quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Poeh poeh, rondje maken of er nieuws is, vreselijk. Maar serieus, rot lekker op naar de NWS-FB en ga daar de moraalridder uithangen ofzo. Dit is ten eerste niet gemaakt dóór de nabestaanden, en ten tweede, voor de 600e keer, het is niet alsof wij onze reacties OP die pagina plaatsen. Er wordt hierover gepraat, mensen geven hun mening, woooeoeohoeee, eng...
Zoals ik al zei dus, een misselijke roddelnicht met een lading heel slechte smoesjes.quote:Oh maar we zeggen het niet tegen maar over ze, als ze het niet horen.
Okee chef, je hebt gelijk. We zijn vreselijk. Ben je nu klaar dan? Dan kan het nu weer over die Facebookpagina gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh maar we zeggen het niet tegen maar over ze, als ze het niet horen. Zoals ik al zei dus, een misselijke roddelnicht met een lading heel slechte smoesjes.
Forumheld hoor dit. Echt, wat een baas. Nog even snel een rondje doen,quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee chef, je hebt gelijk. We zijn vreselijk. Ben je nu klaar dan? Dan kan het nu weer over die Facebookpagina gaan.
Dank dank, ik wist dat je het zou begrijpenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Forumheld hoor dit. Echt, wat een baas. Nog even snel een rondje doen,berichten van nabestaanden hierheen kopieren om lekker belachelijk te maken.
Wat is Loveless85
toch een enorm toffe man.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welnee, er is hier een paar keer genoemd dat het nogal tokkie overkwam, er was een engelse rouwkaart vol spel- en taalfouten, daar hadden wat anderen commentaar op. Verder werd er weleens wat uit de tot eergisteren OPENBARE Facebookgroep gekopieerd als een familielid iets losliet over bv. Ome Johan of gewoon info over de zaak (bv. moeder die zegt dat sterfdatum nog niet bekend is). Toen kwamen er wat mensen van die groep hier lezen, registreren, gillen dat we onaardig deden, werd gezegd dat t wel meeviel, dat kwam weer op de groep, nog meer mensen hier registreren en blaten, nog meer reactie, kwam ook weer terug op de groep etc. etc.
Ja zo is het gegaan. De leden van die pagina zijn flauw om de groep te laten zien wat er over ze gezegd wordt. En fok is niet het enige forum waar zo over ze gepraat word. Internet is groot!
En zo wordt een mug een olifant.
Oh ik zie het, je zit in de quote te typenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |