Inzaghi tegen Ajax in de laatste minuut.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dat had ook 1-14 moeten worden. Park.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg met je bagger.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat ik een trage stream had, maar het is alleen Ajax dat traag beweegt...
Doe danquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
Je kan zo een DVD'tje vullen met alle geluksmomentjes van Ajax dit seizoen.
Ik hoop het.quote:
Ook zonde. Tomasson met het laatste tikje op de lijn, niet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inzaghi tegen Ajax in de laatste minuut.
Zou kunnen ja, ik ga het niet opzoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ook zonde. Tomasson met het laatste tikje op de lijn, niet?
*moest lachen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat ik een trage stream had, maar het is alleen Ajax dat traag beweegt...
Waarom kijk je via een streamquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef DonRaja het volgende:
Goeie don. Ben je bij moeders de vrouw of zit je alleen in Brussel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef DonRaja het volgende:
Waarom niet? Ik prefeer ook een stream dan mijn tv aan te zetten.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Godver, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Je hebt het toch bewust meegemaakt, lapzwans?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, ik ga het niet opzoeken.
Ja was zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, ik ga het niet opzoeken.
Eeeeuuuh hoezo danquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik prefeer ook een stream dan mijn tv aan te zetten.
"de gifs die ik post"quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Jouw gifs''. Ik zie geen watermerk.
Ja, zoals Pienaar die bijna vanaf het veld de catacombe in werd geduwd omdat hij te traag wisselde, mooi man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt het toch bewust meegemaakt, lapzwans?
Ik ken wel wat leuke gifs met een Mr Stylo watermerkquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Jouw gifs''. Ik zie geen watermerk.
Dreigingquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef Coco98 het volgende:
Dreiging van Ajax, dan zal zo wel de 2-0 vallen.
Doe eens.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken wel wat leuke gifs met een Mr Stylo watermerk
Zowaar.. relatief.. een helft van de 2e helft..quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:26 schreef Brammess het volgende:
Boilessen speelt gewoon zowaar een relatief foutloze tweede helft
Hij heeft nog geen bal gehad. Alles is relatief.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zowaar.. relatief.. een helft van de 2e helft..
Toch wel treurig als je daar al tevreden mee moet zijn
Handig bij saaie wedstrijden om andere dingen er bij te doen.quote:
Was het een pareltje?quote:
Het ging over watermerken, dat had met de discussie te maken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, geen onzinnige plaatje/gifs aub.
ik. Was erbij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
Wie o wie herinnert zich dit prachtmoment nog?
[ afbeelding ]
Hey, dat herken ik! Daar werkt mijn vriendin als receptionistequote:
Ik kwam spontaan klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Boeiend, PSV speelt niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Toen maakte Alex toch eerst een eigen goal ofzo? En maakte het toen goed met die goal?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Machtig mooiquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat kloptquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Toen maakte Alex toch eerst een eigen goal ofzo? En maakte het toen goed met die goal?
Of ben ik in de war..
We willen nostalgie proeven over toen het Nederlandse voetbal nog wat voorstelde.quote:
Je bent niet in de war.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Toen maakte Alex toch eerst een eigen goal ofzo? En maakte het toen goed met die goal?
Of ben ik in de war..
Vergane glorie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto is zo oud dat iedereen op de foto al dood is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto hebben don en ik opgehangen op kantoor.
Dat is bijna een millennium geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Christian Gyan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Zo oud, alle kleuren zullen nu wel vaal zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is bijna uit de tijd dat Pim Fortuyn nog leefde. Zo lang geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:34 schreef MouzurX het volgende:
WAAROM DAN NIEMAND HALVERWEGE DE 16?!?!?!?
Jullie hebben gevoetbald.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:34 schreef Baconbus het volgende:
Waarom niemand bij de penaltystip, allemaal als F-jes er naartoe rennen. Wat is deze.
En net zo irrelevantquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets belangrijker beker.
Toen waren Anita en Ray nog bij mekaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets belangrijker beker.
Het gebrek aan een speler bij de achterkant van de 16 (tov corner) is ook altijd stuitend.quote:
Ik ben oudquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Toen waren Anita en Ray nog bij mekaar.
Nóg slechter zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht. Wat een grap.
Hoe heeft PSV hiervan verloren?
Spanning denk ik zo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht. Wat een grap.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
Fijn voor de UEFA-rankingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogmoed..quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht. Wat een grap.
Toen waren er nog 17-jarigen die er meer dan 30 in een seizoen Eredivisie konden knallenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Toen waren Anita en Ray nog bij mekaar.
Djepr bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht. Wat een grap.
Sinds de halve wereld de Eredivisie voorbij is.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het gebrek aan een speler bij de achterkant van de 16 (tov corner) is ook altijd stuitend.
Maar wel een 2de man bij de cornernemer om "een mannetje mee te trekken"
En dat heeft dan een jeugdopleiding doorlopen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het gebrek aan een speler bij de achterkant van de 16 (tov corner) is ook altijd stuitend.
Maar wel een 2de man bij de cornernemer om "een mannetje mee te trekken
Ze komen nu pas net uit hun winterstop toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht. Wat een grap.
Omdat PSV niet scoorde/voorkwam.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zucht. Wat een grap.
Ze scoorden wel.quote:
Krijg je dit voorgeschoteld ipv van de CL. Ff wennen he?quote:
Ja, want gister was een hoog niveau wou je zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krijg je dit voorgeschoteld ipv van de CL. Ff wennen he?
Precies evenveel wedstrijden gespeeld als Ajax in 2015. Die hebben gewoon oefenwedstrijden gespeeld tegen de normale tegenstanders, in normaal tempo.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze komen nu pas net uit hun winterstop toch?
Oei, half 1.. dan zijn de boys nog niet wakkerquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax moet naar Heerenveen. Om half 1 begint het.
Half 3quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat gaan ze niet winnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Genieten van Bayernquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, want gister was een hoog niveau wou je zeggen
Ajax maakt zometeen gelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Krijg je dit voorgeschoteld ipv van de CL. Ff wennen he?
Iedereen bitchen op PSV maar Ajax bakt er ook geen kut vanquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Weer een plaats gezakt op de uefa ranking RIP
Foto's?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef KingRoland het volgende:
me ding in mijn broek is ook gezakt
Geen enkele Nederlandse club in Europa.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen bitchen op PSV maar Ajax bakt er ook geen kut van
ik bitch nooit op geen enkele club in de Eredivisie behalve FC Twentequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het ook niet tegen jou, jij bent een prima ajaciedquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik bitch nooit op geen enkele club in de Eredivisie behalve FC Twente
Ajax heeft wel twee keer van Legia gewonnen, dat is toch iets.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Drizzt vond mijn post niet leukquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het ook niet tegen jou, jij bent een prima ajacied
Maar vraag niet hoe.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft wel twee keer van Legia gewonnen, dat is toch iets.
Dit is niets.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft wel twee keer van Legia gewonnen, dat is toch iets.
Ja beetje jammer. Ik vond je een leuke user.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Drizzt vond mijn post niet leuk
Een 8 voor de vlucht en een 6 voor de landing.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:45 schreef Tchock het volgende:
Ik had het idee dat 95% van die val van Van Rhijn door hemzelf kwam.
Jij dacht dat de scheidsrechter allemaal verschillende gele kaarten mee heeft voor elke overtreding?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:45 schreef Baconbus het volgende:
Voor deze aanslag dus dezelfde gele kaart als voor het aanraken van de tegenstander van Bazoer.
Omdat die kopduels niet gewonnen wordenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAarom pompen ze die bal niet naar voren? ALtijd maar dat voetballend een oplossing zoeken
Is plan B. Die hebben ze niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAarom pompen ze die bal niet naar voren? ALtijd maar dat voetballend een oplossing zoeken
Dan moet je Milik opstellen ipv die kut Zivkovic die er geen KUT van kan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat die kopduels niet gewonnen worden
Goed puntquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milik stond opgesteld, vriend.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je Milik opstellen ipv die kut Zivkovic die er geen KUT van kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Uh, oké.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je Milik opstellen ipv die kut Zivkovic die er geen KUT van kan.
Ja oliedomme wissel dsquote:
44 toch.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij dacht dat de scheidsrechter allemaal verschillende gele kaarten mee heeft voor elke overtreding?
RvP is zogenaamd ervarenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Spitsen die op een eiland staanEerst Milik nu Zivkogod maar hij is jong dus dat is nog begrijpelijk.
RvP ook heel vaak.
Verschilt per club, bij Chelsea is het een groot deel van de training, net als bij het Spaanse nationale team!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef Trebo het volgende:
Hoe veel uur in de week krijgen profs eigenlijks dramales?
Iedere coach is er trots op als de doelstelling wordt gehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Frank gaat zo roepen dat ze hebben gedomineerd.
Maar hij ziet tikkies breed als domineren.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Iedere coach is er trots op als de doelstelling wordt gehaald.
Hij heeft ervoor geleerd, dus zal het wel weten he.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar hij ziet tikkies breed als domineren.
picsquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik ga ff wat te eten scoren. Geo is nu tijdelijk de baas.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik ga ff wat te eten scoren. Geo is nu tijdelijk de baas.
Die waren ook slechtquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:52 schreef TLC het volgende:
Er zijn zoveel betere ploegen om tegen uitgeschakeld te worden dan tegen Dnipro
Posten dan, waar wacht je op goffetomme..quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent nu de baas dus de Victoria Justice plaatjes mogen weer
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten tot Nederland - Turkije. Robben en Memphis samen![]()
Samen
godverdomme geil, wanneer?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten tot Nederland - Turkije. Robben en Memphis samen![]()
Samen
Tranen in mijn ogenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIJ ZIEN LIEFDE HIER
LIEFDE!
wat een goal![]()
![]()
![]()
wat een passie
Wat een mooie tijd was dat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WIJ ZIEN LIEFDE HIER
LIEFDE!
wat een goal![]()
![]()
![]()
wat een passie
Jij die een Belg mag????quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Enige Belg die ik wel mag, leuke jongen.
Huilquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Steek je hoofd in je reet, als je dat kunt. Anders gewoon klep dicht.
Zoals een gevallen strijder ooit zei..quote:
Nee, Everton kijken bij Canvasquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Huil
Hopelijk ga je genieten van Arno Vermeulen die ons kan vertellen dat Iniesta goed kan passen
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil meerSla graag veel series en films op die ik later wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |