misschien doe ik te achterdochtig hoor, maar in dit geval ga ik er vanuit dat zij bewust niet aan anticonceptie heeft gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anti-foetusvorming dan.
Jij gaat al gelijk weer uit van borstvoeding.
Zelfs met condooms, die vrouw is toch baas over haar eigen kut, of niet?
Bij mij is het meestal andersom; zij: stop hem er maar in. Ik: hoho, ik doe even een jasje aan...
Nou, dat maakt het dan eenvoudig; je hoeft alleen maar te stellen dat de ander dan kennelijk gelogen heeft over de gebruikte anticonceptie en je kunt je eigen verantwoordelijkheid volledig laten varen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan zou hij iig. verplicht moeten zijn de abortus te moeten betalen en als ze dat niet wil de kosten van het kind. IMHO.
ook begrijpelijk dat n vrouw stiekem stopt met de pil dus, als ze n kind wil?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:48 schreef El_Matador het volgende:
Als een vrouw een abortus mag weigeren, mag een man het kind weigeren te erkennen.
Maar zo zal het ultrafeministische Zweden wel niet werken dus koos deze man deze oplossing.
Niet chique, wel begrijpelijk.
Ik heb je net uitgelegd dat de vrouw ALLE macht heeft. ALLE. Ze kan ook zeggen; zonder rubber kom je er niet in. Deed ze niet, dan moet je ook niet klagen dat je zwanger kan raken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook begrijpelijk dat n vrouw stiekem stopt met de pil dus, als ze n kind wil?
Die redenatie is net zo stom.
Het is Noorwegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:48 schreef El_Matador het volgende:
Als een vrouw een abortus mag weigeren, mag een man het kind weigeren te erkennen.
Maar zo zal het ultrafeministische Zweden wel niet werken dus koos deze man deze oplossing.
Niet chique, wel begrijpelijk.
Ja, en als een vrouw "nee" zegt dan drammen mannen nooit door.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb je net uitgelegd dat de vrouw ALLE macht heeft. ALLE. Ze kan ook zeggen; zonder rubber kom je er niet in. Deed ze niet, dan moet je ook niet klagen dat je zwanger kan raken.
Nou ja Noorwegen, zal niet veel anders zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is Noorwegen.
En een abortus is een fysieke ingreep.. Beetje nasty als je min of meer door een ander gechanteerd kunt worden een fysieke ingreep je ondergaan, en dat terwijl die ander gewoon de mogelijkheid had de situatie te voorkomen.
daar klaagde zij ook niet over.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb je net uitgelegd dat de vrouw ALLE macht heeft. ALLE. Ze kan ook zeggen; zonder rubber kom je er niet in. Deed ze niet, dan moet je ook niet klagen dat je zwanger kan raken.
Dan zeg je toch nog steeds nee?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als een vrouw "nee" zegt dan drammen mannen nooit door.
Is ze nou ineens alleen zwanger geworden?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zeg je toch nog steeds nee?
Zinloos weer, de feministen met 5 machtsmiddelen en baas over hun eigen kut die de man de schuld geven.
Onvoorstelbaar voorspelbaar.
Een kind willen zonder dat het gewenst is door beide ouders is misdadig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar klaagde zij ook niet over.
En daar klagen de vrouwen over wie ik t heb ook niet over. Die wíllen dat juist graag.
Daar zul je je als man vóóraf tegen moeten beschermen, want achteraf kan dat niet meer. Dat beetje macht heeft die man dan nog wel.
wat is daaraan moeilijk te begrijpen?
waar lees je dat ik hem de schuld geef?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zeg je toch nog steeds nee?
Zinloos weer, de feministen met 5 machtsmiddelen en baas over hun eigen kut die de man de schuld geven.
Onvoorstelbaar voorspelbaar.
Ja. Anno 2015 zijn er tig mogelijkheden om een ongewenst kind niet geboren te laten worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ze nou ineens alleen zwanger geworden?
Hoe is ze zwanger geworden en wie wilde niet dat ze weer zwanger van hem werd?
niemand zegt dat dat niet slecht is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een kind willen zonder dat het gewenst is door beide ouders is misdadig.
Dan wacht je maar een paar jaar tot je een gezonde relatie kan onderhouden.
Wat versta jij onder op de blaren zitten?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. Anno 2015 zijn er tig mogelijkheden om een ongewenst kind niet geboren te laten worden.
Doe je dat toch, ben je A) een bitch en B) mag je op de blaren zitten ook.
Geen erkenning, geen steun en geen geld van de vader. Als je zelf domme keuzes maakt, mag je er voor opdraaien ook. Hoe triest ook voor het kind, maar dat is slechts de moeder aan te rekenen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat versta jij onder op de blaren zitten?
2.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:31 schreef El_Matador het volgende:
De vrouw heeft 4 anticonceptie methoden, de man 1 (en de kerk uit maar das niet zo safe).
Niet altijd zo natuurlijk, stel je hebt een lange relatie, afgesproken vorm van anti conceptie is de pil en ze stop er ineens stiekem mee zonder dat je het weet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef zuchtje het volgende:
Neem gewoon je verantwoordelijkheid, als je mans genoeg bent om je lul ergens in te steken waar 9 maanden later een baby uit kan komen.
dat klopt, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen erkenning, geen steun en geen geld van de vader. Als je zelf domme keuzes maakt, mag je er voor opdraaien ook. Hoe triest ook voor het kind, maar dat is slechts de moeder aan te rekenen.
Sterilisatie is geen optie want definitief. Condoom is net zo goed de verantwoordelijkheid van haar;quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
2.
je kan als man condooms gebruiken (ook handig om geen SOA van je scharrel op te lopen)
je kan je laten steriliseren
ja, maar, nogmaals, als zij n kind wil, gaat ze dat natuurlijk niet zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterilisatie is geen optie want definitief. Condoom is net zo goed de verantwoordelijkheid van haar;
"luister, zonder rubber kom jij er niet in bij mij".
En zonder condoom een vrouw neuken waar je geen kinderen mee wilt is niet zo'n domme keuze waar je voor mag opdraaien?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen erkenning, geen steun en geen geld van de vader. Als je zelf domme keuzes maakt, mag je er voor opdraaien ook. Hoe triest ook voor het kind, maar dat is slechts de moeder aan te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |