Lelijke club ook.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Everton faalt tegenwoordig best vaak
Ik heb allang geen pijn meer, maar ik gun clubs liever een kampioenschap in eigen huis dan dat ze het op een treurige wijze vieren in een stadion waar alleen maar mad volk rondloopt, die schaal moet je wel op een plezierige wijze uitgereikt krijgen. Ajax heeft dat drie jaar op rij succesvol gedaan, alleen Heracles uit..quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij vrij wanhopig zoekt naar iets om de pijn te verlichten als PSV al kampioen is voor half april.
Hodejegernequote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga wat anders kijken. Deze wedstrijd smaakt niet goed.
Iemand een leuke film?
Dat snap ik wel. Hoop gewoon dat het dan een weekje later bij PSV - Heerenveen is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb allang geen pijn meer, maar ik gun clubs liever een kampioenschap in eigen huis dan dat ze het op een treurige wijze vieren in een stadion waar alleen maar mad volk rondloopt, die schaal moet je wel op een plezierige wijze uitgereikt krijgen. Ajax heeft dat drie jaar op rij succesvol gedaan, alleen Heracles uit..
Darts?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga wat anders kijken. Deze wedstrijd smaakt niet goed.
Iemand een leuke film?
Mooi voor ze.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:34 schreef hafcfan het volgende:
En nog een. 2 blessures al. Wat een nachtmerrie voor Roma
Die mogen doodvallen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vind ze puurder dan Liverpool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |