Nee, in dit topic wilde ik geen mening vormen. Dit staat in NWS, en wordt ook als feit gebracht door onze Ser Ciappelletto, onze huis-scepticus voor wat betreft homeopathie. Ik heb de beste man al eerder mogen ontmoeten in soortgelijke discussies.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja, omdat je topics opent waarin je een mening wel vormen of iets wil weten en vervolgens ga je krampachtig je eigen mening verdedigen, ook al liggen er harde feiten op tafel
wetenschap is een meningquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Ja jullie kunnen wel weer met wetenschappelijke onderzoekjes komen (wat ook maar de mening is van 1 persoon) maar feit blijft dat miljoenen mensen op aarde (zoals ik) er baat bij hebben, en dat betekent dat het werkt. Heb er vrede mee en ga verder met je leven.
Miljoenen mensen ter wereld hebben baat van bidden. Werkt dat ook?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Ja jullie kunnen wel weer met wetenschappelijke onderzoekjes komen (wat ook maar de mening is van 1 persoon) maar feit blijft dat miljoenen mensen op aarde (zoals ik) er baat bij hebben, en dat betekent dat het werkt. Heb er vrede mee en ga verder met je leven.
draai er maar weer omheenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Als homeopatie zou werken, waarom blijkt dat nooit uit dubbelblind gerandomiseerd onderzoek?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt, door deze post is mijn hoofdpijn ineens weg. Blijkt toch weer dat lachen het beste medicijn is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:38 schreef Mani89 het volgende:
maar toch voer je op dezelfde manier de discussie als normaalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, in dit topic wilde ik geen mening vormen. Dit staat in NWS, en wordt ook als feit gebracht door onze Ser Ciappelletto, onze huis-scepticus voor wat betreft homeopathie. Ik heb de beste man al eerder mogen ontmoeten in soortgelijke discussies.
Je schrijft zelf dat ze er baat bij hebben. Dus je geeft het antwoord al.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Miljoenen mensen ter wereld hebben baat van bidden. Werkt dat ook?
Waarom ga jij er bij voorbaat vanuit dat ik haar heb? Dat vind ik nogal kortzichtig en nodeloos kwetsend en confronterend voor mensen die ongewenst kaal zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mono, niet om het een of ander, maar kam jij je haren wel zonder in een boek te hebben nageplozen of dat wel mág, of kan?
Je moet je niet blindstaren op wetenschap, er zijn nou eenmaal onverklaarbare dingen op deze aarde waar de wetenschap nog geen antwoord voor heeft.quote:
Misschien wel, bewijs eens dat het niet werkt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Miljoenen mensen ter wereld hebben baat van bidden. Werkt dat ook?
Had je nog meer argumenten dan constant dezelfde drogredenering te spammen in dit topic?quote:
Ja, dat kan misschien wel kloppen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
maar toch voer je op dezelfde manier de discussie als normaal
En nog steeds ben jij niet in staat inhoudelijk een discussie te voeren. Zwaktebodquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Tip voor de komende discussie-tijgers: blijf bij PietVerdriet vragen naar zijn persoonlijke ervaringen op het gebied van onverklaarbare zaken. Dat trekt ie niet.
Piet
Prima toch ? Geen gezondheid schadende bijwerkingen en dat is een groot pluspunt.quote:
Oh, dit gaat over een andere discussie denk ik?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom ga jij er bij voorbaat vanuit dat ik haar heb? Dat vind ik nogal kortzichtig en nodeloos kwetsend en confronterend voor mensen die ongewenst kaal zijn.
Het is geen drogredenering en jij hebt er geen antwoord opquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Had je nog meer argumenten dan constant dezelfde drogredenering te spammen in dit topic?
Oké dan: *miljoenen mensen denken baat te hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je schrijft zelf dat ze er baat bij hebben. Dus je geeft het antwoord al.
Nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, dit gaat over een andere discussie denk ik?
Mijn antwoord is mijn persoonlijke ervaring, en dat van miljoenen mensen. Die houd ik hoger in aanzien dan een meningkje van ene Pietverdriet van het FOK! forum.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is geen drogredenering en jij hebt er geen antwoord op
Aha en jij weet het beter dan al die mensen bij elkaar? Je voelt je wel erg verheven.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké dan: *miljoenen mensen denken baat te hebben
Jouw eigen ervaring is een beter argument dan dubbelblind gerandomiseerd peer reviewed onderzoek?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn antwoord is mijn persoonlijke ervaring, en dat van miljoenen mensen. Die houd ik hoger in aanzien dan een meningkje van ene Pietverdriet van het FOK! forum.
[..]
Aha en jij weet het beter dan al die mensen bij elkaar? Je voelt je wel erg verheven.
Ik trek dat soort offtopic ge-emmer anders ook niet. Reageer eens op inhoud.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Tip voor de komende discussie-tijgers: blijf bij PietVerdriet vragen naar zijn persoonlijke ervaringen op het gebied van onverklaarbare zaken. Dat trekt ie niet.
Piet
Same old, same oldquote:
Sorry chef. Dat zit er niet meer in. Anders nog iets chef?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik trek dat soort offtopic ge-emmer anders ook niet. Reageer eens op inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |