SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die 3 kutgassies die even agenten aanvallen, dat is toch per direct einde carriere, waar dan ook, mag ik hopen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat een droppies. De hele wereld ligt voor je open, je bent 18-19, speelt in de beste A1 in jaren, overal internationaal op de radar. Maar ja, dan staat daar zo'n vrouwmens te toeteren. Opdonderen, kutwijf! Wij zijn Ajax!
Mag lijden dat Ajax ze per vandaag de toegang tot het complex ontzegt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Denk het niet, die komen echt wel ergens weer terecht hoor mocht Ajax ze eruit knikkerenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Die 3 kutgassies die even agenten aanvallen, dat is toch per direct einde carriere, waar dan ook, mag ik hopen.![]()
Even bellen met Mino en volgende week spelen ze bij Lecce oid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, die komen echt wel ergens weer terecht hoor mocht Ajax ze eruit knikkerenFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Vast we idd, zou niet moeten kunnen, strafblad geven, aangeven bij de KNVB, nooit meer voetballen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, die komen echt wel ergens weer terecht hoor mocht Ajax ze eruit knikkerenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit ja, Akaria El A, Ashraf El M. en Samet B,, vet stoer, je weet toch..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:13 schreef Bugno het volgende:
Wat een droppies. De hele wereld ligt voor je open, je bent 18-19, speelt in de beste A1 in jaren, overal internationaal op de radar. Maar ja, dan staat daar zo'n vrouwmens te toeteren. Opdonderen, kutwijf! Wij zijn Ajax!
Mag lijden dat Ajax ze per vandaag de toegang tot het complex ontzegt.
Misschien waren zij nog boos na de resultaten van gisteravond.![]()
Namen en rugnummers svpIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Jij bent van het supernelrecht zonder procesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast we idd, zou niet moeten kunnen, strafblad geven, aangeven bij de KNVB, nooit meer voetballen., het ziet er niet goed uit maar laten we dat eerst maar even afwachten
![]()
Oh nee hoor, als ze onschuldig blijken is het wat andersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij bent van het supernelrecht zonder proces, het ziet er niet goed uit maar laten we dat eerst maar even afwachten
. Maar na het proces, klaar voor ze.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar goed, lekker belangrijk, 3 van die straatschoffies, de wanprestatie van de 11 miljonairs is niet opeens vergeten nu.
Nou moeten we dus weer allemaal als een gek "achter Ajax gaan staan" in de return, allemaal prima hoor, maar wanneer gaan de spelers eens achter Ajax staan?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En in de interviews relativeren ze het en zeggen ze dat ze er 'dan maar twee moeten maken'.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, lekker belangrijk, 3 van die straatschoffies, de wanprestatie van de 11 miljonairs is niet opeens vergeten nu.
Nou moeten we dus weer allemaal als een gek "achter Ajax gaan staan" in de return, allemaal prima hoor, maar wanneer gaan de spelers eens achter Ajax staan?
Ik zie niet hoe ze überhaupt gaan scoren als ze zo spelen als de laatste weken.
Amen.![]()
lood om oud ijzerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, zondag speelt Moisander en is er geen Viergever. Ben benieuwd.![]()
Nee, dan hebben ze weer eens een keer op doel geschoten, wat al niet te vaak gebeurt, missen ze 110% kansenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
En in de interviews relativeren ze het en zeggen ze dat ze er 'dan maar twee moeten' maken.
Ik zie niet hoe ze überhaupt gaan scoren als ze zo spelen als de laatste weken.
.
Ik snap echt niet dat deze groep zo lamlendig is, zo dood, zo kansloos...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Neuh, op het moment tien keer liever Viergever dan Moisander. Maar wie ben ik. Heerenveen gaat er vol op klappen iig. Ik vrees voor puntverlies.quote:![]()
Het is gistermiddag gebeurd. Na de training in de Mercedes naar huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit ja, Akaria El A, Ashraf El M. en Samet B,, vet stoer, je weet toch..
Misschien waren zij nog boos na de resultaten van gisteravond.![]()
Mjah, Viergever is wat gretiger, maar ik vind het bij beide altijd billenknijpen, ieder moment kunnen ze beiden een intens domme fout maken waardoor een tegenstander meteen een 100% kans heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, op het moment tien keer liever Viergever dan Moisander. Maar wie ben ik. Heerenveen gaat er vol op klappen iig. Ik vrees voor puntverlies.
En ik vrees ook voor Heerenveen, die willen wel vlammen, en zo'n pot tussen 2 EL-duels... meh.![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we maar eerst afwachten wat het onderzoek naar voren brengt![]()
Pleintjesmentaliteit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Boil was weer goed he?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is gistermiddag gebeurd. Na de training in de Mercedes naar huis.![]()
Eigen jeugd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik geloof het pas als Tong80 er een topic over heeft geopend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we maar eerst afwachten wat het onderzoek naar voren brengt![]()
Tja, wegsturen... De voetbalwereld is redelijk pragmatisch hoor. Kijk naar Patrick K. die iemand dood reed.![]()
Ajax is zo wisselvallig dit seizoen... Net hoe de pet staat bij de mannen (jongens)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef Gruisman het volgende:
Gister op Ajaxtv de uitwedstrijd tegen Dynamo Kiev, gvd dat was wel even een ander team zeg![]()
Hoe erg het ook was, en hoe fout hij ook wettelijk zat, hij was niet van plan iemand kapot te rijden, deze gassies hebben gewoon met voorbedachte rade iemand lopen schoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, wegsturen... De voetbalwereld is redelijk pragmatisch hoor. Kijk naar Patrick K. die iemand dood reed.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat schoppen heb ik nog nergens gelezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe erg het ook was, en hoe fout hij ook wettelijk zat, hij was niet van plan iemand kapot te rijden, deze gassies hebben gewoon met voorbedachte rade iemand lopen schoppen.![]()
oleguerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef Gruisman het volgende:
Gister op Ajaxtv de uitwedstrijd tegen Dynamo Kiev, gvd dat was wel even een ander team zeg![]()
![]()
Als je kijkt waar de meeste spelers nu staan wel ja, toen in 2010 was dat ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef Gruisman het volgende:
En en passant de jurisprudentie schiep om met 240 uur werkstraf ervan af te komen als je iemand dood rijdt door je asociale weggedrag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, wegsturen... De voetbalwereld is redelijk pragmatisch hoor. Kijk naar Patrick K. die iemand dood reed.![]()
Deze gastjes zullen dus wel wegkomen met een ochtend papiertjes prikken op de Toekomst."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vind dat we alleen op het doel en wellicht op het middenveld nog op hetzelfde niveau zitten. Met Suarez en El Ham hadden we gewoon een fenomenale aanval in vergelijking met nu en die verdediging was ook labiel maar wel een stuk getalenteerderquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je kijkt waar de meeste spelers nu staan wel ja, toen in 2010 was dat ook niet zo goed.![]()
Heerenveen - Ajax
Wat denken we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heerenveen - Ajax
Wat denken we?3-1. Ik zie echt niet hoe je met dit team in deze vorm überhaupt maar zou kunnen denken aan een overwinning in een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Utrecht het zo op de heupen krijgt als tegen AZ, om 12:30quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
3-1. Ik zie echt niet hoe je met dit team in deze vorm überhaupt maar zou kunnen denken aan een overwinning in een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
10-0.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als Utrecht het zo op de heupen krijgt als tegen AZ, om 12:30.
Valt niks van te zeggen, dit team is te wisselvallig om een voorspelling te doen, als Ajacied ga ik natuurlijk niet zeggen dat Heerenveen gaat winnen, ook in slechte tijden sta ik achter mijn club, mijn ideaal, dit is de beste club van allemaal!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
3-1. Ik zie echt niet hoe je met dit team in deze vorm überhaupt maar zou kunnen denken aan een overwinning in een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar.![]()
![]()
Hahaquote:“Ik vond dat we de wedstrijd best onder controle hadden, als we niet teveel balverlies leden.” Deze uitspraak van Nicolai Boilesen zegt eigenlijk alles over het spel van Ajax tegen Dnjepr Dnjepropetrovsk. Het punt was namelijk dat Ajax, zeker in de eerste helft, veel teveel balverlies had.
“Het was een heel teleurstellende avond,” vervolgt Boilesen dan ook tegen onder andere Ajax Life. “Ik denk niet dat we tevreden mogen zijn. Verliezen met 1-0 is gewoon een kutresultaat. Want we hadden minimaal één doelpunt willen maken.”
Dat Ajax van Dnjepr verloor, kwam in ieder geval niet door het spel in de – zoals dat tegenwoordig heet – eerste en tweede fase, aldus Boilesen. “Ik heb veel momenten gezien dat het net niet was. Dat de laatste pass net niet goed was. Maar ik vond dat we voetballend in de eerste en tweede fase, behalve bij momenten in de eerste helft, vandaag minder fouten maakten dan eerder.”
Als we toch termen als eerste en tweede fase blijven... Is de derde fase, die voor het doel van de tegenstander, niet verreweg het belangrijkst? Daar worden immers de doelpunten gemaakt. “Uiteindelijk wel,” vertelt Boilesen “Maar nu ga ik ook een beetje vanuit verdedigend perspectief praten: als je in de eerste en tweede fase al slordig bent, heb je uiteindelijk ook problemen om je kansen te creëren.”
“En dan krijg je ook meer kansen tegen. Natuurlijk gaat het om goals maken, maar zoals wij willen voetballen, zijn de eerste en tweede fase ook heel belangrijk.”
Goed, genoeg over de eerste, tweede en derde fase. Laten we het eens over het spel van Boilesen hebben. Hij krijgt de laatste tijd veel kritiek, ook donderdagavond weer. “De goal, daar gaat het natuurlijk uiteindelijk om. Verder vond ik niet dat ik heel slecht was.”
“Veel balverlies? Dat moet ik dan nog terugkijken. Het is op dit moment een beetje op en neer. Maar als je naar de laatste vijf wedstrijden voor deze kijkt, had ik de stijgende lijn te pakken.”
“Ik ben heel zelfkritisch. Ik zeg niet dat ik tevreden was. Ik hoor de hele tijd dat ik worstel met mezelf, maar ik vond dat ik de laatste wedstrijden de stijgende lijn te pakken had.”
“Vandaag was de goal niet goed. En natuurlijk had ik een paar keer balverlies, maar dat had iedereen vandaag. Ik ben wel iemand die een beetje risico in z’n spel heeft, die soms een linie overslaat en niet elke keer de makkelijke bal breed te geven of terug te spelen om uiteindelijk tot kansen te komen. Soms lukt het, soms niet.”
En hoe het dat kwam dat Boilesen een dipje heeft gekregen? Hij durft het niet echt te zeggen, maar misschien, eventueel is hij iets te hard van stapel gelopen na zijn knieblessure eerder dit seizoen.
“Na die knieblessure heb ik gelijk weer alles gespeeld. Achteraf was het niet te snel, maar wel heel snel. Ik heb nu tien wedstrijden achter elkaar gespeeld en vind dat ik wel weer die kleine details terugkrijg.”
Laten we het hopen dat de stijgende lijn doorzet. En laten we ook positief afsluiten. Boilesen heeft er nog alle vertrouwen in dat Ajax een ronde verder kan komen in de Europa League. “We hebben in ieder geval wel de kansen gehad om er ook eentje te maken. We weten nu hoe ze spelen en ik denk dat we thuis nog meer te bieden hebben.”![]()
Dan ben je echt de enige.quote:Verder vond ik niet dat ik heel slecht wasA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heerlijke speler man. Ik zou m nog een contractverlenging aanbieden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou zo graag eens met de Boer willen praten nu he? Hoe hij het nou eens echt ziet, zonder mediatraining en rekening houden met zelfvertrouwen van spelers.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij Boilesen ECHT goed vindt, er moet iets anders spelen...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Frank ziet denk ik echt wel dat het gewoon helemaal kut isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou zo graag eens met de Boer willen praten nu he? Hoe hij het nou eens echt ziet, zonder mediatraining en rekening houden met zelfvertrouwen van spelers.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij Boilesen ECHT goed vindt, er moet iets anders spelen...![]()
En toch stelt hij hem op, maakt hem aanvoerder. is dat dat puur om hem vertrouwen te geven in de hoop dat er nog iets in zit?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Frank ziet denk ik echt wel dat het gewoon helemaal kut isA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wie moet er LB? Viergever maar blijkbaar heeft Moisander een steen door de ruit bij Frank gegooid.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch stelt hij hem op, maakt hem aanvoerder. is dat dat puur om hem vertrouwen te geven in de hoop dat er nog iets in zit?![]()
Moisander kan ook zelf op LB[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maxwellquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wie moet er LB? Viergever maar blijkbaar heeft Moisander een steen door de ruit bij Frank gegooid.![]()
Maar waarom maak je zo'n gare speler dan aanvoerder?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Frank ziet denk ik echt wel dat het gewoon helemaal kut is![]()
Misschien is hij de baas buiten het veld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:08 schreef J2T het volgende:
[..]
Maar waarom maak je zo'n gare speler dan aanvoerder?
![]()
![]()
Maar even wat positief nieuws dan:
Van de Beek, Nouri, Cerny en Savastano mee met Jong Ajax naar Venlo.![]()
Tofquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar even wat positief nieuws dan:
Van de Beek, Nouri, Cerny en Savastano mee met Jong Ajax naar Venlo.![]()
![]()
Lastigste? Heerenveen kom op man, maar dit Ajax heeft het tegen iedere ploeg lastigquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
3-1. Ik zie echt niet hoe je met dit team in deze vorm überhaupt maar zou kunnen denken aan een overwinning in een van de lastigste uitwedstrijden van het jaar.![]()
Ik denk dat je Heerenveen onderschat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lastigste? Heerenveen kom op man, maar dit Ajax heeft het tegen iedere ploeg lastig![]()
Elke ploeg moet je onderschatten dit seizoenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Heerenveen onderschat.![]()
J.O.S. is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lastigste? Heerenveen kom op man, maar dit Ajax heeft het tegen iedere ploeg lastig"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Valt ook wel weer mee. Go Ahead Eagles zouden jullie ook geen probleem mee hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lastigste? Heerenveen kom op man, maar dit Ajax heeft het tegen iedere ploeg lastig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet in de Adelaarshorst.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Go Ahead Eagles zouden jullie ook geen probleem mee hebben![]()
Die kunnen er niets van joh. Sinds de winterstop zijn ze echt slecht.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat weet ik, maar jij herinnert je vast nog de pot in Deventer vorige maand.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen er niets van joh. Sinds de winterstop zijn ze echt slecht.![]()
Ohja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij herinnert je vast nog de pot in Deventer vorige maand.Even vergeten
![]()
![]()
Maar het zal een zware wedstrijd worden zondag. Heerenveen is niet meer zo reactief als de vorige keren. Zullen er 'gewoon' vol opklappen en ze kunnen ook wel aardig uit de voeten op de counter. Tegen PSV en Feyenoord hebben ze ook knappe prestaties neergezet. PEC Zwolle en Vitesse hebben ze ook redelijk dolgedraaid.
Natuurlijk zitten er ook genoeg zwakke kanten aan dit Heerenveen, maar we treffen ze wel op een uitermate slecht moment.![]()
PSV speelde toen wel, by far, de zwakste pot van het seizoen. Cambuur uit was niet goed maar Heerenveen uit was de slechtste.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het zal een zware wedstrijd worden zondag. Heerenveen is niet meer zo reactief als de vorige keren. Zullen er 'gewoon' vol opklappen en ze kunnen ook wel aardig uit de voeten op de counter. Tegen PSV en Feyenoord hebben ze ook knappe prestaties neergezet. PEC Zwolle en Vitesse hebben ze ook redelijk dolgedraaid.
Natuurlijk zitten er ook genoeg zwakke kanten aan dit Heerenveen, maar we treffen ze wel op een uitermate slecht moment.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zonder Guardado, Depay en De Jong die wedstrijd. Dan krijg je het inderdaad lastig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelde toen wel, by far, de zwakste pot van het seizoen. Cambuur uit was niet goed maar Heerenveen uit was de slechtste.![]()
Toen speelden we met Narsingh, Locadia en Jozefzoon voorin? Tsja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zonder Guardado, Depay en De Jong die wedstrijd. Dan krijg je het inderdaad lastig.
Hahaha. Dat is echt topclub onwaardig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, PSV speelt wel vaker zwakke wedstrijden die ze verbazingwekkend genoeg in winst omzetten. Hun thuiswedstrijd tegen NAC was ook redelijk gęnant. NAC had daar gewoon met 3 punten weg kunnen komen, maar de 6-1 verbloemt veel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelde toen wel, by far, de zwakste pot van het seizoen. Cambuur uit was niet goed maar Heerenveen uit was de slechtste.![]()
Enige pot van PSV dit seizoen die ik helemaal niet heb gezien. Vitesse ook alleen maar samenvatting en misschien nog ergens een uitpotje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, PSV speelt wel vaker zwakke wedstrijden die ze verbazingwekkend genoeg in winst omzetten. Hun thuiswedstrijd tegen NAC was ook redelijk gęnant. NAC had daar gewoon met 3 punten weg kunnen komen, maar de 6-1 verbloemt veel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij keek toch ook Legia-Ajax ipv Zenit-psv?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige pot van PSV dit seizoen die ik helemaal niet heb gezien. Vitesse ook alleen maar samenvatting en misschien nog ergens een uitpotje.![]()
![]()
Ik keek ze allebei tegelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Jij keek toch ook Legia-Ajax ipv Zenit-psv?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
was ie vorig seizoen ook al.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk treurig dat Cillessen de beste speler dit seizoen is.
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk treurig dat Cillessen de beste speler dit seizoen is.
Arsenal of Liverpool oid moeten hem gewoon vastleggen en 10 jaar laten keepen, kan prima.![]()
Ik wil niet weten hoe Ajax na Cillessen isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt.
Arsenal of Liverpool oid moeten hem gewoon vastleggen en 10 jaar laten keepen, kan prima..
![]()
Uhm nee, laat hem hier maar 10 jaar keepen. Wat kan mij Arsenal of Liverpool nou weer schelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt.
Arsenal of Liverpool oid moeten hem gewoon vastleggen en 10 jaar laten keepen, kan prima.![]()
![]()
Jaja, bedoelde meer dat hij prima is voor de top en dat ze lopen te slapen in het buitenland.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Uhm nee, laat hem hier maar 10 jaar keepen. Wat kan mij Arsenal of Liverpool nou weer schelen![]()
Twee Marokkanenquote:
Een Turk.
Hoe het dus niet moet:twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 09:10:10Nederlandse nationaliteit afpakken en meteen uitzetten naar Marokko. http://t.co/I3hS66gtSw reageer retweet
![]()
quote:Ajaxspelers voorgeleid
De drie jeugdspelers van Ajax die gisteren werden aangehouden voor een zware mishandeling van een agente in burger, worden vanmiddag voorgeleid. Dan zal ook besloten worden of het drietal nog in hechtenis blijft of op vrije voeten wordt gesteld.
De drie mishandelden een politievrouw toen deze enkele malen had getoeterd. Het slachtoffer liep een kneuzing aan haar sleutelbeen op en een aantal schaafwonden. Volgens een politiewoordvoerder moet de agente vandaag nog officieel aangifte doen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter![]()
Geert de probleemoplosserquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee Marokkanen
Een Turk.
Hoe het dus niet moet:twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 13-03-2015 om 09:10:10Nederlandse nationaliteit afpakken en meteen uitzetten naar Marokko. http://t.co/I3hS66gtSw reageer retweet
![]()
Die Wilders!![]()
Wel slim, allemaal simpele zielen die het hier helemaal mee eens zijn en weer wat stemmen erbij![]()
Ik vind dat van Kluivert erger, al speelt hoe hij er later mee omgegaan is daarin mogelijk ook mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe erg het ook was, en hoe fout hij ook wettelijk zat, hij was niet van plan iemand kapot te rijden, deze gassies hebben gewoon met voorbedachte rade iemand lopen schoppen.![]()
Precies, dit soort gastjes maken onbewust reclame voor de PVVquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die Wilders!![]()
Wel slim, allemaal simpele zielen die het hier helemaal mee eens zijn en weer wat stemmen erbij![]()
Jawel hoor, snap ik wel. Maar de intentie was er niet, als hij het had kunnen voorkomen (had ie natuurlijk, maar je snapt me) had ie het niet gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat van Kluivert erger, al speelt hoe hij er later mee omgegaan is daarin mogelijk ook mee.
Deze gassies staan gewoon op springen qua agressie blijkbaar...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ach ook gewoon opgeblazen, hij reed niet eens zoveel te hard, geen drank op en het was zijn fout niet, als het geen BNer was geweest had er nooit een haan naar gekraaidquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat van Kluivert erger, al speelt hoe hij er later mee omgegaan is daarin mogelijk ook mee.![]()
Dit iddquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel hoor, snap ik wel. Maar de intentie was er niet, als hij het had kunnen voorkomen (had ie natuurlijk, maar je snapt me) had ie het niet gedaan.
Deze gassies staan gewoon op springen qua agressie blijkbaar...
Maar goed, ze worden ook wel ouder en wijzer![]()
Het linkse riedeltje van kansarme jeugd gaat ook niet op in dezen. Maar ja, wat is wijsheid? We hebben 50 jaar thee gedronken en racistische propaganda bestaat ook al een jaar of 15; erg veel progressie wordt er niet geboektquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die Wilders!![]()
![]()
Je kunt ze beter naar Syrie sturen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee Marokkanen
Een Turk.
Oke manquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast we idd, zou niet moeten kunnen, strafblad geven, aangeven bij de KNVB, nooit meer voetballen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: