Ik ben ook nog niet van een lichting dus dan zijn wij samen weer een lichtingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:25 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben nog helemaal niet van een lichting..
Ik heb in mijn boekje gewoon een lijstje gemaakt met de dingen waar ik input voor zou willen.. iets totaal anders mag natuurlijk ook!
Oeh dat is een goeie tipquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh jongens, ik heb net de action leeggekocht. En, tip van flip, het rek met de verfkleur- en behangsamples bij de Praxis leeggeroofd
. Gratisch gekleurd papier
.
nee, ik zou nog wat bij kopenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het wel genoeg zijn?
..
As usual sla ik weer een beetje door
Daar kun je amper twee pagina's mee vullen woman.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het wel genoeg zijn?
..
As usual sla ik weer een beetje door
Ok!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:02 schreef BlueEyes het volgende:
XM als (ALS) ik mee zou doen zou ik nu al willen dat ik in jouw groepje kwam. Ben erg benieuwd naar je creativiteit!
Godnonde ja, of die receptkaartjes van de appiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:04 schreef Skittles het volgende:
Of meegappen bij willekeurige bouwmarkt. Voor recepten de Allerhande. Gratiesch
Dan doe je toch mee tot aan geboorte en beloof je plechtig dat als de mini er is het boekje dat je in je bezit hebt naar de volgende de sturen. Kan je daarna overgeslagen worden in de verzending.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:11 schreef L-E het volgende:
Ik moet stoppen met meelezen hier. Lijkt me nog steeds zooo leuk maar gezien de verzenddata en mijn ud ben ik bang zo iemand te worden die hier boekjes van anderen gaat hoarden omdat er een baby tussendoor komt
Voor het laatst gezien bij de bioscoop. Sprokkelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godnonde ja, of die receptkaartjes van de appie
Of van die boomerangkaarten, bestaan die nog?![]()
ik verzamelde thema's vroegerquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Voor het laatst gezien bij de bioscoop. Sprokkelen
Jaaaaaaaa! Babettequote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verzamelde thema's vroeger
"Mijn naam is babette en mijn zieke geest huist in een gezond lichaam"
een medekennerquote:
Deze?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verzamelde thema's vroeger
"Mijn naam is babette en mijn zieke geest huist in een gezond lichaam"
ermahgerd *print*quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:34 schreef Skittles het volgende:
[..]
Deze?![]()
http://cards.boomerang.nl/Babette-9/3334
Quote for het nageslachtquote:
Ik zet je meteen in de OP zodat je niet meer kunt ontglippenquote:
Yay wat veel nieuwe aanwas op het momentquote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:51 schreef JufMariska het volgende:
Ohhh jongens, ik ga er waarschijnlijk spijt van krijgen, maar ik ga me toch ook aanmeldenHoiiiii! boomerang trok me over de streep
Ik zou ook niet opnieuw beginnen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de stad afgelopen op zoek naar een boekje zonder lijntjes. Niet gevonden helaas. En kom erachter dat het papier ook vrij dun is, dus ik voorzie veel plakwerk in mijn boekje. Het zij zo, ik ben nu al een eind op weg, ga niet opnieuw beginnen.
Dat. En heul duur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:42 schreef Radyhyn het volgende:
Jammer Room. Is de post-verbinding zo slecht tussen NO-NL en andersom? Net zoals in Griekenland.. dat je een kaartje stuurt en het kaartje pas aankomt bij de ontvanger als je al 2 weken terug bent van vakantie
hoe duur dan? Lijkt me best leuk als mijn boekje in Noorwegen belandtquote:
Boven de 300 gram kost het mij 10E om te versturen. Helaaschquote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe duur dan? Lijkt me best leuk als mijn boekje in Noorwegen belandt![]()
Ik heb dit weekend eindelijk weer tijd om verder te gaan met mijn boekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |