Ik mis alleen nog de hyvesglittertjes, wat een treurnis zeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:39 schreef agter het volgende:
Hier is de kaart van haar moeder bij de uitvaart:
[ afbeelding ]
Misschien heeft ie het afgeschermd voor niet-vrienden omdat ie werd lastiggevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:53 schreef Lonaa het volgende:
Nogmaals,
Bradley's feestboek is niet meer te vinden?
Kun je je feestboek zo afschermen dat het niet te vinden is in de zoekresultaten? Dat kan toch alleen als je gericht mensen blokkeert?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:54 schreef Moppieee het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het afgeschermd voor niet-vrienden omdat ie werd lastiggevallen.
Ja, nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kun je je feestboek zo afschermen dat het niet te vinden is in de zoekresultaten? Dat kan toch alleen als je gericht mensen blokkeert?
Je kind de grootste tokkienaam ooit geven en het dan ook nog verkeerd spellen, ik ga echt stuk hier.quote:"En tegen iemand anders heeft ze gezegd dat ze naar een collega ging. Ook dát was niet waar, 2 leugentjes", zegt hartsvriendin Precilla. "
Beetje easy.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kind de grootste tokkienaam ooit geven en het dan ook nog verkeerd spellen, ik ga echt stuk hier.
Precies. Ouders hebben erg verdriet natuurlijk. Ben benieuwd of ze de dader kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat zit iedereen hier los te gaan op namen, fout gespelde rouwkaarten en weet ik veel wat? Ja, het straalt inderdaad geen hoogwaardige intelligentie uit maar is dat van belang? Hun dochter is vermoord, die mensen hebben wel andere dingen aan hun hoofd.
Kansloos volk hier in ieder geval. Ik ben liever een misspellende tokkie dan een zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Eerstgenoemde hebben namelijk over het algemeen iets meer empathisch vermogen.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat zit iedereen hier los te gaan op namen, fout gespelde rouwkaarten en weet ik veel wat? Ja, het straalt inderdaad geen hoogwaardige intelligentie uit maar is dat van belang? Hun dochter is vermoord, die mensen hebben wel andere dingen aan hun hoofd.
Kansloos volk hier in ieder geval. Ik ben liever een misspellende tokkie dan een autistische zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten. Eerstgenoemde heeft namelijk over het algemeen veel meer empathisch vermogen.
Zit niet te kletsen, volk wat elkaar niet moet kan sowieso geen empathie voor elkaar opbrengen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:27 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Liever een misspellende tokkie dan een autistische zolderkamernerd die mensen in een situatie als deze niet in hun waarde kan laten. Eerstgenoemde heeft namelijk over het algemeen veel meer empathisch vermogen.
Mwoah, dan hadden we er al lang wat over gehoord als ie verdacht zou worden. Bij een vermissing/ontvoering en moord worden familie en naasten, maar vooral de partner flink doorgezaagd door de politie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef Mishu het volgende:
Wedden dat die vriend Bradley het heeft gedaan. Die is nu opeens foetsie.
Was hij wel op de begrafenis?
Met z'n weirde foto's van haar.
Of hij is foetsie vanwege dit soort reacties.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef Mishu het volgende:
Ik zou helemaal niet weten waarom tokkkies niet te vertouwen zijn....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Zit niet te kletsen, volk wat elkaar niet moet kan sowieso geen empathie voor elkaar opbrengen.
Tokkies zijn niet te vertrouwen en zolderkamer autisten zijn wereldvreemdvul zelf dit rijtje maar aan.
Mariska had die middag met een onbekende man staan praten. Ze had afgesproken die nacht, ze zei dat ze naar haar vriendin ging, en tegen die vriendin zei ze dat ze ergens anders naar toe ging.(weet niet meer waar). Geen van beide dingen klopte.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:37 schreef Mishu het volgende:
Het is gewoon Priscilla. Ik zie al wekenlang "Precilla" voorbij komen, maar op FB heet ze gewoon Priscilla.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kind de grootste tokkienaam ooit geven en het dan ook nog verkeerd spellen, ik ga echt stuk hier.
Dit ervaar ik ook wel ja. Komen op mij erg simpel over, maar wel eerlijk. "Onbetrouwbaar" is niet het eerste waar ik aan denk bij een tokkie. Denk vaak aan loyale mensen die voor familie en vrienden opkomen, terwijl ik genoeg "hoogopgeleide" mensen zie die hun eigen moeder zouden verkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef Eficaz het volgende:
Bij tokkies is 'what you see is what you get'...ze komen mij eerlijk over....
Zo werkt dat inderdaad. Er is een algemeen beeld over iemand die wordt bestempeld als tokkie, yuppie, kakker of bontkraagje. Doet iedereen aan mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:40 schreef Copycat het volgende:
Generalisaties werken overduidelijk alle kanten op.
Ja. En het ene is een toonbeeld van omhooggevallen kilte, terwijl bij het andere immer een blanke pit in een ruwe bolster huist.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:44 schreef PicoMMP het volgende:
Zo werkt dat inderdaad. Er is een algemeen beeld over iemand die wordt bestempeld als tokkie, yuppie, kakker of bontkraagje. Doet iedereen aan mee.
Er kwamen hier inderdaad opeens 2 nieuwe users een poging wagen iemand vrij te pleiten, op zich vrij verdacht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Of hij is foetsie vanwege dit soort reacties.
Ik vind die ex veel verdachter, juist omdat een "vriend" hem hier kwam vrijpleiten. Hebben ze geen webcare bij de politie?
Er zijn drie dingen die daarop wijzen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:27 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
[..]
Dat weten we alleen via onze "insider", is nog niet officieel naar buiten gebracht:
[..]
Ik neem aan dat het om de man in de Symphoniestraat gaat waar haar auto is teruggevonden. Ook bij deze man zijn we aan de deur geweest. Eerst beweerde hij dat hij haar vlak naar haar vertrek uit de woning had gezien bij de auto ergens tussen 22:00 en 23:00. Ze zou daar met een onbekende man hebben staan praten. Toen de politie echter vragen stelde beweerde hij zich vergist te hebben. Hij zou haar nu ineens s 'middags gezien hebben op die locatie. Wazig verhaal van vermoedelijk weer iemand die de aandacht wel leuk vindt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Eficaz het volgende:
[..]
Mariska had die middag met een onbekende man staan praten. Ze had afgesproken die nacht, ze zei dat ze naar haar vriendin ging, en tegen die vriendin zei ze dat ze ergens anders naar toe ging.(weet niet meer waar). Geen van beide dingen klopte.
Dus, dan zou het zo kunnen zijn dat ze een of andere deal had, wat het daglicht niet kon verdragen, en dat die deal meer bleek in te houden dan de afspraak was. Dat ze er daarom toch vanaf zag, en dat het toen uit de hand liep. Zoiets.
Ik denk dat het zou kunnen zijn, dat het iets betreft wat het daglicht niet zou kunnen verdragen, omdat ze 's avonds laat/begin nacht wegging.quote:Ik weet niet of het nou zozeer om iets ging wat het daglicht niet kon verdragen of dat het gewoon een scharrel was met wie ze vreemd ging. Misschien wilde ze het wel uitmaken en liep het totaal uit de hand. De verwurging zou erop kunnen wijzen dat het geen daad met voorbedachte rade is. Er is geen wapen gebruikt.
Ik weet van een bekende dat ze een smsje heeft gehad dat ze naar opsporing verzocht moest kijken (of iets in die richting) omdat haar mobiel dezelfde mast aangestraald heeft om en nabij de tijd van de moord.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:26 schreef Religieisfacisme het volgende:
De politie laat zeer weinig van zich horen en ook de familie blijft verstoken van informatie. Ik zou de telefoongegevens wel eens willen zien. Tussen haar vertrek uit de woning en het laatste signaal in de Weezenhof/Haterse Vennen zitten uren. Welke GSM palen in Nijmegen heeft de telefoon allemaal aangeslagen ?? Ze is ook ergens vermoord en daar moet de telefoon een tijdje op dezelfde locatie hebben stilgestaan. Die locaties zouden eigenlijk aan de familie en vrienden moeten worden voorgelegd. Misschien weten zij of er bekenden van haar in de omgeving van die locaties wonen. Daarnaast neem ik aan dat de politie de andere telefoonnummers die op dezelfde tijd dezelfde GSM palen aanstraalde ook heeft vastgelegd. Waarom worden die nummers en namen niet aan de familie voorgelegd ?? Misschien herkennen ze wel iemand.
Ja ik ken dat ik kreeg laatst ook zo'n sms'je van de politie over een vechtpartij in Wijchen. Blijkbaar ben je dan rond dat tijdstip in de buurt geweest. Maar zo zie je dat de politie al die gegevens heeft.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet van een bekende dat ze een smsje heeft gehad dat ze naar opsporing verzocht moest kijken (of iets in die richting) omdat haar mobiel dezelfde mast aangestraald heeft om en nabij de tijd van de moord.
Omdat je dan een heksenjacht krijgt om mensen die er wellicht niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:58 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja ik ken dat ik kreeg laatst ook zo'n sms'je van de politie over een vechtpartij in Wijchen. Blijkbaar ben je dan rond dat tijdstip in de buurt geweest. Maar zo zie je dat de politie al die gegevens heeft.
Dan wordt het tijd dat ze iets met die nummers en namen doen. Het minste wat je kan doen is kijken of familie en vrienden misschien iemand herkennen. Ik weet niet waarom ze dat niet doen.
Het zou misschien kunnen dat ze al iemand op het oog hebben, ik hoop in ieder geval dat het geen laksheid is.
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat je dan een heksenjacht krijgt om mensen die er wellicht niks mee te maken hebben.
"Oh Piet van 3 huizen verder was in de buurt, ja dat vond ze altijd al zo'n vies mannetje omdat hij een keer omkeek toen ze in d'r korte jurkje naar het schoolgala fietste. Die móet er wel iets mee te maken hebben!"
Zeker bij deze mensen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat je dan een heksenjacht krijgt om mensen die er wellicht niks mee te maken hebben.
"Oh Piet van 3 huizen verder was in de buurt, ja dat vond ze altijd al zo'n vies mannetje omdat hij een keer omkeek toen ze in d'r korte jurkje naar het schoolgala fietste. Die móet er wel iets mee te maken hebben!"
Zeker bij deze mensen.
Volgens jullie worden dus bepaalde pistes in het onderzoek niet bewandeld omdat er anders lynchpartijen zouden ontstaan ?? Dus de politie laat een kans op het vangen van de moordenaar lopen ivm een denkbeeldige en eventuele lynchpartij. Dit lijkt me ver gezocht en niet erg realistisch. In een moordonderzoek behoort sowieso het onderste uit de kan gehaald te worden. En dat de ouders niet zouden kunnen relativeren en de eerste beste naam die opduikt zouden willen lynchen is onzin. Die mensen willen de dader en niet een of andere ongenuanceerde wraakactie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
Zeker als het je dochter betreft, ga ik niet uit van de genuanceerdheid van de ouders. Een lynch-partij lijkt me een reële optie.
Alsof ze ongefilterde data even met de familie en de buurt gaan delen in de hoop dat men roept 'DIE MOET HET WEL GEDAAN HEBBEN!', pleasequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
[..]
Volgens jullie worden dus bepaalde pistes in het onderzoek niet bewandeld omdat er anders lynchpartijen zouden ontstaan ?? Dus de politie laat een kans op het vangen van de moordenaar lopen ivm een denkbeeldige en eventuele lynchpartij. Dit lijkt me ver gezocht en niet erg realistisch. In een moordonderzoek behoort sowieso het onderste uit de kan gehaald te worden. En dat de ouders niet zouden kunnen relativeren en de eerste beste naam die opduikt zouden willen lynchen is onzin. Die mensen willen de dader en niet een of andere ongenuanceerde wraakactie.
Daarnaast gaat het dan wel om een volksbuurt maar mijn ervaring is nou juist dat die mensen toch iets beter relativeren als het om dit soort zaken gaat dan bv de hoger opgeleiden uit een of andere biefstukkenbuurt die bij mijn altijd maar wereldvreemd overkomen. Noem het maar de straatervaring die ze missen.
Aan de andere kant zou je er zomaar een moord mee kunnen oplossen. En dat vind ik een heel stuk belangrijker dan achterdocht, buurtroddels etc.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof ze ongefilterde data even met de familie en de buurt gaan delen in de hoop dat men roept 'DIE MOET HET WEL GEDAAN HEBBEN!', pleaseDat gebeurt écht niet, en is maar goed ook. Nog los van het feit dat je dan wellicht de moordenaar zelf voorziet van informatie ga je daar echt geen bruikbare objectieve informatie uit krijgen, en alleen maar haat, nijd, achterdocht, en burenroddels.
Ik mag toch hopen dat het beschermen van het leven van onschuldige, nog levende, mensen een hogere prioriteit heeft dan het oplossen van een zaak waarin iemand toch al dood is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
[..]
Volgens jullie worden dus bepaalde pistes in het onderzoek niet bewandeld omdat er anders lynchpartijen zouden ontstaan ?? Dus de politie laat een kans op het vangen van de moordenaar lopen ivm een denkbeeldige en eventuele lynchpartij. Dit lijkt me ver gezocht en niet erg realistisch. In een moordonderzoek behoort sowieso het onderste uit de kan gehaald te worden. En dat de ouders niet zouden kunnen relativeren en de eerste beste naam die opduikt zouden willen lynchen is onzin. Die mensen willen de dader en niet een of andere ongenuanceerde wraakactie.
Daarnaast gaat het dan wel om een volksbuurt maar mijn ervaring is nou juist dat die mensen toch iets beter relativeren als het om dit soort zaken gaat dan bv de hoger opgeleiden uit een of andere biefstukkenbuurt die bij mijn altijd maar wereldvreemd overkomen. Noem het maar de straatervaring die ze missen.
Niet erg verdacht. Als ik beschuldigd zou worden op een forum, zou ik mezelf of vriendinnen ook wel gaan verdedigen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er kwamen hier inderdaad opeens 2 nieuwe users een poging wagen iemand vrij te pleiten, op zich vrij verdacht.
Jij bent zo naïef, dus ik neem je post ter kennisgeving aan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet erg verdacht. Als ik beschuldigd zou worden op een forum, zou ik mezelf of vriendinnen ook wel gaan verdedigen.
Jij denkt dat het Bradley zelf was?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet erg verdacht. Als ik beschuldigd zou worden op een forum, zou ik mezelf of vriendinnen ook wel gaan verdedigen.
Weleens gehoord van onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Je maakt in één klap iedereen verdacht, dat kan gewoon niet. En wellicht is de moordenaar uit de buurt, dus voorzie je m zo van informatie over de staat van het onderzoek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:15 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou je er zomaar een moord mee kunnen oplossen. En dat vind ik een heel stuk belangrijker dan achterdocht, buurtroddels etc.
Het zou toch van de zotte zijn dat je een aantal namen van mensen hebt, waaronder misschien wel van de dader, maar dat je daar niets over mag vragen aan familie en vrienden. Ik denk niet dat de politie het zichzelf zo moeilijk gaat maken.
En de moordenaar van informatie voorzien ?? Die weet toch wel dat de politie achter hem aan zit.
Dit is idd wel heel raar....niet gaan zoeken terwijl men de locatie wist waar de telefoon voor het laatst gesignaleerd was...maar pas 2 weken later...quote:De politie heeft na de verdwijning in mijn ogen al een grote blunder gemaakt door niet te gaan zoeken terwijl men de locatie wist waar de telefoon voor het laatst gesignaleerd was. Toen men dat pas 2 weken later alsnog ging doen vond men het lichaam binnen 10 minuten. Er was een grote kans dat, door de verwurging, er DNA sporen zouden worden gevonden. Omdat ze 2 weken gewacht hebben is die kans eigenlijk wel verkeken.
B. heeft zijn facebook verwijderd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef agter het volgende:
Hey, het lijkt wel Mariska jaar FB is aangepast. Ze heeft geen relatie meer met B, niet gehad ook?
Vreemd, ik niet:quote:
Pmquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Vreemd, ik niet:
"Sorry, deze pagina is niet beschikbaar
De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd."
Wel blijven opletten.quote:
Ik vind het verdacht, of het is een troll.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:16 schreef sawyerc het volgende:
Toevallig ken ik ex M E behoorlijk goed. Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze jongen er niks mee te maken heeft. Hij was voor zover ik weet zelfs niet eens in Nederland aangezien hij in Duitsland werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |