ik ben de kaartjes nog aan het schrijvenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk! Nu is de beslissing om wel of niet mee te doen voor mij gemaakt.
Noh das makkelijk! Komt goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, je hebt het adres van degene na jou in de lijst nodig! Daar stuur je steeds de boekjes heen!
Dus die persoon moet je even een PM/DM sturen en dan moet het goed komen
Ja, dat moet wel gaan lukken hequote:
Dat komt vanzelf goed joh, met de introstukjes en het posten hierquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:
Thanks SQ! Alleen alle meiden die ik ken uit WOHTS zitten in het andere groepjehad gehoopt in ieder geval wat aansluiting in mijn groepje te hebben
Ik ben ook heel leuk hoor!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:
Thanks SQ! Alleen alle meiden die ik ken uit WOHTS zitten in het andere groepjehad gehoopt in ieder geval wat aansluiting in mijn groepje te hebben
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi!!! Ik ben van 1981, maar ik wil graag het middelbare school meisje even boven halen. Ik zou heul graag bij Majo in het groepje komen(het is zo net de gymnastiek les
) zou er iemand met mij of haar willen ruilen?
Zo niet, dan niet hè. Hoeven geen ingewikkelde toestanden uitgehaald te worden
Ik deel jullie Beatles liefde dus ik ga niet weg uit m'n groepjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het niet lukt snap ik dat ook maar zou het wel heel fijn vinden met hilz samen in een groepje
En dat jullie allemaal lief zijn en ik jullie ga kennen door de boekjes geloof ik graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop