Ik wacht met smart tot FF Type-0 op de mat valtquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:07 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ben benieuwd of FF type zero leuk zal zijn. Misschien dat ik daar maar het geld bedoeld voor Bloodborne aan uitgeef.![]()
Ben ook erg benieuwd naar King's Quest.
Weekje wachten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 17:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik wacht met smart tot FF Type-0 op de mat valt
Je upload notificaties staan volquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:01 schreef Typisch het volgende:
PS4 kk console gvd niks op te spelen AAA-titels waar blijven jullie?
Nog steeds mijn most anticipated game, maar dat sonya en cage 2 slots innemen terwijl cassie al een combinatie van hun moves heeft vind ik gewoon jammer aangezien het steeds onwaarschijnlijker wordt dat Smoke er in komtquote:
Volgens mij kom je dan later in de cheater en glitch pool.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nieuwe GTA Online sad trombone glitch... haal nu iedere 4 minuten $37k binnen
Welnee.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:32 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Volgens mij kom je dan later in de cheater en glitch pool.
Ik vind het ook jammer dat Johnny Cage, Sonya, Jax en Kenshi erin zitten maar deze trailer heeft het leed wel iets verzacht moet ik zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nog steeds mijn most anticipated game, maar dat sonya en cage 2 slots innemen terwijl cassie al een combinatie van hun moves heeft vind ik gewoon jammer aangezien het steeds onwaarschijnlijker wordt dat Smoke er in komt
geen MS exclusive meer....quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef poker4lifee het volgende:
in an interview with IGN today, Respawn Entertainment Founder and CEO Vince Zampella confirmed that Titanfall 2 is in development for the PlayStation 4, Xbox One, and PC.
Was al bekend, ze zeiden bij release van TF1 al dat de exclusiviteitsdeal maar voor 1 game was, en dat een eventuele TF2 ook naar ps4 zou komen.quote:
toen was het zo van, eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Was al bekend, ze zeiden bij release van TF1 al dat de exclusiviteitsdeal maar voor 1 game was, en dat een eventuele TF2 ook naar ps4 zou komen.
Hopelijk hebben ze geleerd van Titanfall 1. Leek mij wel geinig, maar was alleen Call of Duty deathmatch + mechs.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef poker4lifee het volgende:
in an interview with IGN today, Respawn Entertainment Founder and CEO Vince Zampella confirmed that Titanfall 2 is in development for the PlayStation 4, Xbox One, and PC.
Kenshi vind ik niet jammer maar had ik niet verwacht omdat Takeda er al in zit, maarja zo zie je maar weer. Gelukkig komen er nog veel meer chars + DLC maarja als Smoke er niet in zit baal ik pas 't hardst, dan maar een andere main zoeken :pquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat Johnny Cage, Sonya, Jax en Kenshi erin zitten maar deze trailer heeft het leed wel iets verzacht moet ik zeggen.
verhaal erg tof imoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs is best cool. Combat is stukken beter dan in GTA. Rijden is wel weer slechter, zeker op een motor.
Setting erg gaaf wel.
Ben nog niet ver in het verhaal, maar de potentie is er.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:56 schreef poker4lifee het volgende:
Helldivers maar eens halen
[..]
verhaal erg tof imo
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef Tortugal het volgende:
Heb Sleeping Dogs zojuist ook binnengehaald.
Idem dito.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:13 schreef Tortugal het volgende:
Heb Sleeping Dogs zojuist ook binnengehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |