quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef elamanilo het volgende:
(en nu twijfel ik ook, nu XM en L-E meedoen en Roomsnoes misschien....!)
Waar doel je op? Want waar het twee pagina's terug over ging had niets te maken met iets wat eerder ergens anders is gebeurd. Sterker nog, er was helemaal niets aan de hand. Ik opperde iets en daar werd iets emotioneel op gereageerd, that is all volgens mij?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:54 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje stom om 2 pagina's na een rel erop terug te komen, maar (ja, maar ja) ik doe het toch. Waarom een rel die ergens anders begonnen is hier opnieuw uitvechten. Ik vind het zo onnodig om iemand ergens anders opnieuw met zn alle aan te vallen. Krijg er een beetje een lagere school déjà vu van om eerlijk te zijn.
Ik heb in het babytopic ruzie gemaakt met GM.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jongens laat me niet m`n modcape aan moeten doen vandaag, ik heb daar toch helemaal geen tijd voor
Hillzillah waar doel je precies op?
Mijnes ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zulke hogere wiskunde kan mijn hooft nog niet aan, kwak
^^quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zulke hogere wiskunde kan mijn hooft nog niet aan, kwak
Ja maar jij KAN dat !quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:29 schreef elamanilo het volgende:
(en nu twijfel ik ook, nu XM en L-E meedoen en Roomsnoes misschien....!)
Ik wil geen party pooier zijn. Maar ik vond het juist heel leuk om de boekjes Door te bladeren en daarom wat inspiratie uit op te doen..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:28 schreef elamanilo het volgende:
Losse bladeren versturen als brief Room? En naar jou ook, dan moet je ze zelf inplakken en anderen die van jouMaar de rest kan gewoon binnen NL zn boekje versturen?!
Ik liep serieus te denken "waarom.moeten er blaadjes naar mijn exquote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik wil geen party pooier zijn. Maar ik vond het juist heel leuk om de boekjes Door te bladeren en daarom wat inspiratie uit op te doen..
Anyway.. het boekje van room kan gewoon in NL circuleren lijkt me.. alleen de laatste moet em dan wel naar norge sturen.. ( of naarviemand die in norge op vakantie te gaat tzt)
Room kan evt wel losse blaadjes sturen naar de x van kwak ..
Anniequote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ja leuk Room! Met losse blaadjes!
Even praktisch:
Als t lijstje is:
A
B
Room
X
Dan stuurt a het boekje naar b, b het boekje naar x alvast voor de volgende ronde, x het boekje naar a en stuurt room losse blaadjes naar b? Of naar x die ze in t boekje van b plakt?
En x stuurt losse blaadjes voor rooms boekje naar room?
Ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2015 14:13 schreef MaJo het volgende:
Ik snap nog minder van dit verhaal dan dat van kwak
Ik stuur saar wel langsquote:Op zondag 15 maart 2015 11:05 schreef Hilzillah het volgende:
Edit: wat gm zelf zegt.
Ik heb gisteren zóveel knutselspulletjes gekocht dat ik met de Senn tot zijn 10e, ieder weekeind kan knutselen![]()
Zelfs als Saar mee zou knutselen dan is er nog genoegquote:Op zondag 15 maart 2015 12:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik stuur saar wel langs
al heb ik ook heeeeel veel troepjes..
quote:Op zondag 15 maart 2015 12:15 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Zelfs als Saar mee zou knutselen dan is er nog genoegIk vind het ZO leuk!!
dan kun je best iets in de brievenbus gooien toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:13 schreef Barreltje het volgende:
Overigens. . Maandag 25 mei is 2e pinksterdag..
Naast dus maandag 27 april..
Dan is bij ons niks open hoorquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kun je best iets in de brievenbus gooien toch?
The presurequote:Op woensdag 18 maart 2015 16:32 schreef L-E het volgende:
Zeg me dat ik niet de enige ben die nog niet is begonnen
Ik heb gister finally een boekje gekocht, dat zit nog in het plasticquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:32 schreef L-E het volgende:
Zeg me dat ik niet de enige ben die nog niet is begonnen
Zie post boven jequote:Op woensdag 18 maart 2015 18:01 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik heb gister finally een boekje gekocht, dat zit nog in het plastic(Flying Tiger
)
Jouw boekje, jouw ideeën toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:23 schreef Hilzillah het volgende:
De voorpagina is 'af'.![]()
En de rest.... Schrijf je wat over jezelf? Wat je leuk vind enz? Of ook knutseldingen?
Oh ja adresquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zie het zo gebeuren dat ik m'n boekje niet op tijd op de post kan doen omdat het niet af is![]()
ik vind het echt lastig om te bedenken was nou precies de bedoeling is, googlen op art journalling vind ik behoorlijk intimiderendMaar goed, ik heb me ingehouden vandaag, wilde al een nieuw boekje kopen omdat ik de pagina met m'n adres al niet goed gelukt vond
nee man, zie je hoe scheef mijn P.h.ilips logo isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef mousemicky het volgende:
Oh my, ik overweeg nu serieus om me terug te trekken...
plak er iets overheen! En anders snij je er een bladzijde uit toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil ook opnieuw beginnenik vind 1 pagina niet goes gelukt namelijk. Heb nog reserve boekjes.
Waaaauw, ik vind deze super tof!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, mijn boekje is er klaar voor!
[ afbeelding ]
Zie je wel, niks high end super perfect
Ik ook, het is wel duidelijk dat ik de kneus van het groepje ben. Dat niemand op mijn foto heeft gereageerd zegt al genoeg denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:46 schreef mousemicky het volgende:
Oh my, ik overweeg nu serieus om me terug te trekken...
Huh... Ik heb van jou niks voorbij zien komen??quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook, het is wel duidelijk dat ik de kneus van het groepje ben. Dat niemand op mijn foto heeft gereageerd zegt al genoeg denk ik![]()
Kooknie!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh... Ik heb van jou niks voorbij zien komen??
+1quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:28 schreef Razztwizzle het volgende:
En kunnen we allemaal wat minder onzeker godwaterregallemaal doen? Als je gewoon lekker prutst is het goed toch
? Komt altijd wel wat leuks uit. Je krijgt geen portfolioeindgesprek en niemand wordt boos als je buiten de lijntjes kleurt of je glitterstickers (
) scheef zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |