Ik mis alleen nog de hyvesglittertjes, wat een treurnis zeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:39 schreef agter het volgende:
Hier is de kaart van haar moeder bij de uitvaart:
[ afbeelding ]
Misschien heeft ie het afgeschermd voor niet-vrienden omdat ie werd lastiggevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Nogmaals,
Bradley's feestboek is niet meer te vinden?
Kun je je feestboek zo afschermen dat het niet te vinden is in de zoekresultaten? Dat kan toch alleen als je gericht mensen blokkeert?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Moppieee het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het afgeschermd voor niet-vrienden omdat ie werd lastiggevallen.
Ja, nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kun je je feestboek zo afschermen dat het niet te vinden is in de zoekresultaten? Dat kan toch alleen als je gericht mensen blokkeert?
Je kind de grootste tokkienaam ooit geven en het dan ook nog verkeerd spellen, ik ga echt stuk hier.quote:"En tegen iemand anders heeft ze gezegd dat ze naar een collega ging. Ook dát was niet waar, 2 leugentjes", zegt hartsvriendin Precilla. "
Beetje easy.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kind de grootste tokkienaam ooit geven en het dan ook nog verkeerd spellen, ik ga echt stuk hier.
Precies. Ouders hebben erg verdriet natuurlijk. Ben benieuwd of ze de dader kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat zit iedereen hier los te gaan op namen, fout gespelde rouwkaarten en weet ik veel wat? Ja, het straalt inderdaad geen hoogwaardige intelligentie uit maar is dat van belang? Hun dochter is vermoord, die mensen hebben wel andere dingen aan hun hoofd.
Kansloos volk hier in ieder geval. Ik ben liever een misspellende tokkie dan een zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Eerstgenoemde hebben namelijk over het algemeen iets meer empathisch vermogen.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat zit iedereen hier los te gaan op namen, fout gespelde rouwkaarten en weet ik veel wat? Ja, het straalt inderdaad geen hoogwaardige intelligentie uit maar is dat van belang? Hun dochter is vermoord, die mensen hebben wel andere dingen aan hun hoofd.
Kansloos volk hier in ieder geval. Ik ben liever een misspellende tokkie dan een autistische zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten. Eerstgenoemde heeft namelijk over het algemeen veel meer empathisch vermogen.
Zit niet te kletsen, volk wat elkaar niet moet kan sowieso geen empathie voor elkaar opbrengen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:27 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Liever een misspellende tokkie dan een autistische zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten. Eerstgenoemde heeft namelijk over het algemeen veel meer empathisch vermogen.
Mwoah, dan hadden we er al lang wat over gehoord als ie verdacht zou worden. Bij een vermissing/ontvoering en moord worden familie en naasten, maar vooral de partner flink doorgezaagd door de politie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef Mishu het volgende:
Wedden dat die vriend Bradley het heeft gedaan. Die is nu opeens foetsie.
Was hij wel op de begrafenis?
Met z'n weirde foto's van haar.
Of hij is foetsie vanwege dit soort reacties.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef Mishu het volgende:
Ik zou helemaal niet weten waarom tokkkies niet te vertouwen zijn....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Zit niet te kletsen, volk wat elkaar niet moet kan sowieso geen empathie voor elkaar opbrengen.
Tokkies zijn niet te vertrouwen en zolderkamer autisten zijn wereldvreemdvul zelf dit rijtje maar aan.
Mariska had die middag met een onbekende man staan praten. Ze had afgesproken die nacht, ze zei dat ze naar haar vriendin ging, en tegen die vriendin zei ze dat ze ergens anders naar toe ging.(weet niet meer waar). Geen van beide dingen klopte.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef Mishu het volgende:
Het is gewoon Priscilla. Ik zie al wekenlang "Precilla" voorbij komen, maar op FB heet ze gewoon Priscilla.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kind de grootste tokkienaam ooit geven en het dan ook nog verkeerd spellen, ik ga echt stuk hier.
Dit ervaar ik ook wel ja. Komen op mij erg simpel over, maar wel eerlijk. "Onbetrouwbaar" is niet het eerste waar ik aan denk bij een tokkie. Denk vaak aan loyale mensen die voor familie en vrienden opkomen, terwijl ik genoeg "hoogopgeleide" mensen zie die hun eigen moeder zouden verkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Eficaz het volgende:
Bij tokkies is 'what you see is what you get'...ze komen mij eerlijk over....
Zo werkt dat inderdaad. Er is een algemeen beeld over iemand die wordt bestempeld als tokkie, yuppie, kakker of bontkraagje. Doet iedereen aan mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:40 schreef Copycat het volgende:
Generalisaties werken overduidelijk alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |