ik raad geen slechte spellen aanquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idem dito.
Ik hoop dat ie goed is anders ga ik kinderen slaan.
Kenshi ziet juist niets meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Kenshi vind ik niet jammer ..., maarja zo zie je maar weer.
quote:
Boon en co kennende zit er wel verschil in. Het was iig een stuk vloeiender op gamescom, waar ze een versie speelbaar hadden. Dat vond ik al zo fijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:55 schreef Gh0stface het volgende:
[..]ben blij dat je de pun intended door had. Anyway hoop niet dat die een waste of slot is met Takeda er in nu.... hopen dat er een redelijk verschil zit in hun moveset dus
Je bedoelt de gameplay? Inderdaad, dat is eigenlijk waar ik het meest enthousiast over ben. De fighting is veel vloeiender en sneller dan MK9 en dat is precies zoals het hoort!quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boon en co kennende zit er wel verschil in. Het was iig een stuk vloeiender op gamescom, waar ze een versie speelbaar hadden. Dat vond ik al zo fijnen nu is het zoveel maanden later, dus het kan alleen maar beter worden
Geen langzame gameplayquote:
gast, dit is niet ietsje versneld of zoquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Geen langzame gameplay(hoewel het ietsjes lijkt doorgespoeld).
Mooi dat het "YOU DIED" scherm nog hetzelfde is, leuke herinneringen aan![]()
Heb de alpha gespeeld, kan mij niet herinneren dat ik zo spastisch met de camera kon bewegen hoor (laatste seconde)quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
gast, dit is niet ietsje versneld of zodie 40 uur komt gewoon door de traagheid
spel was ook speelbaar op gamescom (ook publiek) dus het is al bekend hoe snel alles gaat
Tot wanneer? Ben zondagmiddag pas thuis en kan de game niet via mobiel kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Sleeping Dogs Definitive edition nu 12 euro op PSN.
Kopen of niet?
Volgende week Woensdag 23.59 uur. Dus tijd zatquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tot wanneer? Ben zondagmiddag pas thuis en kan de game niet via mobiel kopen.
Ik beschouwde het meer als Yakuza: Hong Kong. Vechten staat echt centraal.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs is best cool. Combat is stukken beter dan in GTA. Rijden is wel weer slechter, zeker op een motor.
Setting erg gaaf wel.
Ik vind het prima. Ben niet zo'n graphics hoer.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:39 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik beschouwde het meer als Yakuza: Hong Kong. Vechten staat echt centraal.
Hoe zijn de graphics op de PS4? Ik hoorde dat deze wat tegenvallen in HD?
Ga hem ook halen. Ik vond Yakuza: Ishin ook prima uitzien, en dat is ook een HD-versie van een PS3 game.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het prima. Ben niet zo'n graphics hoer.
Lekker hoor.quote:
Begin is met Dying light, Farcry4 en Drive club.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:01 schreef Typisch het volgende:
PS4 kk console gvd niks op te spelen AAA-titels waar blijven jullie?
heb net driveclub overgenomen van Jimbo, vind t tot nog toe een beetje saai en statisch en had het ook wel mooier verwacht..quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Begin is met Dying light, Farcry4 en Drive club.
Ja, spreekt mij allemaal niet aan en dan krijg ik ook nog eens indies bij de PS+ games.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Begin is met Dying light, Farcry4 en Drive club.
Hoe ver ben je?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb net driveclub overgenomen van Jimbo, vind t tot nog toe een beetje saai en statisch en had het ook wel mooier verwacht..
ik werd er ook niet echt door gegrepen. 2-3 avondjes geprobeerd en toen niet meer gespeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 13:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb net driveclub overgenomen van Jimbo, vind t tot nog toe een beetje saai en statisch en had het ook wel mooier verwacht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |