abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150588667
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Anti-foetusvorming dan.

Jij gaat al gelijk weer uit van borstvoeding.

Zelfs met condooms, die vrouw is toch baas over haar eigen kut, of niet?

Bij mij is het meestal andersom; zij: stop hem er maar in. Ik: hoho, ik doe even een jasje aan...
misschien doe ik te achterdochtig hoor, maar in dit geval ga ik er vanuit dat zij bewust niet aan anticonceptie heeft gedaan.
Wáárom zou ze dit zeggen als ze n kind wil? :?
Dat dat compleet fout is, klopt natuurlijk, maar daar heb je niks aan als man en zul je jezelf dus tegen moeten beschermen.
compact en kleverig.
pi_150588674
Als een vrouw een abortus mag weigeren, mag een man het kind weigeren te erkennen.

Maar zo zal het ultrafeministische Zweden wel niet werken dus koos deze man deze oplossing.

Niet chique, wel begrijpelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:50:13 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588685
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:46 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Dan zou hij iig. verplicht moeten zijn de abortus te moeten betalen en als ze dat niet wil de kosten van het kind. IMHO.
Nou, dat maakt het dan eenvoudig; je hoeft alleen maar te stellen dat de ander dan kennelijk gelogen heeft over de gebruikte anticonceptie en je kunt je eigen verantwoordelijkheid volledig laten varen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150588688
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:48 schreef El_Matador het volgende:
Als een vrouw een abortus mag weigeren, mag een man het kind weigeren te erkennen.

Maar zo zal het ultrafeministische Zweden wel niet werken dus koos deze man deze oplossing.

ook begrijpelijk dat n vrouw stiekem stopt met de pil dus, als ze n kind wil?

Die redenatie is net zo stom.
compact en kleverig.
pi_150588703
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ook begrijpelijk dat n vrouw stiekem stopt met de pil dus, als ze n kind wil?

Die redenatie is net zo stom.
Ik heb je net uitgelegd dat de vrouw ALLE macht heeft. ALLE. Ze kan ook zeggen; zonder rubber kom je er niet in. Deed ze niet, dan moet je ook niet klagen dat je zwanger kan raken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 13 maart 2015 @ 07:53:09 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588704
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:48 schreef El_Matador het volgende:

Het is Noorwegen.

En een abortus is een fysieke ingreep.. Beetje nasty als je min of meer door een ander gechanteerd kunt worden een fysieke ingreep te ondergaan, en dat terwijl die ander gewoon de mogelijkheid had de situatie te voorkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 13 maart 2015 @ 07:55:07 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588715
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb je net uitgelegd dat de vrouw ALLE macht heeft. ALLE. Ze kan ook zeggen; zonder rubber kom je er niet in. Deed ze niet, dan moet je ook niet klagen dat je zwanger kan raken.
Ja, en als een vrouw "nee" zegt dan drammen mannen nooit door.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588719
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is Noorwegen.

En een abortus is een fysieke ingreep.. Beetje nasty als je min of meer door een ander gechanteerd kunt worden een fysieke ingreep je ondergaan, en dat terwijl die ander gewoon de mogelijkheid had de situatie te voorkomen.
Nou ja Noorwegen, zal niet veel anders zijn.

Ja, een abortus is fysiek, maar blijkbaar zijn die pillen er (das nieuw).

Nogmaals; als je je eigen kut wijd open spert voor een onbeschermde pik, moet je achteraf ook niet zeiken.

pi_150588728
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

daar klaagde zij ook niet over.
En daar klagen de vrouwen over wie ik t heb ook niet over. Die wíllen dat juist graag.
Daar zul je je als man vóóraf tegen moeten beschermen, want achteraf kan dat niet meer. Dat beetje macht heeft die man dan nog wel.

wat is daaraan moeilijk te begrijpen?
compact en kleverig.
pi_150588731
Wie zegt dat het rubbertje niet gescheurd is? 7 jaar is wel erg veel voor zoiets. Het is natuurlijk schandalig dat hij zulke maatregelen neemt, maar dat geldt ook voor de dame in kwestie om tegen zijn wil in het kind te houden.
pi_150588742
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en als een vrouw "nee" zegt dan drammen mannen nooit door.
Dan zeg je toch nog steeds nee? :?

Zinloos weer, de feministen met 5 machtsmiddelen en baas over hun eigen kut die de man de schuld geven. :')

Onvoorstelbaar voorspelbaar.

vrijdag 13 maart 2015 @ 07:59:22 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588755
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zinloos weer, de feministen met 5 machtsmiddelen en baas over hun eigen kut die de man de schuld geven. :')

Is ze nou ineens alleen zwanger geworden?

Hoe is ze zwanger geworden en wie wilde niet dat ze weer zwanger van hem werd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588760
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

daar klaagde zij ook niet over.
En daar klagen de vrouwen over wie ik t heb ook niet over. Die wíllen dat juist graag.
Daar zul je je als man vóóraf tegen moeten beschermen, want achteraf kan dat niet meer. Dat beetje macht heeft die man dan nog wel.

wat is daaraan moeilijk te begrijpen?
Een kind willen zonder dat het gewenst is door beide ouders is misdadig.

Dan wacht je maar een paar jaar tot je een gezonde relatie kan onderhouden.

pi_150588765
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

waar lees je dat ik hem de schuld geef?
Zíj is fout, want heeft ws gelogen over anticonceptiegebruik, of ze hebben t er niet over gehad gewoon.

Geen idee waarom je daar overheen leest. :')
compact en kleverig.
pi_150588769
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is ze nou ineens alleen zwanger geworden?

Hoe is ze zwanger geworden en wie wilde niet dat ze weer zwanger van hem werd?
Ja. Anno 2015 zijn er tig mogelijkheden om een ongewenst kind niet geboren te laten worden.

Doe je dat toch, ben je A) een bitch en B) mag je op de blaren zitten ook.

pi_150588772
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een kind willen zonder dat het gewenst is door beide ouders is misdadig.

Dan wacht je maar een paar jaar tot je een gezonde relatie kan onderhouden.
niemand zegt dat dat niet slecht is.
Ik zeg alleen dat het kán en gebeurt en dat je daar als man rekening mee zult moeten houden. (Nogmaals: helaas)
compact en kleverig.
pi_150588779
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja. Anno 2015 zijn er tig mogelijkheden om een ongewenst kind niet geboren te laten worden.

Doe je dat toch, ben je A) een bitch en B) mag je op de blaren zitten ook.
Wat versta jij onder op de blaren zitten?
compact en kleverig.
pi_150588817
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat versta jij onder op de blaren zitten?
Geen erkenning, geen steun en geen geld van de vader. Als je zelf domme keuzes maakt, mag je er voor opdraaien ook. Hoe triest ook voor het kind, maar dat is slechts de moeder aan te rekenen.

pi_150588821
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 07:31 schreef El_Matador het volgende:
De vrouw heeft 4 anticonceptie methoden, de man 1 (en de kerk uit maar das niet zo safe).
2.
je kan als man condooms gebruiken (ook handig om geen SOA van je scharrel op te lopen)
je kan je laten steriliseren
pi_150588839
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef zuchtje het volgende:
Neem gewoon je verantwoordelijkheid, als je mans genoeg bent om je lul ergens in te steken waar 9 maanden later een baby uit kan komen.
Niet altijd zo natuurlijk, stel je hebt een lange relatie, afgesproken vorm van anti conceptie is de pil en ze stop er ineens stiekem mee zonder dat je het weet.
Dan ben je als man zijnde ook genaaid en vader 9 maanden later.
pi_150588843
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen erkenning, geen steun en geen geld van de vader. Als je zelf domme keuzes maakt, mag je er voor opdraaien ook. Hoe triest ook voor het kind, maar dat is slechts de moeder aan te rekenen.
dat klopt, ben ik met je eens.

Ik vraag me af (en dat is n compleet zijpad) hoeveel vrouwen afzien van alimentatie omdat t veel gedoe is om dat te regelen als n man gewoon niet wil. (Ik kan persoonlijk zo vier gevallen noemen en geen enkele die de man uiteindelijk gedwongen heeft te gaan betalen, vandaar)
compact en kleverig.
pi_150588848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

2.
je kan als man condooms gebruiken (ook handig om geen SOA van je scharrel op te lopen)
je kan je laten steriliseren
Sterilisatie is geen optie want definitief. Condoom is net zo goed de verantwoordelijkheid van haar;

"luister, zonder rubber kom jij er niet in bij mij".

pi_150588859
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sterilisatie is geen optie want definitief. Condoom is net zo goed de verantwoordelijkheid van haar;

"luister, zonder rubber kom jij er niet in bij mij".
ja, maar, nogmaals, als zij n kind wil, gaat ze dat natuurlijk niet zeggen.
Dus is hij daarin eindverantwoordelijk.
compact en kleverig.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 08:11:20 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150588860
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 08:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En zonder condoom een vrouw neuken waar je geen kinderen mee wilt is niet zo'n domme keuze waar je voor mag opdraaien?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150588867
20 jaar en al een kind hebben, wow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')