SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
El ghazi overigens ook nog niks goeds gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:03 schreef BobW het volgende:
Daar gaan we weer en Klaassen en Serero nog niet veranderd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Schone tijd.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Bazoer heeft een kleurtje gekregen.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Zou de partner van ouder1 kunnen zijn.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Mijn hond ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:11 schreef Smoofie het volgende:
Schone is een betere libksback dan boil![]()
Leuke wedstrijd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
toch welquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:16 schreef BobW het volgende:
Kishna en Sinkgraven. Ik hoop voor Serero en Schone, zal wel niet.![]()
Geen buitenspel, KNJB[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Artem Fedetskiy, Valeriy Fedorchuk, Nikola Kalinic, Yevhen Konoplyanka, Ruslan Rotan, Douglas en Roman Zozulya op scherp.
Mag nog wel wat bij.![]()
Van rhijn is trouwens wel stabieler een voldoende dan vorig jaar.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat mocht ook wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:19 schreef MouzurX het volgende:
Van rhijn is trouwens wel stabieler een voldoende dan vorig jaar.![]()
![]()
Ik dacht Vermeerquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
wat een keeper, de beste in nederland![]()
![]()
Kishna lopen dan
Je staat er 30 min in dan moet je gewoon continu 16 km/uur kunnen lopen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
beter kijkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef NaturalScience het volgende:
Ajax is aan het spelen in de K-O van de EU league en er is niet eens een live topicWut?
![]()
die scoort altijd in europa, hoop het ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef BobW het volgende:
Hopelijk kan Sigthorsson meedoen volgende week.![]()
Ik kan het gehele veld niet goed zien maar het lijkt er weer op at Ajax het veld veel te lang maakt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:24 schreef Heeinz het volgende:
Jaaaa Van RhijnLekker blijven staan en schelden op jezelf
![]()
![]()
Mis je toch niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:28 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme
Veltman geluk daar, anders schorsingNiet Fokken met mij.![]()
Al tijden een drama, en dat kan nu ook niet aan het veld liggen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef hmmmz het volgende:
ze zouden eens wat op voorzetten moeten oefenen, wat een drama zegWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Er zijn amateurteams waar betere voorzetten worden gegeven.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Al tijden een drama, en dat kan nu ook niet aan het veld liggen.![]()
Je mag blij zijn als je scoort.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Man man man'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Niet bij Boilesenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Zit aardig veel angst bij alle spelers , bang om fouten te maken![]()
Ook telkens de bal zo ver mogelijk terug spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Zit aardig veel angst bij alle spelers , bang om fouten te maken
Heeft net een andere speler in een solo 3 man uitgespeeld... o nee hij geeft de bal aan mij *tikkie terug naar verdedigingWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De Boer heeft ze goed gek gemaakt met ''nooit balverlies lijden principe ''quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ook telkens de bal zo ver mogelijk terug spelen.
Heeft net een andere speler in een solo 3 man uitgespeeld... o nee hij geeft de bal aan mij *tikkie terug naar verdedigingRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Boer heeft ze goed gek gemaakt met ''nooit balverlies lijden principe ''![]()
![]()
Dit inderdaad, nog nooit een bal zien aankomen bij een uittrap van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:40 schreef NeuNeu het volgende:
Cilly moet eens normaal leren uittrappenNarf!![]()
Uitblinken in een zwalkend is elftal is best moeilijk voor z,on jochiequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie Zivkovic ook niet veel goeds doen trouwensRED ONS HENNIEGOD![]()
Naja, wordt spannend volgende week.
In ieder geval heb ik er vooralsnog geen spijt van dat ik een kaartje heb gekocht![]()
![]()
Enige positieve punt is dat Dnipro er ook niks van kan. Als ze een beetje normaal spelen winnen ze wel thuis, maar normaal spelen lukt al weken niet.![]()
Ik welquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef NeuNeu het volgende:
Naja, wordt spannend volgende week.
In ieder geval heb ik er vooralsnog geen spijt van dat ik een kaartje heb gekochtGroot fan van User Wotte![]()
Lasser is een middenvelder geen vleugel. Maar Drank koopt een Sinkgraven omdat hij hem liever op de vleugel zet waar hij 0 rendement haalt of in de spits terwijl er een op de bank zitquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
thuis beginnen zonder schone en 2-0 winnen
Narf!![]()
niet iedereen heeft er een goeie kijk op hequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Veltman ons grootste probleem is![]()
Ik geloof dat Veltman na Boilesen de grootste debiel is die er rondloopt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Veltman ons grootste probleem is![]()
Wel zonde. Dat Dnipro kan er ook niet zoveel van. Met 1-1 was het wel goed gekomen, nu heb ik er niet heel veel vertrouwen meer in.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Uitgeschakeld. Balen.
Jammer dat Cristiano Ronaldo 2.0 niets met rechts kan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Uitgeschakeld. Balen.
Jammer dat Cristiano Ronaldo 2.0 niets met rechts kan.kneus
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
Het is toch wel duidelijk dat Boilesen niet zo heel goed is?![]()
![]()
Nou nee, daar kom jij meer voor in aanmerking.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Veltman na Boilesen de grootste debiel is die er rondloopt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Was een wedstrijd van de mannen tegen de jongetjes. Aanvallend ook onmachtig, Milik, El Ghazi en Schone geen pepernoot geraakt.
Was trouwens wel een dramatisch, hobbelig veld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
WAT EEN KANJER WEDSTRIJD WAS DIT
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
* KingRoland trapt een stoel kapotgraag op anoniem![]()
hou je bek gewoonquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
* KingRoland trapt een stoel kapot
WZAWZDBvraag maar aan je mama![]()
zeg maar gerust kanker hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
* KingRoland trapt een stoel kapot
Dat past wel bij dat chlamydia tikkie terug en syfillustyfusaidsspel van AjaxOh.![]()
Elke keer denk je, het kan niet slechter, en dan wordt het slechter.
Alles en iedereen was kut, Ajax, Frank, Dnipro, de scheids, echt alles dramatisch kut.....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wisten jullie trouwens dat Boilesen niet zo goed kan voetballen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan is het op zich nog best knap om dan maar met 1-0 te verliezen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Elke keer denk je, het kan niet slechter, en dan wordt het slechter.
Alles en iedereen was kut, Ajax, Frank, Dnipro, de scheids, echt alles dramatisch kut.....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tsja.. het kan altijd erger zeg ik dan maarquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zeg maar gerust kanker hoor
Dat past wel bij dat chlamydia tikkie terug en syfillustyfusaidsspel van Ajaxgraag op anoniem![]()
Eens, nog nooit iemand gezien in een Ajax shirt die gewoon helemaal niets met een bal kan, je bent met 10 man beter af.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Boilesen de grootste teringmongool ooit in een Ajax shirt was?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ik baalde toen hij slechts geel kreegquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nog nooit iemand gezien in een Ajax shirt die gewoon helemaal niets met een bal kan, je bent met 10 man beter af.
Zal je zien dat zijn contract nog verlengd wordt ookOh.![]()
Ik bedoel je hoopt dat ie geel pakt voor een schorsing, dat lijkt me niet ideaal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De slechtste speler ooit is aanvoerder.......quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik baalde toen hij slechts geel kreeg
Zal je zien dat zijn contract nog verlengd wordt ookA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wel opvallend dat j0rdiii niks durft te zeggen over zijn vriendje Boilesen nu blijkt dat hij er geen reet van kanOh.![]()
Hier gaat ie niet op reagerenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel opvallend dat j0rdiii niks durft te zeggen over zijn vriendje Boilesen nu blijkt dat hij er geen reet van kanRED ONS HENNIEGOD![]()
Onzin. Die had in Jong klaargestoomd moeten worden voor het Ajax spel. Je zag het toen Zivkogodquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef Pedroso het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Boilesen niet zo goed kan voetballen ?inviel. Wat die paar maanden jong hebben betekend voor zo een jongen.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hij is best goed in Nederlands toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel opvallend dat j0rdiii niks durft te zeggen over zijn vriendje Boilesen nu blijkt dat hij er geen reet van kan![]()
Sja, wie is er fouter, Boilesen of Frank?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, nog nooit iemand gezien in een Ajax shirt die gewoon helemaal niets met een bal kan, je bent met 10 man beter af.![]()
![]()
dan post hij weer een bericht dat de F1 met 18-0 heeft gewonnen en dat er dus binnenkort talent aankomt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier gaat ie niet op reageren
j0rdiii GoebbelsOh.![]()
Enig verschil is dat Zivco wel talent heeft en Boilesen niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin. Die had in Jong klaargestoomd moeten worden voor het Ajax spel. Je zag het toen Zivkogodinviel. Wat die paar maanden jong hebben betekend voor zo een jongen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veel spelers kunnen niet mee bij de F1quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dan post hij weer een bericht dat de F1 met 18-0 heeft gewonnen en dat er dus binnenkort talent aankomt.
j0rdiii GoebbelsRED ONS HENNIEGOD![]()
Onjuist, de bal wordt hier niet gespeeld, ik had het over met een balquote:.
Get woke, go broke!![]()
Zinloze discussies voeren laat ik aan de mensen over die toch de hele dag niks beter te doen hebben, jij bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier gaat ie niet op reagerenThuli Wonderboy (als linkshalf).quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:14 schreef HeatWave het volgende:
Sja, wie is er fouter, Boilesen of Frank?![]()
Ik merk dat de oogkanker aan het uitbreiden is naar je bovenkamer.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou nee, daar kom jij meer voor in aanmerking.![]()
Serero, sja, wel altijd de enige met enige inzet waar de rest lamlendig sjokt. Geweldig is hij niet, maar ik neem hem nooit iets kwalijk, hij doet altijd zijn best.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zinloze discussies voeren laat ik aan de mensen over die toch de hele dag niks beter te doen hebben, jij bijvoorbeeld.
[..]
Thuli Wonderboy (als linkshalf).A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
wat je zinloos noemtquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zinloze discussies voeren laat ik aan de mensen over die toch de hele dag niks beter te doen hebben, jij bijvoorbeeld.
[..]
Thuli Wonderboy (als linkshalf).
En dan haten op Serero terwijl Boilesen het hele jaar al veel slechter isOh.![]()
Ook, moet veel aanvallender spelen, nu is het verspilling van zijn aanvalstalent.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Haha wat weet jij veel over mij zegquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Thuli Wonderboy (als linkshalf).RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon laten , pure dorpsgekquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat je zinloos noemt
En dan haten op Serero terwijl Boilesen het hele jaar al veel slechter isRED ONS HENNIEGOD![]()
Was dit een schwalbe?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onjuist, de bal wordt hier niet gespeeld, ik had het over met een bal.
![]()
Dit blijft toch ook echt verschrikkelijkquote:![]()
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoef Siggy ook nooit meer terug te zien, maar die heeft iig nog wel eens iets goed gedaan. Boilesen is een gevaar op het veld, verdedigend waardeloos, opbouwend slecht, komt mee op en raakt altijd de bal kwijt. En het ergste, dan is hij de bal kwijt en blijft ie staan kijken ipv terugsprinten.quote:
Franks grootste fout.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoef Siggy ook nooit meer terug te zien, maar die heeft iig nog wel eens iets goed gedaan.![]()
Siggy heeft best nog wel eens belangrijke doelpuntjes gemaakt. Geen Ajax-speler, maar heeft het voorr zijn kunnen niet slecht gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoef Siggy ook nooit meer terug te zien, maar die heeft iig nog wel eens iets goed gedaan. Boilesen is een gevaar op het veld, verdedigend waardeloos, opbouwend slecht, komt mee op en raakt altijd de bal kwijt. En het ergste, dan is hij de bal kwijt en blijft ie staan kijken ipv terugsprinten.
Franks grootste fout.
Boilesen is gewoon JL-niveau.Deathlift or Die.![]()
quote:. nee die winnende tegen PSV, jij stond ook te vloeken zeker?
Get woke, go broke!![]()
Ach kom op zeg, moeten we van Boilesen ook zeggen dat hij wel eens wat goeds doet omdat hij toevallig af en toe een bal afpakt?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]. nee die winnende tegen PSV, jij stond ook te vloeken zeker?
![]()
Bal verspeeld ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, moeten we van Boilesen ook zeggen dat hij wel eens wat goeds doet omdat hij toevallig af en toe een bal afpakt?![]()
Ik vind het een schande dat Boilesen aanvoerder is en ik vind dat Frank daarvoor wel eens streng mag worden toegesproken. Kom op zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Siggy heeft best nog wel eens belangrijke doelpuntjes gemaakt. Geen Ajax-speler, maar heeft het voorr zijn kunnen niet slecht gedaan.
Boilesen is gewoon JL-niveau.![]()
Altijd leuk om thuis te komen en te zien dat Ajax verloren heeft...
Ja leuk 63% balbezit maar als je dan 1 schot op doel lost ben je gewoon waardeloosDan heb je het niet eens geprobeerd
![]()
Ik ben echt helemaal klaar met dat voortdurende tikkie terug.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd leuk om thuis te komen en te zien dat Ajax verloren heeft...
Ja leuk 63% balbezit maar als je dan 1 schot op doel lost ben je gewoon waardeloosDan heb je het niet eens geprobeerd
En allemaal kutballen die nergens op slaan die maar gegeven worden. Zit totaal geen gedachte achter vaak. Ze doen maar wat.Oh.![]()
En dat duurt al 3 maanden, ondertussen zou de lek wel boven zijn zou je denkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met dat voortdurende tikkie terug.
En allemaal kutballen die nergens op slaan die maar gegeven worden. Zit totaal geen gedachte achter vaak. Ze doen maar wat.![]()
3 maanden?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat duurt al 3 maanden, ondertussen zou de lek wel boven zijn zou je denken
Ruim anderhalf jaar als het niet langer isOh.![]()
Nou ja, laat ik maar niet al te hard zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 maanden?
Ruim anderhalf jaar als het niet langer isVoor winter ging het soms nog, daarna was het gewoon drama. Zelfs PSV-uit
![]()
Noem 3 goede wedstrijden van voor de winter?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik maar niet al te hard zijnVoor winter ging het soms nog, daarna was het gewoon drama. Zelfs PSV-uit
Ik ken alleen APOEL-thuis, waar we geluk hadden dat die tegenstander er geen reet van kon en moest aanvallen.Oh.![]()
PSG thuis was ook goed, zeker de tweede helft.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem 3 goede wedstrijden van voor de winter?
Ik ken alleen APOEL-thuis, waar we geluk hadden dat die tegenstander er geen reet van kon en moest aanvallen.![]()
Mensen die nu opeens revolutie gaan schreeuwen![]()
Bek houden en we zien het gewoon wel.graag op anoniem![]()
Ajax - PSG, Ajax - PSV (resultaat was niet best maar PSV dik overklast toen)quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem 3 goede wedstrijden van voor de winter?
Ik ken alleen APOEL-thuis, waar we geluk hadden dat die tegenstander er geen reet van kon en moest aanvallen.![]()
1 kans gecreëerd en 2 vrije trappen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSG thuis was ook goed, zeker de tweede helft.![]()
Precies we spelen al meer dan een jaar fantastisch, zie het probleem ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Bek houden en we zien het gewoon wel.![]()
Helemaal niet, die lui speelden op 50% man.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSG thuis was ook goed, zeker de tweede helft.![]()
Dit jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Helemaal niet, die lui speelden op 50% man.![]()
Wel als je met 2-0 wint.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:30 schreef BlauweSporttas het volgende:
wat een shit uitslag, winnen alleen is nu niet voldoende om door te gaan![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSG thuis was ook goed, zeker de tweede helft.Tegen PSG was het ook vrij kansloos allemaal tot Schone er een vrije trap inschoot.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax - PSG, Ajax - PSV (resultaat was niet best maar PSV dik overklast toen)
Hadden toen ook gewoon 0-2 achter moeten komen maar die Lucas Moura faalde.Oh.![]()
WZAEWSDBNA!quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij zijn Ajax en wij spelen de bal naar achteren![]()
Oh echt? Bedankt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thuis gewoon 2-0 winnen en je bent door![]()
Ajax kan niet eens met 2-0 winnen van Excelsiorquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stelletje dramaqueens in dit topic zeg![]()
Thuis gewoon 2-0 winnen en je bent doorRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach als het publiek er op een normale manier achter gaat staan kan het toch wel goed uitpakken. Dnipro was nou ook niet bepaald goed daar moet Ajax er thuis toch makkelijk 2 of 3 tegen in prikken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax kan niet eens met 2-0 winnen van Excelsior
Zo'n uitwedstrijd in een kut land, leeg stadion en waardeloze grasmat daar hecht ik dan weer weinig waarde aan.![]()
Oké bedankt. Jij denkt dat Ajax de nul zomaar even houdt?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach als het publiek er op een normale manier achter gaat staan kan het toch wel goed uitpakken. Dnipro was nou ook niet bepaald goed daar moet Ajax er thuis toch makkelijk 2 of 3 tegen in prikken.
Zo'n uitwedstrijd in een kut land, leeg stadion en waardeloze grasmat daar hecht ik dan weer weinig waarde aan.![]()
Je vergeet de arbitrage nog even te noemen. En oja, ze moesten vroeg in de middag al aan de pasta.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach als het publiek er op een normale manier achter gaat staan kan het toch wel goed uitpakken. Dnipro was nou ook niet bepaald goed daar moet Ajax er thuis toch makkelijk 2 of 3 tegen in prikken.
Zo'n uitwedstrijd in een kut land, leeg stadion en waardeloze grasmat daar hecht ik dan weer weinig waarde aan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is meer weggelegd voor een andere clubquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet de arbitrage nog even te noemen. En oja, ze moesten vroeg in de middag al aan de pasta.![]()
Dit geneuzel word ik toch wel zo moe van altijdquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Helemaal niet, die lui speelden op 50% man.![]()
Ajax speelde een van haar beste wedstrijden in zo'n setting. En wat is er op een normale manier achter staan? Bij de meeste clubs is dat dat een harde kern het grootste gedeelte van de wedstrijd zingt, en de rest van het stadion af en toe bij springt. Maar jij bent anti harde kern.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen steunen/supporten en geforceerd blijven zingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax speelde een van haar beste wedstrijden in zo'n setting. En wat is er op een normale manier achter staan? Bij de meeste clubs is dat dat een harde kern het grootste gedeelte van de wedstrijd zingt, en de rest van het stadion af en toe bij springt. Maar jij bent anti harde kern.![]()
Nou wat een lolquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wij zijn Ajax en wij spelen de bal naar achteren![]()
Echt he. In de CL nota bene.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit geneuzel word ik toch wel zo moe van altijd
Goh, speelde PSG niet haar beste wedstrijd? Zijn de spelers van PSG beter dan Ajax als ze wel hun beste wedstrijd spelen? Wat een eye opener!![]()
Dat zou ik juist een vorm van steunen willen noemen. Ook in slechte tijden aanmoedigen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen steunen/supporten en geforceerd blijven zingen![]()
Ja leuk, feit is dat PSG er niks aan deed en Ajax z'n best. Daardoor lijkt het redelijk maar is het in werkelijkheid nog niks.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Echt he. In de CL nota bene.
Goh, speelde PSG niet haar beste wedstrijd? Zijn de spelers van PSG beter dan Ajax als ze wel hun beste wedstrijd spelen? Wat een eye opener!![]()
Ga een fontein slopen ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet de arbitrage nog even te noemen. En oja, ze moesten vroeg in de middag al aan de pasta.![]()
![]()
Wel.quote:
Leuk om de tegenstander de bal af te pakken, maar waardeloos in de opbouw.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Lukte tegen Legia ook. (andere uitgangspositie maar toch)quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké bedankt. Jij denkt dat Ajax de nul zomaar even houdt?
Zelfde soort team. Schat Dnjepr helemaal niet hoger in, het was alleen dat Ajax gewoon ongelooflijk slecht was vandaag. Met wat meer geluk gaan die kansen er in en spelen je verdedigers niet als een natte krant.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja zo ken ik er nog een paarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met wat meer geluk gaan die kansen er in en spelen je verdedigers niet als een natte krant.
What Would Goku Do![]()
Inderdaad , Ajax was er verantwoordelijk voor dat Legia niet scoorde .quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lukte tegen Legia ook. (andere uitgangspositie maar toch)
Zelfde soort team. Schat Dnjepr helemaal niet hoger in, het was alleen dat Ajax gewoon ongelooflijk slecht was vandaag. Met wat meer geluk gaan die kansen er in en spelen je verdedigers niet als een natte krant.
RED ONS HENNIEGOD![]()
.....quote:Drie jeugdspelers van Ajax zijn donderdagavond gearresteerd vanwege het mishandelen van een politieagente in burger. Het drietal versperde de agente op de Oudekerkerdijk de weg. Toen de politievrouw enkele malen claxonneerde, stormden de drie op haar af, trokken de agente uit de auto, smeten haar hardhandig tegen de grond en gingen ervandoor.
De politie sloeg meteen alarm en vroeg het publiek via Burgernet om hulp bij het zoeken naar de daders. Na een tip van een buurtbewoner kon het drietal in de buurt van de Van der Madeweg worden ingerekend. Het gaat om Ajax A1-aanvaller Zakaria El A., aanvoerder en ’talent van de toekomst’ Ashraf El M. en de 19-jarige spits Samet B. De agente liep een sleutelbeenbreuk en diverse schaafwonden en bloeduitstortingen op.
„Ajax is op de hoogte van het incident”, aldus een woordvoerder. „Het is een ernstige zaak, maar voor we een standpunt kunnen innemen, willen we weten wat er precies is gebeurd en wie wat heeft gedaan."
[ Bericht 3% gewijzigd door Heeinz op 13-03-2015 07:11:06 ]![]()
Zelfs op deze manier hebben we last van de politie
Nee zonder dollen, trieste zaak dit. Ik hoop op de één of andere manier dat het meevalt, maar daar ga ik niet vanuit. Zijn ook niet de minste spelers..![]()
Zal ik ze preventief verwijderen voor je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:32 schreef S15 het volgende:
Oh en heeft er iemand oogdruppels? Mijn ogen doen nog pijn van gisterenavond
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Overigens, wat een verademing is Sinkgraven. Tenminste wel iemand die altijd aanvallend probeert te spelen en de oplossing vooruit zoekt. Die bal op El Ghazi was fantastisch. En door zijn speelwijze is het ook minder erg dat er eens een bal niet aan komt. Met al die breedteballen is dat veel gevaarlijker. Hopelijk staat hij volgende week in de basis. Hij is tenminste een speler die openingen kan creëren.![]()
Hij bevalt mij ook steeds meer, vond 'm zondag ook goed invallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:04 schreef S15 het volgende:
Overigens, wat een verademing is Sinkgraven. Tenminste wel iemand die altijd aanvallend probeert te spelen en de oplossing vooruit zoekt. Die bal op El Ghazi was fantastisch. En door zijn speelwijze is het ook minder erg dat er eens een bal niet aan komt. Met al die breedteballen is dat veel gevaarlijker. Hopelijk staat hij volgende week in de basis. Hij is tenminste een speler die openingen kan creëren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het wachten is tot Frank hem breekt en omturnt tot Serero II, met alle balletjes terug op de keeper als resultaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:04 schreef S15 het volgende:
Overigens, wat een verademing is Sinkgraven. Tenminste wel iemand die altijd aanvallend probeert te spelen en de oplossing vooruit zoekt. Die bal op El Ghazi was fantastisch. En door zijn speelwijze is het ook minder erg dat er eens een bal niet aan komt. Met al die breedteballen is dat veel gevaarlijker. Hopelijk staat hij volgende week in de basis. Hij is tenminste een speler die openingen kan creëren.![]()
Ik vond Klaassen ook nog redelijk spelen. Paar geweldige diepe ballen, alleen is juist hij degene die in die gaten achter de verdediging hoort te duiken. Serero heeft geweldige loopactie's, maar in de buurt van de 16 van de tegenstander heeft hij totaal geen idee wat hij moet doen. Vreemd om hem juist weer op die positie te zetten.![]()
Dat Klaassen op 6 staat, heeft denk ik ook te maken met zijn buikwandblessure. Ze willen hem echt zo weinig mogelijk belasten tot zijn operatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:14 schreef S15 het volgende:
Ik vond Klaassen ook nog redelijk spelen. Paar geweldige diepe ballen, alleen is juist hij degene die in die gaten achter de verdediging hoort te duiken. Serero heeft geweldige loopactie's, maar in de buurt van de 16 van de tegenstander heeft hij totaal geen idee wat hij moet doen. Vreemd om hem juist weer op die positie te zetten.![]()
PSG denkt echt niet in de eerste wedstrijd van de CL: ach, laten we er niets aan gaan doen. Ze speelden slecht, mede dankzij het goede spel van Ajax.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja leuk, feit is dat PSG er niks aan deed en Ajax z'n best. Daardoor lijkt het redelijk maar is het in werkelijkheid nog niks.![]()
Zo'n vermoeden had ik wel, maar dan lijkt het me beter om een keuze te maken, wel spelen op zijn beste positie of een tijd rust gunnen. Wel fijn dat hij niet is opgeroepen voor Oranje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Klaassen op 6 staat, heeft denk ik ook te maken met zijn buikwandblessure. Ze willen hem echt zo weinig mogelijk belasten tot zijn operatie.![]()
ja leuk agent in burger. Gewoon een vrouw op straat aangevallenquote:![]()
walgelijk... royeren onmiddellijk
![]()
Dat soort ontspoorde rifapen kan je beter bij de Herdgang dumpen. Weg ermee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vond tegen Manchester net zo kut hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:38 schreef hafcfan het volgende:
Daarom.kon je beter een grote club loten. Nu heb je Steau, Red Bull, Dnjiper.
En trouwens, we gaan gewoon naar de kwartfinales. Thuis trekken we het recht, met gemak.
WZAWZDB![]()
![]()
Ze gaven ook die eerste wedstrijd veel ruimte weg, Ajax is dan gewoon niet goed genoeg om er gebruik van te maken en hun individuele klasse doet dan de rest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSG denkt echt niet in de eerste wedstrijd van de CL: ach, laten we er niets aan gaan doen. Ze speelden slecht, mede dankzij het goede spel van Ajax.![]()
Zal wel iets minder zwart-wit zijn dan hoe het nu wordt gesteldquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja leuk agent in burger. Gewoon een vrouw op straat aangevallen![]()
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ok.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:38 schreef hafcfan het volgende:
Daarom.kon je beter een grote club loten. Nu heb je Steau, Red Bull, Dnjiper.![]()
Denk het niet, hij is de enige die het spel kan verleggen, natuurlijk is hij als rechtshalf gevaarlijker alleen is er dan niemand om die ballen te geven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Klaassen op 6 staat, heeft denk ik ook te maken met zijn buikwandblessure. Ze willen hem echt zo weinig mogelijk belasten tot zijn operatie.![]()
Zou nog kunnen. Die lui.kunnen er namelijk helemaal niets van.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik vond tegen Manchester net zo kut hoor
En trouwens, we gaan gewoon naar de kwartfinales. Thuis trekken we het recht, met gemak.
WZAWZDB![]()
tja dat is dan meteen kapitaalvernietiging en gaan ze naar een andere club die het weinig uitmaakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja leuk agent in burger. Gewoon een vrouw op straat aangevallen![]()
Maar mocht het echt zo serieus zijn dan komen ze er niet zo makkelijk vanaf![]()
Dat ben ik zeker met je eens. Dat het niet alleen met zijn buikwand te maken heeft, weet ik wel zeker. Maar het is een feit dat Klaassen toch veel minder energie verspilt als VM.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, hij is de enige die het spel kan verleggen, natuurlijk is hij als rechtshalf gevaarlijker alleen is er dan niemand om die ballen te geven.![]()
In principe wel maar je moet er zelf wel 3 maken want de 0 houden is toch wel moeilijk geblekenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou nog kunnen. Die lui.kunnen er namelijk helemaal niets van.![]()
Ik durf het niet te zeggen, gisteren weer de enige met Cillessen die een behoorlijk niveau haaldequote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Dat het niet alleen met zijn buikwand te maken heeft, weet ik wel zeker. Maar het is een feit dat Klaassen toch veel minder energie verspilt als VM.![]()
Sinkgraven had een redelijke invalbeurt, maar het hield niet over inderdaad. Tsja, als je de kansen zoals die van Veltman er niet in krijgt, wordt het een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, gisteren weer de enige met Cillessen die een behoorlijk niveau haalde![]()
Sinkgraven vond ik wel aardig ja, komt verdedigend te kort maar aanvallend doet hij het goed, daarom jammer dat er geen behoorlijke 6 is want ik denk dat hij Klaassen op zijn oude plek goed zou kunnen bedienen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven had een redelijke invalbeurt, maar het hield niet over inderdaad. Tsja, als je de kansen zoals die van Veltman er niet in krijgt, wordt het een lastig verhaal.![]()
Ja blijft zonde dat we geen doelpuntje hebben kunnen maken daar. Dat kan ons wel op gaan breken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe wel maar je moet er zelf wel 3 maken want de 0 houden is toch wel moeilijk gebleken![]()
Voordeel is wel dat ze 3? belangrijke spelers missen maar ik vond het er gisteren van Ajax kant allemaal machteloos uitzien, ze hebben echt een topdag en wat geluk nodig om verder te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:56 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja blijft zonde dat we geen doelpuntje hebben kunnen maken daar. Dat kan ons wel op gaan breken.![]()
Zoals Kieft gisteren ook al zei, is de kans groot dat die met 5 of 6 man een verdediging bouwen en dan hopen op een goede uitval. Dan moet je wat mij betreft Sinkgraven opstellen. Die lijkt de enige speler te zijn, dat zag je zondag ook al, die iets kan creëren tegen een 'Berlijnse Muur'.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ze 3? belangrijke spelers missen maar ik vond het er gisteren van Ajax kant allemaal machteloos uitzien, ze hebben echt een topdag en wat geluk nodig om verder te komen![]()
Tering, meen je nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jeugdspelers Ajax gaan agente te lijf
Wat een sukkels.
Wat een gekkies![]()
![]()
Ook jij een goedemorgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jeugdspelers Ajax gaan agente te lijf
Wat een sukkels.![]()
Ik hoopte stiekem nog dat die Douglas ook nog een kaart zou pakken. Dat vond ik wel een aardige verdedigerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ze 3? belangrijke spelers missen maar ik vond het er gisteren van Ajax kant allemaal machteloos uitzien, ze hebben echt een topdag en wat geluk nodig om verder te komen![]()
![]()
als de rest dan een 5 of minder scoort kom je er ook niet, maar met Serero en ook Schone momenteel heb ik het wel een beetje gehad om over onze aanvoerder maar te zwijgen, wat is die gast aan het doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Kieft gisteren ook al zei, is de kans groot dat die met 5 of 6 man een verdediging bouwen en dan hopen op een goede uitval. Dan moet je wat mij betreft Sinkgraven opstellen. Die lijkt de enige speler te zijn, dat zag je zondag ook al, die iets kan creëren tegen een 'Berlijnse Muur'.![]()
![]()
Dat is al het hele seizoen aan de gang met die Boilesen. Al vanaf wedstrijd één tegen Vitesse. Ik heb de hoop allang opgegeven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de rest dan een 5 of minder scoort kom je er ook niet, maar met Serero en ook Schone momenteel heb ik het wel een beetje gehad om over onze aanvoerder maar te zwijgen, wat is die gast aan het doen![]()
Die kan je wel afschrijven inderdaad en dan nog gewoon aanvoerder laten zijn terwijl hij zichzelf niet eens kan leiden, onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is al het hele seizoen aan de gang met die Boilesen. Al vanaf wedstrijd één tegen Vitesse. Ik heb de hoop allang opgegeven.![]()
Dat klopt. Maar wil je als ajax hiermee geassocieerd worden wanneer het ernstig blijktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja dat is dan meteen kapitaalvernietiging en gaan ze naar een andere club die het weinig uitmaakt.
Maar mocht het echt zo serieus zijn dan komen ze er niet zo makkelijk vanaf![]()
Iedereen was gewoon intens matig. Je had dit niet hoeven verliezen, maar hoeveel ballen werden niet weer direct ingeleverd na slordige passing of mislukte 'acties'. Echt schrijnend hoe simpel dat ging, want ook al stond er een Berlijnse Muur, verder waren het ook geen geweldenaars natuurlijk, dat Djnepr.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de rest dan een 5 of minder scoort kom je er ook niet, maar met Serero en ook Schone momenteel heb ik het wel een beetje gehad om over onze aanvoerder maar te zwijgen, wat is die gast aan het doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: