ik was nog even bezig want mobielquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag bij de deelnemers!
En SQ, das goed hoor.
Op dit moment welquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef valentijn101 het volgende:
2 groepen? In CRE zijn ze hier ook mee bezig
Dikke primaquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:58 schreef MaJo het volgende:
Ik heb even een voorlopige groepsindeling gemaakt waarbij ik iedereen om en om heb ingedeeld. Is dat wat?
Groep 1
Hilzillah
MaJo
Gewoonmezelf87
Kiwisoep
Razztwizzle
AwayTL
JaleesaJoia.
XcUZ_Me
Groep 2
Stormqueen
Kwakz0r
Fazzoletti
Butterflower
Barreltje
Mousemicky
Radyhyn
Hier kunnen uiteraard weer mensen aan toegevoegd worden (groep 2 mist nog een deelnemer) en als er veel aanmeldingen bijkomen dan kan er zelfs nog een groep bijkomen. Maar dat laatste verwacht ik niet meer
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij kan ik het boekje lopend naar GM87 brengen als ik zou willen![]()
![]()
Hilz woont in Hellevoetsluis dus dat is ook bij jullie in de buurt. Dan zou je Hilz - GM - Jaleesajoia kunnen doen en dan zien we verder wel wat handig is. Ik woon in Utrechtquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hilz woont in Hellevoetsluis dus dat is ook bij jullie in de buurt. Dan zou je Hilz - GM - Jaleesajoia kunnen doen en dan zien we verder wel wat handig is. Ik woon in Utrecht
dat maakt het wat meer random. daarbij is de inschrijving nog niet geslotenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik snap t probleem niet zo, de lijst is toch prima zo? 2 groepen met deelnemers waarom dan loten?
Nee dat klopt, maar dan kun je toch om en om toevoegenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt het wat meer random. daarbij is de inschrijving nog niet gesloten
dan gaan mensen wachten met aanmelden om in een bepaalde groep terecht te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar dan kun je toch om en om toevoegen
Nvmquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan gaan mensen wachten met aanmelden om in een bepaalde groep terecht te komen![]()
groepjes maak je na aanmelding. Ik wil jou best onwillekeurig bij hilz loten hoor
Biedt bak popcorn aan aan Spees.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Godsamme zeg![]()
Gelukkig heb ik volg topic nog aan staan
is dat vergelijkbaar met stront op de vlieg?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef AwayTL het volgende:
Hahahaniet nodig. Als honing op een bij!
of het spek op de kat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat vergelijkbaar met stront op de vlieg?
Hier wil ik op antwoorden maar dat gaat te ver en stront vind ik wat ver gaan, maar hij zou mooi in de context passen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:10 schreef Skittles het volgende:
Ja hohoho. Wie is de stront en wie de vlieg? Namen en rugnummers!
Nou ja, ik kwam met de indeling waardoor er een rel ontstaatquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Maak je geen zorgen majo, je bent geen rel begonnen
Gewoon zelf een nieuwe baby maken, zo heb ik het opgelostquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de indeling best ok. Maar het maakt me niet zoveel uit. Het is denk ik wel leuker om in een groep te zitten met mensen van jouw "lichting". De moeders van de verse babietjes ken ik voor een groot deel niet tot nauwelijks en dan is het wel een grotere uitdaging om de pagina's te vullen. Kost iets meer speurwerk. Dat gaat toch makkelijker als je mensen een beetje kent door het meeposten.
Ik ben ook nog niet van een lichting dus dan zijn wij samen weer een lichtingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:25 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben nog helemaal niet van een lichting..
Ik heb in mijn boekje gewoon een lijstje gemaakt met de dingen waar ik input voor zou willen.. iets totaal anders mag natuurlijk ook!
Oeh dat is een goeie tipquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh jongens, ik heb net de action leeggekocht. En, tip van flip, het rek met de verfkleur- en behangsamples bij de Praxis leeggeroofd
. Gratisch gekleurd papier
.
nee, ik zou nog wat bij kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het wel genoeg zijn?
..
As usual sla ik weer een beetje door
Daar kun je amper twee pagina's mee vullen woman.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het wel genoeg zijn?
..
As usual sla ik weer een beetje door
Ok!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef BlueEyes het volgende:
XM als (ALS) ik mee zou doen zou ik nu al willen dat ik in jouw groepje kwam. Ben erg benieuwd naar je creativiteit!
Godnonde ja, of die receptkaartjes van de appiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:04 schreef Skittles het volgende:
Of meegappen bij willekeurige bouwmarkt. Voor recepten de Allerhande. Gratiesch
Dan doe je toch mee tot aan geboorte en beloof je plechtig dat als de mini er is het boekje dat je in je bezit hebt naar de volgende de sturen. Kan je daarna overgeslagen worden in de verzending.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:11 schreef L-E het volgende:
Ik moet stoppen met meelezen hier. Lijkt me nog steeds zooo leuk maar gezien de verzenddata en mijn ud ben ik bang zo iemand te worden die hier boekjes van anderen gaat hoarden omdat er een baby tussendoor komt
Voor het laatst gezien bij de bioscoop. Sprokkelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godnonde ja, of die receptkaartjes van de appie
Of van die boomerangkaarten, bestaan die nog?![]()
ik verzamelde thema's vroegerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Voor het laatst gezien bij de bioscoop. Sprokkelen
Jaaaaaaaa! Babettequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verzamelde thema's vroeger
"Mijn naam is babette en mijn zieke geest huist in een gezond lichaam"
een medekennerquote:
Deze?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verzamelde thema's vroeger
"Mijn naam is babette en mijn zieke geest huist in een gezond lichaam"
ermahgerd *print*quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:34 schreef Skittles het volgende:
[..]
Deze?![]()
http://cards.boomerang.nl/Babette-9/3334
Quote for het nageslachtquote:
Ik zet je meteen in de OP zodat je niet meer kunt ontglippenquote:
Yay wat veel nieuwe aanwas op het momentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef JufMariska het volgende:
Ohhh jongens, ik ga er waarschijnlijk spijt van krijgen, maar ik ga me toch ook aanmeldenHoiiiii! boomerang trok me over de streep
Ik zou ook niet opnieuw beginnen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de stad afgelopen op zoek naar een boekje zonder lijntjes. Niet gevonden helaas. En kom erachter dat het papier ook vrij dun is, dus ik voorzie veel plakwerk in mijn boekje. Het zij zo, ik ben nu al een eind op weg, ga niet opnieuw beginnen.
Dat. En heul duur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:42 schreef Radyhyn het volgende:
Jammer Room. Is de post-verbinding zo slecht tussen NO-NL en andersom? Net zoals in Griekenland.. dat je een kaartje stuurt en het kaartje pas aankomt bij de ontvanger als je al 2 weken terug bent van vakantie
hoe duur dan? Lijkt me best leuk als mijn boekje in Noorwegen belandtquote:
Boven de 300 gram kost het mij 10E om te versturen. Helaaschquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe duur dan? Lijkt me best leuk als mijn boekje in Noorwegen belandt![]()
Ik heb dit weekend eindelijk weer tijd om verder te gaan met mijn boekje
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef elamanilo het volgende:
(en nu twijfel ik ook, nu XM en L-E meedoen en Roomsnoes misschien....!)
Waar doel je op? Want waar het twee pagina's terug over ging had niets te maken met iets wat eerder ergens anders is gebeurd. Sterker nog, er was helemaal niets aan de hand. Ik opperde iets en daar werd iets emotioneel op gereageerd, that is all volgens mij?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:54 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje stom om 2 pagina's na een rel erop terug te komen, maar (ja, maar ja) ik doe het toch. Waarom een rel die ergens anders begonnen is hier opnieuw uitvechten. Ik vind het zo onnodig om iemand ergens anders opnieuw met zn alle aan te vallen. Krijg er een beetje een lagere school déjà vu van om eerlijk te zijn.
Ik heb in het babytopic ruzie gemaakt met GM.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jongens laat me niet m`n modcape aan moeten doen vandaag, ik heb daar toch helemaal geen tijd voor
Hillzillah waar doel je precies op?
Mijnes ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zulke hogere wiskunde kan mijn hooft nog niet aan, kwak
^^quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zulke hogere wiskunde kan mijn hooft nog niet aan, kwak
Ja maar jij KAN dat !quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef elamanilo het volgende:
(en nu twijfel ik ook, nu XM en L-E meedoen en Roomsnoes misschien....!)
Ik wil geen party pooier zijn. Maar ik vond het juist heel leuk om de boekjes Door te bladeren en daarom wat inspiratie uit op te doen..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:28 schreef elamanilo het volgende:
Losse bladeren versturen als brief Room? En naar jou ook, dan moet je ze zelf inplakken en anderen die van jouMaar de rest kan gewoon binnen NL zn boekje versturen?!
Ik liep serieus te denken "waarom.moeten er blaadjes naar mijn exquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik wil geen party pooier zijn. Maar ik vond het juist heel leuk om de boekjes Door te bladeren en daarom wat inspiratie uit op te doen..
Anyway.. het boekje van room kan gewoon in NL circuleren lijkt me.. alleen de laatste moet em dan wel naar norge sturen.. ( of naarviemand die in norge op vakantie te gaat tzt)
Room kan evt wel losse blaadjes sturen naar de x van kwak ..
Anniequote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ja leuk Room! Met losse blaadjes!
Even praktisch:
Als t lijstje is:
A
B
Room
X
Dan stuurt a het boekje naar b, b het boekje naar x alvast voor de volgende ronde, x het boekje naar a en stuurt room losse blaadjes naar b? Of naar x die ze in t boekje van b plakt?
En x stuurt losse blaadjes voor rooms boekje naar room?
Ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:13 schreef MaJo het volgende:
Ik snap nog minder van dit verhaal dan dat van kwak
Ik stuur saar wel langsquote:Op zondag 15 maart 2015 11:05 schreef Hilzillah het volgende:
Edit: wat gm zelf zegt.
Ik heb gisteren zóveel knutselspulletjes gekocht dat ik met de Senn tot zijn 10e, ieder weekeind kan knutselen![]()
Zelfs als Saar mee zou knutselen dan is er nog genoegquote:Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik stuur saar wel langs
al heb ik ook heeeeel veel troepjes..
quote:Op zondag 15 maart 2015 12:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Zelfs als Saar mee zou knutselen dan is er nog genoegIk vind het ZO leuk!!
dan kun je best iets in de brievenbus gooien toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:13 schreef Barreltje het volgende:
Overigens. . Maandag 25 mei is 2e pinksterdag..
Naast dus maandag 27 april..
Dan is bij ons niks open hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kun je best iets in de brievenbus gooien toch?
The presurequote:Op woensdag 18 maart 2015 16:32 schreef L-E het volgende:
Zeg me dat ik niet de enige ben die nog niet is begonnen
Ik heb gister finally een boekje gekocht, dat zit nog in het plasticquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:32 schreef L-E het volgende:
Zeg me dat ik niet de enige ben die nog niet is begonnen
Zie post boven jequote:Op woensdag 18 maart 2015 18:01 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik heb gister finally een boekje gekocht, dat zit nog in het plastic(Flying Tiger
)
Jouw boekje, jouw ideeën toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:23 schreef Hilzillah het volgende:
De voorpagina is 'af'.![]()
En de rest.... Schrijf je wat over jezelf? Wat je leuk vind enz? Of ook knutseldingen?
Oh ja adresquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat ik m'n boekje niet op tijd op de post kan doen omdat het niet af is![]()
ik vind het echt lastig om te bedenken was nou precies de bedoeling is, googlen op art journalling vind ik behoorlijk intimiderendMaar goed, ik heb me ingehouden vandaag, wilde al een nieuw boekje kopen omdat ik de pagina met m'n adres al niet goed gelukt vond
nee man, zie je hoe scheef mijn P.h.ilips logo isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef mousemicky het volgende:
Oh my, ik overweeg nu serieus om me terug te trekken...
plak er iets overheen! En anders snij je er een bladzijde uit toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil ook opnieuw beginnenik vind 1 pagina niet goes gelukt namelijk. Heb nog reserve boekjes.
Waaaauw, ik vind deze super tof!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, mijn boekje is er klaar voor!
[ afbeelding ]
Zie je wel, niks high end super perfect
Ik ook, het is wel duidelijk dat ik de kneus van het groepje ben. Dat niemand op mijn foto heeft gereageerd zegt al genoeg denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef mousemicky het volgende:
Oh my, ik overweeg nu serieus om me terug te trekken...
Huh... Ik heb van jou niks voorbij zien komen??quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook, het is wel duidelijk dat ik de kneus van het groepje ben. Dat niemand op mijn foto heeft gereageerd zegt al genoeg denk ik![]()
Kooknie!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh... Ik heb van jou niks voorbij zien komen??
+1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En kunnen we allemaal wat minder onzeker godwaterregallemaal doen? Als je gewoon lekker prutst is het goed toch
? Komt altijd wel wat leuks uit. Je krijgt geen portfolioeindgesprek en niemand wordt boos als je buiten de lijntjes kleurt of je glitterstickers (
) scheef zitten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En kunnen we allemaal wat minder onzeker godwaterregallemaal doen? Als je gewoon lekker prutst is het goed toch
? Komt altijd wel wat leuks uit. Je krijgt geen portfolioeindgesprek en niemand wordt boos als je buiten de lijntjes kleurt of je glitterstickers (
) scheef zitten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
) scheef zitten.
Ff uploaden bij profotonet voor 15u, heb je ze morgen in de brievenbusquote:Op woensdag 25 maart 2015 07:34 schreef Butterflower het volgende:
Mooie boekjes!
Ik heb ook het geboortekaartje van S er in geplakt, leek me wel makkelijk voor het adres!
foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken
Hoop dat ik het niet vergeet
Thanks!quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:46 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ff uploaden bij profotonet voor 15u, heb je ze morgen in de brievenbus
Creatief is geen vereiste hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:18 schreef LuDann het volgende:
Oeh, tof idee!
Ik ga even heel hard nadenken of ik wel creatief genoeg ben hiervoor en of ik genoeg tijd heb. Over 2 dagen is de deadline voor aanmelden al he? En dan 5 dagen tot mijn boekje klaar moet zijn?
Ik ken alleen vrijwel niemand in OUD, behalve de mensen uit het Z&G topic.
ja precies dat!quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die 8 pagina's, dat zijn dus 4x2 pagina's?
In de OP staat 8 of 4 dubbele, maar ik snap het niet.
Ja, 4x2. (Zo lees ik het tenminste)quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die 8 pagina's, dat zijn dus 4x2 pagina's?
In de OP staat 8 of 4 dubbele, maar ik snap het niet.
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies dat!
Heb je de kleurplaat gespot?
nee joh, zoveel tijd heb ik niet eensquote:Op woensdag 25 maart 2015 08:57 schreef mousemicky het volgende:
SQ, was niet cynisch. In die van jou zit gewoon nu al 10 keer zo veel werk als in die van mij
Maar vandaag vrij en J. op KDV, ik ga ook maar eens aan de knutsel...
Jaaaah, J. kan al heel goed tekenen hoor. Ik heb vorige week een tekening gekregen met papa, mama, J en poes er op het is maar goed dat oma dat er bij vertelde...quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga mn baby gewoon in jullie boekjes laten verven met zn voetjes.
En dan glitterpoeder erop!quote:Op woensdag 25 maart 2015 09:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga mn baby gewoon in jullie boekjes laten verven met zn voetjes.
wat flauw zeg!quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:30 schreef mousemicky het volgende:
Ja, ik had dus tot vanochtend alleen die rechterpagina's, maar dat was toch wat saai. Mijn neurotische ik wou t overzichtelijk houden. Dus nu maar aan t knippen en plakken geslagen, en ik kreeg er lol in (en ruzie met de plakband, moet toch echt maar lijm gaan kopen....)
Ik hoop niet dat iedereen nu 16 pagina's verwacht hoor, dat ga ik tijdtechnisch niet redden denk ik...
Jij kunt toch gewoon een paar van die supertoffe kleurplaten toevoegenquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik moet ook nog wel wat tweaken geloof ik.
Ik heb even terug gelezen, ik zie dat het eigenlijk alleen voor bekenden van OUD is. En dat ben ik niet. Het is idd een stuk persoonlijk dan ik dacht. Jammer de pammer dus, maar lekker meelurken is ook leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Creatief is geen vereiste hoor, als je maar denkt van ongv 8 boekjes 8 pagina's te kunnen vullen.
En qua kennen, that is up to you. Het heeft natuurlijk wel een persoonlijke grondslag.
Weet ook niet wanneer je ud is en hoe ver je bent met babyspul regelen.
Kortom, aan mij heb je nog niks..
foto's printen op werk, foto's printen op werk...
ja, dit dusquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:49 schreef mousemicky het volgende:
Huh, LuDann, maar jij schrijft toch al een tijd mee bij Z&G? Je hoeft echt geen jarenlange track record te hebben lijkt me. 't Is meer dat t een beetje vreemd is als er opeens mensen meedoen die nog maar 2 keer iets gepost hebben in OUD...
Dus als je mee wilt doen, gewoon doen toch?
Noh ik ken je wel hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:03 schreef LuDann het volgende:
Oh, oke, lief van jullie.Voor mij is het lastig inschatten wanneer je nu een ''bekende'' bent. Zo veel post ik niet en voornamelijk in Z&G. Ik lurk wel veel en daardoor ken ik sommige users wel van naam die mij helemaal niet zullen herkennen. Vandaar.
En ik dacht dat iemand een aantal posts terug zich ook terugtrok omdat ze maar in 1 topic post? Dat kan ook over iets anders gegaan zijn, maar dat is een beetje raden voor mij.
Ik ga er nog even over nadenken, het is best een commitment en ik wil niet dat het aanvoelt als een ''moetje''. Maar het blijft vooralsnog een erg tof idee.
In dei nomine feliciter, die kennikquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:20 schreef mousemicky het volgende:
Ok, gepimpt (t ging idd snel met behulp van wat knip-en-plakwerk)
Heb wat dingen geblurred, hoef niet al mijn persoonlijke info hier op fok!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In het eerste topic, als een van de eerstenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh... Ik heb van jou niks voorbij zien komen??
Ik vind m leuk hoor!!quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
In het eerste topic, als een van de eersten
Maar ik zal mijn onzekerheid opzij zetten en mijn best doen, het lijkt me wel heel leuk
Hier dus:
OUD / Round Robin 2015
Maar moet nog even verder aan de slag
quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het hartstikke leuk en vrolijk hoor majo!
quote:
Geen reden om onzeker te zijn dusquote:
Bij de Bijenkorf verkopen ze prima boekjes en anders kun je ze ook online bestellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 16:53 schreef LuDann het volgende:
Ik heb net voor 30 euro aan knutselspullen gekocht. Kan moeilijk nog zeggen dat ik niet mee wil doen, want zonde van de spullen.![]()
![]()
Schrijf mij ook maar op dus! Ik denk dat ik het wel ga redden allemaal, onverwachte zaken daargelaten.
Heb alleen nog geen boekje gevonden. Vandaag de Bruna, kantoorboekhandel en Big Bazaar afgeweest, nergens A5 zonder lijntjes.
Oh tanks, die zien er leuk uit.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.paperstories.n(...)240-blanco-pagina-s/ bijvoorbeeld
Ja! 1 groep van 17, maar dan moeten we wel de doorlooptijd verkorten naar 1 week per boekje, anders duurt het zo langquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:12 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh tanks, die zien er leuk uit.![]()
Anders doe je 1 groepje van 17?*ziet ramp aankomen*
en minder pagina's, anders past ut nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:30 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja! 1 groep van 17, maar dan moeten we wel de doorlooptijd verkorten naar 1 week per boekje, anders duurt het zo lang
4 per persoon, dan hebben we dat gezeur niet van 8 bladzijden niet vol krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en minder pagina's, anders past ut niet
en zaten ook foam regenbogen bij (en een lilleke wizzardquote:Op donderdag 26 maart 2015 01:22 schreef Hilzillah het volgende:
Die wil ik Faz! Ik hou van eenhoornsén glitters!
![]()
Die plaatjes vond ik dan weer niet in de foldersquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:28 schreef Radyhyn het volgende:
Bwehehe dat heb ik van de week toevallig ook op de 'likes' pagina in mijn boekje gezet... unicorns, rainbows and glitter
Ik verheug me op jouw bijdrage in mijn boekje hè!quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:41 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
en zaten ook foam regenbogen bij (en een lilleke wizzard)
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik verheug me op jouw bijdrage in mijn boekje hè!
Ja! Als ik morgen beetje op tijd uit mn werk kan geraken ga ii nog gauw even de stad in denk ik!quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie nu bij flying tiger zwarte gebonden blanco boekjes voor 3 euro. Wie nog zoekt
Thanksquote:
Hihi thanksquote:Op donderdag 26 maart 2015 20:28 schreef Radyhyn het volgende:
Gaaafff MaJo!
Muse!
Beatles
Het zijn ook niet echt voorkeuren hoor.. maar meer dingen die ik leuk vind enzo
Heb je iets soortgelijks?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:40 schreef Hilzillah het volgende:
Majo, ik kan geen foto maken want boekje niet thuis.... Maar 2 zielen, again hè!
doen we morgen!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maarreee. Als er 30 maart verzonden moet worden, wordt het dan geen tijd om groepjes te gaan maken... ???
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maarreee. Als er 30 maart verzonden moet worden, wordt het dan geen tijd om groepjes te gaan maken... ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |