abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150282574
Mariska Peters is door wurging om het leven gebracht. Dat heeft sectie op het lichaam van het meisje uitgewezen. Eerder werd al bekend dat de Nijmeegse het slachtoffer was van geweld.

Speurhonden vonden haar lichaam zondag, nadat Peters twee weken vermist was geweest. Kort na de vondst liet de politie weten dat een ongeluk of zelfdoding onwaarschijnlijk was. Op dit moment werken er 25 rechercheurs aan de zaak.

Eerder deze week liepen honderden mensen mee in een stille tocht om steun te betuigen aan de familie van de vrouw.
http://nos.nl/artikel/2021503-mariska-peters-is-gewurgd.html

Link maar deel 1:
NWS / Vermiste Mariska Peters (21) dood gevonden
De echte waarheid claimt zichzelf niet.
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:51:47 #2
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_150283302
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:39 schreef agter het volgende:
Hier is de kaart van haar moeder bij de uitvaart:

[ afbeelding ]
Ik mis alleen nog de hyvesglittertjes, wat een treurnis zeg. _O- Ik had het in het eerste deel al over een clichétokkieverhaal, dat wordt wel ruimschoots bevestigd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_150283369
Nogmaals,

Bradley's feestboek is niet meer te vinden?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_150283407
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Nogmaals,

Bradley's feestboek is niet meer te vinden?
Misschien heeft ie het afgeschermd voor niet-vrienden omdat ie werd lastiggevallen.
pi_150283442
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Moppieee het volgende:

[..]

Misschien heeft ie het afgeschermd voor niet-vrienden omdat ie werd lastiggevallen.
Kun je je feestboek zo afschermen dat het niet te vinden is in de zoekresultaten? Dat kan toch alleen als je gericht mensen blokkeert?
pi_150283518
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kun je je feestboek zo afschermen dat het niet te vinden is in de zoekresultaten? Dat kan toch alleen als je gericht mensen blokkeert?
Ja, nee.
pi_150283530
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, nee.
Ok.
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:59:56 #8
168304 Mani89
pi_150283608
quote:
"En tegen iemand anders heeft ze gezegd dat ze naar een collega ging. Ook dát was niet waar, 2 leugentjes", zegt hartsvriendin Precilla. "
Je kind de grootste tokkienaam ooit geven en het dan ook nog verkeerd spellen, ik ga echt stuk hier.
  Forum Admin woensdag 4 maart 2015 @ 15:02:49 #9
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_150283705
Wat zit iedereen hier los te gaan op namen, fout gespelde rouwkaarten en weet ik veel wat? Ja, het straalt inderdaad geen hoogwaardige intelligentie uit maar is dat van belang? Hun dochter is vermoord, die mensen hebben wel andere dingen aan hun hoofd.

Kansloos volk hier in ieder geval. Ik ben liever een misspellende tokkie dan een autistische zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten. Eerstgenoemde hebben namelijk over het algemeen iets meer empathisch vermogen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_150283737
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Je kind de grootste tokkienaam ooit geven en het dan ook nog verkeerd spellen, ik ga echt stuk hier.
Beetje easy.
pi_150283782
quote:
13s.gif Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat zit iedereen hier los te gaan op namen, fout gespelde rouwkaarten en weet ik veel wat? Ja, het straalt inderdaad geen hoogwaardige intelligentie uit maar is dat van belang? Hun dochter is vermoord, die mensen hebben wel andere dingen aan hun hoofd.

Kansloos volk hier in ieder geval. Ik ben liever een misspellende tokkie dan een zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten.
Precies. Ouders hebben erg verdriet natuurlijk. Ben benieuwd of ze de dader kunnen vinden.
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:15:11 #12
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150286153
quote:
Eerstgenoemde hebben namelijk over het algemeen iets meer empathisch vermogen.
_O- _O-

Empathische tokkies. Nu wordt het echt mooi. :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_150288552
quote:

Kansloos volk hier in ieder geval. Ik ben liever een misspellende tokkie dan een autistische zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten. Eerstgenoemde heeft namelijk over het algemeen veel meer empathisch vermogen.
Helemaal mee eens!

Liever een misspellende tokkie dan een autistische zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten. Eerstgenoemde heeft namelijk over het algemeen veel meer empathisch vermogen.

:)
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_150288849
Voor degenen die willen weten waar het woord 'tokkie' vandaan komt, hier een leuke aflevering van 'hoe is het toch met...?' : Hoe is het toch met de tokkies? Vanaf 19 minuten en 25 seconden.

:s)

Heerlijk dat Amsterdamse accent, en leuke, lieve mensen! ;) :s) :P :9

[ Bericht 9% gewijzigd door Eficaz op 04-03-2015 20:39:05 ]
― C.S. Lewis
  woensdag 4 maart 2015 @ 19:16:51 #15
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_150292500
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:27 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Liever een misspellende tokkie dan een autistische zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten. Eerstgenoemde heeft namelijk over het algemeen veel meer empathisch vermogen.

Zit niet te kletsen, volk wat elkaar niet moet kan sowieso geen empathie voor elkaar opbrengen.
Tokkies zijn niet te vertrouwen en zolderkamer autisten zijn wereldvreemd ^O^ vul zelf dit rijtje maar aan.
  woensdag 4 maart 2015 @ 19:37:26 #16
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_150293313
Wedden dat die vriend Bradley het heeft gedaan. Die is nu opeens foetsie.

Was hij wel op de begrafenis?

Met z'n weirde foto's van haar.
pi_150293577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef Mishu het volgende:

Mwoah, dan hadden we er al lang wat over gehoord als ie verdacht zou worden. Bij een vermissing/ontvoering en moord worden familie en naasten, maar vooral de partner flink doorgezaagd door de politie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_150294833
Ik kan Bradley nog gewoon vinden hoor op FB? Wel met een nieuw profiel.
  Manager PR/Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 20:14:59 #19
269689 crew  Viv
pi_150294961
quote:

Of hij is foetsie vanwege dit soort reacties.

Ik vind die ex veel verdachter, juist omdat een "vriend" hem hier kwam vrijpleiten. Hebben ze geen webcare bij de politie? :Y)
pi_150295974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Zit niet te kletsen, volk wat elkaar niet moet kan sowieso geen empathie voor elkaar opbrengen.
Tokkies zijn niet te vertrouwen en zolderkamer autisten zijn wereldvreemd ^O^ vul zelf dit rijtje maar aan.
Ik zou helemaal niet weten waarom tokkkies niet te vertouwen zijn....

Nee, dan de mensen die zich naar buiten toe presenteren alsof ze alles op een rij hebben, netjes, helemaal niet asociaal, maar ondertussen...

Niet alles is wat het lijkt. Bij tokkies is 'what you see is what you get'...ze komen mij eerlijk over....

― C.S. Lewis
pi_150296261
quote:

Mariska had die middag met een onbekende man staan praten. Ze had afgesproken die nacht, ze zei dat ze naar haar vriendin ging, en tegen die vriendin zei ze dat ze ergens anders naar toe ging.(weet niet meer waar). Geen van beide dingen klopte.

Dus, dan zou het zo kunnen zijn dat ze een of andere deal had, wat het daglicht niet kon verdragen, en dat die deal meer bleek in te houden dan de afspraak was. Dat ze er daarom toch vanaf zag, en dat het toen uit de hand liep. Zoiets.
― C.S. Lewis
pi_150307222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is gewoon Priscilla. Ik zie al wekenlang "Precilla" voorbij komen, maar op FB heet ze gewoon Priscilla.
pi_150307333
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Eficaz het volgende:

Bij tokkies is 'what you see is what you get'...ze komen mij eerlijk over....

Dit ervaar ik ook wel ja. Komen op mij erg simpel over, maar wel eerlijk. "Onbetrouwbaar" is niet het eerste waar ik aan denk bij een tokkie. Denk vaak aan loyale mensen die voor familie en vrienden opkomen, terwijl ik genoeg "hoogopgeleide" mensen zie die hun eigen moeder zouden verkopen.

Grote kale vent, tattoos, shag-roken, maar een klein hartje hebben. Zoiets. :P
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:40:56 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150307669
Generalisaties werken overduidelijk alle kanten op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150307748
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:40 schreef Copycat het volgende:
Generalisaties werken overduidelijk alle kanten op.
Zo werkt dat inderdaad. Er is een algemeen beeld over iemand die wordt bestempeld als tokkie, yuppie, kakker of bontkraagje. Doet iedereen aan mee.
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:46:53 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150307802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:44 schreef PicoMMP het volgende:

Zo werkt dat inderdaad. Er is een algemeen beeld over iemand die wordt bestempeld als tokkie, yuppie, kakker of bontkraagje. Doet iedereen aan mee.
Ja. En het ene is een toonbeeld van omhooggevallen kilte, terwijl bij het andere immer een blanke pit in een ruwe bolster huist.
pi_150308883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Of hij is foetsie vanwege dit soort reacties.

Ik vind die ex veel verdachter, juist omdat een "vriend" hem hier kwam vrijpleiten. Hebben ze geen webcare bij de politie? :Y)
Er kwamen hier inderdaad opeens 2 nieuwe users een poging wagen iemand vrij te pleiten, op zich vrij verdacht.
pi_150315863
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

[..]

Dat weten we alleen via onze "insider", is nog niet officieel naar buiten gebracht:

[..]

Er zijn drie dingen die daarop wijzen.
1. Sectie wijst uit dat het lichaam er 2 weken heeft gelegen en dat is precies op de dag van de verdwijning. Men kan er natuurlijk een dag naast zitten maar met de andere aanwijzingen erbij is het wel zeker dat ze op de dag van de verdwijning is vermoord.
2. De auto wordt al een dag later gevonden. In de auto bevinden zich sporen van een misdrijf.
3. Haar telefoon straalt in de nacht van haar verdwijning als laatste de GSM paal in de Weezenhof aan. Dat is bij de vindplaats van haar lichaam.

Alles duidt er dus op dat ze slechts uren naar haar vertrek uit haar woning om het leven is gebracht.
Al die mensen die beweren haar daarna nog gezien te hebben zitten fout.
Het is bij dit soort zaken, die ook nog eens veel media aandacht krijgen, een beetje de norm dat er zich veel mensen melden die menen iets gezien te hebben, zich in dag vergissen of simpelweg liegen voor wat aandacht.

Zo hadden we hier een stelletje uit de buurt die tegen buurtbewoners beweerde dat ze haar nog gezien hadden met een jongen in de auto die zijn hand voor zijn gezicht hield. Mariska zat volgens hun ook in die auto en zou nog gezwaaid hebben. Via de buurt tamtam komt dit verhaal bij de ouders terecht. Wij kennen dat stelletje ook en zijn met vader Marchel aan de deur gegaan. Alleen de vrouw was thuis en herhaalde haar verhaal. We zeiden tegen haar dat dit belangrijke informatie is die de politie moet weten.

En op dat moment wordt ze nerveus en zegt dat ze dat niet durft en die dag sowieso geen tijd had. Ik vermoede al dat het een lulverhaal was maar heb niks tegen Marchel gezegd omdat hun zich aan dit soort verhalen vastklampen. Want dat zou dan betekenen dat ze nog leefde.
Het probleem is dat veel mensen interessant willen doen en verhalen verzinnen. Op het moment dat die verhalen dan de familie of de politie bereiken dan zijn ze blijkbaar bang voor gezichtsverlies en kunnen niet meer terug. Ze blijven dan maar volharden in hun verhaal met alle gevolgen van dien.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Mariska had die middag met een onbekende man staan praten. Ze had afgesproken die nacht, ze zei dat ze naar haar vriendin ging, en tegen die vriendin zei ze dat ze ergens anders naar toe ging.(weet niet meer waar). Geen van beide dingen klopte.

Dus, dan zou het zo kunnen zijn dat ze een of andere deal had, wat het daglicht niet kon verdragen, en dat die deal meer bleek in te houden dan de afspraak was. Dat ze er daarom toch vanaf zag, en dat het toen uit de hand liep. Zoiets.
Ik neem aan dat het om de man in de Symphoniestraat gaat waar haar auto is teruggevonden. Ook bij deze man zijn we aan de deur geweest. Eerst beweerde hij dat hij haar vlak naar haar vertrek uit de woning had gezien bij de auto ergens tussen 22:00 en 23:00. Ze zou daar met een onbekende man hebben staan praten. Toen de politie echter vragen stelde beweerde hij zich vergist te hebben. Hij zou haar nu ineens s 'middags gezien hebben op die locatie. Wazig verhaal van vermoedelijk weer iemand die de aandacht wel leuk vindt.

Ze heeft inderdaad gelogen. Tegen haar vader zei ze dat ze een sms'je had gehad van een vriendin en deze nog even ging bezoeken. Deze vriendin weet echter van niets en heeft nooit een sms'je verstuurt. Tegen haar moeder zei ze dat ze nog even naar een collega ging. Twee verschillende leugens dus. Ik weet niet of het nou zozeer om iets ging wat het daglicht niet kon verdragen of dat het gewoon een scharrel was met wie ze vreemd ging. Misschien wilde ze het wel uitmaken en liep het totaal uit de hand. De verwurging zou erop kunnen wijzen dat het geen daad met voorbedachte rade is. Er is geen wapen gebruikt.
God bestaat niet, dus leef en geniet
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:20:29 #29
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150316077
Maar er zit dus geen verdachte vast oid.

Kan ook zijn dat een getuige niet officieel durft te getuigen ivm represailles en daarom opeens vaag gaat doen als de vader voor de deur staat.
pi_150316294
De politie laat zeer weinig van zich horen en ook de familie blijft verstoken van informatie. Ik zou de telefoongegevens wel eens willen zien. Tussen haar vertrek uit de woning en het laatste signaal in de Weezenhof/Haterse Vennen zitten uren. Welke GSM palen in Nijmegen heeft de telefoon allemaal aangeslagen ?? Ze is ook ergens vermoord en daar moet de telefoon een tijdje op dezelfde locatie hebben stilgestaan. Die locaties zouden eigenlijk aan de familie en vrienden moeten worden voorgelegd. Misschien weten zij of er bekenden van haar in de omgeving van die locaties wonen. Daarnaast neem ik aan dat de politie de andere telefoonnummers die op dezelfde tijd dezelfde GSM palen aanstraalde ook heeft vastgelegd. Waarom worden die nummers en namen niet aan de familie voorgelegd ?? Misschien herkennen ze wel iemand.
pi_150316384
Religieisfacisme:
quote:
Ik weet niet of het nou zozeer om iets ging wat het daglicht niet kon verdragen of dat het gewoon een scharrel was met wie ze vreemd ging. Misschien wilde ze het wel uitmaken en liep het totaal uit de hand. De verwurging zou erop kunnen wijzen dat het geen daad met voorbedachte rade is. Er is geen wapen gebruikt.
Ik denk dat het zou kunnen zijn, dat het iets betreft wat het daglicht niet zou kunnen verdragen, omdat ze 's avonds laat/begin nacht wegging.

Als het een scharrel betreft, kan je ook op andere tijden afspreken en niet zo laat als je de volgende dag de hele dag moet werken, lijkt mij. En dan zou je het ook en juist met je beste vriendin kunnen delen, en niet hoeven liegen...

Hoe dan ook, het blijft zeer verdrietig....
― C.S. Lewis
  Forum Admin donderdag 5 maart 2015 @ 15:37:35 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_150316685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:26 schreef Religieisfacisme het volgende:
De politie laat zeer weinig van zich horen en ook de familie blijft verstoken van informatie. Ik zou de telefoongegevens wel eens willen zien. Tussen haar vertrek uit de woning en het laatste signaal in de Weezenhof/Haterse Vennen zitten uren. Welke GSM palen in Nijmegen heeft de telefoon allemaal aangeslagen ?? Ze is ook ergens vermoord en daar moet de telefoon een tijdje op dezelfde locatie hebben stilgestaan. Die locaties zouden eigenlijk aan de familie en vrienden moeten worden voorgelegd. Misschien weten zij of er bekenden van haar in de omgeving van die locaties wonen. Daarnaast neem ik aan dat de politie de andere telefoonnummers die op dezelfde tijd dezelfde GSM palen aanstraalde ook heeft vastgelegd. Waarom worden die nummers en namen niet aan de familie voorgelegd ?? Misschien herkennen ze wel iemand.
Ik weet van een bekende dat ze een smsje heeft gehad dat ze naar opsporing verzocht moest kijken (of iets in die richting) omdat haar mobiel dezelfde mast aangestraald heeft om en nabij de tijd van de moord.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_150317410
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik weet van een bekende dat ze een smsje heeft gehad dat ze naar opsporing verzocht moest kijken (of iets in die richting) omdat haar mobiel dezelfde mast aangestraald heeft om en nabij de tijd van de moord.
Ja ik ken dat ik kreeg laatst ook zo'n sms'je van de politie over een vechtpartij in Wijchen. Blijkbaar ben je dan rond dat tijdstip in de buurt geweest. Maar zo zie je dat de politie al die gegevens heeft.
Dan wordt het tijd dat ze iets met die nummers en namen doen. Het minste wat je kan doen is kijken of familie en vrienden misschien iemand herkennen. Ik weet niet waarom ze dat niet doen.
Het zou misschien kunnen dat ze al iemand op het oog hebben, ik hoop in ieder geval dat het geen laksheid is.

De politie heeft na de verdwijning in mijn ogen al een grote blunder gemaakt door niet te gaan zoeken terwijl men de locatie wist waar de telefoon voor het laatst gesignaleerd was. Toen men dat pas 2 weken later alsnog ging doen vond men het lichaam binnen 10 minuten. Er was een grote kans dat, door de verwurging, er DNA sporen zouden worden gevonden. Omdat ze 2 weken gewacht hebben is die kans eigenlijk wel verkeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Religieisfacisme op 05-03-2015 16:04:34 ]
pi_150317854
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:58 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Ja ik ken dat ik kreeg laatst ook zo'n sms'je van de politie over een vechtpartij in Wijchen. Blijkbaar ben je dan rond dat tijdstip in de buurt geweest. Maar zo zie je dat de politie al die gegevens heeft.
Dan wordt het tijd dat ze iets met die nummers en namen doen. Het minste wat je kan doen is kijken of familie en vrienden misschien iemand herkennen. Ik weet niet waarom ze dat niet doen.
Het zou misschien kunnen dat ze al iemand op het oog hebben, ik hoop in ieder geval dat het geen laksheid is.
Omdat je dan een heksenjacht krijgt om mensen die er wellicht niks mee te maken hebben.

"Oh Piet van 3 huizen verder was in de buurt, ja dat vond ze altijd al zo'n vies mannetje omdat hij een keer omkeek toen ze in d'r korte jurkje naar het schoolgala fietste. Die móet er wel iets mee te maken hebben!"

Zeker bij deze mensen.
pi_150318199
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Omdat je dan een heksenjacht krijgt om mensen die er wellicht niks mee te maken hebben.

"Oh Piet van 3 huizen verder was in de buurt, ja dat vond ze altijd al zo'n vies mannetje omdat hij een keer omkeek toen ze in d'r korte jurkje naar het schoolgala fietste. Die móet er wel iets mee te maken hebben!"

Zeker bij deze mensen.
Ja.
Zeker als het je dochter betreft, ga ik niet uit van de genuanceerdheid van de ouders. Een lynch-partij lijkt me een reële optie.
Make my day!
pi_150319759
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zeker bij deze mensen.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef agter het volgende:

[..]

Ja.
Zeker als het je dochter betreft, ga ik niet uit van de genuanceerdheid van de ouders. Een lynch-partij lijkt me een reële optie.
Volgens jullie worden dus bepaalde pistes in het onderzoek niet bewandeld omdat er anders lynchpartijen zouden ontstaan ?? Dus de politie laat een kans op het vangen van de moordenaar lopen ivm een denkbeeldige en eventuele lynchpartij. Dit lijkt me ver gezocht en niet erg realistisch. In een moordonderzoek behoort sowieso het onderste uit de kan gehaald te worden. En dat de ouders niet zouden kunnen relativeren en de eerste beste naam die opduikt zouden willen lynchen is onzin. Die mensen willen de dader en niet een of andere ongenuanceerde wraakactie.

Daarnaast gaat het dan wel om een volksbuurt maar mijn ervaring is nou juist dat die mensen toch iets beter relativeren als het om dit soort zaken gaat dan bv de hoger opgeleiden uit een of andere biefstukkenbuurt die bij mijn altijd maar wereldvreemd overkomen. Noem het maar de straatervaring die ze missen.
pi_150319801
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

[..]

Volgens jullie worden dus bepaalde pistes in het onderzoek niet bewandeld omdat er anders lynchpartijen zouden ontstaan ?? Dus de politie laat een kans op het vangen van de moordenaar lopen ivm een denkbeeldige en eventuele lynchpartij. Dit lijkt me ver gezocht en niet erg realistisch. In een moordonderzoek behoort sowieso het onderste uit de kan gehaald te worden. En dat de ouders niet zouden kunnen relativeren en de eerste beste naam die opduikt zouden willen lynchen is onzin. Die mensen willen de dader en niet een of andere ongenuanceerde wraakactie.

Daarnaast gaat het dan wel om een volksbuurt maar mijn ervaring is nou juist dat die mensen toch iets beter relativeren als het om dit soort zaken gaat dan bv de hoger opgeleiden uit een of andere biefstukkenbuurt die bij mijn altijd maar wereldvreemd overkomen. Noem het maar de straatervaring die ze missen.
Alsof ze ongefilterde data even met de familie en de buurt gaan delen in de hoop dat men roept 'DIE MOET HET WEL GEDAAN HEBBEN!', please :') Dat gebeurt écht niet, en is maar goed ook. Nog los van het feit dat je dan wellicht de moordenaar zelf voorziet van informatie ga je daar echt geen bruikbare objectieve informatie uit krijgen, en alleen maar haat, nijd, achterdocht, en burenroddels.
pi_150320205
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Alsof ze ongefilterde data even met de familie en de buurt gaan delen in de hoop dat men roept 'DIE MOET HET WEL GEDAAN HEBBEN!', please :') Dat gebeurt écht niet, en is maar goed ook. Nog los van het feit dat je dan wellicht de moordenaar zelf voorziet van informatie ga je daar echt geen bruikbare objectieve informatie uit krijgen, en alleen maar haat, nijd, achterdocht, en burenroddels.
Aan de andere kant zou je er zomaar een moord mee kunnen oplossen. En dat vind ik een heel stuk belangrijker dan achterdocht, buurtroddels etc.
Het zou toch van de zotte zijn dat je een aantal namen van mensen hebt, waaronder misschien wel van de dader, maar dat je daar niets over mag vragen aan familie en vrienden. Ik denk niet dat de politie het zichzelf zo moeilijk gaat maken.
En de moordenaar van informatie voorzien ?? Die weet toch wel dat de politie achter hem aan zit.
pi_150321907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

[..]

Ik mag toch hopen dat het beschermen van het leven van onschuldige, nog levende, mensen een hogere prioriteit heeft dan het oplossen van een zaak waarin iemand toch al dood is?
Make my day!
pi_150322233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:33 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Er kwamen hier inderdaad opeens 2 nieuwe users een poging wagen iemand vrij te pleiten, op zich vrij verdacht.
Niet erg verdacht. Als ik beschuldigd zou worden op een forum, zou ik mezelf of vriendinnen ook wel gaan verdedigen.
pi_150322453
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

Niet erg verdacht. Als ik beschuldigd zou worden op een forum, zou ik mezelf of vriendinnen ook wel gaan verdedigen.
Jij bent zo naïef, dus ik neem je post ter kennisgeving aan.
pi_150322544
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef Nammie het volgende:

[..]

Jij denkt dat het Bradley zelf was?
Make my day!
pi_150325220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou je er zomaar een moord mee kunnen oplossen. En dat vind ik een heel stuk belangrijker dan achterdocht, buurtroddels etc.
Het zou toch van de zotte zijn dat je een aantal namen van mensen hebt, waaronder misschien wel van de dader, maar dat je daar niets over mag vragen aan familie en vrienden. Ik denk niet dat de politie het zichzelf zo moeilijk gaat maken.
En de moordenaar van informatie voorzien ?? Die weet toch wel dat de politie achter hem aan zit.
Weleens gehoord van onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Je maakt in één klap iedereen verdacht, dat kan gewoon niet. En wellicht is de moordenaar uit de buurt, dus voorzie je m zo van informatie over de staat van het onderzoek.
pi_150330109
donderdag 5 maart 2015 15:58 Religieisfacisme:

quote:
De politie heeft na de verdwijning in mijn ogen al een grote blunder gemaakt door niet te gaan zoeken terwijl men de locatie wist waar de telefoon voor het laatst gesignaleerd was. Toen men dat pas 2 weken later alsnog ging doen vond men het lichaam binnen 10 minuten. Er was een grote kans dat, door de verwurging, er DNA sporen zouden worden gevonden. Omdat ze 2 weken gewacht hebben is die kans eigenlijk wel verkeken.
Dit is idd wel heel raar....niet gaan zoeken terwijl men de locatie wist waar de telefoon voor het laatst gesignaleerd was...maar pas 2 weken later... :?
― C.S. Lewis
pi_150330158
Hey, het lijkt wel Mariska jaar FB is aangepast. Ze heeft geen relatie meer met B, niet gehad ook?
Make my day!
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:44:02 #46
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150331279
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef agter het volgende:
Hey, het lijkt wel Mariska jaar FB is aangepast. Ze heeft geen relatie meer met B, niet gehad ook?
B. heeft zijn facebook verwijderd.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150331367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:44 schreef hmmmz het volgende:

[..]

B. heeft zijn facebook verwijderd.
Nee. Daar kan ik nog op komen.
Make my day!
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:46:14 #48
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150331403
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef agter het volgende:

[..]

Nee. Daar kan ik nog op komen.
Vreemd, ik niet:
"Sorry, deze pagina is niet beschikbaar

De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd."
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150331414
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:46 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Vreemd, ik niet:
"Sorry, deze pagina is niet beschikbaar

De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd."
Pm
Make my day!
  Manager PR/Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 22:49:27 #50
269689 crew  Viv
pi_150335151
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:33 schreef agter het volgende:
Jij denkt dat het Bradley zelf was?
Wel blijven opletten. :(
Ze had een relatie met Bradley toen ze vermoord werd. Bradley is dus niet de ex. Dat vrijpleiten ging om een ex met de initialen M E:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:16 schreef sawyerc het volgende:
Toevallig ken ik ex M E behoorlijk goed. Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze jongen er niks mee te maken heeft. Hij was voor zover ik weet zelfs niet eens in Nederland aangezien hij in Duitsland werkt.
Ik vind het verdacht, of het is een troll. }:|
pi_150336245
Goh, die religiefacisme heeft het er maar druk mee, en iedereen die hem nahijgt..apart..
pi_150336573
Je zou hem/haar bijna niet meer gaan verdenken
pi_150337069
:{w
pi_150348941
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ze had een relatie met Bradley toen ze vermoord werd. Bradley is dus niet de ex. Dat vrijpleiten ging om een ex met de initialen M E:

[..]

:Y
pi_150349567
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

[..]

Raar.
pi_150349636
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 19:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Weleens gehoord van onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
Daarvoor moet je eerst iemand beschuldigen. Zover is het nog lang niet dit gaat over het ONDERZOEK.
Als verschillende personen op dezelfde tijd dezelfde GSM palen als Mariska hebben aangestraald dan is het toch niet meer als normaal dat de politie even met de familie gaat overleggen of ze misschien een van die namen herkennen. En nogmaals dat heeft helemaal niets met beschuldigen te maken maar met gedegen ONDERZOEK.

Het lijkt me van groot belang om te weten wie er op de bewuste zondag om 3:00 s 'nachts op de plek hebben rondgehangen waar op dat moment het lichaam werd gedumpt. Dat lijkt me cruciale informatie. En die veronderstelde lynchpartijen waar je het over hebt?...wanneer is er voor het laatst iemand gelyncht in Nederland ??

[ Bericht 8% gewijzigd door Religieisfacisme op 06-03-2015 13:22:44 ]
pi_150349965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:14 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Daarvoor moet je eerst iemand beschuldigen. Zover is het nog lang niet dit gaat over het ONDERZOEK.
Als verschillende personen op dezelfde tijd dezelfde GSM palen als Mariska hebben aangestraald dan is het toch niet meer als normaal dat de politie even met de familie gaat overleggen of ze misschien een van die namen herkennen. En nogmaals dat heeft helemaal niets met beschuldigen te maken maar met gedegen ONDERZOEK.

Het lijkt me van groot belang om te weten wie er op de bewuste zondag om 3:00 s 'nachts op de plek hebben rondgehangen waar op dat moment het lichaam werd gedumpt. Dat lijkt me cruciale informatie. En die veronderstelde lynchpartijen waar je het over hebt?...wanneer is er voor het laatst iemand gelyncht in Nederland ??

En dan? Dan herkent de familie een naam? De politie is er om onafhankelijk en gedegen onderzoek te doen, niet zich te mengen in familieruzietjes, roddels, en wat al niet meer.
pi_150350037
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dan? Dan herkent de familie een naam? De politie is er om onafhankelijk en gedegen onderzoek te doen, niet zich te mengen in familieruzietjes, roddels, en wat al niet meer.
Familieruzietjes, roddels ...waar haal je dat vandaan ?? Als ze een naam herkennen dan kan de politie daar verder op rechercheren. Zo werkt een onderzoek toch ? In een onderzoek dat blijkbaar moeizaam verloopt lijkt het me verstandig om elk spoor te volgen.
pi_150350220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:30 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Familieruzietjes, roddels ...waar haal je dat vandaan ?? Als ze een naam herkennen dan kan de politie daar verder op rechercheren. Zo werkt een onderzoek toch ? In een onderzoek dat blijkbaar moeizaam verloopt lijkt het me verstandig om elk spoor te volgen.
Maar waarom moeten ze daar dan op verder rechercheren? Je gaat er dus vanuit de dader iemand is die de ouders kennen, want anders werkt zoiets alleen maar vertroebelend. Want misschien ga je dan juist de mensen onderzoeken die men kent, terwijl de dader geen bekende is. Plus krijg je ALTIJD het geneuzel zoals eerder beschreven; buurjongetje dit vond haar altijd leuk, buurman dat is een ouwe viespeuk, etc. etc. En daardoor is eigen rechter niet uit te sluiten, en moet je dus niet aan dit soort shit beginnen. We hebben niet voor niks een recherche-apparaat, anders konden we allemaal zelf wel spoorzoekertje gaan spelen.
  Manager PR/Moderator vrijdag 6 maart 2015 @ 18:19:02 #60
269689 crew  Viv
pi_150360358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:14 schreef Religieisfacisme het volgende:
Er zijn drie dingen die daarop wijzen.
1. Sectie wijst uit dat het lichaam er 2 weken heeft gelegen en dat is precies op de dag van de verdwijning. Men kan er natuurlijk een dag naast zitten maar met de andere aanwijzingen erbij is het wel zeker dat ze op de dag van de verdwijning is vermoord.
2. De auto wordt al een dag later gevonden. In de auto bevinden zich sporen van een misdrijf.
3. Haar telefoon straalt in de nacht van haar verdwijning als laatste de GSM paal in de Weezenhof aan. Dat is bij de vindplaats van haar lichaam.

Alles duidt er dus op dat ze slechts uren naar haar vertrek uit haar woning om het leven is gebracht.
Is het wel zo zeker dat het 2 weken is, kan het niet een paar dagen korter zijn? Aangezien de vader van Mariska na de sectie nog steeds voor 99% zeker was dat zij op de benzinedief-foto staat...
  vrijdag 6 maart 2015 @ 18:26:06 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150360527
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:14 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel verstandiger en eenvoudiger is om in zowel de belhistorie van het slachtoffer als van degene die op hetzelfde tijdstip op dezelfde locatie was te kijken of dat vaker zo was en of er onderling contact is geweest.

Een naam vragen/controleren gaat niet echt veel opleveren als het een contact was dat ze geheim hield, en of het nou Tante Truus van op de hoek is, die voor de familie bij voorbaat al onschuldig is, of Peter Weetikveel die de familie niet kent maakt dan ook niet uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150376382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef Eficaz het volgende:
donderdag 5 maart 2015 15:58 Religieisfacisme:

[..]

Dit is idd wel heel raar....niet gaan zoeken terwijl men de locatie wist waar de telefoon voor het laatst gesignaleerd was...maar pas 2 weken later... :?
Volgens mij werkt het in Nederland zo, een volwassen persoon wordt pas gezocht als er aanwijzingen zijn van een onvrijwillige verdwijning of beter gezegd misdrijf.

De politie vond sporen van een misdrijf in de auto van Mariska op 19 februari en schaalde op naar 25 man.

22 februari werd haar lichaam gevonden.

Tijdslijn staat hier
http://www.regio024.nl/in(...)it-nijmegen-gevonden

Blijft natuurlijk altijd een punt van discussie, kon de politie op basis van de op 10 februari terug gevonden auto direct concluderen dat het om een misdrijf ging?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_150376431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat het veel verstandiger en eenvoudiger is om in zowel de belhistorie van het slachtoffer als van degene die op hetzelfde tijdstip op dezelfde locatie was te kijken of dat vaker zo was en of er onderling contact is geweest.
.
Gesteld dat die persoon een mobiel bij zich had en als hij hem bij zich had hem aan had staan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_150376740
Ik heb de cijfers er bij gezocht:

In Nederland worden jaarlijks tussen de 16.000 en de 20.000 mensen als vermist opgegeven bij de politie. Ongeveer 85% is binnen 48 uur weer terecht. Ongeveer 20 mensen per jaar blijven langer dan een jaar weg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermissing

Even rekenen

Uitgaande van een gemiddelde van 18.000

15300 zijn binnen 48 uur weer terecht
2680 duiken weer op tussen de 2 dagen en het jaar
20 blijven langer dan een jaar weg

Uiteraard is een klein gedeelte werkelijk slachtoffer geworden van een misdrijf.
  Manager PR/Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 01:39:33 #65
269689 crew  Viv
pi_150377271
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 00:57 schreef Buster24 het volgende:
De politie vond sporen van een misdrijf in de auto van Mariska op 19 februari en schaalde op naar 25 man.
[...]
Blijft natuurlijk altijd een punt van discussie, kon de politie op basis van de op 10 februari terug gevonden auto direct concluderen dat het om een misdrijf ging?
Dat vond ik ook opvallend, kennelijk waren de verdachte sporen niet duidelijk zichtbaar bij de eerste inspectie?
pi_150378532
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 01:39 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat vond ik ook opvallend, kennelijk waren de verdachte sporen niet duidelijk zichtbaar bij de eerste inspectie?
Nee, best mogelijk dat ze met bijvoorbeeld Luminol bloedsporen vonden, wellicht in de kofferbak en toen opschaalden naar 25 man recherche.
http://wetenschap.infonu.(...)ren-met-luminol.html
pi_150420549
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar waarom moeten ze daar dan op verder rechercheren? Je gaat er dus vanuit de dader iemand is die de ouders kennen, want anders werkt zoiets alleen maar vertroebelend.
Het kan nog alle kanten op gaan maar eerlijk gezegd denk ik wel dat het iemand uit haar omgeving is of uit de buurt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:19 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Is het wel zo zeker dat het 2 weken is, kan het niet een paar dagen korter zijn? Aangezien de vader van Mariska na de sectie nog steeds voor 99% zeker was dat zij op de benzinedief-foto staat...
Als je de feiten bij elkaar veegt dan is het vrijwel zeker dat ze dezelfde avond is vermoord. Maar voor de volle 100% kan niemand dat zeggen. Maar alles spreekt daarvoor. Telefoongegevens, sporen in haar auto en sectie. Daartegenover staat een wazig filmpje met daarop een persoon die amper zichtbaar is en in principe iedereen kan zijn. De ouders hebben zich al aan dat filmpje vastgeklampt toen zij nog vermist was en houden nu vast aan dat verhaal. Ik weet niet hoe serieus je dat moet nemen. Zij zeggen ook er niet helemaal zeker van te zijn. De politie gaat er in ieder geval ook van uit dat ze dezelfde avond is vermoord.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja je kan met de belgegevens verschillende kanten op rechercheren. Wat mij ook wel belangrijk lijkt is de locatie waar ze is vermoord. Daar moet de telefoon een tijdje hebben stilgestaan en dezelfde GSM paal hebben aangeslagen. Ook dat zou informatie zijn die ik aan de familie en vrienden zou overleggen. Misschien dat iemand een bekende kent die in buurt van die locatie woont of zo.
quote:
[
Een naam vragen/controleren gaat niet echt veel opleveren als het een contact was dat ze geheim hield,
Je zegt het al...ALS. Maar daar kom je pas achter als je die namen aan de familie overlegd en pas dan kan je dat uitsluiten.

Ik ga de draadjes niet helemaal terug lezen maar er waren een of meerdere posters die zich afvroegen waarom freund Bradley niet op de rouwkaarten vermeld stond. De reden daarvoor is dat hij en de familie overhoop liggen over zijn gedrag na de vermissing. Een week na de vermissing liep hij al volop carnaval te vieren met zijn ex vriendin.
  Manager PR/Moderator zondag 8 maart 2015 @ 16:25:39 #68
269689 crew  Viv
pi_150421570
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:55 schreef Religieisfacisme het volgende:
De ouders hebben zich al aan dat filmpje vastgeklampt toen zij nog vermist was en houden nu vast aan dat verhaal. Ik weet niet hoe serieus je dat moet nemen.
I see. Ik zag op FB dat de oom van Mariska haar om een teken vroeg zodat de dader gevonden kan worden, dat geeft ook wel aan dat ze alles willen aangrijpen. :{
quote:
Wat mij ook wel belangrijk lijkt is de locatie waar ze is vermoord. Daar moet de telefoon een tijdje hebben stilgestaan en dezelfde GSM paal hebben aangeslagen.
Dat hoeft toch helemaal niet? Wie weet heeft de dader eerst die telefoon kapotgesmeten.
pi_150421855
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

Dat hoeft toch helemaal niet? Wie weet heeft de dader eerst die telefoon kapotgesmeten.
Nee de telefoon deed het. Dat is 100% zeker. Vanaf Neerbosch-Oost tot en met de vindplaats van het lichaam in de Haterse Vennen heeft die telefoon gewoon aangestaan. Dankzij die telefoon gegevens wist men ook het lichaam te lokaliseren.
  zondag 8 maart 2015 @ 18:10:27 #70
198365 Morendo
The Real Deal
pi_150425342
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:33 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Nee de telefoon deed het. Dat is 100% zeker. Vanaf Neerbosch-Oost tot en met de vindplaats van het lichaam in de Haterse Vennen heeft die telefoon gewoon aangestaan. Dankzij die telefoon gegevens wist men ook het lichaam te lokaliseren.
Waren het niet een paar particulieren die het stoffelijk overschot vonden?
Die Lebenslust bringt dich um.
  Manager PR/Moderator zondag 8 maart 2015 @ 18:34:35 #71
269689 crew  Viv
pi_150426214
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 18:10 schreef Morendo het volgende:
Ja, maar wel op aanwijzen van de politie.
pi_150426268
quote:

[..]

Mmmmmmmmmm het was een gespecialiseerd hondenteam die aan de van wat door de politie aangewezen locaties is gaan zoeken bij de Hatertse vennen
Die locaties waren aan de hand van telefoongegevens door de politie bepaald.

Kijk even mee op de kaart zendmasten in Nijmegen

In de Hatertse vennen staat geen zendmast, de enige zendmast in de buurt staat in de Weezenhof
en dat is de laatste paal waar haar mobiel contact mee heeft gemaakt.

Daarom was de politie bij het kanaal aan het zoeken (werd gezegd in een interview en waren de honden actief bij de vennen.

De politie trekt gewoon een cirkel rond de paal waar de mobiel voor het laatst contact heeft gemaakt.
Een slimme moordenaar had die mobiel 30 kilometer verderop in een sloot gegooid, dan was de politie nog aan het zoeken geweest.
pi_150491008
quote:
NIJMEGEN - Een 51-jarig familielid van de gedode Mariska Peters is dinsdag in de Nijmeegse Pompekliniek aangehouden. Dat meldt de Gelderlander.
De verdachte verbleef op de open afdeling van de tbs-kliniek. Hij zat in de laatste fase van zijn behandeling na een eerdere veroordeling.
De 21-jarige Mariska Peters werd op 22 februari gevonden in de Hatertse Vennen bij Nijmegen. De Nijmeegse bleek te zijn gewurgd. Ze was toen 2 weken vermist.
Mariska Peters verliet in de nacht van 8 op 9 februari haar ouderlijk huis om naar een vriendin te gaan, maar daar kwam ze nooit aan. 2 dagen later werd haar auto gevonden in de wijk Neerbosch-Oost. De auto zat niet op slot en de tas en portemonnee van haar lagen er nog in.
pi_150491055
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:46 schreef AllesFlexie het volgende:

[..]

Religieisfacisme, kom er maar in. Familie altijd inlichten en betrekken toch? Want helemaal geen kans dat je de dader dan van cruciale onderzoeksinformatie voorziet? :')

Ontopic, goed dat een verdachte is gepakt. Pijnlijk dat het familie is :{
Gezien de leeftijd; oom?
  Redactie Frontpage dinsdag 10 maart 2015 @ 11:49:33 #75
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_150491083
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:51 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik mis alleen nog de hyvesglittertjes, wat een treurnis zeg. _O- Ik had het in het eerste deel al over een clichétokkieverhaal, dat wordt wel ruimschoots bevestigd.
Tenenkrommend slecht dat Engels. Gadverdamme.

Doet niet af aan de treurigheid van deze zaak, maar tering...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:51:14 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150491133
Een familielid met tbs.
Wat een familiedrama.
pi_150491333
Vermoord door familie. Jemig.
Make my day!
pi_150491424
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Religieisfacisme, kom er maar in. Familie altijd inlichten en betrekken toch? Want helemaal geen kans dat je de dader dan van cruciale onderzoeksinformatie voorziet? :')

Ontopic, goed dat een verdachte is gepakt. Pijnlijk dat het familie is :{
Niet zeldzaam, integendeel. Recherche zal daarom ook altijd familie onder de loep nemen.

Hoe oud is Religieisfacisme eigenlijk :P
pi_150491740
Het was de Oom. Met een kandelaar.
U MAD?
pi_150491811
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
Het was de Oom. Met een kandelaar.
In het bos. Ze was niet misbruikt toch?
pi_150491821
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

In het bos. Ze was niet misbruikt toch?
Geen idee.
U MAD?
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 12:28:14 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150492108
Sjongejonge, als hij de dader is; graag op de GESLOTEN afdeling plaatsen aub .....
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:31:08 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150492189
RIF gaan we hier niet meer zien?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:44:06 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150492497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:46 schreef AllesFlexie het volgende:

[..]

Sjezus...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150492759
quote:
Hoeft niet, kan ook dat de verdachte oom geen facebook heeft..
pi_150492820
Vader Marchel heeft meerdere broers. Eentje woont bij hem in de straat en eentje woont een paar straten verderop. En die laatste is hem. Hij heet Johan en is een zedendelinquent die al vanaf de jaren "80 bezig is en verschillende vrouwen heeft verkracht. De laatste keer dat hij heeft gezeten (TBS) was voor het misbruiken van zijn drie kinderen.
Er waren al voorzichtige speculaties in de buurt. Hij liep tijdens de stille tocht voorop met de rest van de familie.

quote:

[..]

Ja maar op aanwijzing van de politie die de locaties aanwees aan de hand van de belgegevens.

quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dus ??? Hadden ze hem al eerder kunnen ontmaskeren als ze de telefoongegevens wat eerder overlegd hadden. Ze hadden eergisteren zijn telefoon in beslag genomen en aan de hand van die telefoongegevens is hij nu dus opgepakt.
pi_150492851
quote:
Lijkt me wel, deze oom is ook 51.
pi_150492857
Poeh. ;(
pi_150492894
quote:
Denk het wel.
"De vader van de om het leven gebrachte Mariska zegt tegen Hart van Nederland dat het om zijn broer gaat. "
http://www.hartvannederla(...)dood-mariska-peters/
Make my day!
pi_150492928
Dit is hem tijdens de stille tocht. (2de van links met de blauwe jas)

[IMG=http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/661/255ylC.jpg][/IMG]
pi_150493003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
Dit is hem tijdens de stille tocht. (2de van links met de blauwe jas)

[IMG=http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/661/255ylC.jpg][/IMG]
Verbaasd me niets, dat hij (voorop) mee liep in die stille tocht.
Make my day!
pi_150493008
Als je op die FB van hem kijkt kun je het haast niet geloven met die zielige teksten van hem, walgelijk idee dat hij gewoon al wist wat er met Mariska gebeurd was. Was al bang dat het iemand uit de familie zou zijn. Zou de familie dan niet één keer gedacht hebben dat hij het wel eens gedaan kon hebben? Omdat ik hierboven las dat hij in de jaren 80 al gewelddadig was tegenover vrouwen. Vreselijk zeg. Heel veel sterkte voor de familie.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:04:27 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150493033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:56 schreef Religieisfacisme het volgende:
Vader Marchel heeft meerdere broers. Eentje woont bij hem in de straat en eentje woont een paar straten verderop. En die laatste is hem. Hij heet Johan en is een zedendelinquent die al vanaf de jaren "80 bezig is en verschillende vrouwen heeft verkracht. De laatste keer dat hij heeft gezeten (TBS) was voor het misbruiken van zijn drie kinderen.
Er waren al voorzichtige speculaties in de buurt. Hij liep tijdens de stille tocht voorop met de rest van de familie.

[..]

Ja maar op aanwijzing van de politie die de locaties aanwees aan de hand van de belgegevens.

[..]

Ja dus ??? Hadden ze hem al eerder kunnen ontmaskeren als ze de telefoongegevens wat eerder overlegd hadden. Ze hadden eergisteren zijn telefoon in beslag genomen en aan de hand van die telefoongegevens is hij nu dus opgepakt.
wat een vreselijk verhaal, aan alle kanten. Familielid de dader. Die ook al zn kinderen heeft misbruikt. Wist mariska iets wat haar het keven heeft gekost? Of wilde hij meer van haar dan zij toestobd. Ik verwacht geen antwoord hoor, maar logischerwijs zoek je een motief.
Vreselijk voor die ouders.
pi_150493123
Als je de FB doorleest zie je ook dat het heeft over een 'afdeling'. [tbs kliniek dus] Dus hij zal het wel zijn. Heftig! En dan ook nog doen alsof hij van niks weet..niet te bevatten..

Religiefascisme, mijn welgemeende excuses voor mijn eerdere uitspraken tav jou.
pi_150493127
Heeft die oom nou gewoon zijn hand om de schouder van de moeder van Mariska?
Wat moet dat naar voor haar zijn, zeg.
De moordernaar die schijnheilig de moeder troost.

Make my day!
pi_150493148
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

wat een vreselijk verhaal, aan alle kanten. Familielid de dader. Die ook al zn kinderen heeft misbruikt. Wist mariska iets wat haar het keven heeft gekost? Of wilde hij meer van haar dan zij toestobd. Ik verwacht geen antwoord hoor, maar logischerwijs zoek je een motief.
Bizar dat de familie contact houdt met een man die hun nichtjes heeft misbruikt en vrouwen heeft verkracht.
Daar kan ik echt niet bij.
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 13:10:06 #98
197773 crew  maily
pi_150493179
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Bizar dat de familie contact houdt met een man die hun nichtjes heeft misbruikt en vrouwen heeft verkracht.
Daar kan ik echt niet bij.
Ik ook niet .... en dan ook niet meteen hem ervan verdenken .... maar hij heeft natuurlijk ontzettend zijn best gedaan om haar te vinden .... TE ontzettend dus ....
pi_150493194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:08 schreef agter het volgende:

[ afbeelding ]
Het is de andere blauwe jas. En ze weet dat die man haar nichtjes heeft misbruikt o.a. Waarom zo iemand in je omgeving dulden.
pi_150493219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:10 schreef maily het volgende:

[..]

Ik ook niet .... en dan ook niet meteen hem ervan verdenken .... maar hij heeft natuurlijk ontzettend zijn best gedaan om haar te vinden .... TE ontzettend dus ....
Het kan je allerliefste, schattigste, behulpzaamste broer zijn, maar er is een grens... Toch?
pi_150493242
quote:
Mooi systeem, dat TBS.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 13:19:53 #102
197773 crew  maily
pi_150493454
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Het kan je allerliefste, schattigste, behulpzaamste broer zijn, maar er is een grens... Toch?
Blijkbaar tot heden niet .....
pi_150493503
quote:

[..]

[..]

Mjah, deze discussie hebben we al tig keer gevoerd. Daar hebben we politie voor. Het kan ook je onderzoek enorm schaden, wellicht had hij dan gehoord dat er telefoongegevens oid waren en was hij gevlucht. Het is niet zo zwart/wit dat je altijd maar kan aanwijzen wie zeker niet schuldig of medeplichtig zijn en zomaar 'burgers' bij dit soort onderzoeken kan betrekken, zeker niet als er nog genoeg andere aanknopingspunten te rechercheren zijn.
pi_150493534
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is de andere blauwe jas. En ze weet dat die man haar nichtjes heeft misbruikt o.a. Waarom zo iemand in je omgeving dulden.
Welke dan? Die voor de kijker rechts van die vrouw in roze jas is toch de vader, links er van de oom?
pi_150493609
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welke dan? Die voor de kijker rechts van die vrouw in roze jas is toch de vader, links er van de oom?
Ik dacht de man met pijltje op arm.

En ik heb het mis.
pi_150493672

IJskoud hoor...
pi_150493759
Gezellig een drankje doen met je verkrachtende, misbruikende oom. *;
pi_150493818
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:12 schreef waht het volgende:

[..]

Mooi systeem, dat TBS.
Echt fantastisch, zie op z'n Facebook vooral berichtjes over dat hij niet hoeft te komen werken maar doorbetaald wordt, is gaan vissen, bij Maxima is wezen kijken, lekker wat feestjes en terrasjes afgaat, pilsjes drinkt en zit te gamen en/of TV te kijken. Wát een straf. Hoeveel vrouwen moet je misbruiken wil je echt eens goed in een donker hol geflikkerd te worden op water en brood?

Ook erg apart hoeveel volk nog leuk met hem mee zit te keuvelen, maar goed, die weten misschien niet wat hij allemaal op z'n kerfstok heeft.
pi_150493887
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Echt fantastisch, zie op z'n Facebook vooral berichtjes over dat hij niet hoeft te komen werken maar doorbetaald wordt, is gaan vissen, bij Maxima is wezen kijken, lekker wat feestjes en terrasjes afgaat, pilsjes drinkt en zit te gamen en/of TV te kijken. Wát een straf. Hoeveel vrouwen moet je misbruiken wil je echt eens goed in een donker hol geflikkerd te worden op water en brood?

Ook erg apart hoeveel volk nog leuk met hem mee zit te keuvelen, maar goed, die weten misschien niet wat hij allemaal op z'n kerfstok heeft.
Ik ben er serieus pissig/verward door. Beetje gezellig doen met zo'n kerel. Waar zit je dan met je hoofd.
pi_150493962
quote:
Ik ben er serieus pissig/verward door. Beetje gezellig doen met zo'n kerel. Waar zit je dan met je hoofd.
Het blijft toch je familie, ofzo? Weetikveel.
pi_150493964
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Mjah ik denk dan maar dat ze wellicht niet het hele verhaal kent, plus laten we wel zijn, het is wel allemaal een hoog tokkiegehalte, dus daar kijken ze misschien iets minder op van iemand die vastzit of TBS krijgt. Maar ik vind hem vooral ijskoud met die oproep en die foto plaatsen toen ze dus al vermist was, en hoogstwaarschijnlijk gewoon een avondje eerder door hem is omgelegd...

Zou zo iemand dan nu levenslang krijgen of gaan we het over een jaartje of 8 gewoon weer met hem proberen, want hij doet zo leuk mee, en ach die 4 á 5 meiden/vrouwen... tjah...
pi_150493992
Ik begrijp er ook helemaal geen drol van, dat gezellige gedoe van de vrienden op FB. Echt onbegrijpelijk. :r
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:39:00 #113
168304 Mani89
pi_150493993
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef mootie het volgende:
Misschien is dat voor tokkies heel normaal, het is toch een hele andere wereld dan de onze.
pi_150494089
Echt, hoe ijskoud moet je dan zijn;

En als je broer nou (als de geruchten kloppen hé...) diverse vrouwen heeft verkracht en/of z'n eigen kinderen misbruikt. Dan denk je toch meteen die kant op als je eigen dochter verdwijnt?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2015 13:45:24 ]
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:46:45 #115
168304 Mani89
pi_150494179
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:43 schreef Loveless85 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En als je broer nou (als de geruchten kloppen hé...) diverse vrouwen heeft verkracht en/of z'n eigen kinderen misbruikt. Dan denk je toch meteen die kant op als je eigen dochter verdwijnt?
Volgens mij zijn ze niet zo slim allemaal.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:47:13 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150494197
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:38 schreef Sjongejonge11 het volgende:

[..]

Het blijft toch je familie, ofzo? Weetikveel.
zoiets plus dat ze misschien denken dat hij er niks aan kan doen, psychoses of whatever.
pi_150494264
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah ik denk dan maar dat ze wellicht niet het hele verhaal kent, plus laten we wel zijn, het is wel allemaal een hoog tokkiegehalte, dus daar kijken ze misschien iets minder op van iemand die vastzit of TBS krijgt. Maar ik vind hem vooral ijskoud met die oproep en die foto plaatsen toen ze dus al vermist was, en hoogstwaarschijnlijk gewoon een avondje eerder door hem is omgelegd...

Zou zo iemand dan nu levenslang krijgen of gaan we het over een jaartje of 8 gewoon weer met hem proberen, want hij doet zo leuk mee, en ach die 4 á 5 meiden/vrouwen... tjah...
Maar zijn familie kent wel het hele verhaal, inclusief misbruikte kinderen.
Ik weet dat het slecht is, zonder genoeg informatie, maar in mijn hoofd vormt zich dan wel een beeld van de familie.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:49:28 #118
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150494278
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:43 schreef Loveless85 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

misschien deden ze dat ook wel. Volgens RIF waren er wel roddels die kant op.
pi_150494320
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien deden ze dat ook wel. Volgens RIF waren er wel roddels die kant op.
Tjah, als ik maar een vaag vermoeden had zou ik zo iemand niet hoeven zijn en niet op Facebook hoeven. Hij is nog vrolijk vriendjes met papa én Mariska, en liep voorop bij de stille tocht. Geeft me nou niet echt het idee dat de familie een serieuze verdenking had.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:53:57 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150494405
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah, als ik maar een vaag vermoeden had zou ik zo iemand niet hoeven zijn en niet op Facebook hoeven. Hij is nog vrolijk vriendjes met papa én Mariska, en liep voorop bij de stille tocht. Geeft me nou niet echt het idee dat de familie een serieuze verdenking had.
oh dat zegt niks. Misschien dachten ze laten we zo normaal mogelijk doen, anders gaat ie misschoen bewijsmateriaal vernietigen oid. Hij had tenslotte dezelfde telefoon nog. Misschien dacht de verdachte dat ie safe was en zou hij zn telefoon hebben 'verloren' zodra hij het idee had verdacht te worden.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:56:12 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150494481
Ik vraag me af waarom ze in het geheim met haar oom afsprak. Althans, dat van het vriendinnenbezoek bleek een leugen toch?

Heel vreemd allemaal.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_150494494
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

oh dat zegt niks. Misschien dachten ze laten we zo normaal mogelijk doen, anders gaat ie misschoen bewijsmateriaal vernietigen oid. Hij had tenslotte dezelfde telefoon nog. Misschien dacht de verdachte dat ie safe was en zou hij zn telefoon hebben 'verloren' zodra hij het idee had verdacht te worden.
Zou inderdaad kunnen, maar als hij dan al zo vroeg verdachte was vraag je je af waarom ze dan niet direct z'n tel in beslag hadden genomen, uiteindelijk klinkt dit allemaal vrij simpel opgelost zeg maar. Niet echt nodig het te rekken om bepaald bewijs te verzamelen of te wachten op een doorbraak ofzo.
pi_150494505
Vraag me nu ook af waarom Mariska zo 's avonds laat nog naar die oom toeging? Of zou hij haar hebben onderschept?
pi_150494517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af waarom ze in het geheim met haar oom afsprak. Althans, dat van het vriendinnenbezoek bleek een leugen toch?

Heel vreemd allemaal.
Oi, jij was me net voor :).
pi_150494538
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:56 schreef Duderinnetje het volgende:

Heel vreemd allemaal.
Is het zeker dat ze afspraken dan? Wellicht heeft hij haar gewoon 'gegrepen' toen ze op weg was naar een andere afspraak? Anders erg raar ja, normaal gesproken doe je op die leeftijd dat soort smoesjes ("Ik ga bij vriend/vriendin X slapen") alleen als je gaat stappen of naar scharrel... Niet naar een misbruikende oom :X
pi_150494634
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah, deze discussie hebben we al tig keer gevoerd. Daar hebben we politie voor. Het kan ook je onderzoek enorm schaden, wellicht had hij dan gehoord dat er telefoongegevens oid waren en was hij gevlucht. Het is niet zo zwart/wit dat je altijd maar kan aanwijzen wie zeker niet schuldig of medeplichtig zijn en zomaar 'burgers' bij dit soort onderzoeken kan betrekken, zeker niet als er nog genoeg andere aanknopingspunten te rechercheren zijn.
Hij kon sowieso niet meer vluchten omdat hij sinds vorige week weer vast zat in de Pompenkliniek wegens drugsgebruik. Hij woonde in de TBS kliniek, die op steenworp afstand van de wijk ligt, en mocht er gewoon uit. In principe sliep hij er alleen nog maar. De behandeling werd al afgebouwd en volgende maand zou hij er helemaal vanaf zijn en een huisje krijgen.

Wel bizar voor de familie. Marchel en broer Andre zijn ontzettend kwaad en Corrie is opnieuw ingestort. Hij heeft de kist nog gedragen en liep mee met de stille tocht.
Mariska deed af en toe drugs regelen voor mensen in buurt en verdiende zo een paar tientjes bij. Vermoedelijk heeft ze op die bewuste zondagavond hetzelfde voor de dader gedaan en heeft daarom een smoesje bedacht voor haar ouders.
Hier in de buurt verbaasde men zich er al jaren geleden over dat zij broer Johan weer in de familie opnamen naar alles wat hij in het verleden geflikt had. Met fatale gevolgen blijkt nu.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:03:31 #127
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150494708
Jeeeeeeeeeezuuuuuuuuus. Dat is een onverwachte wending :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_150494754
Ook duidelijk wie de bron van het 'verkeerde' kenteken was. Ome Johan, toevallig:

pi_150494787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:00 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Hij kon sowieso niet meer vluchten omdat hij sinds vorige week weer vast zat in de Pompenkliniek wegens drugsgebruik. Hij woonde in de TBS kliniek, die op steenworp afstand van de wijk ligt, en mocht er gewoon uit. In principe sliep hij er alleen nog maar. De behandeling werd al afgebouwd en volgende maand zou hij er helemaal vanaf zijn en een huisje krijgen.

Wel bizar voor de familie. Marchel en broer Andre zijn ontzettend kwaad en Corrie is opnieuw ingestort. Hij heeft de kist nog gedragen en liep mee met de stille tocht.
Mariska deed af en toe drugs regelen voor mensen in buurt en verdiende zo een paar tientjes bij. Vermoedelijk heeft ze op die bewuste zondagavond hetzelfde voor de dader gedaan en heeft daarom een smoesje bedacht voor haar ouders.
Hier in de buurt verbaasde men zich er al jaren geleden over dat zij broer Johan weer in de familie opnamen naar alles wat hij in het verleden geflikt had. Met fatale gevolgen blijkt nu.
Ontzettend kwaad zou nog een understatement zijn in zo'n situatie denk ik. Bizar ook dat zo iemand inderdaad zo makkelijk (zo lijkt 't tenminste) weer in de familie wordt opgenomen, en (weer) in aanraking komt met jonge vrouwen...
pi_150494921
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ontzettend kwaad zou nog een understatement zijn in zo'n situatie denk ik. Bizar ook dat zo iemand inderdaad zo makkelijk (zo lijkt 't tenminste) weer in de familie wordt opgenomen, en (weer) in aanraking komt met jonge vrouwen...
En kinderen...
pi_150494979
quote:

Mariska deed af en toe drugs regelen voor mensen in buurt en verdiende zo een paar tientjes bij.
:o
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 14:15:10 #132
197773 crew  maily
pi_150495047
quote:

en een huisje krijgen.
pi_150495068
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

:o
Tokkies be tokkie. What's new.
pi_150495145
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Vermoedelijk heeft ze drugs voor hem geregeld en heeft hij, al dan niet aangejaagd door drugsgebruik, iets bij haar geprobeerd en is het uit de hand gelopen. Verhoor zal meer duidelijkheid moeten geven.
pi_150495299
Gelukkig zijn er nog genoeg 'bekenden' overtuigd van z'n onschuld, manmanman...

quote:
<persoon1>Ow nee die dader ken ik Door en Door geloof er geen moer vab
quote:
<persoon1> En hoe weten jullie dat ik sta achter hem geloof nooit dat hij het was
En dan 2 kleine kindjes als profielfoto hebben...

quote:
<persoon2> ik geloof het niet ik denk dat ze het fout hebben dit kan gewoon niet
quote:
<persoon2> ik geloof er niks van hij heefd een achtergrond dan ben je verdacht wil niet zeggen dat je het gedaan hebt
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:28:40 #136
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150495408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:18 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Vermoedelijk heeft ze drugs voor hem geregeld en heeft hij, al dan niet aangejaagd door drugsgebruik, iets bij haar geprobeerd en is het uit de hand gelopen. Verhoor zal meer duidelijkheid moeten geven.
Maar als je de verhalen zo hoort zou je niet denken dat zij erover moet liegen dat ze dealt, waarom dan liegen tegen haar ouders hierover? En waarom komt hij niet gewoon daar aan huis langs, gezien de foto's waren ze erg dik met elkaar.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:34:35 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150495536
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Gelukkig zijn er nog genoeg 'bekenden' overtuigd van z'n onschuld, manmanman...

[..]

[..]

En dan 2 kleine kindjes als profielfoto hebben...

[..]

[..]

Waar lees je dit? Ik zie het niet op zijn FB staan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_150495549
Wie zit er naar ons te linken?
pi_150495558
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:28 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Maar als je de verhalen zo hoort zou je niet denken dat zij erover moet liegen dat ze dealt, waarom dan liegen tegen haar ouders hierover? En waarom komt hij niet gewoon daar aan huis langs, gezien de foto's waren ze erg dik met elkaar.
Ja daar moest ze wel om liegen. Haar ouders waren behoorlijk streng wat dat betreft. Ze wisten niet dat ze af en toe drugs regelde en al helemaal niet voor een familielid. Als ze s' avonds weg ging dan moest ze ook altijd vertellen waarheen (en ze was al 21) Vandaar dat ze ook een smoesje had verzonnen om de deur uit te komen.
pi_150495573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waar lees je dit? Ik zie het niet op zijn FB staan.
https://www.facebook.com/groups/805854042785702
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:39:11 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150495660
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:42:38 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150495748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:28 schreef Valerie. het volgende:

[..]

misschien was haar verteld hem geen drugs te geven of niet samen weg te gaan.
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 maart 2015 @ 15:22:23 #143
367000 roos94
pi_150496806
Bizarre shit..
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:23:15 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150496828
Wat een zootje.
pi_150496983
Ijskoud van die oom, holyshit
hhhhh
pi_150496995
http://vorige.nrc.nl/binnenland/article1595437.ece

Die johan klopt qua leeftijd en uiterlijk precies.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 maart 2015 @ 15:38:11 #147
367000 roos94
pi_150497282
maar die foto in de auto was zij dus niet?
pi_150497457
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:38 schreef roos94 het volgende:
Nee dat was al vrij snel debunked.
pi_150497653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:38 schreef roos94 het volgende:
Misschien was die foto een valstrik om de dader uit zijn tent te lokken.
pi_150497725
Ziek dit.
pi_150497874
Topshowtje weer hoor, die klinieken in NL:

quote:
Verdachte oom Mariska Peters kreeg tbs voor incest en mishandeling dochter

NIJMEGEN - De 51-jarige man die dinsdag in de Nijmeegse Pompeklinkiek is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van Mariska Peters, is in 2004 veroordeeld voor incest met en de mishandeling van zijn dochter.

Dat bevestigt de familie van Mariska Peters.

De verdachte, volgens de familie een oom die meeliep tijdens de stille tocht, verbleef op de open afdeling van de kliniek, net buiten de hekken. Dat houdt in dat hij een grote mate van bewegingsvrijheid genoot, maar nog wel onder de verantwoordelijkheid van de kliniek verbleef.

Hij zat in de laatste fase van zijn behandeling na een eerdere veroordeling van 3 jaar cel en tbs met dwangverpleging. Die straf kreeg de man voor mishandeling en incest. Ook werd hij veroordeeld voor mishandeling van een vriendin en voor oplichting van een videotheek.

Persoonlijkheidsstoornis
Deskundigen oordeelden toentertijd dat de man verminderd toerekeningsvatbaar was omdat hij een persoonlijkheidsstoornis had, die nog werd verergerd door het gebruik van verdovende middelen. Zonder behandeling was de kans dat de man in herhaling zou vallen, volgens de deskundigen levensgroot.
Met behandeling dus ook.... En nog een tandje 'erger' dan voorheen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:02:32 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150498021
Als ze inderdaad deze zieke oom drugs heeft bezorgd, was ze ook niet een van de snuggersten.
Waarschijnlijk nog even gezellig samen wat gebruikt en toen wilde oompjelief wat meer.

Treurig, treurig, treurig.
pi_150498111
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef Copycat het volgende:
Als ze inderdaad deze zieke oom drugs heeft bezorgd, was ze ook niet een van de snuggersten.
Waarschijnlijk nog even gezellig samen wat gebruikt en toen wilde oompjelief wat meer.

Snap ook echt niet waarom de familie nog dikke mik is met zo iemand, nogal een historie van geweld/misbruik tegen/met vrouwen... Waaronder z'n eigen familie...

En zo'n kliniek die dan zo'n draaideurcrimineel lekker buiten een beetje laat aanrommelen, want ja 'laatste fase van behandeling'. Nou, succes geweest hoor, die behandeling :')
pi_150498187
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
Topshowtje weer hoor, die klinieken in NL:

[..]

Met behandeling dus ook.... En nog een tandje 'erger' dan voorheen.
Persoonlijkheidsstoornis kun je niet behandelen, wanneer leren ze het eens.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:10:39 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150498277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:29 schreef raptorix het volgende:
http://vorige.nrc.nl/binnenland/article1595437.ece

Die johan klopt qua leeftijd en uiterlijk precies.
hmm, zie hem nog geen nietzsche en kafka lezen.. Maar kan ne vergissen.
pi_150498341
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

hmm, zie hem nog geen nietzsche en kafka lezen.. Maar kan ne vergissen.
Ik zie 'm uberhaupt niet lezen eigenlijk.
pi_150499002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:08 schreef agter het volgende:
De moordernaar die schijnheilig de moeder troost.

[ afbeelding ]
Alvast sorry, ik wil niet teveel speculeren. Maar als ik die foto zo zie, krijg ik een beetje het gevoel dat die familie nogal labiel is. :{

Dan verbaasd het me al minder, dat ze er blijkbaar niet mee zaten dat hun oom nogal een verleden heeft. Die Johan had nog net geen vrij spel met zijn nichtje, zo lijkt het.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:34:12 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150499238
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Snap ook echt niet waarom de familie nog dikke mik is met zo iemand, nogal een historie van geweld/misbruik tegen/met vrouwen... Waaronder z'n eigen familie...

En zo'n kliniek die dan zo'n draaideurcrimineel lekker buiten een beetje laat aanrommelen, want ja 'laatste fase van behandeling'. Nou, succes geweest hoor, die behandeling :')
Dan moet je al die aantijgingen wel geloven, en er zijn genoeg families die dat soort dingen categorisch weigeren te geloven, dan is de veroordeelde voor hen altijd onschuldig en vooral slachtoffer van het systeem en degenen die aangifte tegen hem gedaan hebben.

En aan de reacties te zien zijn er nog genoeg van zulke mensen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150499312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan moet je al die aantijgingen wel geloven, en er zijn genoeg families die dat soort dingen categorisch weigeren te geloven, dan is de veroordeelde voor hen altijd onschuldig en vooral slachtoffer van het systeem en degenen die aangifte tegen hem gedaan hebben.

Helaas wel ja, en dat in deze kringen je nou niet bepaald uitgekotst wordt als je een keer een vechtpartijtje meemaakt, of een videotheek oplicht, okee... Maar incest met je eigen kind, die ook nog mishandeld is? Ze betalen nu wel een hoge prijs voor hun goedgelovigheid.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:36:18 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150499328
Ik snap níet dat de familie zich nog met die man inliet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_150499486
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dit.
Lekker zo'n man bij je dochter in de buurt.
Make my day!
pi_150499635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je nou je broer niet wil laten vallen, en dit misschien kringen zijn die hun neus niet ophalen voor wat gedoe met de autoriteiten kan nog... Maar je moet toch even wat verder denken dan alleen jezelf en je broer als je kinderen hebt, zeker dochter(s), icm de vergrijpen van de beste man.
pi_150500589
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat je nou je broer niet wil laten vallen, en dit misschien kringen zijn die hun neus niet ophalen voor wat gedoe met de autoriteiten kan nog... Maar je moet toch even wat verder denken dan alleen jezelf en je broer als je kinderen hebt, zeker dochter(s), icm de vergrijpen van de beste man.
Misschien zien ze zijn veroordeling als onterecht/complot van hoge heren tegen de gewone man/gestook van ex
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:14:53 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150500732
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

Misschien zien ze zijn veroordeling als onterecht/complot van hoge heren tegen de gewone man/gestook van ex
Dat zou zomaar kunnen, ik vraag me ook af of er nog wel contact is/was tussen de familie en het incestslachtoffer waar hij voor veroordeeld is.

Het zal je trouwens maar gebeuren.... en of zijn familie gelooft je niet, of ze blijven toch met hem omgaan :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:18:52 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150500875
Schrijnend is dat zijn familie ook jouw familie is, in het geval van incest.
Grote kans ook dat het simpelweg onder het vloerkleed is geschoven. Daar ken ik helaas meer voorbeelden van.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:28:03 #166
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_150501131
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit dus.
Verder hebben dit soort mensen sowieso vaak een groot wantrouwen tegen politie en vaak ook tegen artsen en psychiaters: 'dit lossen we binnen de familie zelf wel op'
'Mijn zoon/dochter/broer/zus doet zoiets niet'
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:29:35 #167
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_150501167
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef Copycat het volgende:

Als wat haar oom heeft uitgespookt allemaal met de mantel der liefde is bedekt wist ze het vast niet eens. Of een verhaal dat hij onschuldig vastzat en bla bla bla.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 maart 2015 @ 17:35:24 #168
367000 roos94
pi_150501339
Die Wendy Sylvano Dylano :') wat een faalhaas
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 17:40:38 #169
197773 crew  maily
pi_150501504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:35 schreef roos94 het volgende:
Die Wendy Sylvano Dylano :') wat een faalhaas
Idd. :P
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:41:09 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150501520
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:29 schreef MissButterflyy het volgende:

Als wat haar oom heeft uitgespookt allemaal met de mantel der liefde is bedekt wist ze het vast niet eens. Of een verhaal dat hij onschuldig vastzat en bla bla bla.
Binnen de familie houden. Daarbuiten hoeft er geen vuile was te worden opgehangen. Zo werkt het helaas vaak. Denk wel dat ze er vanaf wist. Het was een volwassen vrouw, lijkt me moeilijk om in die omgeving de schone schijn naar eigen familie op te houden.
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 maart 2015 @ 17:45:46 #171
367000 roos94
pi_150501675
Lucienne Lucie Willems Vreemd want als je hem al jaren kent weet je ook dat hij in tbs zat en ook waarvoor dus dat je het je dan nog niet kunt voorstellen....
22 min. · Vind ik leuk

Wendy Dylano Silvano
Geen Idd Ja maar dit moord nee

Dat ie zn eigen kinderen misbruikt, ja dat kan, maar moord? Zou die lieverd nooit doen :')
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:55:44 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150501957
Nou, tis ook wel een ander type delict. Maar gaat prima samen.
pi_150502157
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:55 schreef Marrije het volgende:
Meestal soort van escalatie, vooral na eerste detentie volgens mij. Niet meer in tbs willen en dus slachtoffer vermoorden om veroordeling door herkenning onmogelijk te maken
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 maart 2015 @ 18:02:56 #174
367000 roos94
pi_150502182
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:55 schreef Marrije het volgende:
Als je iemand kent die zijn kinderen heeft misbruikt en meerdere vrouwen heeft verkracht, kun je toch niet geloven dat zo iemand absoluut geen moord op zijn geweten kan hebben?
pi_150502315
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef mootie het volgende:
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Het hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn dat Mariska iets wist van 'het verleden' van de oom.

Die dingen kunnen(vanwege taboe, schaamte, willen ontkennen?, niet onder ogen willen zien, zo van 'tis toch familie', bagatelliseren, cognitieve dissonantie, 'tis zo'n aardige man en ook familie laten we 'het' maar stil houden, en het blijft een broer, vader Mariska en oom zijn samen opgegroeid, vader van Mariska dacht misschien alles is veilig want hij krijgt behandeling/ is behandeld, misschien werd het bewust stilgehouden en wist een enkeling 'ervan'. en door nog veel meer redenen) niet bekend zijn bij Mariska.

Het verschijnsel dingen wel bij anderen onder ogen te (willen) zien, en niet bij eigen familie komt vaker voor...

Het gezegde 'van je familie moet je het hebben'...is er ook niet voor niets... :{w

Ik kan me niet voorstellen dat je als je alles weet gezellig een drankie gaat doen met je oom/ broer van je vader... :N :r :|W
― C.S. Lewis
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:10:37 #176
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150502411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef roos94 het volgende:

[..]

Als je iemand kent die zijn kinderen heeft misbruikt en meerdere vrouwen heeft verkracht, kun je toch niet geloven dat zo iemand absoluut geen moord op zijn geweten kan hebben?
ontkenningsfase
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 maart 2015 @ 18:11:13 #177
367000 roos94
pi_150502431
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

ontkenningsfase
snap eerlijk gezegd niet hoe je het voor zo'n persoon kan opnemen(die vrouw) mja
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:13:33 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150502499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:11 schreef roos94 het volgende:

[..]

snap eerlijk gezegd niet hoe je het voor zo'n persoon kan opnemen(die vrouw) mja
zie je dat zo? Dat ik het voor haar opneem? Zo ervaar ik dat niet. Ik probeer het te verklaren.
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 maart 2015 @ 18:21:38 #179
367000 roos94
pi_150502818
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

zie je dat zo? Dat ik het voor haar opneem? Zo ervaar ik dat niet. Ik probeer het te verklaren.
ik zeg die vrouw :P Die Wendy Sylvano Dylano
pi_150503028
WTF zon man bij je dochter laten... :{ :')
br@m
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:29:36 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150503079
Was die oom ook degene die de informatie over het (eerder) sluiten van de kist op FB gezet had?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:33:07 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150503196
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef brambus het volgende:
WTF zon man bij je dochter laten... :{ :')
De ouders wisten niet dat dochterlief haar TBS-oompje nog even van dope ging voorzien ...
pi_150503385
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:29 schreef Leandra het volgende:
Was die oom ook degene die de informatie over het (eerder) sluiten van de kist op FB gezet had?
Nee dat was zo te zien opa van moeders zijde.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:40:21 #184
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150503400
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Erger zou zijn dat je iemand veroordeelt (familielid) en dat die het dan niet blijkt te zijn. Voor je contact verbreekt zou ik er wel goed over nadenken.
pi_150503458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Erger zou zijn dat je iemand veroordeelt (familielid) en dat die het dan niet blijkt te zijn. Voor je contact verbreekt zou ik er wel goed over nadenken.
Deze man is al voor meerdere vergrijpen veroordeeld en zit al jaren in een TBS kliniek, dus je punt?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:50:01 #186
441911 clydezonderbonnie
ik vind helemaal mooi !!!
pi_150503705
Of die het nou wel of niet heb gedaan , als je zulke rariteiten uithaald en
vreselijke dingen doet bij je kinderen Dan moeten ze je voor altijd opsluiten zonder enige vorm van behandeling want Dan Ben je gewoon niet te behandelen
Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is&lt;br /&gt;Ieder mens heeft recht op mijn mening ....
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:53:41 #187
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150503821
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Deze man is al voor meerdere vergrijpen veroordeeld en zit al jaren in een TBS kliniek, dus je punt?
Dat hij daarmee niet direct de moordenaar zou hoeven zijn.
pi_150504010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat hij daarmee niet direct de moordenaar zou hoeven zijn.
Oh zo, nee is ook zo. Maar zoals eerder aangegeven vind ik het sowieso al vrij bedenkelijk dat je lekker knus met zo'n familielid blijft doen als je zelf een dochter hebt.
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 19:05:42 #189
197773 crew  maily
pi_150504218
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:50 schreef clydezonderbonnie het volgende:
Of die het nou wel of niet heb gedaan , als je zulke rariteiten uithaald en
vreselijke dingen doet bij je kinderen Dan moeten ze je voor altijd opsluiten zonder enige vorm van behandeling want Dan Ben je gewoon niet te behandelen
Heej weer een verse forummer :P

[ Bericht 7% gewijzigd door maily op 10-03-2015 19:11:15 ]
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:12:37 #190
441911 clydezonderbonnie
ik vind helemaal mooi !!!
pi_150504468
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:05 schreef maily het volgende:

[..]

Heej weer een verse forummer :P
Er zijn 3 soorten mensen in de wereld: diegenen die er voor zorgen dat er iets gebeurd, diegenen die kijken naar hoe dingen gebeuren en diegenen die zich afvragen wat er gebeurd is&lt;br /&gt;Ieder mens heeft recht op mijn mening ....
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:16:19 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150504621
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee dat was zo te zien opa van moeders zijde.
Wat was er dan dat de oom op FB gezet had? Er was iets door een oom gepost....
Even zoeken in het topic.

Ah... het thuis opgebaard worden was verkeerde informatie van de oom.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:20:54 #192
186587 Byzantynixschii
pi_150504823
Is die stoute oom nou Religieisfacisme? Of is dat weer een ander lid van deze tokkiefamilie?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:22:35 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150504894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Is die stoute oom nou Religieisfacisme? Of is dat weer een ander lid van deze tokkiefamilie?
Nee, R=F heeft hier vanmiddag nog gereageerd, dus dat lijkt me niet de desbetreffende oom.
Daarbij heeft R=F een compleet andere schrijfstijl dan de oom, en maakt hij ook beduidend minder spelfouten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:28:23 #194
186587 Byzantynixschii
pi_150505146
Okay.

Maar anyway, het is tussen het gehuil van alle Foktokkies hierboven niet echt te vinden; is er iets bekend over wat deze oom met de zaak te maken heeft of is hij gewoon opgepakt en heeft iedereen verder de 'feiten' maar zelf, voor het gemak, ingevuld?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:34:02 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150505398
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Okay.

Maar anyway, het is tussen het gehuil van alle Foktokkies hierboven niet echt te vinden; is er iets bekend over wat deze oom met de zaak te maken heeft of is hij gewoon opgepakt en heeft iedereen verder de 'feiten' maar zelf, voor het gemak, ingevuld?
Nou, het is niet dat we even zelf verzonnen hebben dat hij TBS heeft gekregen....
R=F is een bron en dat komt overeen met de berichtgeving in de media.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150505468
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
Okay.

Wat precies het bewijs is, is (uiteraard) nog niet duidelijk, maar hij is vanochtend opgepakt, dat zullen ze niet zonder aanleiding doen, zeker niet bij een naast familielid.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:36:42 #197
186587 Byzantynixschii
pi_150505529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het is niet dat we even zelf verzonnen hebben dat hij TBS heeft gekregen....
R=F is een bron en dat komt overeen met de berichtgeving in de media.
Wat heeft zijn TBS te maken met de moord op Mariska Peters dan?
pi_150505567
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hij zat vast voor praktisch hetzelfde vergrijp, alleen was het toen z'n dochter, nu een nichtje.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:38:59 #199
186587 Byzantynixschii
pi_150505610
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij zat vast voor praktisch hetzelfde vergrijp, alleen was het toen z'n dochter, nu een nichtje.
Ja? Hij heeft zijn dochter vermoord? Ik heb toch echt iets anders gelezen.
pi_150505653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:38 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja? Hij heeft zijn dochter vermoord? Ik heb toch echt iets anders gelezen.
'praktisch'. Maar okee meneer mierenneuker, je hebt gelijk, het is volkomen onzinnig dat men deze oom verdenkt of zijn verleden erbij betrekt, echt totaal nergens op gebaseerd. Verschil van dag en nacht. Zo goed? Kunnen we dan nu verder?
pi_150505692
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij zat vast voor misbruik en kreeg daar TBS voor. Is er al in de media aangegeven dat Mariska hetzelfde is overkomen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_150505702
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat zijn achtergrond iets zegt over de man.
Maar als jij er helemaal onbevooroordeeld naar kan kijken, knap. ^O^
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:41:53 #203
186587 Byzantynixschii
pi_150505748
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

'praktisch'. Maar okee meneer mierenneuker, je hebt gelijk, het is volkomen onzinnig dat men deze oom verdenkt of zijn verleden erbij betrekt, echt totaal nergens op gebaseerd. Verschil van dag en nacht. Zo goed? Kunnen we dan nu verder?
Praktisch hetzelfde... moord en misbruik. Tuurlijk. _O-
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:42:19 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150505772
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gelukkig hadden ze de telefoongegevens nog....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Miss 200.000.000! dinsdag 10 maart 2015 @ 19:42:24 #205
367000 roos94
pi_150505777
ze zijn u op rtl nieuws
pi_150505844
Waarom legt het RTL nieuws de hele tijd de nadruk op het feit dat ze achter de kassa zat bij Action??

Wtf heeft dat ermee te maken??
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:44:16 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150505871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:41 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mwah, tel erbij op dat hij ook voor een gevalletje mishandeling zat, en dat mensen die dat soort delicten plegen meestal niet direct als moordenaar beginnen maar met misbruik en mishandeling, dan is dit idd niet zo'n heel vreemde volgende situatie.

Maar het staat je vrij daar anders over te denken natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:44:48 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150505895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:43 schreef JackLucifer het volgende:
Waarom legt het RTL nieuws de hele tijd de nadruk op het feit dat ze achter de kassa zat bij Action??

Wtf heeft dat ermee te maken??
Kennelijk hebben ze weinig andere dingen over haar te melden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150505952
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Hij zat vast voor misbruik en kreeg daar TBS voor. Is er al in de media aangegeven dat Mariska hetzelfde is overkomen?
quote:

[..]

Mishandeling. Hij zat vast voor misbruik én mishandeling van z'n dochter. Moord ligt wel in het verlengde van mishandeling ja, zoals hier vanmiddag al is aangegeven escaleert het vaak als iemand eenmaal vast heeft gezeten en toch in het oude gedrag vervalt, want ze willen niet opnieuw vast komen te zitten.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:46:20 #210
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150505968
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, tel erbij op dat hij ook voor een gevalletje mishandeling zat, en dat mensen die dat soort delicten plegen meestal niet direct als moordenaar beginnen maar met misbruik en mishandeling, dan is dit idd niet zo'n heel vreemde volgende situatie.

Dat is niet vreemd, nee. Maar zeggen dat misbruik en moord praktisch hetzelfde is is wel vreemd. :s)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:47:17 #211
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150506006
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Mishandeling. Hij zat vast voor misbruik én mishandeling van z'n dochter. Moord ligt wel in het verlengde van mishandeling ja, zoals hier vanmiddag al is aangegeven escaleert het vaak als iemand eenmaal vast heeft gezeten en toch in het oude gedrag vervalt, want ze willen niet opnieuw vast komen te zitten.
Jonge, dan nog is het niet praktisch hetzelfde, gaat heen. Dat het één een logisch vervolg van het ander KAN zijn maakt het absoluut niet hetzelfde.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:47:24 #212
186587 Byzantynixschii
pi_150506011
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vroeg slechts of er bekend is wat deze man met de zaak te maken heeft. Dan ben ik dus niet op zoek naar onzinnig gespeculeer over andere dingen die hij in het verleden heeft gedaan.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:48:26 #213
186587 Byzantynixschii
pi_150506055
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

Dat zegt verder niets over deze man.
pi_150506076
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik vroeg slechts of er bekend is wat deze man met de zaak te maken heeft. Dan ben ik dus niet op zoek naar onzinnig gespeculeer over andere dingen die hij in het verleden heeft gedaan.
Het is geen onzinnig gespeculeer.
pi_150506086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:48 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat? :')
pi_150506099
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Jonge, dan nog is het niet praktisch hetzelfde, gaat heen. Dat het één een logisch vervolg van het ander KAN zijn maakt het absoluut niet hetzelfde.
Nee, dus? Is het ineens ONWIJS raar dat we hier het verleden van iemand bespreken die TBS heeft gehad voor mishandeling en/of misbruik van één of meerdere jonge vrouwen en nu waarschijnlijk een andere jonge vrouw heeft omgelegd? :') Poehee, laten we nog even harder focussen op het woordje 'praktisch', misschien kunnen we even net doen alsof hij voor een parkeerbonnetje in die kliniek zat ofzo?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:49:19 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150506101
quote:

[..]

Hij is aanehouden als verdachte.

Het staat er ook al een paar keer hoor, ik heb er net zelfs al naar gelinkt, maar kennelijk vind je het teveel moeite om even te klikken.
http://www.gelderlander.n(...)ng-dochter-1.4801707
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150506102
quote:

[..]

Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van Mariska. Dat is het officiële zinnetje van de politie :).

Rest is idd invullen n.a.v verleden van de oom.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_150506110
quote:

[..]

Ok hans.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:49:50 #220
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150506118
quote:

[..]

Omg, is dit mongolenuurtje of zo? Dat zegt ALLES over deze man :'(
pi_150506157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef Valerie. het volgende:

[..]

JOENGUH ohwee als je ook mij daarmee bedoelt
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:50:49 #222
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150506160
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, dus? Is het ineens ONWIJS raar dat we hier het verleden van iemand bespreken die TBS heeft gehad voor mishandeling en/of misbruik van één of meerdere jonge vrouwen en nu waarschijnlijk een andere jonge vrouw heeft omgelegd? :') Poehee, laten we nog even harder focussen op het woordje 'praktisch', misschien kunnen we even net doen alsof hij voor een parkeerbonnetje in die kliniek zat ofzo?
Jij zegt/bedoelt/denkt het verkeerd, en nu hebben wij het gedaan. Lolok. :+
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:50:56 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150506164
quote:

Neuh ...
pi_150506172
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar je ziet toch wel een beetje wat voor types het zijn? Niet dat ik daar wat negatiefs mee bedoel, want ze zijn vast heel aardig. Maar het zijn wel 'volkse' mensen ofzo.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:51:18 #225
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150506189
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

JOENGUH ohwee als je ook mij daarmee bedoelt
:D :@
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:51:35 #226
186587 Byzantynixschii
pi_150506201
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is geen onzinnig gespeculeer.
Oh? Welke zin heeft het dan?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:51:48 #227
186587 Byzantynixschii
pi_150506212
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat? :')
Wat zegt het over deze man dan?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:52:32 #228
186587 Byzantynixschii
pi_150506246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is aanehouden als verdachte.

Het staat er ook al een paar keer hoor, ik heb er net zelfs al naar gelinkt, maar kennelijk vind je het teveel moeite om even te klikken.
http://www.gelderlander.n(...)ng-dochter-1.4801707
Ja, zover waren we al. De vraag is waarom.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:52:36 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150506252
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef Byzantynixschii het volgende:

Dat hij niet moeilijk doet over wat (seksueel) geweld, ook niet bij familieleden. Bijvoorbeeld.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:52:41 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150506259
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:51 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar je ziet toch wel een beetje wat voor types het zijn? Niet dat ik daar wat negatiefs mee bedoel, want ze zijn vast heel aardig. Maar het zijn wel 'volkse' mensen ofzo.
Ja? En je denkt dat men onder de elite wel duidelijk afstand neemt van Ome Jan met z'n losse handjes?
Moet je kijken hoe vergeeflijk ze zijn als Ome Jan ook nog een vermogen van een paar miljoen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150506261
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jullie doen alsof hij het heeft gedaan, maar dat is nog helemaal geen waarheid.
pi_150506269
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja, zover waren we al. De vraag is waarom.
Dat zegt de politie niet.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_150506274
quote:

[..]

Oh? Welke zin heeft het dan?
Beeldvorming. Maar serieus, als je zogezegd op zoek bent naar objectieve informatie, ga dan lekker naar nu.nl, politie.nl, of omroepgelderland.nl. Daar staat gewoon de simpele lezing van de politie. Verder heeft de familie al toegegeven dat het om deze oom gaat, en is er uit andere media duidelijk dat hij niet zo'n fantastisch verleden heeft, dus zoveel speculatie is daar ook niet aan.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:53:01 #234
186587 Byzantynixschii
pi_150506275
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef Valerie. het volgende:

[..]

ALLES nog wel! _O-
pi_150506296
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat hij niet moeilijk doet over wat (seksueel) geweld, ook niet bij familieleden. Bijvoorbeeld.
Dat zie je verkeerd, dit en wat er met zijn dochter is gebeurt zijn echt twee COMPLEET verschillende dingen, CC.
pi_150506298
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja? En je denkt dat men onder de elite wel duidelijk afstand neemt van Ome Jan met z'n losse handjes?
Moet je kijken hoe vergeeflijk ze zijn als Ome Jan ook nog een vermogen van een paar miljoen heeft.
Ja, het lijkt me erg gezond en logisch dat je afstand doet van Ome Jan zodra hij aan seksueel misbruik en/of mishandeling doet.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:54:14 #237
186587 Byzantynixschii
pi_150506318
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was twee weken geleden ook al bekend en toen werd hij niet verdacht.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:54:37 #238
186587 Byzantynixschii
pi_150506333
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:52 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Dat zegt de politie niet.
Ok. Dat vroeg ik mij dus af. ^O^
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:54:49 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150506340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:54 schreef Byzantynixschii het volgende:

Of was de verdenking toen nog niet publiek gemaakt?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:55:09 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150506347
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:53 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, het lijkt me erg gezond en logisch dat je afstand doet van Ome Jan zodra hij aan seksueel misbruik en/of mishandeling doet.
Ja, dat is het ook, maar om het nou af te doen als een "Volkse" karaktertrek dat men dat niet doet is wel heel simpel.
In andere kringen worden misdrijven vaak net zo makkelijk goedgepraat door de omgeving.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:55:16 #241
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150506351
quote:

[..]

Ze zijn vast niet over één nacht ijs gegaan, anders.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:55:32 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150506357
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:53 schreef Nammie het volgende:

Je wilt de families niet de kost geven die dat niet doen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:55:32 #243
92279 N.icka
Windforce 11
pi_150506358
quote:

[..]

Dat het een onberekenbaar individu is tav dames/meisjes
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:55:57 #244
186587 Byzantynixschii
pi_150506374
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beeldvorming. Maar serieus, als je zogezegd op zoek bent naar objectieve informatie, ga dan lekker naar nu.nl, politie.nl, of omroepgelderland.nl. Daar staat gewoon de simpele lezing van de politie. Verder heeft de familie al toegegeven dat het om deze oom gaat, en is er uit andere media duidelijk dat hij niet zo'n fantastisch verleden heeft, dus zoveel speculatie is daar ook niet aan.
Of jij gaat naar een of ander forum waar je lekker met andere huisvrouwen kunt speculeren. Ook een plan. ^O^
pi_150506387
quote:

[..]

Ok. Dat vroeg ik mij dus af. ^O^
http://www.politie.nl/mij(...)-mariska-peters.html
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_150506392
Hij zal vast direct meegenomen zijn in het onderzoek, maar je moet nu eenmaal eerst tastbaar bewijs hebben, want daar heb je wel gelijk in, je kan zo'n man niet op verleden gelijk in het celletje gooien. En schijnbaar is dat tastbare bewijs er nu, anders mag hij niet opgepakt worden.
pi_150506409
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:55 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Of jij gaat naar een of ander forum waar je lekker met andere huisvrouwen kunt speculeren. Ook een plan. ^O^
Don't touch my huisvrouwen :{w
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:57:19 #248
186587 Byzantynixschii
pi_150506422
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:55 schreef N.icka het volgende:

[..]

Dat het een onberekenbaar individu is tav dames/meisjes
Dat zijn er wel meer, nog geen reden om iemand te arresteren.
pi_150506438
Overigens valt de mate van speculatie redelijk mee, nu is er uiteraard de vraag of ze misbruikt is, en wordt het verleden van oom openbaar, waar ook weinig speculatie aan is want bevestigd. Dus ja, wat je punt nu eigenlijk is? Ook hier werd deze man voor vandaag niet beschuldigd...
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:58:31 #250
92279 N.icka
Windforce 11
pi_150506456
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:57 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat zijn er wel meer, nog geen reden om iemand te arresteren.
niemand zegt ook dat DAT de rdden arrestatie was. Dat weet tot nu toe alleen de politie
pi_150506484
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat is het ook, maar om het nou af te doen als een "Volkse" karaktertrek dat men dat niet doet is wel heel simpel.
In andere kringen worden misdrijven vaak net zo makkelijk goedgepraat door de omgeving.
Nou oké, ze komen op mij volks over in ieder geval. Niet vervelend bedoeld en vast leuke gezellige mensen ook. En natuurlijk vreselijk wat haar is overkomen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:00:22 #252
186587 Byzantynixschii
pi_150506519
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:59 schreef Nammie het volgende:

[..]

vast leuke gezellige mensen ook.
Vast. Ik zou mijn hond nog niet laten logeren bij dat tuig.
pi_150506534
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je wilt de families niet de kost geven die dat niet doen.
Kan het me haast niet voorstellen, maar het zal wel eens voorkomen (zoals in deze situatie dus ook).
pi_150506611
Ik lees op de FB van de broer van Mariska dat hij gaat verhuizen. Hij schijnt ruzie te hebben gekregen met zijn ouders en de familie. Ook zegt hij daar dat er meer is dan dat de familie loslaat. Ben benieuwd welke beerput er nog open gaat.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:03:16 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150506657
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Don't touch my huisvrouwen :{w
* Leandra meldt
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150506686
Waarom had die oom geen enkelband om? zoals het hoort bij TBS-idioten die vrijheden verkrijgen.
Is de auto van Mariska in zijn straat gevonden?
pi_150506703
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

* Leandra meldt
*;
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:04:51 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150506720
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:59 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nou oké, ze komen op mij volks over in ieder geval. Niet vervelend bedoeld en vast leuke gezellige mensen ook. En natuurlijk vreselijk wat haar is overkomen.
Of ze volks overkomen of niet doet er niet toe, ze verwijten met de oom te blijven omgaan omdat ze volks zijn is gewoon dom en naïef.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150506785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:02 schreef praadje het volgende:
Ik lees op de FB van de broer van Mariska dat hij gaat verhuizen. Hij schijnt ruzie te hebben gekregen met zijn ouders en de familie. Ook zegt hij daar dat er meer is dan dat de familie loslaat. Ben benieuwd welke beerput er nog open gaat.
Linkje?
pi_150506821
Mag dat"? Linken naar iemand zijn FB. Nou ja, als het niet mag dan kan het verwijderd worden.

https://www.facebook.com/(...)ab&pnref=friends.all
pi_150506925
Pijnlijk allemaal hoor, die beerput zal inderdaad vroeg of laat nog wel opengaan.
pi_150506963
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
Pijnlijk allemaal hoor, die beerput zal inderdaad vroeg of laat nog wel opengaan.
Dat denk ik ook wel.
pi_150507294
- verwijderd -
Het ging om een heel ander persoon!

[ Bericht 32% gewijzigd door m-niki op 10-03-2015 20:35:10 ]
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_150507532
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef m-niki het volgende:
http://uitspraken.rechtsp(...)keyword=mishandeling

Holy..wat een fucked up persoon, hij heeft in 2003 dus een vrouw een paar dagen opgesloten, bedreigd, mishandeld, verkracht en in haar voorhoofd gesneden en getatoueerd.
Náást dat misbruik van zijn eigen kinderen dus, hiervoor TBS.

...

-edit- over de incest staat niets vermeld in deze rechtszaak. Link komt uit artikel van nijmegen.nieuws.nl
Maareh, hoe weten we dat dit over die oom gaat? :@
pi_150507540
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef m-niki het volgende:
http://uitspraken.rechtsp(...)keyword=mishandeling

Holy..wat een fucked up persoon, hij heeft in 2003 dus een vrouw een paar dagen opgesloten, bedreigd, mishandeld, verkracht en in haar voorhoofd gesneden en getatoueerd.
Náást dat misbruik van zijn eigen kinderen dus, hiervoor TBS.

...

-edit- over de incest staat niets vermeld in deze rechtszaak. Link komt uit artikel van nijmegen.nieuws.nl
Erg bijzonder dat iemand die zulke gruwelijkheden uitvoert überhaupt terug mág keren in de maatschappij. Je zou toch denken dat als je zulke dingen uitvoert, het wel zeker te stellen is dat iemand niet goed in z'n hoofd is en dat het nooit meer 'goed' gaat komen ook.
pi_150507624
quote:

[..]

Mensen die in staat zijn tot extreem sadistisch geweld, zijn vaak ook in staat tot moord. En al helemaal als ze er zelf beter van worden.
Had de oom Mariska alleen verkracht dan kon hij weer naar de gesloten afdeling terug, en hij was net naar de open afdeling 'gepromoveerd'.
Beter was in zijn optiek haar te vermoorden zodat ze niets kon vertellen.

Deze redenatie zag ik ook al ergens eerder voorbijkomen, en klinkt mij vrij logisch.
Mensen zonder invoelingsvermogen, psychopaten. Gemene narcisten die alleen zichzelf belangrijk vinden...
― C.S. Lewis
pi_150507638
- verwijderd -

-edit- hét is hem dus niet!!! (In de tekst staat dat een 29-jarige het heeft gedaan)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_150507678
In dat nieuwsbericht staat dit:
'De verdachte, een 29-jarige Nijmegenaar was, zo zei hij, volledig door het lint gegaan toen hij zijn vriendin op drugsgebruik betrapte.'
pi_150507704
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef Lonaa het volgende:
'De verdachte, een 29-jarige Nijmegenaar was, zo zei hij, volledig door het lint gegaan toen hij zijn vriendin op drugsgebruik betrapte.'
Heb het inderdaad nu ook gezien! Mijn post is aangepast.
pi_150507711
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:32 schreef Lonaa het volgende:
Precies, dus dat klopt niet met de oom. Ook is het niet echt geloofwaardig dat die oom door drugsgebruik van de partner door lint zo gaan, wat hier schijnbaar de oorzaak was. De oom was nogal pro-drugs aldus de verhalen.
pi_150507725
De 51-jarige man die dinsdag in de Nijmeegse Pompeklinkiek is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van Mariska Peters, is in 2004 veroordeeld voor incest met en de mishandeling van zijn dochter. Hij zat in de laatste fase van zijn behandeling na een eerdere veroordeling van 3 jaar cel en tbs met dwangverpleging. Die straf kreeg de man voor mishandeling en incest.

Dus in 2004 een zaak over incest waar hij 3 jaar voor kreeg, en in datzelfde jaar ook een andere zaak met mishandeling?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_150507806
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:34 schreef RemcoW23 het volgende:
De 51-jarige man die dinsdag in de Nijmeegse Pompeklinkiek is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van Mariska Peters, is in 2004 veroordeeld voor incest met en de mishandeling van zijn dochter. Hij zat in de laatste fase van zijn behandeling na een eerdere veroordeling van 3 jaar cel en tbs met dwangverpleging. Die straf kreeg de man voor mishandeling en incest.

Dus in 2004 een zaak over incest waar hij 3 jaar voor kreeg, en in datzelfde jaar ook een andere zaak met mishandeling?
Nee, je hebt gelijk, de link van nijmegen.nieuws gaat nergens over, sorry dat ik hem had gepost!
pi_150507845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:35 schreef m-niki het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk, de link van nijmegen.nieuws gaat nergens over, sorry dat ik hem had gepost!
Geen probleem. Niet jouw fout, maar een fout van een nieuwssite die gewoon ff zoekt op Rechtspraak en een nieuwtje denkt te hebben zonder research. Primeurtje jagen. Das vrij kwalijk.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_150508046
quote:
Copy paste van zijn info en wat ik van die oom's facebook liet zien. Knap staaltje journalistiek weer :')
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:44:45 #277
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 20:45:16 #278
197773 crew  maily
pi_150508124
En dan hebben ze het over Johan P., de oom van Mariska Peters .....
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:45:35 #279
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150508137
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:45 schreef maily het volgende:
Echt he :')
pi_150508139
quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:46:20 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150508163
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Geen probleem. Niet jouw fout, maar een fout van een nieuwssite die gewoon ff zoekt op Rechtspraak en een nieuwtje denkt te hebben zonder research. Primeurtje jagen. Das vrij kwalijk.
Hoezo van een nieuwssite? Op welke nieuwssite stond dat dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:46:34 #282
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150508168
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:45 schreef maily het volgende:
:D :'(
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 20:46:49 #283
197773 crew  maily
pi_150508181
En wat heeft iedereen weer lekker alles openbaar staan op FB ..... :{
pi_150508190
quote:
LIEVE MARIS ALS JE KAN LAAT PLEASE WAT HOREN,IEDEREEN GAAT HIER AAN ONDERDOOR,ALS JE ERGENS BENT EN JE WILT RUST LAAT HET DAN WETEN.WE MISSEN JE DE FAM,JE VRIENDINNEN IEDEREEN,WE WILLEN EEN TEKEN VAN JE,LAAT WETEN DAT JE ER BENT PLEASE
Dit heeft die oom dus op fb gepost.. wat een vieze huichelaar :')
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:47:42 #285
186587 Byzantynixschii
pi_150508215
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:29 schreef Nammie het volgende:

[..]

Erg bijzonder dat iemand die zulke gruwelijkheden uitvoert überhaupt terug mág keren in de maatschappij. Je zou toch denken dat als je zulke dingen uitvoert, het wel zeker te stellen is dat iemand niet goed in z'n hoofd is en dat het nooit meer 'goed' gaat komen ook.
Nee. Het recidive percentage verschilt per tijd en per delict maar meer dan de helft van de ex tbs-ers vervalt niet in herhaling.

Je conclusie slaat dus nergens op.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:49:49 #286
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150508288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het schijnt wel vaak zo te zijn dat de daders ogenschijnlijk goed meehelpen met zoektochten ed -O-
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 20:49:50 #287
197773 crew  maily
pi_150508290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Sja, je kan je maar zolang mogelijk onschuldig voordoen he .... alles voor ..... voor wat eigenlijk?
  Spellchecker dinsdag 10 maart 2015 @ 20:50:14 #288
197773 crew  maily
pi_150508307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Het schijnt wel vaak zo te zijn dat de daders ogenschijnlijk goed meehelpen met zoektochten ed -O-
De meeste pyromanen werken bij de brandweer .... :{
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:50:31 #289
186587 Byzantynixschii
pi_150508320
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Oh? Waar staat dat?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:50:58 #290
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_150508346
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef maily het volgende:

[..]

Sja, je kan je maar zolang mogelijk onschuldig voordoen he .... alles voor ..... voor wat eigenlijk?
Alles om er mee weg te komen. Alleen is dat vrijwel kansloos.
pi_150508379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef maily het volgende:

[..]

Maar het is toch nog niet zeker of hij de dader is?
pi_150508425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:47 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nee. Het recidive percentage verschilt per tijd en per delict maar meer dan de helft van de ex tbs-ers vervalt niet in herhaling.

Je conclusie slaat dus nergens op.
Ik geloof nuet dat je ooit normaal gedrag kan vertonen als je zulke ziekigheden uit kunt voeren. Maar boeiend, het gaat niet over deze zaak.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:53:14 #293
186587 Byzantynixschii
pi_150508456
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:52 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik geloof nuet dat je ooit normaal gedrag kan vertonen als je zulke ziekigheden uit kunt voeren.
Wat jij gelooft is niet relevant. De feiten wel en die spreken je tegen.
pi_150508526
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:52 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik geloof nuet dat je ooit normaal gedrag kan vertonen als je zulke ziekigheden uit kunt voeren. Maar boeiend, het gaat niet over deze zaak.
Als die een anti sociale persoonlijkheids stoornis heeft kan die dat juist super goed :D
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:54:49 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150508529
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:51 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar het is toch nog niet zeker of hij de dader is?
Nee, zolang hij er niet voor veroordeeld is is hij verdachte en nog geen dader.
Maar ook als hij wel veroordeeld is zullen er wel genoeg figuren zijn die niet in zijn schuld geloven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 10 maart 2015 @ 20:56:08 #296
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_150508591
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:50 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Oh? Waar staat dat?
Geen idee, google het. Ik heb het bij veel meer zaken gezien, daarom gebruik ik ook het woord schijnt.
pi_150508670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:53 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat jij gelooft is niet relevant. De feiten wel en die spreken je tegen.
Ooh oke, nouja, ik blijf het vinden.
pi_150508722
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, zolang hij er niet voor veroordeeld is is hij verdachte en nog geen dader.
Maar ook als hij wel veroordeeld is zullen er wel genoeg figuren zijn die niet in zijn schuld geloven.
Precies, maar nu geloof ik ook niet in zijn schuld hoor. Hij kan de dader zijn, maar ook gewoon niet. Maar dat komt ook omdat er niet bekend is op basis van welke informatie/bewijzen hij is opgepakt.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:01:58 #299
186587 Byzantynixschii
pi_150508912
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:57 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ooh oke, nouja, ik blijf het vinden.
:')
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:02:13 #300
186587 Byzantynixschii
pi_150508921
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:56 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Geen idee, google het. Ik heb het bij veel meer zaken gezien, daarom gebruik ik ook het woord schijnt.
Welke zaken dan?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:04:28 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150509033
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:58 schreef Nammie het volgende:

[..]

Precies, maar nu geloof ik ook niet in zijn schuld hoor. Hij kan de dader zijn, maar ook gewoon niet. Maar dat komt ook omdat er niet bekend is op basis van welke informatie/bewijzen hij is opgepakt.
Nee, ze hebben hem vast zomaar van z'n bed gelicht....
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')