Chivu die voor Jan Lul rood paktquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het blijft Roda JC he
topwedstrijd
Was dat niet het Milan met vage kutspelers als Roque Junior en Helveg onder andere?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja was wel prachtig geweest als RJC Milan toen had uitgeschakeld. En ze waren wel echt dichtbij
Chivu bedankt , Chivu bedanktquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chivu die voor Jan Lul rood pakt
Helveg was wel een baas.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was dat niet het Milan met vage kutspelers als Roque Junior en Helveg onder andere?
Kaka maakte het compleetquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helveg was wel een baas.
Was wel een verdomd matig Milan ja. Wel al met Pirlo
Valt ook wel weer mee hoor, Napoli is qua resultaat absoluut niet minder dan drie jaar geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Napoli is toch wel verdomd veel minder dan 2, 3 jaar terug.
Napoli is een beetje een hipsterclub.
Ik kijk niet meer, maar ben het per default met jou eens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:08 schreef KingRoland het volgende:
DonRaja en ik vinden deze actie een beetje dom.
Sinds de maffia er weg is, is het maar een saai clubje inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Napoli is toch wel verdomd veel minder dan 2, 3 jaar terug.
Napoli is een beetje een hipsterclub.
Ik ben ook net weggegaan. Even wat werk afmaken voor volgende week.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, maar ben het per default met jou eens.
Belgium disagrees...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Higuain is wel een heerlijke speler.
Zij zijn gewoon... uhm, ja, mad.quote:
Zag het ze!quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zij zijn gewoon... uhm, ja, mad.
Mooi klusje voor Driesquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
Napoli zou er goed aan doen om hier gewoon met 5-1, 6-1 te winnen. Kan je rustig naar Moskou
Mertens is twee centimeter groter, jammer dat Insigne niet meedoet. Die is nog kleiner dan Valbuenaquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben Valbuena en Mertens al naast elkaar gestaan?
Bedankt dat je m uitlegt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ze zijn al op 3 , dus dan slaat Dries meestal toe
Misschien wel een goeie voor het Nederlands elftalquote:
Is die alweer weg bij Dinamo?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk het niet, die speelt namelijk niet bij Napoli of Dinamo
Ja, zit bij Kuban Krasnodarquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die alweer weg bij Dinamo?
Zonde. Topper is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |