Je kent hem, zo te lezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef clydezonderbonnie het volgende:
Of Johan het Nou wel of niet heb gedaan die achterlijke gladiool zit precies op de plek Waar die hoort ...in een celletje , k hoop dat ie er voor de rest van zn miezerige leventje mag wegrotten !
Ach kijk, klinkt alsof een van de leden van tokkiefamilie Peters de weg naar Fok! heeft gevonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef clydezonderbonnie het volgende:
Of Johan het Nou wel of niet heb gedaan die achterlijke gladiool zit precies op de plek Waar die hoort ...in een celletje , k hoop dat ie er voor de rest van zn miezerige leventje mag wegrotten !
Vermoeden ze dat hij haar ook heeft misbruikt of spitst het zich vooral toe op drugs? Mogelijk levering door Mariska en daar onenigheid over?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
Eergisteren is broer Andre gehoord over het drugsgebruik van Johan. Ook de vriendin van Johan is daarover gehoord. Gisteren is zijn kluisje op zijn werk opengebroken door de politie. De Rechtercommissaris heeft vanmorgen de hechtenis met 14 dagen verlengd.
Ik zou het niet weten. De politie zegt er nog helemaal niets over.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vermoeden ze dat hij haar ook heeft misbruikt of spitst het zich vooral toe op drugs? Mogelijk levering door Mariska en daar onenigheid over?
Weet de familie dat je alles wat ze je vertellen het internet op slingert?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
Eergisteren is broer Andre gehoord over het drugsgebruik van Johan. Ook de vriendin van Johan is daarover gehoord. Gisteren is zijn kluisje op zijn werk opengebroken door de politie. De Rechtercommissaris heeft vanmorgen de hechtenis met 14 dagen verlengd.
Het is niet alsof ze dat zelf niet doen.. maar ik vind het stuitend hoe hier steeds tokkiefamilie en achterlijkheden gespuwd worden. FOK! laat weer eens goed zien een verzamelplaats te zijn voor empathieloze autisten. So what dat het niet de meest intelligente mensen zijn, so what dat ze meer spelfouten maken dan Jolink piemels pijpt, die familie is kapot en had al veel voor de kiezen gehad, nu is hun dochter gewurgd en de vermoedens bestaan dat het in familiekringen gebeurt is. Nou, leuk man,quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef Tempora het volgende:
[..]
Weet de familie dat je alles wat ze je vertellen het internet op slingert?
Ja hoor. Ze delen zelf ook alles met de buurt en de media, dat vinden ze niet zo'n probleem. Hart van Nederland is daar inmiddels kind aan huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef Tempora het volgende:
[..]
Weet de familie dat je alles wat ze je vertellen het internet op slingert?
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze delen zelf ook alles met de buurt en de media, dat vinden ze niet zo'n probleem. Hart van Nederland is daar inmiddels kind aan huis.
Het is nou niet bepaald een buurt waar men de schone schijn voor elkaar probeert op te houden
En uiteindelijk verschijnt toch alles in de media. Ik ben er alleen iets eerder mee.
Post eens een bron.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:38 schreef agter het volgende:
Er zou DNA in de auto aangetroffen zijn van oom Johan.
Weet iemand daar meer van hier?
Waarom vraag je niet aan het nichtje waar zij die informatie heeft opgeduikeld?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:40 schreef agter het volgende:
[..]
Chat met nichtje.
Niets officieels dus.
Via via.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet aan het nichtje waar zij die informatie heeft opgeduikeld?
Wat is via via? Ze kan toch gewoon zeggen waar ze die informatie heeft opgeduikeld?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:42 schreef agter het volgende:
[..]
Via via.
Ik vraag me af of meer mensen in die omgeving dat gehoord hebben.
Op zich zou hij dat wel kunnen verklaren. Hij kwam daar ook in huis en zal ongetwijfeld wel eens in de auto hebben gezeten. Maar ik wist niet dat het om DNA ging. Eerder maakte de politie bekend dat er sporen van een misdrijf in de auto waren gevonden. Maar wat voor een sporen dat zijn maakte ze niet bekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:38 schreef agter het volgende:
Er zou DNA in de auto aangetroffen zijn van oom Johan.
Weet iemand daar meer van hier?
Gelukkig reageer je zelf wel heel normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze dat zelf niet doen.. maar ik vind het stuitend hoe hier steeds tokkiefamilie en achterlijkheden gespuwd worden. FOK! laat weer eens goed zien een verzamelplaats te zijn voor empathieloze autisten. So what dat het niet de meest intelligente mensen zijn, so what dat ze meer spelfouten maken dan Jolink piemels pijpt, die familie is kapot en had al veel voor de kiezen gehad, nu is hun dochter gewurgd en de vermoedens bestaan dat het in familiekringen gebeurt is. Nou, leuk man,
Ronduit stuitend vind ik het. Net zoals de mensen die bij voorbaat al iemand veroordelen wegens ''blahblahblah'' ; ben blij dat dit soort mongolen niet op de stoel van de rechter zitten.
Of op een dader die geen moeite deed het lijk moeilijker te verstoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef Boskater het volgende:
Laatste signaal: Weezenhof. Ik ken de Weezenhof op mijn duimpje, kom je de wijk uit, kun je drie kanten op. Rechts naar het Maas-Waal kanaal, daar is veel bekijks. Rechtdoor richting Lindenholt, veel bekijks. Linksaf richting vennen.Geen camera's, donker stukje. Op loopafstand daar vandaan is Mariska gevonden. Dat duidt op twee dingen. Goede bekendheid met de omgeving en haast. Voor wie, zo is de vraag, was het belangrijk ongezien weg te komen en héél snel weer op het honk te zijn. Met de auto duurt het nog geen vijf minuten, dat ritje heen en terug.
Heerlijke jij bak zonder inhoud, voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Gelukkig reageer je zelf wel heel normaal.
Die heeft ruzie met de familie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:10 schreef woxxel het volgende:
Ze had toch ook een vriendje? Waar is die gebleven,
Die liep een week na de vermissing samen met zijn ex in de stad Carnaval te vierenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:10 schreef woxxel het volgende:
Ze had toch ook een vriendje? Waar is die gebleven,
Waarom deed de familie dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:16 schreef Boskater het volgende:
Dat vriendje heeft geen ruzie met de familie. De familie heeft hem buitengesloten. Al direct na het verdwijnen. Hij stond niet op de rouwkaart, mocht ook niet bij de familie zitten bij de begrafenis. Mocht ook niet in de begrafenisstoet mee lopen. Hij heeft alle FB berichten gewist en dook elders weer op.
Heel handig is het niet, maar ergens snap ik zo'n actie wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:17 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Die liep een week na de vermissing samen met zijn ex in de stad Carnaval te vieren
Daarom stond zijn naam ook niet op de rouwkaarten.
Als ik stress heb zuip ik me ook wel eens half lam.. Verstandig is het niet, maar begrijpelijk wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Je moet er maar zin in hebben om te gaan feesten, dan ben je in mijn ogen een mafklapper. Maar dat past dan weer geheel bij het carnaval
Ja, om zaken te vergeten misschien? Iedereen reageert anders op vermissingen he.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef Boskater het volgende:
Ja? Carnaval vieren met je ex-vriendin, terwijl half Nijmegen op zijn kop staat om JOUW vriendin te zoeken?
Ach, ze hadden 3 of 4 maanden iets hé, als ik haar FB bekijk zie ik volgens mij in anderhalf jaar tijd 3 vriendjes voorbij komen. Niks mis mee, maar dan hoeft hij natuurlijk ook niet te rouwen alsof ze 15 jaar getrouwd waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:25 schreef Boskater het volgende:
Ja? Carnaval vieren met je ex-vriendin, terwijl half Nijmegen op zijn kop staat om JOUW vriendin te zoeken?
Volgens mij is er niemand die zegt dat de familie dit verdient, omdat het tokkies zijn. Of dat het daardoor minder erg is voor de familie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze dat zelf niet doen.. maar ik vind het stuitend hoe hier steeds tokkiefamilie en achterlijkheden gespuwd worden. FOK! laat weer eens goed zien een verzamelplaats te zijn voor empathieloze autisten. So what dat het niet de meest intelligente mensen zijn, so what dat ze meer spelfouten maken dan Jolink piemels pijpt, die familie is kapot en had al veel voor de kiezen gehad, nu is hun dochter gewurgd en de vermoedens bestaan dat het in familiekringen gebeurt is. Nou, leuk man,
Ronduit stuitend vind ik het. Net zoals de mensen die bij voorbaat al iemand veroordelen wegens ''blahblahblah'' ; ben blij dat dit soort mongolen niet op de stoel van de rechter zitten.
Mocht hij de laatste bestuurder van haar autootje geweest zijn, dan heeft dit de technische politie allang uitgezocht en is er nu al bewijs hier voor, meestal vergeten mensen hun stoel terug te zetten als ze in iemand anders zijn of haar auto hebben gereden. Het lijkt mij dan een eenvoudig klusje als er niet een debiel van de politie de stoel heeft verzet. Om de maten van Johan en en de verstelde stoel te vergelijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat Johan haar na de moord in haar eigen auto naar de Haterse Vennen heeft gebracht en daarna is teruggereden en de auto weer in de wijk heeft geparkeerd.
Dat was mijn theorie ook al.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:23 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Mocht hij de laatste bestuurder van haar autootje geweest zijn, dan heeft dit de technische politie allang uitgezocht en is er nu al bewijs hier voor, meestal vergeten mensen hun stoel terug te zetten als ze in iemand anders zijn of haar auto hebben gereden. Lijkt mij dan een eenvoudig klusje als er niet een debiel van de politie de stoel heeft verzet. Om de maten van Johan en en de verstelde stoel te vergelijken.
Daarnaas
Euhm er kan wel grond of zand in de auto liggen maar wie zegt dat dit dan gelijk van de plaats delict afkomt dat moet eerst met elkaar vergeleken worden in een labquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:32 schreef woxxel het volgende:
Dan zouden er ook zandsporen in de auto moeten zijn en was de politie eerder op het idee gekomen om in het bos te zoeken.
Als de dader als laatste met haar auto gereden heeft zijn er altijd sporen aanwezig van de dader, of je moet de auto van binnenin en buitenuit proffessioneel cleanen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat was mijn theorie ook al.
De auto was ook niet op slot, dat vergeet je normaal gesproken zelf ook niet.
Maar het is toch ook niet duidelijk of ze ook had afgesproken op de plek waar de auto is gevonden?
Misschien had ze wel op de Hatertse Vennen afgesproken en is de dader later in haar auto teruggereden, om te voorkomen dat haar lichaam direct gevonden zou worden.
Over de sporen in de auto had de politie toen gezegd dat ze daar nog niks over konden zeggen en dat ze nog niet weten hoe oud de sporen zijn.
Dus dan zou het inderdaad DNA kunnen zijn, wat misschien wel van geleden is.
Klopt, maar ze hadden de auto al kort na de verdwijning en de verdachte is pas kort geleden opgepakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:46 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Als de dader als laatste met haar auto gereden heeft zijn er altijd sporen aanwezig van de dader, of je moet de auto van binnenin en buitenuit proffessioneel cleanen.
Maar binnen een dag boek je nog geen resultaten het is geen SCI, misschien is zo'n onderzoeker wel drie dagen bezig om een heel automatje uit te pluizen qua vezels haren grond en zand
Misschien hebben ze zo'n bericht al wel op OomJohans telefoon gevonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:36 schreef woxxel het volgende:
Maar ze hebben dus nog geen berichtj gevonden op haar telefoon of computer van degene waar ze door gevraagd is om te komen.
Het lijkt me niet dat die afspraak al stond.
Is haar telefoon of jas al gevonden?
Haha, om afentoe drugs te regelen voor vrienden hoef je er echt niet uit te zien als een 'dealer-type'.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef woxxel het volgende:
Zij zal dan ook ergens haar drugs vandaan moeten halen (met een action salaris)
Ik vind haar nou niet echt een type dealer.
Misschien wel van oom Johan.... en heeft ze hem geen drugs geleverd maar was ze juist zijn transport naar klanten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:05 schreef woxxel het volgende:
Zij zal dan ook ergens haar drugs vandaan moeten halen (met een action salaris)
Ik vind haar nou niet echt een type dealer.
Had ze die 1000 euro schuld bij hemquote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wel van oom Johan.... en heeft ze hem geen drugs geleverd maar was ze juist zijn transport naar klanten.
Wat heeft een benzinedief er mee te maken?quote:
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als die ouders nooit eerlijk zijn geweest over waarvoor oom Johan vast zat, of dat wel gezegd hebben maar daarbij hun kinderen al die tijd hebben voorgehouden dat het allemaal leugens waren, en dat oom Johan vooral genaaid is door z'n ex en z'n dochter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:55 schreef woxxel het volgende:
Er gaat denk ik nog een vreemde wendingkomen nu er steeds mmeer mensen ruzie hebben met de ouders.
Dat broertje Brian nu ook al.
Ja, maar als je ouders je vanaf je vroege jeugd hebben voorgehouden dat het allemaal leugens zijn, en dat oom Johan NOOIT zoiets zou doen, dan weet je als kind niet beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:19 schreef woxxel het volgende:
De kinderen wisten toch wel waar de oom in woonde?
Nou, ik weet uit ervaring dat sommige ouders inderdaad liever niks vertellen tegen hun kinderen over hun oom. Wel 'dat hij vreemde dingen heeft gedaan', maar verder niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft een benzinedief er mee te maken?
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als die ouders nooit eerlijk zijn geweest over waarvoor oom Johan vast zat, of dat wel gezegd hebben maar daarbij hun kinderen al die tijd hebben voorgehouden dat het allemaal leugens waren, en dat oom Johan vooral genaaid is door z'n ex en z'n dochter.
Als je als kind altijd hebt geloofd dat iemand "veilig" voor jou zou zijn omdat je ouders je vertellen dat hij dat is, dan zal het behoorlijk hard aankomen als je er achter komt dat niemand veilig voor hem is, omdat hij zelfs z'n bloedeigen kind misbruikt heeft, en dat je ouders dat wisten.
En dan ben je waarschijnlijk behoorlijk pissig als je ouders je aan zo iemand hebben blootgesteld, en je zelfs hebben voorgehouden dat het okay was om met die persoon samen te zijn.
Klopt. Alle mensen die om 12.00 's nachts hun huis uit lopen doen dat of omdat ze gaan neuken of omdat ze junkie zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:46 schreef Physsic het volgende:
Geen idee, maar toen ik dat verhaal hoorde ging ik nadenken om wat voor reden iemand om 12uur 's avonds opeens zegt heel even weg te moeten (en liegt over naar wie), terwijl ze de volgende ochtend moet werken.
Ik kon als logische verklaring alleen bedenken om drugs te halen/brengen of om seks te hebben.
Volgens Religieisfacisme zou drugs nog best de reden kunnen zijn.
Nee, dat doen normaal gesproken alleen jongetjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:21 schreef woxxel het volgende:
Een meisje dat drugs dealt, ik kan het haast niet geloven.
Maar de ouders geloofden niet dat hij het werkelijk gedaan had.... dat is denk ik in zo'n situatie het primaire probleem als je je kinderen moet informeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, ik weet uit ervaring dat sommige ouders inderdaad liever niks vertellen tegen hun kinderen over hun oom. Wel 'dat hij vreemde dingen heeft gedaan', maar verder niks.
Kinderen (tot bepaalde leeftijd) hoeven ook niet precies alles te weten, vind ik. Maar het is dan WEL belangrijk dat je voor de veiligheid van kinderen zorgt (mits die in gevaar is).
En zeker Mariska, van 21jaar, hoort te weten wat meneer op zn kerfstok heeft. Die zal ongetwijfeld ook wat roddels in de buurt hebben opgevangen.
Ik weet niet of je nou gewoon heel dom bent of dat je gewoon totaal niet leest wat er staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Klopt. Alle mensen die om 12.00 's nachts hun huis uit lopen doen dat of omdat ze gaan neuken of omdat ze junkie zijn.
Met petjes bondkraagjes in een bmw jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, dat doen normaal gesproken alleen jongetjes.
Hoezo moet je vertrouwen hebben in de behandelaars als je sowieso al niet gelooft dat hij schuldig is?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:35 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd of iedereen die in een tbs zit ook verbannen is bij zn familie.
Die ouders hebben vertrouwen gehad in de behandelaars. Als hij genezen is verklaard of zijn straf heeft uitgezeten.
Dit had toch niemand verwacht.
Er lopen nog wel meer tbssers rond. Wie weet woont er wel eentje naast je of heb je er zelf eentje in je familie.
Dat hang je nou eenmaal niet aan de grote klok.
En moord. Wie verwacht dat nou.
Ga strijken joh.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou gewoon heel dom bent of dat je gewoon totaal niet leest wat er staat.
Misschien beide..
Die ouders lijken me een IQ van rond de 75 te hebben, ik zie ze niet in staat om uitermate goed te kunnen inschatten waartoe iemand in staat is. En die pa die zijn eigen broer verdenkt zal ook wel moeilijk liggen, zeker in een hechte familie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de ouders geloofden niet dat hij het werkelijk gedaan had....
Ja klopt, alleen jongetjes met petjes dealen drugs en ze rijden zeker geen Opel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:38 schreef woxxel het volgende:
[..]
Met petjes bondkraagjes in een bmw ja
Je IQ doet er niet zoveel toe als het gaat om ongeloof over de daden van je eigen broer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ouders lijken me een IQ van rond de 75 te hebben, ik zie ze niet in staat om uitermate goed te kunnen inschatten waartoe iemand in staat is. En die pa die zijn eigen broer verdenkt zal ook wel moeilijk liggen, zeker in een hechte familie.
Als ze het daar in de pimpekliniek het niet konden inschatten dan kan een naaste familie dat al helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ouders lijken me een IQ van rond de 75 te hebben, ik zie ze niet in staat om uitermate goed te kunnen inschatten waartoe iemand in staat is. En die pa die zijn eigen broer verdenkt zal ook wel moeilijk liggen, zeker in een hechte familie.
Ja, is heel lastig. Ze was natuurlijk ook nog maar zo'n 10 jaar op het moment dat hij zijn straf kreeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de ouders geloofden niet dat hij het werkelijk gedaan had.... dat is denk ik in zo'n situatie het primaire probleem als je je kinderen moet informeren.
Hij zit wel vast, maar hij heeft het echt niet gedaan, echt niet... hij zou z'n eigen kind toch niet misbruiken?!
Justitie zit er vaker naast, kijk naar de twee van Putten, kijk naar Cees B.....
Dat zijn de dingen die mensen voor ogen houden als ze menen dat iemand in hun kring in hun ogen onschuldig vast zit.
Dit is wel echt heeeeel naïef. Er zijn genoeg kleine, schattige, WOstuderende meisjes die afentoe drugs gebruiken en dat dan ook voor hun vriendjes en vriendinnetjes regelt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:38 schreef woxxel het volgende:
[..]
Met petjes bondkraagjes in een bmw ja
Tuurlijk, maar het IQ speelt absoluut mee in de inschattingen die je van andere mensen kan maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je IQ doet er niet zoveel toe als het gaat om ongeloof over de daden van je eigen broer.
Ook intelligente mensen kunnen weigeren te geloven dat iemand iets gedaan heeft, net zoals mensen kunnen weigeren te geloven dat iemand echt onschuldig is.
Pics!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:46 schreef Physsic het volgende:
Er zijn genoeg kleine, schattige, WOstuderende meisjes die afentoe drugs gebruiken en dat dan ook voor hun vriendjes en vriendinnetjes regelt.
Ik heb nog steeds het idee dat hij niet echt wil/kan geloven dat z'n broer hier iets mee te maken kan hebben. (Is ook nog niet bevestigd natuurlijk)quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, en dan heeft die rechtszaak ook ruim 1½ jaar geduurd van de eerste zitting tot de uitspraak.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, is heel lastig. Ze was natuurlijk ook nog maar zo'n 10 jaar op het moment dat hij zijn straf kreeg.
Als je altijd voorgehouden is dat hij onschuldig is, en hij weigert te bekennen, dan kan TBS ook een flinke tijd duren, want wat je niet gedaan hebt kun je niet van genezen worden.quote:Maar toch.. Ze kon zelf ook wel snappen dat iemand niet 11 jaar TBS heeft. En ze zal haar nichtje ook wel ooit gesproken hebben.
Dat zou mij ook niet verbazen, dat vader er gewoon niet aan wil dat z'n eigen broer dit op z'n geweten kan hebben...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:49 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat hij niet echt wil/kan geloven dat z'n broer hier iets mee te maken kan hebben. (Is ook nog niet bevestigd natuurlijk)
Ok goed punt; het onderscheid tussen "geloven in schuld" en "schuld inzien". I stand corrected.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:53 schreef Physsic het volgende:
Misschien heeft IQ niet zozeer te maken met geloven dat je broer zoiets gedaan kan hebben, maar ik denk dat een hoger IQ wel kan helpen om de feiten onder ogen te zien, te beseffen wat logisch en waarschijnlijk is, etc.
En dat je op die manier dan toch eerder bij de conclusie "Nou.. Dan zal hij het wel gedaan hebben." kan komen.
Ja, ik was ook even verbaasd van mezelf.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok goed punt; het onderscheid tussen "geloven in schuld" en "schuld inzien". I stand corrected.
Zo te zien hadden jullie anders wel dezelfde leraar Nederlands.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:09 schreef clydezonderbonnie het volgende:
[..]
Haha ik ken die hele familie gelukkig niet , maar als iemand veroordeelt word voor het misbruiken van zijn kind dan moeten ze zo iemand gelijk levenslang geven ..en niet proberen te behandelen en dat soort ongein! Vandaar mijn post ...
Heeft ze het spelen van Facebookspelletjes daar speciaal voor onderbroken? :pquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:54 schreef woxxel het volgende:
Corry peters is de moeder toch?
Die heeft ook wel vreemde updates.
Is nu al moppen aan het tappen. Tsss
En gedeeld met een oom van Mariska. Moeten ze natuurlijk zelf weten maar een beetje apart vind ik het wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:54 schreef woxxel het volgende:
Corry peters is de moeder toch?
Die heeft ook wel vreemde updates.
Is nu al moppen aan het tappen. Tsss
Ik denk het niet, want zoon en schoondochter reageren op beide.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:50 schreef woxxel het volgende:
En die anita van der mee heeft een dubbel account.
Degene die als laatste is aangemaakt ztten bijna alle familie leden op.
Dr eerste account niet.
Ik denk dat iemand een nepaccount heeft aangemaakt.
Er is een "Rust zacht Mariska"-Facebookpagina, daar heeft ene Anita een berichtje gepost (wat ik hier een paar pagina's terug heb geplaatst), met iets als "Als wij 12jaar geleden waren geloofd, was Mariska hier waarschijnlijk nog geweest."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:24 schreef Leandra het volgende:
Ik heb geen FB, dus ik kan niet meelezen, maar idd verbijsterend.
Hebben Anita en haar kinderen nu (via FB) wel weer contact met de familie?
Heel bizar...maar niet verrassendquote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Bizar vind ik, dat plaatje/ de boodschap op de FB van moeder Corry.![]()
en de uitspraak op de FB van Brian, dat hij maar naar die kut Arnhemmers moet gaan.
Ben benieuwd wanneer de bom barst..alsof er al niet genoeg levens naar de klote zijn gegaan..
Bijna:quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:12 schreef agter het volgende:
Maar, wat mij wel opviel, is dat hij de feiten van zijn vorige veroordeling kennelijk ook altijd nog ontkent. En ook de vader van Mariska ging daar in mee.
Wat zei hij ook al weer?
Iets in de trant van dat zijn broer niet schuldig was, omdat hij niet bekend had, of zoiets?
Op Facebook misschien, maar hij wordt wel regelmatig geïnterviewd door de pers.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:26 schreef woxxel het volgende:
De vader is de enige die echt stil is. Daar lees ik helemaal niets over.
+1quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:39 schreef clydezonderbonnie het volgende:
Daarbij wil ik nog wel ff zeggen dat ik het vreselijk vind voor wat deze mensen moeten doorstaan ,het is een enorm drama Waar van ze waarschijnlijk nooit meer boven op zullen komen ...weltrusten allen en zorg een beetje goed voor elkaar!
Niet iets geks, maar de derde broer laat ook wat van zich horen:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Zouden jullie af en toe even een linkje willen plaatsen als er ergens weer wat geks wordt gezegd op Facebook?
Wat een familie zeg. Intrigerend ook.
Hij lijkt in ieder geval een andere leraar Nederlands te hebben gehad dan zijn familie. En het lijkt alsof ie hoewel ie zijn familie steunt, toch de waarheid boven tafel zou willen hebben, zelfs ten koste van.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 03:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Niet iets geks, maar de derde broer laat ook wat van zich horen:
[ afbeelding ]
Dat is te hopen. Het wordt nog gekker als hij straks, áls het misschien echt de dader blijkt te zijn, hem alsnog gaat verdedigen omdat hij het zelf loopt te ontkennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:20 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bijna:
"Johan is aangehouden in de tbs-kliniek waar hij de laatste maanden van z'n in 2004 opgelegde straf uitzat, wegens mishandeling van een vrouw en incest met zijn dochter. ,,Maar dat laatste is nooit bewezen,'' verdedigt Marcel z'n broer nog. Hij bedoelt, blijkt later, dat Johan de incest nooit heeft bekend."
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Johan-Mariska.dhtml
Nu het om zijn eigen dochter gaat zal hij deze logica van "niet bekennen = niet bewezen" niet meer toepassen denk ik.
Brian is de broer van Mariska, en moeder Corry verwijt hem min of meer dat hij nu (goed) contact heeft met de ex en de misbruikte dochter van Johan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Bizar vind ik, dat plaatje/ de boodschap op de FB van moeder Corry.![]()
en de uitspraak op de FB van Brian, dat hij maar naar die kut Arnhemmers moet gaan.
Ben benieuwd wanneer de bom barst..alsof er al niet genoeg levens naar de klote zijn gegaan..
Vrij onzinnig het heeft niks weg van een typische serie moordernaar, een typische serie moordernaar en vooral bij zijn eerste moord gaat zorgvuldiger te werk en plant dit meestal al ruim van te voren. Tenzij hij een zichzelf zo hoog heeft zitten en weet dat de pak kansen minimaal zijn dan zal hij zijn werk graag in de media vertoont willen zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 05:42 schreef Rica het volgende:
Het enige wat die oom dus kennelijk van zijn straf heeft "geleerd" is dat het beter is zijn slachtoffers te vermoorden zodat ze hem niet aan kunnen geven.
Eigenlijk mag je blij zijn dat hij niet al te slim is want dit lijkt een typische seriemoordenaar in de dop.
Er zijn verschillende soorten en evenzoveel motieven.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:35 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Vrij onzinnig het heeft niks weg van een typische serie moordernaar, een typische serie moordernaar en vooral bij zijn eerste moord gaat zorgvuldiger te werk en plant meestal al dit ruim van te voren.
Weer een CSI/Dexter liefhebber. Jouw hele verhaal is niet echt relevant voor dit topic, maar als je ergens nou veel onuitwisbase sporen mee achterlaat.....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:35 schreef Konijntjuh het volgende:
In ieder geval ik had het lijk thuis opgedeelt in stukken
Als je (t)huis een TBS-kliniek is dan beperkt dat je mogelijkheden voor stoere oplossingen in de kruipruimte behoorlijk...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:35 schreef Konijntjuh het volgende:
In ieder geval ik had het lijk thuis opgedeelt in stukken en dit in tonnetjes gestopt waar ik ook ongebluste kalk en amoniak had in gedaan en deze tonnetjes had ik begraven als ik een huis had in de kruipruimte.
[...]
Dus misschien dat de jeugd (meiden) bij hem thuis konden blowen
Paar jaar geleden heeft een ex-TBSer (of TBSer met verlof, dat weet ik zo gauw even niet meer) ook iemand vemoord en het lichaam is toen vlak buiten de poort van die TBS kliniek begraven.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je (t)huis een TBS-kliniek is dan beperkt dat je mogelijkheden voor stoere oplossingen in de kruipruimte behoorlijk...
Ja, dus, en?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heeft een ex-TBSer (of TBSer met verlof, dat weet ik zo gauw even niet meer) ook iemand vemoord en het lichaam is toen vlak buiten de poort van die TBS kliniek begraven.
Het betrof toen overigens óók de Pompe kliniek.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Team ezeltje hier
Ohwacht. Dit is geen SHO
In eerste instantie was er geen sprake van moord, Mariska was vermist al dan niet vrijwillig,quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:57 schreef woxxel het volgende:
Ik heb zelf ook twijfels over johan. Of hij het alleen was. Want dan had het nooit zo lang geduurd. Het was veel te voor de hand liggend. Dan was ie toch meteen opgepakt
Hahah, dat viel mij ook echt direct op.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 04:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij lijkt in ieder geval een andere leraar Nederlands te hebben gehad dan zijn familie. En het lijkt alsof ie hoewel ie zijn familie steunt, toch de waarheid boven tafel zou willen hebben, zelfs ten koste van.
Dat betekent toch niet dat het niet op advies van of overleg met de autoriteiten gedaan kan zijn...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:12 schreef Boskater het volgende:
Nijmegen Nieuws: "De zoektocht was een particuliere actie van de familie van Mariska Peters. Met behulp van speurhonden stuitten zij op een lichaam, waarna de politie is ingeschakeld. Mariska Peters werd al twee weken lang vermist." Omroep Brabant: "De familie van de vrouw vroeg de Reddingshondenwerkgroep uit het Gelderse Westervoort (RHWW) om hulp. Omdat er een groot gebied doorzocht moest worden, heeft RHWW de Samenwerkende Reddingshonden Organisaties ingeschakeld." De Gelderlander: "NIJMEGEN - Speurhonden hebben zondagmorgen rond 10.00 uur bij de Hatertse Vennen een stoffelijk overschot van een vrouw gevonden. Dat meldt de politie. De speuractie was een particulier initiatief van de familie van Mariska Peters."
Zo liggen de feiten.
Waar is je opgeslagen informatie?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:12 schreef Boskater het volgende:
Nijmegen Nieuws: "De zoektocht was een particuliere actie van de familie van Mariska Peters. Met behulp van speurhonden stuitten zij op een lichaam, waarna de politie is ingeschakeld. Mariska Peters werd al twee weken lang vermist." Omroep Brabant: "De familie van de vrouw vroeg de Reddingshondenwerkgroep uit het Gelderse Westervoort (RHWW) om hulp. Omdat er een groot gebied doorzocht moest worden, heeft RHWW de Samenwerkende Reddingshonden Organisaties ingeschakeld." De Gelderlander: "NIJMEGEN - Speurhonden hebben zondagmorgen rond 10.00 uur bij de Hatertse Vennen een stoffelijk overschot van een vrouw gevonden. Dat meldt de politie. De speuractie was een particulier initiatief van de familie van Mariska Peters."
Zo liggen de feiten.
Precies maar het is ook weinig relevant.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat het niet op advies van of overleg met de autoriteiten gedaan kan zijn...
Maar ik denk dat we jou maar lekker gaan negeren, hoop blabla en vaag gewauwel over bewijzen en connecties, maar uiteindelijk komt er steeds niks.
Ja, dat is dus het hele punt hequote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:34 schreef woxxel het volgende:
Al jaren uit de familie en nu het hoogste woord
Misschien moeten die ouders eens beginnen hun excuses aan haar en haar dochter te maken, dat ze ze al die jaren als leugenaars weggezet hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:37 schreef woxxel het volgende:
Alle steun gaat nu vooral naar haar en worden die ouders voorbij gelopen.
Aandachtstrekker is het.
Dat zou echt heeel sneu zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef woxxel het volgende:
Het tweede account van anita vd mee is dus verwijderd. Dat account dat ineens vrienden was met die hele familie.
Dus waarschijnlijk een nepaccount geweest.
Ze heeft dus haar familie verwijderd van FB? Die mensen die haar niet geloofde...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:17 schreef woxxel het volgende:
Het tweede account van anita vd mee is dus verwijderd. Dat account dat ineens vrienden was met die hele familie.
Dus waarschijnlijk een nepaccount geweest.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze niet gelijk behoefte had aan de hele familie Peters op de timeline waar ze met haar normale kringen zit....quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar zelfs die Remco (haar zoon?) reageerde op één van die berichten, dus lijkt me sterk dat die niet weet of iets echt z'n moeder is.
Wellicht is er mot geweest aangezien ze paar berichten op die herdenkingspagina had gezet, en heeft ze toen haar account inactief gezet.
is er op FB dan wel nieuws in deze zaak?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef maily het volgende:
Het lijkt onderhand wel of ze het erom doen: zoveel mogelijk vanalles op FB zetten om ons aan de gang te houden ....
En alles openbaar .....
Nieuwe ontwikkelingen? Of bedoel je nog het gebeuren van het weekend?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef maily het volgende:
Het lijkt onderhand wel of ze het erom doen: zoveel mogelijk vanalles op FB zetten om ons aan de gang te houden ....
En alles openbaar .....
Ik wist wel dat het account 'Luxuria' van jou wasquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze niet gelijk behoefte had aan de hele familie Peters op de timeline waar ze met haar normale kringen zit....
Ik post ook wel eens met een kloon zeg maar
Copy & paste?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:27 schreef maily het volgende:
En alles openbaar .....
Die dan weer niet Fritsquote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het account 'Luxuria' van jou was
Niet dat ik weet, maar posters hier die FB hebben kunnen daar alles volgen en hier posten .....quote:Op maandag 16 maart 2015 15:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
is er op FB dan wel nieuws in deze zaak?
Klopt, alhoewel ik alleen R=F en Buster24 (dacht ik?) 'vertrouw' in de zin van 'inside info'. Die hebben dingen genoemd die pas later op Facebook of in de pers kwamen. Die andere clowns waren vooral veel aan het gillen en kwamen met totaal niks concreets over de brug.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar posters hier die FB hebben kunnen daar alles volgen en hier posten .....
Hoe zouden we anders nu al zoveel info hebben?
- Mensen op die herdenkingspagina willen nu een 'speurdersgroep' opzetten om te 'praten over de situatie'quote:Voor al die mensen die het goed bedoelen, dank daar voor!!
Laat je niet opfokken door al de berichten in de media. Ook niet door al de goede bedoellingen van allerlei. Het recht zou zegevieren.....
De waarheid komt boven tafel,al moet dit ten koste gaan van de lieve vrede binnen de familie. Wij steunen elkaar door dik en dun, dus daar zou het niet aan liggen. Dank je wel voor al jullie zorgen en medeleven!!!!!!!
Groet,
Albert Peters (oom Mariska Peters Peters)
(betreffende datum van overlijden)quote:mensen de officiële datum is nog niet bekent zet er aub geen datum bij vriendelijke groet corry haar moeder wij weten het ook nog niet
Die is weer terug toch, dat vrouwtje? Ze viel eerst op omdat in andere berichten haar naam was doorgehaald, en later was ze er idd weer en was er volgens mij ook een bericht over dat ze zo blij was terug te zijn en het allemaal niet zo bedoelde en weet ik wat voor blablaquote:Op maandag 16 maart 2015 16:05 schreef Physsic het volgende:
Er zijn er wel meer die de aandacht opeisen op die pagina.
Zo'n vrouwtje had een hele lap tekst gepost met waarom ze het belachelijk vond dat ze van de pagina was verwijderd.
Helaas is die ook verwijderd, dus kan ik niet meer goed uitleggen wat ik bedoel.
Waarom zouden ze geen bewijzen hebben?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:11 schreef woxxel het volgende:
Lannie lauda bedoelen jullie.
Ik vind het wel erg stil erom heen qua nieuws.
Denk dat ze nog geen harde bewijzen hebben dan.
Wat gebeurt er na de 14 dagen verlenging?
Als ze geen bewijzen hadden was z'n hechtenis niet verlengd. Ik denk dat ze genoeg bewijzen hebben maar gezien de precaire situatie het gewoon helemaal rond willen hebben, en je ziet ook vaak genoeg dat bij dit soort zaken pas bij de zitting details duidelijk worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:11 schreef woxxel het volgende:
Lannie lauda bedoelen jullie.
Ik vind het wel erg stil erom heen qua nieuws.
Denk dat ze nog geen harde bewijzen hebben dan.
Wat gebeurt er na de 14 dagen verlenging?
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat alles naar hem wijst... Tja, dat is maar net wat je wilt of niet wilt zien.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:35 schreef woxxel het volgende:
Is over 14 dagen de zitting dan?
Of kan het dan weer verlengd worden?
Ik snap ook niet dat die familie die johan nog in hun vriendenlijst hebben staan.
Zo zien ze elke keer zijn foto toch.
Telefoongegevens ook volgens mij. Zijn telefoon was op die plek, zoiets.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef woxxel het volgende:
Wat wijst er allemaal naar hem. Tot nu toe alleen zijn verleden toch.
Waarom denk je dat ze geen bewijs tegen hem hebben, behalve zijn verleden?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef woxxel het volgende:
Ja, hij zit puur vast op basis van z'n verleden.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:02 schreef woxxel het volgende:
Hij is idd aangehouden nadat hij z'n telefoon heeft moeten inleveren.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Telefoongegevens ook volgens mij. Zijn telefoon was op die plek, zoiets.
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, hij zit puur vast op basis van z'n verleden.
De aangestraalde zendmast iig, maar wellicht dat er ook berichten uitgewisseld zijn?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:30 schreef woxxel het volgende:
Kunnen ze via een telefoon zien waar iemand precies is geweest of alleen of ie vlakbij zo'n zendpaal is geweest?
Als dat zo is dan is het toch wel gauw gedaan denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De aangestraalde zendmast iig, maar wellicht dat er ook berichten uitgewisseld zijn?
Bijvoorbeeld vlak voor haar vermissing:
- Hee Maris, kom je zo nog ff een sigaretje doen? Groetjes ome Johan.
Dat is sowieso makkelijk vast te stellen, ze houden daar precies bij wie er uit en thuis is.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:14 schreef Physsic het volgende:
Ome Johan zal die nacht ook heel laat/helemaal niet zijn verschenen in de kliniek.
De cijfers fluctueren anders meerdere malen per week.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bord is bedoeld als kunst en geeft niet de precieze aantallen weer.
Het zijn gemiddelden:quote:Op maandag 16 maart 2015 21:29 schreef Morendo het volgende:
De cijfers fluctueren anders meerdere malen per week.
Telefoongegevens zijn voor politie of justitie opvraagbaar, zelfs de gewiste berichtjes.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De aangestraalde zendmast iig, maar wellicht dat er ook berichten uitgewisseld zijn?
Bijvoorbeeld vlak voor haar vermissing:
- Hee Maris, kom je zo nog ff een sigaretje doen? Groetjes ome Johan.
Alleen jammer als het appjes waren.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:41 schreef kissy het volgende:
[..]
Telefoongegevens zijn voor politie of justitie opvraagbaar, zelfs de gewiste berichtjes.
Dat was na de vermissing, toen hij gearresteerd werd zat hij net een week vast wegens druggebruik.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:56 schreef woxxel het volgende:
Maar Johan die had toch weer straf omdat ze hem gecheckt hadden op drugsgebruik. Was dat nog voor de vermissing of erna?
En was die srraf dan binnenblijven ?
Daar heb je dus wel de telefoon voor nodig...quote:Op maandag 16 maart 2015 21:56 schreef kissy het volgende:
[..]
http://editorial.nl.softo(...)de-chats-op-whatsapp
Ze hebben toch de telefoon van ome Johan in beslag genomen?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb je dus wel de telefoon voor nodig...
Ja, als je telefoon hebt kan ie overal natuurlijk bij.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:56 schreef kissy het volgende:
[..]
http://editorial.nl.softo(...)de-chats-op-whatsapp
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat justitie zelfs bij de telefoonprovider de gegevens kan opvragen, al zeggen ze tegen de klant altijd dat ze die niet hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:59 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, als je telefoon hebt kan ie overal natuurlijk bij.
Je zei 'opvraagbaar', dus dacht ik dat je bedoelde bij de telefoonprovider.
Niet van WhatsApp.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat justitie zelfs bij de telefoonprovider de gegevens kan opvragen, al zeggen ze tegen de klant altijd dat ze die niet hebben.
Wordt de chatgeschiedenis per contact opgeslagen of per periode, en als er met een persoon geen contact meer was, wordt de geschiedenis dan ook verwijderd?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:00 schreef Physsic het volgende:
Daarbij wordt de chatgeschiedenis dus maar 7dagen bewaard. Ome Johan is veel later dan 7dagen na de verdwijning opgepakt.
WhatsApp kun je zelf ook achterhalen met de link die ik eerder heb geplaatst.quote:
De hele chatgeschiedenis wordt in 1 bestand opgeslagen. Elke nacht om 4uur wordt er een backup gemaakt (kan je instellen dacht ik).quote:Op maandag 16 maart 2015 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wordt de chatgeschiedenis per contact opgeslagen of per periode, en als er met een persoon geen contact meer was, wordt de geschiedenis dan ook verwijderd?
Nee,quote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:37 schreef woxxel het volgende:
Alle steun gaat nu vooral naar haar en worden die ouders voorbij gelopen.
Aandachtstrekker is het.
Die jij niet weet.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef kissy het volgende:
Maar er zitten codes op een telefoon die wij niet weten, maar de politie wel, en zo kunnen ze al heel veel terug lezen.
Jij hebt er meer verstand van dan ik.... Ik heb een tijdje op het politiebureau gewerkt, en nee, niet als agente, en toen haalden ze zo'n grapje met mijn telefoon uit, en ik wist echt niet hoe ze dat deden, stond er echt van te kijken.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Die jij niet weet.
WhatsApp maakt voor persoonlijke chats gebruik van end-to-end encryption. Dat kun je niet 'onderscheppen'.
Ik geloof best dat ze allerlei gegevens bij de provider kunnen opvragen en weet dat ze veel gegevens hebben als ze de telefoon ook echt hebben, ik wilde alleen zeggen dat WhatsApp-berichten alleen zichtbaar zijn voor verzender en ontvanger.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:09 schreef kissy het volgende:
[..]
Jij hebt er meer verstand van dan ik.... Ik heb een tijdje op het politiebureau gewerkt, en nee, niet als agente, en toen haalden ze zo'n grapje met mijn telefoon uit, en ik wist echt niet hoe ze dat deden, stond er echt van te kijken.
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze allerlei gegevens bij de provider kunnen opvragen en weet dat ze veel gegevens hebben als ze de telefoon ook echt hebben, ik wilde alleen zeggen dat WhatsApp-berichten alleen zichtbaar zijn voor verzender en ontvanger.Voor Android als een hele tijd en voor iPhone pas sinds dit jaar.
Die versleuteling geldt trouwens niet voor groepchats.
Als hij haar misbruikt heeft zal er wellicht nog wel wat meer DNA achtergelaten zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het toch wel gauw gedaan denk ik.
Zou Mariska DNA onder haar nagels hebben, als ze tegengeworsteld heeft bijvoorbeeld..
Denk dat ze hem dan toch wel eerder hadden gepakt, mag hopen dat (als zedendelinquent zijnde) zijn DNA wel in het systeem zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Als hij haar misbruikt heeft zal er wellicht nog wel wat meer DNA achtergelaten zijn.
Hebben ze plotseling iets te verbergen? Was het toch een complot?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:15 schreef woxxel het volgende:
Ze hebben er nu ineens een besloten groep van gemaakt. de herdenkingpagina
Wss werden ze gek van fora als dezequote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hebben ze plotseling iets te verbergen? Was het toch een complot?
Moet je even in dat speurdersgroepje vragen, die hadden al een lijntje met Volkert v/d G ontdekt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:21 schreef Morendo het volgende:
Wat is er dan waar van de geruchten dat Mariska, na jarenlange studie op haar zolderkamer, eindelijk erachter gekomen is wie John Kennedy vermoorde en dat de CIA een hitman heeft gestuurd?
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 05:42 schreef Rica het volgende:
Eigenlijk mag je blij zijn dat hij niet al te slim is want dit lijkt een typische seriemoordenaar in de dop.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:15 schreef woxxel het volgende:
Ze hebben er nu ineens een besloten groep van gemaakt. de herdenkingpagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen jullie dat? We zijn een stom roddel forum.Make my day!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers kun je alleen lezen als je aangemeld bent op fok.
Make my day!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:02 schreef agter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen jullie dat? We zijn een stom roddel forum.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
[spoiler]hoe zet je iets in spoilers/spoiler]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:10 schreef agter het volgende:
[..]Had jij deze link daar gedeeld? Er was nl. iemand die eerder op die pagina al deze link aan het delen was, en jij bent dus lid, aangezien je nog berichten kan lezen daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers kun je alleen lezen als je aangemeld bent op fok.![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaat straks nog wel even WIDM spelen.
Precies. Als je niet wilt dat iets elders ook terecht komt moet je het niet openbaar maken of persoonlijk verkondigen aan degene die het aangaat (en zelfs bij die tweede optie is er risico dat het openbaar wordt).quote:
Pics van je tetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:32 schreef woxxel het volgende:
Haha. Ja het was of ik of jij. Want de rest van Nederland kan het niet geweest zijn
Vooral de kunstwerkjes waren prachtig.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:34 schreef Physsic het volgende:
Hahahahahaha.
Wat een sukkels.
Je gevoelens, mening en privéberichten op openbaar internet (op Facebook nog wel) kwakken en dan gaan klagen dat andere mensen het lezen.
Hahahahaha.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:37 schreef Physsic het volgende:
Hopen dat ze de klachten over de spel- & grammaticafouten ook hebben gelezen en er wat aan gaan doen.
Dan is er tenminste iets bereikt.
Wattan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:37 schreef Physsic het volgende:
Hopen dat ze de klachten over de spel- & grammaticafouten ook hebben gelezen en er wat aan gaan doen.
Dan is er tenminste iets bereikt.
Die groep heeft 1.000 leden. Geen idee hoeveel fokkers daarbij zitten. In dit topic tel ik er al 3.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had jij deze link daar gedeeld? Er was nl. iemand die eerder op die pagina al deze link aan het delen was, en jij bent dus lid, aangezien je nog berichten kan lezen daar.
Nee, maar specifiek dat topic in die groep is natuurlijk wachten op een tegenreactie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:34 schreef agter het volgende:
[..]
Die groep heeft 1.000 leden. Geen idee hoeveel fokkers daarbij zitten. In dit topic tel ik er al 3.
Maar dat fok als link gedeeld wordt op het internet, zal je toch niet moeten verbazen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker is dat?Make my day!
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:41 schreef agter het volgende:
Jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fokker is dat?
Hallo,quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef woezelenpip het volgende:
ik weet niet waarom jullie de informatie zo belangrijk vind van de Facebook???
was daar zo bijzonder aan? is de zelfde in die ook op het nieuws komt
Welkom op de foks, we vinden het gewoon bij zonder omdat t tog een in kijk je biedt in de lefens van de mense daar zo. En soms be vat het wel wat informatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef woezelenpip het volgende:
ik weet niet waarom jullie de informatie zo belangrijk vind van de Facebook???
was daar zo bijzonder aan? is de zelfde in die ook op het nieuws komt
Nou dat hoeft dus niet, aangezien zo'n beetje alle betrokkenen alles openbaar neerpleurden. Dus dan is er weinig 'doorspelen' aan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:55 schreef woezelenpip het volgende:
dus eigenlijk zit er iemand op die site die er voor sensatie zit zodat jullie aan je informatie komen:) ben wel is benieuwd wie dat daadwerkelijk is.. want als je het doet heb dan ook de ballen om het tegen dat je het door speelt
Goed idee! Begin jij maar...wie ben jij?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:55 schreef woezelenpip het volgende:
dus eigenlijk zit er iemand op die site die er voor sensatie zit zodat jullie aan je informatie komen:) ben wel is benieuwd wie dat daadwerkelijk is.. want als je het doet heb dan ook de ballen om het tegen dat je het door speelt
Ah, dus zelf heb je de ballen niet, maar je verwacht het wel van een ander? Tja... gaat hem niet worden, ben ik bang.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:59 schreef woezelenpip het volgende:
waarom zou ik agter;).. ik ben geen sensatiezoeker;) het is al erg zat dat er mensen zijn die zo triest zijn om de familie tokkies te noemen...;) een beetje meer respect voor de familie kan ook wel he het is al erg zat dat ze hun dochter kwijt zijn.. zou jij ook niet leuk vinden als het jou dochter is en mensen gaan jou en je familie zo noemen of wel dan?
Ik ben Baks.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:09 schreef woezelenpip het volgende:
oja wel hoor;).. ik ben priscilla... en jij agter?
Indd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:36 schreef woxxel het volgende:
Er worden alleen maar meningen gegeven. Dat is alles.
En ook hier vind iedereen het erg wat er met haar is gebeurd.
Wat nou schending vd privacy. Ze zetten zelf toch alles openbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:34 schreef woezelenpip het volgende:
en daarbij de teksten die gekopieerd worden van de rust zacht fb staan de namen van personen bij die reageren.. eigenlijk is het privacy schending wat jullie doen.. door echte namen bloot te gooien.. iedereen zit hier ook onder een schuilnaam en ja ik heb inderdaad net me echte naam open gegooit maar dat maakt me niet uit.. ik heb niks te verbergen dusja
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:37 schreef druifje1122 het volgende:
meningen mag ook wel maar wat woezelenpip schrijft klopt dan ook wel weer. fijne is gewoon 2 topics/groepen gescheiden houden, maar dat ben ik
Eigenlijk is het echt heel treurig dat er nog serieus mensen zijn die denken dat dingen op Facebook privé zijn en dat niemand dat kan meelezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat nou schending vd privacy. Ze zetten zelf toch alles openbaar.
Welkom trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |