abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2015 @ 05:48:54 #51
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150588224
De whut?!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 13 maart 2015 @ 06:43:06 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588339
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 05:47 schreef El_Matador het volgende:
Abortuspillen? Wist niet dat die bestonden.

Maar ja, de initiële fout ligt natuurlijk bij de vrouw. Zij had gewoon anticonceptie moeten slikken.
En als ze dat niet doet (je weet dat die kans groot is, ze heeft immers al een kind van je terwijl dat niet de bedoeling was), dan is het nog steeds niet jouw eigen verantwoordelijkheid dat ze niet (weer) zwanger wordt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150588358
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 06:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

En als ze dat niet doet (je weet dat die kans groot is, ze heeft immers al een kind van je terwijl dat niet de bedoeling was), dan is het nog steeds niet jouw eigen verantwoordelijkheid dat ze niet (weer) zwanger wordt?
Dat het 1e kind ook een ongelukje was heb ik niet zo begrepen.

Het is misschien niet netjes van de man om het zo opgelost te hebben maar als de vrouw er geen blijvende schade aan overhield vind ik niet dat hij straf verdient.

Vrouwen hebben hier nou eenmaal onevenredig veel macht.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:04:05 #54
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150588414
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 06:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat het 1e kind ook een ongelukje was heb ik niet zo begrepen.

Het is misschien niet netjes van de man om het zo opgelost te hebben maar als de vrouw er geen blijvende schade aan overhield vind ik niet dat hij straf verdient.

Vrouwen hebben hier nou eenmaal onevenredig veel macht.
een rubber om zijn knuppel is minimaal net zo goed zijn verantwoording.
Sporten voor Sophia
pi_150588435
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:04 schreef Toekito het volgende:

[..]

een rubber om zijn knuppel is minimaal net zo goed zijn verantwoording.
Daar gaat het niet om. zij heeft de macht mbt het kind, hij niet.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 13 maart 2015 @ 07:15:53 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588471
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan moet hij zorgen dat ze niet zwanger wordt.

Als het er niet is ben je ook niet afhankelijk van de macht van een ander.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:17:23 #57
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150588477
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

makkelijk gedacht.
Sporten voor Sophia
pi_150588487
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 05:47 schreef El_Matador het volgende:
Abortuspillen? Wist niet dat die bestonden.

Maar ja, de initiële fout ligt natuurlijk bij de vrouw. Zij had gewoon anticonceptie moeten slikken.
ja, waarom moet ze dat?
compact en kleverig.
pi_150588503
Overigens is het niet zo héél gemakkelijk om n man die er niks nee te maken wil hebben te dwingen te betalen. Kan me zi voorstellen dat er ook n hoop vroiwen zijn die de moeite er niet voor willen doen. Maar goed, geen cijfers enzo.
compact en kleverig.
pi_150588508
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, waarom moet ze dat?
Omdat je een kind niet ongewenst geboren laat worden, dan ben je gewoon een laag wijf.

Het feministische Zweden kennende zal zij dan ook wel gelijk krijgen :r

pi_150588512
7 jaar :')
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:23:22 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_150588517
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef zuchtje het volgende:
Neem gewoon je verantwoordelijkheid, als je mans genoeg bent om je lul ergens in te steken waar 9 maanden later een baby uit kan komen.
:')
pi_150588528
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat je een kind niet ongewenst geboren laat worden, dan ben je gewoon een laag wijf.

Het feministische Zweden kennende zal zij dan ook wel gelijk krijgen :r
het is n kutstreek wat zij heeft gedaan, maar dat hij haar zwanger heeft gemaakt, is ook zijn verantwoordelijkheid. Waarom móet hij geen condoom dan?
En wat hij gedaan heeft goedkeuren is best erg... :{
compact en kleverig.
pi_150588554
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:04 schreef SpecialK het volgende:
Foute actie van die kerel natuurlijk... dat gezegd hebbende lijkt het me tijd voor wetgeving financiële abortus. Ben je in de toekomst van 99% van dit gezeik af.
Opzich een goed idee. Maar de oplossing ligt toch een fase eerder, als je geen kind wil niet (onveilig) neuken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150588562
Niet als er geen blijvende schade is.

De vrouw heeft 4 anticonceptie methoden, de man 1 (en de kerk uit maar das niet zo safe).

Maar ja, de man is schuldig aan zwangerschappen, terwijl de vrouw 4 methodes heeft en met de opmerking "zonder condoom kom je er niet in" nog zelfs een 5e.

Maar leg dat een feminist maar es uit, zinloos.

vrijdag 13 maart 2015 @ 07:33:56 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588582
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 22015 07:31 schreef El_Matador het volgende:

De vrouw heeft 4 anticonceptie methoden, de man 1 (en de kerk uit maar das niet zo safe).

Maar ja, de man is schuldig aan zwangerschappen, terwijl de vrouw 4 methodes heeft en met de opmerking "zonder condoom kom je er niet in" nog zelfs een 5e.

Ze is 20 en had al een kind (van dezelfde man, na een korte relatie), als ze dat kind nog borstvoeding geeft beperkt dat haar mogelijkheden tot anticonceptie al aardig...

[ Bericht 4% gewijzigd door Leandra op 13-03-2015 07:41:21 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588605
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is 20 en had al een kind (van dezelfde man, na een korte relatie), als ze dat kind nog borstvoeding geeft beperkt dat haar mogelijkheden tot anticonceptie al aardig...
Dan nog, ze kan zelf kiezen voor abortus, of morning after of zelfs die pil (wist niet dat die bestonden) of ze had nee moeten zeggen.

De cocktail mag je de man verwijten, alles ervoor is alleen de vrouw aan te rekenen.

pi_150588630
En als een vrouw beweert dat ze aan de pil is maar ze blijkt te liegen? Zou dat niet strafbaar moeten zijn?
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:41:37 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588631
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan nog, ze kan zelf kiezen voor abortus, of morning after of zelfs die pil (wist niet dat die bestonden) of ze had nee moeten zeggen.

De cocktail mag je de man verwijten, alles ervoor is alleen de vrouw aan te rekenen.
Je had het over anticonceptie...

De MAP en abortus zijn geen anticonceptie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588638
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:31 schreef El_Matador het volgende:

je hebt er alleen als man niks aan dat zij die mogelijkheden heeft als ze er niets mee doet. En dat is (helaas) haar keuze.
Dus zul je gewoon n condoom moeten gebruiken in dit soort gevallen. Zij is fout om niets te gebruiken idd, maar t lijkt mij dat hij wel had kunnen weten dat ze niet te vertrouwen was.

Wat deze man gedaan heeft, is net zo fout. Hij doet t zelfde als zij. :{

Wat hierboven gezegd wordt is niet eens n heel gek idee. Geef n man bedenktijd of hij ervoor wil zorgen (financieel) of niet als er geen relatie is ofzo.
compact en kleverig.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:43:34 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588644
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:41 schreef Stompzinnig het volgende:
En als een vrouw beweert dat ze aan de pil is maar ze blijkt te liegen? Zou dat niet strafbaar moeten zijn?
En wat als een man zegt gesteriliseerd te zijn en blijkt te liegen?
Zou dat niet strafbaar moeten zijn?

Als een vrouw dan zwanger wordt rolt iedereen over elkaar heen om te roepen wat voor domme koe het is hem op z'n woord te geloven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588648
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je had het over anticonceptie...

De MAP en abortus zijn geen anticonceptie.
Anti-foetusvorming dan.

Jij gaat al gelijk weer uit van borstvoeding.

Zelfs met condooms, die vrouw is toch baas over haar eigen kut, of niet?

Bij mij is het meestal andersom; zij: stop hem er maar in. Ik: hoho, ik doe even een jasje aan...

pi_150588652
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat als een man zegt gesteriliseerd te zijn en blijkt te liegen?
Zou dat niet strafbaar moeten zijn?

Als een vrouw dan zwanger wordt rolt iedereen over elkaar heen om te roepen wat voor domme koe het is hem op z'n woord te geloven.
Dan zou hij iig. verplicht moeten zijn de abortus te moeten betalen en als ze dat niet wil de kosten van het kind. IMHO.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:46:26 #74
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_150588656
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk heel eenzijdig gedacht. Het maakt niet uit of het over de man of de vrouw gaat. De kant die het slachtoffer is van een ongewenste situatie wordt altijd verteld dat ze dom zijnn

- Had je maar een condoom moeten gebruiken, man
- Had je maar de pil moeten gebruiken, vrouw.

Niet onnodig genderdiscriminatie betrekken bij iets wat universeel is. Victimblaming gaat beide kanten op.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:47:14 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588663
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Anti-foetusvorming dan.

Bij mij is het meestal andersom; zij: stop hem er maar in. Ik: hoho, ik doe even een jasje aan...
Nee, ik ga nergens vanuit, ik zei "als ze dat kind nog borstvoeding geeft beperkt dat haar mogelijkheden qua anticonceptie".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588667
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Anti-foetusvorming dan.

misschien doe ik te achterdochtig hoor, maar in dit geval ga ik er vanuit dat zij bewust niet aan anticonceptie heeft gedaan.
Wáárom zou ze dit zeggen als ze n kind wil? :?
Dat dat compleet fout is, klopt natuurlijk, maar daar heb je niks aan als man en zul je jezelf dus tegen moeten beschermen.
compact en kleverig.
pi_150588674
Als een vrouw een abortus mag weigeren, mag een man het kind weigeren te erkennen.

Maar zo zal het ultrafeministische Zweden wel niet werken dus koos deze man deze oplossing.

Niet chique, wel begrijpelijk.

vrijdag 13 maart 2015 @ 07:50:13 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588685
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:46 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Dan zou hij iig. verplicht moeten zijn de abortus te moeten betalen en als ze dat niet wil de kosten van het kind. IMHO.
Nou, dat maakt het dan eenvoudig; je hoeft alleen maar te stellen dat de ander dan kennelijk gelogen heeft over de gebruikte anticonceptie en je kunt je eigen verantwoordelijkheid volledig laten varen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588688
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:48 schreef El_Matador het volgende:
Als een vrouw een abortus mag weigeren, mag een man het kind weigeren te erkennen.

Maar zo zal het ultrafeministische Zweden wel niet werken dus koos deze man deze oplossing.

ook begrijpelijk dat n vrouw stiekem stopt met de pil dus, als ze n kind wil?

Die redenatie is net zo stom.
compact en kleverig.
pi_150588703
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ook begrijpelijk dat n vrouw stiekem stopt met de pil dus, als ze n kind wil?

Die redenatie is net zo stom.
Ik heb je net uitgelegd dat de vrouw ALLE macht heeft. ALLE. Ze kan ook zeggen; zonder rubber kom je er niet in. Deed ze niet, dan moet je ook niet klagen dat je zwanger kan raken.

vrijdag 13 maart 2015 @ 07:53:09 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588704
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:48 schreef El_Matador het volgende:

Het is Noorwegen.

En een abortus is een fysieke ingreep.. Beetje nasty als je min of meer door een ander gechanteerd kunt worden een fysieke ingreep te ondergaan, en dat terwijl die ander gewoon de mogelijkheid had de situatie te voorkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:55:07 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588715
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb je net uitgelegd dat de vrouw ALLE macht heeft. ALLE. Ze kan ook zeggen; zonder rubber kom je er niet in. Deed ze niet, dan moet je ook niet klagen dat je zwanger kan raken.
Ja, en als een vrouw "nee" zegt dan drammen mannen nooit door.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588719
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is Noorwegen.

En een abortus is een fysieke ingreep.. Beetje nasty als je min of meer door een ander gechanteerd kunt worden een fysieke ingreep je ondergaan, en dat terwijl die ander gewoon de mogelijkheid had de situatie te voorkomen.
Nou ja Noorwegen, zal niet veel anders zijn.

Ja, een abortus is fysiek, maar blijkbaar zijn die pillen er (das nieuw).

Nogmaals; als je je eigen kut wijd open spert voor een onbeschermde pik, moet je achteraf ook niet zeiken.

pi_150588728
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

daar klaagde zij ook niet over.
En daar klagen de vrouwen over wie ik t heb ook niet over. Die wíllen dat juist graag.
Daar zul je je als man vóóraf tegen moeten beschermen, want achteraf kan dat niet meer. Dat beetje macht heeft die man dan nog wel.

wat is daaraan moeilijk te begrijpen?
compact en kleverig.
pi_150588731
Wie zegt dat het rubbertje niet gescheurd is? 7 jaar is wel erg veel voor zoiets. Het is natuurlijk schandalig dat hij zulke maatregelen neemt, maar dat geldt ook voor de dame in kwestie om tegen zijn wil in het kind te houden.
pi_150588742
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en als een vrouw "nee" zegt dan drammen mannen nooit door.
Dan zeg je toch nog steeds nee? :?

Zinloos weer, de feministen met 5 machtsmiddelen en baas over hun eigen kut die de man de schuld geven. :')

Onvoorstelbaar voorspelbaar.

vrijdag 13 maart 2015 @ 07:59:22 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588755
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zinloos weer, de feministen met 5 machtsmiddelen en baas over hun eigen kut die de man de schuld geven. :')

Is ze nou ineens alleen zwanger geworden?

Hoe is ze zwanger geworden en wie wilde niet dat ze weer zwanger van hem werd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588760
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

daar klaagde zij ook niet over.
En daar klagen de vrouwen over wie ik t heb ook niet over. Die wíllen dat juist graag.
Daar zul je je als man vóóraf tegen moeten beschermen, want achteraf kan dat niet meer. Dat beetje macht heeft die man dan nog wel.

wat is daaraan moeilijk te begrijpen?
Een kind willen zonder dat het gewenst is door beide ouders is misdadig.

Dan wacht je maar een paar jaar tot je een gezonde relatie kan onderhouden.

pi_150588765
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

waar lees je dat ik hem de schuld geef?
Zíj is fout, want heeft ws gelogen over anticonceptiegebruik, of ze hebben t er niet over gehad gewoon.

Geen idee waarom je daar overheen leest. :')
compact en kleverig.
pi_150588769
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is ze nou ineens alleen zwanger geworden?

Hoe is ze zwanger geworden en wie wilde niet dat ze weer zwanger van hem werd?
Ja. Anno 2015 zijn er tig mogelijkheden om een ongewenst kind niet geboren te laten worden.

Doe je dat toch, ben je A) een bitch en B) mag je op de blaren zitten ook.

pi_150588772
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een kind willen zonder dat het gewenst is door beide ouders is misdadig.

Dan wacht je maar een paar jaar tot je een gezonde relatie kan onderhouden.
niemand zegt dat dat niet slecht is.
Ik zeg alleen dat het kán en gebeurt en dat je daar als man rekening mee zult moeten houden. (Nogmaals: helaas)
compact en kleverig.
pi_150588779
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja. Anno 2015 zijn er tig mogelijkheden om een ongewenst kind niet geboren te laten worden.

Doe je dat toch, ben je A) een bitch en B) mag je op de blaren zitten ook.
Wat versta jij onder op de blaren zitten?
compact en kleverig.
pi_150588817
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat versta jij onder op de blaren zitten?
Geen erkenning, geen steun en geen geld van de vader. Als je zelf domme keuzes maakt, mag je er voor opdraaien ook. Hoe triest ook voor het kind, maar dat is slechts de moeder aan te rekenen.

pi_150588821
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:31 schreef El_Matador het volgende:
2.
je kan als man condooms gebruiken (ook handig om geen SOA van je scharrel op te lopen)
je kan je laten steriliseren
pi_150588839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef zuchtje het volgende:
Neem gewoon je verantwoordelijkheid, als je mans genoeg bent om je lul ergens in te steken waar 9 maanden later een baby uit kan komen.
Niet altijd zo natuurlijk, stel je hebt een lange relatie, afgesproken vorm van anti conceptie is de pil en ze stop er ineens stiekem mee zonder dat je het weet.
Dan ben je als man zijnde ook genaaid en vader 9 maanden later.
pi_150588843
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen erkenning, geen steun en geen geld van de vader. Als je zelf domme keuzes maakt, mag je er voor opdraaien ook. Hoe triest ook voor het kind, maar dat is slechts de moeder aan te rekenen.
dat klopt, ben ik met je eens.

Ik vraag me af (en dat is n compleet zijpad) hoeveel vrouwen afzien van alimentatie omdat t veel gedoe is om dat te regelen als n man gewoon niet wil. (Ik kan persoonlijk zo vier gevallen noemen en geen enkele die de man uiteindelijk gedwongen heeft te gaan betalen, vandaar)
compact en kleverig.
pi_150588848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

2.
je kan als man condooms gebruiken (ook handig om geen SOA van je scharrel op te lopen)
je kan je laten steriliseren
Sterilisatie is geen optie want definitief. Condoom is net zo goed de verantwoordelijkheid van haar;

"luister, zonder rubber kom jij er niet in bij mij".

pi_150588859
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sterilisatie is geen optie want definitief. Condoom is net zo goed de verantwoordelijkheid van haar;

"luister, zonder rubber kom jij er niet in bij mij".
ja, maar, nogmaals, als zij n kind wil, gaat ze dat natuurlijk niet zeggen.
Dus is hij daarin eindverantwoordelijk.
compact en kleverig.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 08:11:20 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588860
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En zonder condoom een vrouw neuken waar je geen kinderen mee wilt is niet zo'n domme keuze waar je voor mag opdraaien?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588867
20 jaar en al een kind hebben, wow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')