Je kent hem, zo te lezen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef clydezonderbonnie het volgende:
Of Johan het Nou wel of niet heb gedaan die achterlijke gladiool zit precies op de plek Waar die hoort ...in een celletje , k hoop dat ie er voor de rest van zn miezerige leventje mag wegrotten !
Ach kijk, klinkt alsof een van de leden van tokkiefamilie Peters de weg naar Fok! heeft gevonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef clydezonderbonnie het volgende:
Of Johan het Nou wel of niet heb gedaan die achterlijke gladiool zit precies op de plek Waar die hoort ...in een celletje , k hoop dat ie er voor de rest van zn miezerige leventje mag wegrotten !
Vermoeden ze dat hij haar ook heeft misbruikt of spitst het zich vooral toe op drugs? Mogelijk levering door Mariska en daar onenigheid over?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
Eergisteren is broer Andre gehoord over het drugsgebruik van Johan. Ook de vriendin van Johan is daarover gehoord. Gisteren is zijn kluisje op zijn werk opengebroken door de politie. De Rechtercommissaris heeft vanmorgen de hechtenis met 14 dagen verlengd.
Ik zou het niet weten. De politie zegt er nog helemaal niets over.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vermoeden ze dat hij haar ook heeft misbruikt of spitst het zich vooral toe op drugs? Mogelijk levering door Mariska en daar onenigheid over?
Weet de familie dat je alles wat ze je vertellen het internet op slingert?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
Eergisteren is broer Andre gehoord over het drugsgebruik van Johan. Ook de vriendin van Johan is daarover gehoord. Gisteren is zijn kluisje op zijn werk opengebroken door de politie. De Rechtercommissaris heeft vanmorgen de hechtenis met 14 dagen verlengd.
Het is niet alsof ze dat zelf niet doen.. maar ik vind het stuitend hoe hier steeds tokkiefamilie en achterlijkheden gespuwd worden. FOK! laat weer eens goed zien een verzamelplaats te zijn voor empathieloze autisten. So what dat het niet de meest intelligente mensen zijn, so what dat ze meer spelfouten maken dan Jolink piemels pijpt, die familie is kapot en had al veel voor de kiezen gehad, nu is hun dochter gewurgd en de vermoedens bestaan dat het in familiekringen gebeurt is. Nou, leuk man,quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef Tempora het volgende:
[..]
Weet de familie dat je alles wat ze je vertellen het internet op slingert?
Ja hoor. Ze delen zelf ook alles met de buurt en de media, dat vinden ze niet zo'n probleem. Hart van Nederland is daar inmiddels kind aan huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:23 schreef Tempora het volgende:
[..]
Weet de familie dat je alles wat ze je vertellen het internet op slingert?
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja hoor. Ze delen zelf ook alles met de buurt en de media, dat vinden ze niet zo'n probleem. Hart van Nederland is daar inmiddels kind aan huis.
Het is nou niet bepaald een buurt waar men de schone schijn voor elkaar probeert op te houden
En uiteindelijk verschijnt toch alles in de media. Ik ben er alleen iets eerder mee.
Post eens een bron.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:38 schreef agter het volgende:
Er zou DNA in de auto aangetroffen zijn van oom Johan.
Weet iemand daar meer van hier?
Waarom vraag je niet aan het nichtje waar zij die informatie heeft opgeduikeld?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:40 schreef agter het volgende:
[..]
Chat met nichtje.
Niets officieels dus.
Via via.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet aan het nichtje waar zij die informatie heeft opgeduikeld?
Wat is via via? Ze kan toch gewoon zeggen waar ze die informatie heeft opgeduikeld?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:42 schreef agter het volgende:
[..]
Via via.
Ik vraag me af of meer mensen in die omgeving dat gehoord hebben.
Op zich zou hij dat wel kunnen verklaren. Hij kwam daar ook in huis en zal ongetwijfeld wel eens in de auto hebben gezeten. Maar ik wist niet dat het om DNA ging. Eerder maakte de politie bekend dat er sporen van een misdrijf in de auto waren gevonden. Maar wat voor een sporen dat zijn maakte ze niet bekend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:38 schreef agter het volgende:
Er zou DNA in de auto aangetroffen zijn van oom Johan.
Weet iemand daar meer van hier?
Gelukkig reageer je zelf wel heel normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze dat zelf niet doen.. maar ik vind het stuitend hoe hier steeds tokkiefamilie en achterlijkheden gespuwd worden. FOK! laat weer eens goed zien een verzamelplaats te zijn voor empathieloze autisten. So what dat het niet de meest intelligente mensen zijn, so what dat ze meer spelfouten maken dan Jolink piemels pijpt, die familie is kapot en had al veel voor de kiezen gehad, nu is hun dochter gewurgd en de vermoedens bestaan dat het in familiekringen gebeurt is. Nou, leuk man,
Ronduit stuitend vind ik het. Net zoals de mensen die bij voorbaat al iemand veroordelen wegens ''blahblahblah'' ; ben blij dat dit soort mongolen niet op de stoel van de rechter zitten.
Of op een dader die geen moeite deed het lijk moeilijker te verstoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef Boskater het volgende:
Laatste signaal: Weezenhof. Ik ken de Weezenhof op mijn duimpje, kom je de wijk uit, kun je drie kanten op. Rechts naar het Maas-Waal kanaal, daar is veel bekijks. Rechtdoor richting Lindenholt, veel bekijks. Linksaf richting vennen.Geen camera's, donker stukje. Op loopafstand daar vandaan is Mariska gevonden. Dat duidt op twee dingen. Goede bekendheid met de omgeving en haast. Voor wie, zo is de vraag, was het belangrijk ongezien weg te komen en héél snel weer op het honk te zijn. Met de auto duurt het nog geen vijf minuten, dat ritje heen en terug.
Heerlijke jij bak zonder inhoud, voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Gelukkig reageer je zelf wel heel normaal.
Die heeft ruzie met de familie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:10 schreef woxxel het volgende:
Ze had toch ook een vriendje? Waar is die gebleven,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |