Eigenlijk is Wolfsburg een gemaakte industrieclub , kleurloos ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juichen voor Wolfsburg mocht Ajax het niet halen.
Ik juich alleen voor Feyenoord, al het andere neem ik waar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juichen voor Wolfsburg mocht Ajax het niet halen.
Real Madrid is pas kleurloos.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Wolfsburg een gemaakte industrieclub , kleurloos ook
Je bent zelf kleurloos.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Wolfsburg een gemaakte industrieclub , kleurloos ook
Waar?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben nog wel een tintje paars erin
Jammer dat je niet juicht voor de SuriProfsquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik juich alleen voor Feyenoord, al het andere neem ik waar.
Die juichen al genoeg voor zichzelf.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je niet juicht voor de SuriProfs
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Roda JC met Peeters , Lawal , Vrede en idd die Nygaard
Roda JC Kerkrade op voorsprong in San Siro klinkt gewoon alsof je per ongeluk meerdere zinnen verhakseld hebt.quote:
Mooi nummer ja. Cohenquote:
Vervolgens die pingel missen. Lul.quote:
Het blijft Roda JC hequote:Op donderdag 12 maart 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vervolgens die pingel missen. Lul.
Nouja was wel prachtig geweest als RJC Milan toen had uitgeschakeld. En ze waren wel echt dichtbijquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het blijft Roda JC he
topwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |