Oh ja adresquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat ik m'n boekje niet op tijd op de post kan doen omdat het niet af is![]()
ik vind het echt lastig om te bedenken was nou precies de bedoeling is, googlen op art journalling vind ik behoorlijk intimiderendMaar goed, ik heb me ingehouden vandaag, wilde al een nieuw boekje kopen omdat ik de pagina met m'n adres al niet goed gelukt vond
nee man, zie je hoe scheef mijn P.h.ilips logo isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef mousemicky het volgende:
Oh my, ik overweeg nu serieus om me terug te trekken...
plak er iets overheen! En anders snij je er een bladzijde uit toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil ook opnieuw beginnenik vind 1 pagina niet goes gelukt namelijk. Heb nog reserve boekjes.
Waaaauw, ik vind deze super tof!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, mijn boekje is er klaar voor!
[ afbeelding ]
Zie je wel, niks high end super perfect
Ik ook, het is wel duidelijk dat ik de kneus van het groepje ben. Dat niemand op mijn foto heeft gereageerd zegt al genoeg denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef mousemicky het volgende:
Oh my, ik overweeg nu serieus om me terug te trekken...
Huh... Ik heb van jou niks voorbij zien komen??quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook, het is wel duidelijk dat ik de kneus van het groepje ben. Dat niemand op mijn foto heeft gereageerd zegt al genoeg denk ik![]()
Kooknie!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh... Ik heb van jou niks voorbij zien komen??
+1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En kunnen we allemaal wat minder onzeker godwaterregallemaal doen? Als je gewoon lekker prutst is het goed toch
? Komt altijd wel wat leuks uit. Je krijgt geen portfolioeindgesprek en niemand wordt boos als je buiten de lijntjes kleurt of je glitterstickers (
) scheef zitten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En kunnen we allemaal wat minder onzeker godwaterregallemaal doen? Als je gewoon lekker prutst is het goed toch
? Komt altijd wel wat leuks uit. Je krijgt geen portfolioeindgesprek en niemand wordt boos als je buiten de lijntjes kleurt of je glitterstickers (
) scheef zitten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
) scheef zitten.
Ff uploaden bij profotonet voor 15u, heb je ze morgen in de brievenbusquote:Op woensdag 25 maart 2015 07:34 schreef Butterflower het volgende:
Mooie boekjes!
Ik heb ook het geboortekaartje van S er in geplakt, leek me wel makkelijk voor het adres!
foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken foto's laten afdrukken
Hoop dat ik het niet vergeet
Thanks!quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:46 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ff uploaden bij profotonet voor 15u, heb je ze morgen in de brievenbus
Creatief is geen vereiste hoorquote:Op woensdag 25 maart 2015 01:18 schreef LuDann het volgende:
Oeh, tof idee!
Ik ga even heel hard nadenken of ik wel creatief genoeg ben hiervoor en of ik genoeg tijd heb. Over 2 dagen is de deadline voor aanmelden al he? En dan 5 dagen tot mijn boekje klaar moet zijn?
Ik ken alleen vrijwel niemand in OUD, behalve de mensen uit het Z&G topic.
ja precies dat!quote:Op woensdag 25 maart 2015 08:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die 8 pagina's, dat zijn dus 4x2 pagina's?
In de OP staat 8 of 4 dubbele, maar ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |