, alleen kleine jongens doen dat.
Overigens moet je eigenlijk helemaal niet tot geweld overgaan, maar iig zeker geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Precies om die reden inderdaad. Handjes thuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:02 schreef ha_n het volgende:
[..]
Dus ze was niet geslagen?
Maar goed, zelfs was alleen maar duwen.. dat moet je niet doen bij een vrouw, ook al is het een mega bitch. Als een man moet je niet overgaan tot fysiek geweld bij een vrouw, alleen kleine jongens doen dat.![]()
Zou best kunnen. Dat ze haar identiteit en vooral autoriteit van haar pakje moet hebben, en zonder dit te beseffen tof ging doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onzin gewoon meppen, emancipatie heet dat. Zal me trouwens niks verbazen als die vrouw zo'n standaard politieagente is die altijd de fuhrer uithangt en nu dus 3 kut jochies tegenkomt.
Overigens moet je eigenlijk helemaal niet tot geweld overgaan, maar iig zeker geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen.wooblabalurg![]()
Onze goeie ouwe Geert W. vond dat de drietal naar Marokko gestuurd moesten wordenquote:
Gewoon omdat het kan![]()
oh, die gekke Geertquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onze goeie ouwe Geert W. vond dat de drietal naar Marokko gestuurd moesten worden
Gewoon omdat het kangraag op anoniem![]()
Bij Ajax niet, daar speel je in de A2 omdat er teveel spelers beter zijn op jouw positie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:33 schreef j95 het volgende:
[..]
De meeste spelers komen eerst in de A2, vent. Iets met leeftijd.![]()
The Owls.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik heb weer Football Manager inspiratie gekregen hier door.quote:
VBL / De stylist
Niks mis mee hoor , aardig ploegje dat Wednesdayquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb weer Football Manager inspiratie gekregen hier door.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik dacht dat Vd Vaart, Heitinga etc ook in A2 hadden gespeeld?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij Ajax niet, daar speel je in de A2 omdat er teveel spelers beter zijn op jouw positie.![]()
Dit incident brengt wel weer de vraag naar boven: begeleid ajax de jeugspelers wel goedt genoeg buiten het veld?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wat moet je dan doen ze bij de hand houden tot ze 23 zijn? Die jongens maken hun eigen keuzes kun je ze nog zo lang begeleiden als je wil.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:06 schreef MouzurX het volgende:
Dit incident brengt wel weer de vraag naar boven: begeleid ajax de jeugspelers wel goedt genoeg buiten het veld?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor , aardig ploegje dat Wednesday
VBL / De stylist
goedtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:06 schreef MouzurX het volgende:
Dit incident brengt wel weer de vraag naar boven: begeleid ajax de jeugspelers wel goedt genoeg buiten het veld?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee hoe die daar komt lol. Post vanaf mobiel maar dan zou je toch nog steeds niet op goedt moeten uitkomenquote:
Iig waarom niet? Het zijn spelers die voor hun leeftijd al bakken met geld verdienen en de Marokkaanse ouders hier in Nederland staan niet echt bekend om hun goede opvoeding. Dus wat extra begeleiding vanuit de club is niet verkeerd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
gewoon alle jeugdspelers naar goed opvoedende pleeggezinnen sturen ja togquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen idee hoe die daar komt lol. Post vanaf mobiel maar dan zou je toch nog steeds niet op goedt moeten uitkomen
Iig waarom niet? Het zijn spelers die voor hun leeftijd al bakken met geld verdienen en de Marokkaanse ouders hier in Nederland staan niet echt bekend om hun goede opvoeding. Dus wat extra begeleiding vanuit de club is niet verkeerd.![]()
Jeugdtrainers moeten gewoon corrigerende tikken uitdelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
gewoon alle jeugdspelers naar goed opvoedende pleeggezinnen sturen ja tog
Dat zal ze leren die blagen!Oh.![]()
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
gewoon alle jeugdspelers naar goed opvoedende pleeggezinnen sturen ja toggraag op anoniem![]()
Ik stem ook hier voorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeugdtrainers moeten gewoon corrigerende tikken uitdelen.
Dat zal ze leren die blagen!graag op anoniem![]()
Kwam dit net tegenquote:''Ze deden er alles aan om me nog verder de grond in te trappen''
Tobias Sana voelde zich oneerlijk behandeld bij Ajax. De Zweedse vleugelaanvaller kwam bij de club uit Amsterdam nauwelijks uit de verf, waardoor trainer Frank de Boer op een gegeven moment zelfs zijn naam en nummer uit de kleedkamer van de A-selectie verwijderde. "Aangezien ik een positief ingesteld persoon ben, zie ik alle tegenslagen als een les in mijn carričre", vertelt Sana op de website van Fotbollskanalen. "Je kan het namelijk op twee manieren zien. Misschien was ik nu nooit op dit niveau geweest als ik niet naar Ajax was gegaan", beseft hij.
Het kwam echter zelfs zo ver dat Sana alleen werd gebruikt om de bidons te vullen. "Ze deden er alles aan om me nog verder de grond in te trappen", aldus Sana teleurgesteld. "Ze probeerden van alles, omdat ik zelf constant positief bleef. Ik deed geen domme dingen, maar trainde juist nog harder om te laten zien dat ik echt graag wilde", verklaart hij.
Oh.![]()
Die Boilesen zou alleen maar de bidons moeten bijvullen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Extra vaseline voor de vuist van Boilesen
Maarja die word aanvoerder gemaakt ...
Oh.![]()
Sana als aanvoerder zou wel bazig zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Boilesen zou alleen maar de bidons moeten bijvullen.
Maarja die word aanvoerder gemaakt ...RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat was die slecht zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sana als aanvoerder zou wel bazig zijn
Toen in de CLecht een jeugdspelertje
Oh.![]()
Welke scout kwam er mee eigenlijk ? Of was het een random van Nettoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was die slecht zeg.
Toen in de CLecht een jeugdspelertje
RED ONS HENNIEGOD![]()
Steen Olsen als het goed is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke scout kwam er mee eigenlijk ? Of was het een random van Netto
Maar die maakt ook wel eens fouten dus.Oh.![]()
Misschien was die dronkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Steen Olsen als het goed is.
Maar die maakt ook wel eens fouten dus.RED ONS HENNIEGOD![]()
Had al een half seizoen in Zweden erop zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:02 schreef Gruisman het volgende:
Was hij ook toen niet na 10 wedstrijdjes ''moe''?RED ONS HENNIEGOD![]()
Goede reden ookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had al een half seizoen in Zweden erop zittenhet is wel gewoon een prof toch?
![]()
Dat dachten we van Gabrich ook..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Goede reden ookhet is wel gewoon een prof toch?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Alsof die Zweedse competitie serieus te nemen is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Goede reden ookhet is wel gewoon een prof toch?
Volgens mij ligt het tempo in de 6e klasse reserve nog hoger.Oh.![]()
Nederlandse clubs hebben het altijd wel moeilijk tegen dat volk . Zie PSV tegen AIK of Twante tegen Helsingsborgquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof die Zweedse competitie serieus te nemen is.
Volgens mij ligt het tempo in de 6e klasse reserve nog hoger.RED ONS HENNIEGOD![]()
petterson had hem een keer getipt & hennie spijkerman heeft hem een keer live bekekenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke scout kwam er mee eigenlijk ? Of was het een random van Netto
+ er waren scoutingrapporten over hem aanwezig![]()
Bullshit. Bulut is zelfs ouder dan die andere twee. Iets met talent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:33 schreef j95 het volgende:
[..]
De meeste spelers komen eerst in de A2, vent. Iets met leeftijd.![]()
Snap niet dat clubs nog werken met Marokkaanse jeugd. Zijn leuke straatvoetballertjes maar benutten nooit hun talent door mentaliteitsproblemen, de enige geslaagde Marokkanen in het profvoetbal zijn volgens mij El Ahmadi en Benatia![]()
Het niet over 1 kam scheren is hip in Nederland hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:29 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat clubs nog werken met Marokkaanse jeugd. Zijn leuke straatvoetballertjes maar benutten nooit hun talent door mentaliteitsproblemen, de enige geslaagde Marokkanen in het profvoetbal zijn volgens mij El Ahmadi en Benatia
hardcoholic![]()
Aissati, Afellay, Fellaini, Chadli, Chamakh, Boulahrouz, Hadji, Boussafa...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 01:29 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat clubs nog werken met Marokkaanse jeugd. Zijn leuke straatvoetballertjes maar benutten nooit hun talent door mentaliteitsproblemen, de enige geslaagde Marokkanen in het profvoetbal zijn volgens mij El Ahmadi en Benatia
En El Haddadi, Nouri en El Ghazi gaan het ook wel redden in het profvoetbal. Die hebben echt wel de mentaliteit.![]()
Afellay geslaagd?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 03:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Aissati, Afellay, Fellaini, Chadli, Chamakh, Boulahrouz, Hadji, Boussafa...
En El Haddadi, Nouri en El Ghazi gaan het ook wel redden in het profvoetbal. Die hebben echt wel de mentaliteit.de rest is gewoon van de middenmotor behalve fallaini misschien maar hoe hij de laatste paar weken speelt...
Benatia kan misschien wel echt top wordengraag op anoniem![]()
Kwam hij ook met Boilesen aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Steen Olsen als het goed is.
Maar die maakt ook wel eens fouten dus.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Was ook gewoon talentvol toen ie kwam dus zo gek is dat niet. Dat het er niet uitgekomen is dat is wat anders.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zouden meer dan prima voetballers voor Ajax zijn hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Afellay geslaagd?de rest is gewoon van de middenmotor behalve fallaini misschien maar hoe hij de laatste paar weken speelt...
Benatia kan misschien wel echt top worden![]()
Heb je gelijk in. Neem Ajax ook niet kwalijk dat ze hem gehaald hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was ook gewoon talentvol toen ie kwam dus zo gek is dat niet. Dat het er niet uitgekomen is dat is wat anders.
Maar zoals het nu gaat met Boilesen, is ook kut met peren. Blijkbaar hebben we niets beter op dit moment op LB. Volgens mij hebben meer clubs last met vinden van een goede LB.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
zeker een talent al is hij ook aan een wat mindere fase bezig dacht ikquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Poepz0r het volgende:
Ik mis een type Kongolo bij ons. Man wat is dat kereltje al ontzettend goed met zn lange stelten.![]()
Yep, ben ook wel gecharmeerd van 'm maar heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker een talent al is hij ook aan een wat mindere fase bezig dacht ik
Overigens zie ik het ook wel zitten in Veltman, die komt er wel. Moisander en Viergever werken hard maar zijn uiteindelijk niet goed genoeg voor Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Boulahrouz en Chadli hebben wel zoveel mogelijk uit hun carričre gehaald, Fellaini is lastig te zeggen, rest mee eensquote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Afellay geslaagd?de rest is gewoon van de middenmotor behalve fallaini misschien maar hoe hij de laatste paar weken speelt...
Benatia kan misschien wel echt top worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
"Ricardo Kishna is om disciplinaire redenen niet in de selectie opgenomen."
Daar gaan we
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hopelijk met een goede reden en niet omdat Frank niet met eigenwijze jongens kan werken zoals Raiola zou zeggen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:21 schreef Reemi het volgende:
Daar gaan we![]()
Boeiend dat kishna er niet bij is, heeft een rendement van niks en lijkt standaard op 30% te spelen. Doe mij maar El Ghazi.![]()
En op links? Was Fischer maar fitquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Boeiend dat kishna er niet bij is, heeft een rendement van niks en lijkt standaard op 30% te spelen. Doe mij maar El Ghazi.![]()
![]()
Die wil gewoon weg. Geen idee of Ajax hem nou echt gaat missen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zal me benieuwen. Weer meer voer voor dat dikke gezwel genaamd Mino.![]()
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 13:58:45“@AT5: Ajax neemt disciplinaire maatregelen tegen Ricardo Kishna. De vleugelspits mag niet mee naar Heerenveen. "Gerucht: hij gaat naar PSV" reageer retweet
Fuck today, it's tomorrow.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:19 schreef Olep het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 13:58:45“@AT5: Ajax neemt disciplinaire maatregelen tegen Ricardo Kishna. De vleugelspits mag niet mee naar Heerenveen. "Gerucht: hij gaat naar PSV" reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Vraag me af of we een aardig bedrag voor hem kunnen vangen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:21 schreef Reemi het volgende:
Daar gaan weEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, laten we waarde gaan hechten aan de woorden van Raiola.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Hopelijk met een goede reden en niet omdat Frank niet met eigenwijze jongens kan werken zoals Raiola zou zeggen.![]()
Echt he. Als hij niet zo eigenwijs was hadden we veel langer van Ebecilio en El Hamdaoui kunnen genieten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank kan weer eens niet met lastige jongens omgaan![]()
Jij wilt je oren laten hangen naar een jochie die denkt dat ie allen kan maken (met z'n zaakwaarnemer) ? Als ie het niet kan opbrengen om in teamverband te spelen / denken dan moet je daar heel scherp op zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank kan weer eens niet met lastige jongens omgaan
Ik ga er vanuit dat Frank en zijn technische staf niet anders kunnen, als je hem en zijn zaakwaarnemer 1 of 2 vingers geeft dan ben je beide armen kwijt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Van El Hamdaoui in vorm heb ik wel genoten bij Ajax hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Als hij niet zo eigenwijs was hadden we veel langer van Ebecilio en El Hamdaoui kunnen genieten.Oh.![]()
Volgens seizoen = het laatste seizoen.quote:Ok.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van El Hamdaoui in vorm heb ik wel genoten bij Ajax hoor![]()
Volgens mij heeft Ajax nog een optie voor een seizoenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens seizoen = het laatste seizoen.Oh.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wilt je oren laten hangen naar een jochie die denkt dat ie allen kan maken (met z'n zaakwaarnemer) ? Als ie het niet kan opbrengen om in teamverband te spelen / denken dan moet je daar heel scherp op zijn.
Ik ga er vanuit dat Frank en zijn technische staf niet anders kunnen, als je hem en zijn zaakwaarnemer 1 of 2 vingers geeft dan ben je beide armen kwijt.![]()
El Ghazi is sowieso nu al beter dan Kishna die de meeste wedstrijden zwaar onder de maat is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
We weten natuurlijk allemaal niet wat er precies is gebeurd dus het blijft gissen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wilt je oren laten hangen naar een jochie die denkt dat ie allen kan maken (met z'n zaakwaarnemer) ? Als ie het niet kan opbrengen om in teamverband te spelen / denken dan moet je daar heel scherp op zijn.
Ik ga er vanuit dat Frank en zijn technische staf niet anders kunnen, als je hem en zijn zaakwaarnemer 1 of 2 vingers geeft dan ben je beide armen kwijt.
Maar dit zat er natuurlijk al heel lang aankomen en moet je dan wel sneller echt oplossen.Oh.![]()
Jij niet dan? Maakte toen prachtige goals voor Ajax.quote:
Alleen toen hij begon te miepen was het terecht dat hij eruit werd gezet ja.Oh.![]()
Wel jammer dat Kishna het voor zichzelf zo verneukt, heeft zat talent.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:33 schreef Pedroso het volgende:
El Ghazi is sowieso nu al beter dan Kishna die de meeste wedstrijden zwaar onder de maat is.
Zou wel bizar zijn als hij naar PSV gaat
Oh.![]()
Verkopen aan een Italiaanse club, dan vang je er mss nog een miljoen of 3 voor. Ben je ook gelijk van die dikke maffiosi af.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We weten natuurlijk allemaal niet wat er precies is gebeurd dus het blijft gissen.
Maar dit zat er natuurlijk al heel lang aankomen en moet je dan wel sneller echt oplossen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, ipv Suarez die toen niet meer functioneerde. Paste niet in ons systeem die man. Heeft ook maar 5 leuke wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij niet dan? Maakte toen prachtige goals voor Ajax.Daarom.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen toen hij begon te miepen was het terecht dat hij eruit werd gezet ja.En ik vertrouw er op dat dat met Kishna ook het geval is.
Talent hoor, maar als hij de sfeer verpest mag hij oprotten.Alsof Ajax dat ooit toelaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou wel bizar zijn als hij naar PSV gaat![]()
![]()
Dat zal het wel worden dan, of Kishna ziet opeens het licht en gaat normaal doen en gooit die dikke pizzabakker de deur uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verkopen aan een Italiaanse club, dan vang je er mss nog een miljoen of 3 voor. Ben je ook gelijk van die dikke maffiosi af.Oh.![]()
Of hij gaat naar PSV... als ze er genoeg voor dokken mag ie wat mij betreft gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden dan, of Kishna ziet opeens het licht en gaat normaal doen en gooit die dikke pizzabakker de deur uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze lieten Vermeer ook naar Feyenoord vertrekken, dus dat kan prima.quote:
Zeker als ze hem snel kwijt willen. Al zal Kishna wel als 63e contractspeler bij Juventus binnenkomen dan en denken dat hij daar in de basis komt
Oh.![]()
Je mag er wel van uit gaan dat ze daarvan geleerd hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze lieten Vermeer ook naar Feyenoord vertrekken, dus dat kan prima.![]()
Dit voelde je al wel aankomen, we weten de details niet maar in ieder geval goed dat we die snotjochies geen duimbreed toegeven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb liever dat hij nog het licht ziet en normaal gaat doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Of hij gaat naar PSV... als ze er genoeg voor dokken mag ie wat mij betreft gaan.
Stel je voor dat hij opbloeit bij PSV dan
Oh.![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 14:35:04Van Gelder komt met bizar gerucht: 'Kishna naar PSV' #ajax http://t.co/MzsvCMDWoi reageer retweet
![]()
Het is te hopen ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag er wel van uit gaan dat ze daarvan geleerd hebben.Oh.![]()
Jongens met een kutmentaliteit vallen altijd wel door de mand, bij PSV waren ze ook bang dat Reis, Labyad en Aissatti ergens anders zouden opbloeien.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij nog het licht ziet en normaal gaat doen.
Stel je voor dat hij opbloeit bij PSV danReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgend jaar maar weer Fischer terug hopelijk. En Cerny en Muric die bij het eerste komen.
Dan is zijn plek wel weer opgevuldOh.![]()
Aissati had niet zo zeer een kutmentaliteit hoor, was een prima ventje. Alleen hij miste gewoon bepaalde kwaliteiten om top te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jongens met een kutmentaliteit vallen altijd wel door de mand, bij PSV waren ze ook bang dat Reis, Labyad en Aissatti ergens anders zouden opbloeien.
Reis redde het niet meer naar zijn blessure en Labyad is wel een pisventje ja. Maar kan prima voetballen.Oh.![]()
Van Gelderquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:41 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 14:35:04Van Gelder komt met bizar gerucht: 'Kishna naar PSV' #ajax http://t.co/MzsvCMDWoi reageer retweet
Sinds David Endt op non-actief gesteld is bij Ajax is Jackie niet zo positief meer over Ajax. Krijgt sindsdien dan ook geen insite info meer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou me overigens niets verbazen als Raiola aan het leuren is met Kishna en hem bij voorkeur bij PSV brengt, alleen al om Ajax en Cruijff een hak te zetten.
Prima, 5 miljoen dokken en hij mag gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Alsof hij dan zomaar naar PSV gaat. Als Overmars weer een speler voor een prikkie naar een directe concurrent laat gaan kan hij zelf gelijk mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens seizoen = het laatste seizoen.![]()
Depay krijgt wel wat meer vrijheid dan Kishna ja, dat valt niet te ontkennen. Alleen heeft Depay ook wel ěets meer bewezen voor ie zo veel vrijheid kreeg.![]()
Waarna hij daar over twee jaar voor 25 miljoen weggaat en iedereen in rep en roer is hier.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:45 schreef Pedroso het volgende:
Zou me overigens niets verbazen als Raiola aan het leuren is met Kishna en hem bij voorkeur bij PSV brengt, alleen al om Ajax en Cruijff een hak te zetten.
Prima, 5 miljoen dokken en hij mag gaan.
Laat hem maar naar Italië gaanOh.![]()
Dan komt ie over éen of twee jaar alsnog bij PSV terecht dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarna hij daar over twee jaar voor 25 miljoen weggaat en iedereen in rep en roer is hier.
Laat hem maar naar Italië gaanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
http://www.ajax1.nl/ajax-toch-weer-in-gesprek-over-kishna/
In 2013 begon het gezeik al. Gelukkig ligt ie vast tot 2017, zijn carričre is gewoon afhankelijk van Ajax. Raiola zal wel een arbitragezaak willen aanspannen nu PSV een keer kampioen is![]()
![]()
Aissati was bij zowel Ajax als PSV nou niet bepaald onbesproken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aissati had niet zo zeer een kutmentaliteit hoor, was een prima ventje. Alleen hij miste gewoon bepaalde kwaliteiten om top te zijn.
Reis redde het niet meer naar zijn blessure en Labyad is wel een pisventje ja. Maar kan prima voetballen.
Was vergeten dat hij nog bestond eigenlijk. Hij speelt bij Terek Grozny, kennelijk. Goh.
Zal zijn zakken wel aardig vullen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kwam ook weer terug in de Ajax selectie doordat hij hard ging werken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aissati was bij zowel Ajax als PSV nou niet bepaald onbesproken.
Was vergeten dat hij nog bestond eigenlijk. Hij speelt bij Terek Grozny, kennelijk. Goh.
Zal zijn zakken wel aardig vullen.Oh.![]()
Klopt, maar desondanks maar weinig gespeeld. Moeilijke jongen was hij hier.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam ook weer terug in de Ajax selectie doordat hij hard ging werken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik mis de tijden dat we buitenspelers als Basicoglu en Leonardo hadden, die er niks van konden maar nooit durfde te zeiken.![]()
Bakircioglu.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:23 schreef Brammess het volgende:
Ik mis de tijden dat we buitenspelers als Basicoglu en Leonardo hadden, die er niks van konden maar nooit durfde te zeiken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meh had vooral last van blessures. Onder van Basten speelde hij als hij fit was. Jol vond hem niet geschikt voor zijn type spel en de Boer liet hem maar in het tweede omdat hij hem niet nodig hadquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar desondanks maar weinig gespeeld. Moeilijke jongen was hij hier.Oh.![]()
We hebben er nu ook 1 met Lassie de tuinkabouterquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:23 schreef Brammess het volgende:
Ik mis de tijden dat we buitenspelers als Basicoglu en Leonardo hadden, die er niks van konden maar nooit durfde te zeiken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Leonardo kon er best wat van.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:23 schreef Brammess het volgende:
Ik mis de tijden dat we buitenspelers als Basicoglu en Leonardo hadden, die er niks van konden maar nooit durfde te zeiken.
Die goals tegen HSV en Fiorentina koekoekOh.![]()
Lassiegodquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben er nu ook 1 met Lassie de tuinkaboutergraag op anoniem![]()
Danny Hoesen scoorde tegen Dortmund en Barcelonaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leonardo kon er best wat van.
Die goals tegen HSV en Fiorentina koekoek![]()
![]()
Ik weet het allemaal niet meer JR..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of gaan we nu een buitenspeler kopengraag op anoniem![]()
Quaresmagodquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of gaan we nu een buitenspeler kopenRED ONS HENNIEGOD![]()
kut brank de foer verpest al onze aanvallers eerst el hamdoaui toen sulejamni en toen heeft hij fischer getrapt (heb ik gehoord maar mag fischer niks over zeggen) waardoor hij een blessure kreeg en nu probeert hij kishna naar psv te jagen
frank moet zsm weg, direct oprotten en neem het bestuur mee en die tyfuszimling ook![]()
Gelukkig heeft sterspeler De Boil nog niet lopen rellenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:41 schreef Tyron het volgende:
kut brank de foer verpest al onze aanvallers eerst el hamdoaui toen sulejamni en toen heeft hij fischer getrapt (heb ik gehoord maar mag fischer niks over zeggen) waardoor hij een blessure kreeg en nu probeert hij kishna naar psv te jagen
frank moet zsm weg, direct oprotten en neem het bestuur mee en die tyfuszimling ookRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:41 schreef Tyron het volgende:
frank moet zsm weg, direct oprotten en neem het bestuur mee en die tyfuszimling ook_!
Frank laat zich niet van de wijs maken van een jong jochie met een grote bek. Als Kishna zo nodig de stoere jongen uit wilt hangen en daardoor zijn carriere wilt verneuken moet ie dat lekker doen, maar niet bij ajax.
Gewoon verbieden om naar een nederlandse club te gaan. Alleen italie oid kan die gast heen, komt ie op de bank terecht, verneukt hij een succesvolle carriere en komt hij in notime terug met hangende pootjes zoals die andere kansloze talenten.
Verder jeugdspelers verbieden om met raiola samen te werken. Samenwerking met hem = niet bij ajax spelen. weg met de rat
hardcoholic![]()
Zat er aan te komen, riep een paar weken geleden al dat het chagrijn van Kishna valt af te lezen, denk toch dat hij zich gek laat maken door dat gezwel en op een breuk aanstuurt, jammer, maar een speler is nooit groter dan een clubOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]_!
Frank laat zich niet van de wijs maken van een jong jochie met een grote bek. Als Kishna zo nodig de stoere jongen uit wilt hangen en daardoor zijn carriere wilt verneuken moet ie dat lekker doen, maar niet bij ajax.
Gewoon verbieden om naar een nederlandse club te gaan. Alleen italie oid kan die gast heen, komt ie op de bank terecht, verneukt hij een succesvolle carriere en komt hij in notime terug met hangende pootjes zoals die andere kansloze talenten.
Verder jeugdspelers verbieden om met raiola samen te werken. Samenwerking met hem = niet bij ajax spelen. weg met de rat![]()
![]()
wuttwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 14:55:20Kishna staat er goed op bij #psv, maar er is (op dit moment, zeggen ze er netjes bij) geen interesse/contact reageer retweet
![]()
Ik snap die hele houding van Kishna niet. Hoezo zou hij elke wedstrijd in de basis moeten starten? Op basis waarvan? Bovendien heeft hij dit seizoen al minstens 20 wedstrijden gespeeld, terwijl dat soort klachten eerder horen bij iemand die een stuk of 5 keer mee heeft mogen doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Zat er aan te komen, riep een paar weken geleden al dat het chagrijn van Kishna valt af te lezen, denk toch dat hij zich gek laat maken door dat gezwel en op een breuk aanstuurt, jammer, maar een speler is nooit groter dan een clubwooblabalurg![]()
lol dik geflashedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]_!
Verder jeugdspelers verbieden om met raiola samen te werken. Samenwerking met hem = niet bij ajax spelen. weg met de rat![]()
Kortom, als hij naar Italië gaat wordt hij na zes maanden verhuurd aan PSV en een seizoen later verkocht aan PSV.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Gewoon verbieden om naar een nederlandse club te gaan. Alleen italie oid kan die gast heen, komt ie op de bank terecht, verneukt hij een succesvolle carriere en komt hij in notime terug met hangende pootjes zoals die andere kansloze talenten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
pisvee de stunt ploeg hahahahahaha
Grootste stunt allertijden in nederland, pisvee kaapt ajax grootste talent weg.![]()
![]()
![]()
![]()
achtja die joden hebben 100 miljoen op hun rekening staan maar die geven kishna natuurlijk zo een kut contractje."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Oke.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
pisvee de stunt ploeg hahahahahaha
Grootste stunt allertijden in nederland, pisvee kaapt ajax grootste talent weg.![]()
![]()
![]()
![]()
achtja die joden hebben 100 miljoen op hun rekening staan maar die geven kishna natuurlijk zo een kut contractje.
Bedankt Hans.![]()
je moet beter lezen wat ik tiep jah..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:57 schreef Scorpie het volgende:
Kishna lekker laten vertrekken als hij zo graag wil.
Kishna wil helemaal niet weg, hij gaat weg om geld omdat ajax hem een kut contract geeft. Liogisch dan toch....
Denk je dat kishna wakker ligt dat hij morgen niet speelt? Ik denk juist dat Frank de boer zijn eigen ploeg naait...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Meneer zal zich wel tegoed vinden om een enkele keer op de bank terecht te komen. Dit soort spelers zo snel mogelijk lozen, heb je geen reet aan. Zeker als je er ook nog een aardig bedrag voor kan vangen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik wil niet lezen wat jij typt, dat is namelijk oogaids.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moet beter lezen wat ik tiep jah..
Kishna wil helemaal niet weg, hij gaat weg om geld omdat ajax hem een kut contract geeft. Liogisch dan toch....
Denk je dat kishna wakker ligt dat hij morgen niet speelt? Ik denk juist dat Frank de boer zijn eigen ploeg naait....![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 17:13:24Gerucht Kishna en #PSV uit lucht gegrepen. Staat tot zomer 2016 onder contract en optie voor nog een jaar bij #Ajax. Kortom, hoofdprijs reageer retweet
![]()
@MikeVerweij: Gerucht Kishna en #PSV uit lucht gegrepen. Staat tot zomer 2016 onder contract en optie voor nog een jaar bij #Ajax. Kortom, hoofdprijs
Oftewel Jack had ff aandacht tekort.![]()
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:15 schreef Brammess het volgende:
@MikeVerweij: Gerucht Kishna en #PSV uit lucht gegrepen. Staat tot zomer 2016 onder contract en optie voor nog een jaar bij #Ajax. Kortom, hoofdprijs
Oftewel Jack had ff aandacht tekort.![]()
@MikeVerweij: Gerucht Kishna en #PSV uit lucht gegrepen. Staat tot zomer 2016 onder contract en optie voor nog een jaar bij #Ajax. Kortom, hoofdprijs![]()
spuit 526388292635191047291039471619101637191quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:49 schreef Tyron het volgende:
@MikeVerweij: Gerucht Kishna en #PSV uit lucht gegrepen. Staat tot zomer 2016 onder contract en optie voor nog een jaar bij #Ajax. Kortom, hoofdprijs![]()
Contract van Kishna loopt toch tot 2016 en Ajax heeft daarna nog een optie voor nog een jaar ?
Dan kan Ajax de hoofdprijs vragen volgens mij en zal dus wel niet naar PSV gaan.
Waarom weet Jack dat niet ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tot het contract afloopt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tot wanneer heeft Kisnha nou een contrct?![]()
De hoofdprijs in het geval van Kishna is 5 miljoen. Dat zou PSV best kunnen betalen, al doen ze het niet waarschijnlijk. Maar misschien weet raiola het naar drie miljoen te trollenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:51 schreef Pedroso het volgende:
Contract van Kishna loopt toch tot 2016 en Ajax heeft daarna nog een optie voor nog een jaar ?
Dan kan Ajax de hoofdprijs vragen volgens mij en zal dus wel niet naar PSV gaan.
Waarom weet Jack dat niet ?![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 18:00:09#Kishna buiten selectie #Ajax vanwege een woordenwisseling met @FrankRonald1970 over de warming up. Niks meer, niks minder reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: