Lelijke club ook.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Everton faalt tegenwoordig best vaak
Ik heb allang geen pijn meer, maar ik gun clubs liever een kampioenschap in eigen huis dan dat ze het op een treurige wijze vieren in een stadion waar alleen maar mad volk rondloopt, die schaal moet je wel op een plezierige wijze uitgereikt krijgen. Ajax heeft dat drie jaar op rij succesvol gedaan, alleen Heracles uit..quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij vrij wanhopig zoekt naar iets om de pijn te verlichten als PSV al kampioen is voor half april.
Hodejegernequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga wat anders kijken. Deze wedstrijd smaakt niet goed.
Iemand een leuke film?
Dat snap ik wel. Hoop gewoon dat het dan een weekje later bij PSV - Heerenveen is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb allang geen pijn meer, maar ik gun clubs liever een kampioenschap in eigen huis dan dat ze het op een treurige wijze vieren in een stadion waar alleen maar mad volk rondloopt, die schaal moet je wel op een plezierige wijze uitgereikt krijgen. Ajax heeft dat drie jaar op rij succesvol gedaan, alleen Heracles uit..
Darts?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga wat anders kijken. Deze wedstrijd smaakt niet goed.
Iemand een leuke film?
Mooi voor ze.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:34 schreef hafcfan het volgende:
En nog een. 2 blessures al. Wat een nachtmerrie voor Roma
Die mogen doodvallen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vind ze puurder dan Liverpool
Eigenlijk is Wolfsburg een gemaakte industrieclub , kleurloos ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juichen voor Wolfsburg mocht Ajax het niet halen.
Ik juich alleen voor Feyenoord, al het andere neem ik waar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juichen voor Wolfsburg mocht Ajax het niet halen.
Real Madrid is pas kleurloos.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Wolfsburg een gemaakte industrieclub , kleurloos ook
Je bent zelf kleurloos.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Wolfsburg een gemaakte industrieclub , kleurloos ook
Waar?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben nog wel een tintje paars erin
Jammer dat je niet juicht voor de SuriProfsquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor Feyenoord, al het andere neem ik waar.
Die juichen al genoeg voor zichzelf.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je niet juicht voor de SuriProfs
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Roda JC met Peeters , Lawal , Vrede en idd die Nygaard
Roda JC Kerkrade op voorsprong in San Siro klinkt gewoon alsof je per ongeluk meerdere zinnen verhakseld hebt.quote:
Mooi nummer ja. Cohenquote:
Vervolgens die pingel missen. Lul.quote:
Het blijft Roda JC hequote:Op donderdag 12 maart 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vervolgens die pingel missen. Lul.
Nouja was wel prachtig geweest als RJC Milan toen had uitgeschakeld. En ze waren wel echt dichtbijquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het blijft Roda JC he
topwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |