Jammer dat die Hazard niet kan ballen, heeft Chelsea de volgende ronde gekost.quote:
DAT OOKquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Belangrijker: CHELSEA IS ERUIT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jahoor, maar ik was 100% voor PSG.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van de penalty van Hazard?
Lawlquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat die Hazard niet kan ballen, heeft Chelsea de volgende ronde gekost.
Net als de matige keepersactie van Courtois bij de 2-2 uiteraard.
Van die reclame ga ik woest op de afstandsbediening rammen,.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef KingRoland het volgende:
ik haat die reclame van IEDEREEN IS VAN DE WERELD, DE WERELD IS VAN IEDEREEN
Ik heb hem bijna de hele wedstrijd niet gezien,.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef Robar het volgende:
Ik vind dat jullie stelselmatig de inbreng van Greg negeren. dat verdient hij niet.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef Robar het volgende:
Ik vind dat jullie stelselmatig de inbreng van Greg negeren. dat verdient hij niet.
Hoeveel rode kaarten voor haren trekken en krabben?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef eenjongen... het volgende:
Ik floot meisjes D1 tegen D3 toch een stuk beter dan Kuipers deze wedstrijd, maarja bij mij stond er ook geen druk op.
Live televisiequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef KingRoland het volgende:
kut RECLAME WIJ WILLEN BAYERN HOERENNOS
Nog geneukt?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef eenjongen... het volgende:
Ik floot meisjes D1 tegen D3 toch een stuk beter dan Kuipers deze wedstrijd, maarja bij mij stond er ook geen druk op.
Precies 0quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel rode kaarten voor haren trekken en krabben?
Meer voor dreigen met ontvrienden op facebook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel rode kaarten voor haren trekken en krabben?
Welke leeftijd is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef eenjongen... het volgende:
Kom nou zeg... Dat is hooguit geel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meer voor dreigen met ontvrienden op facebook.
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Is Robben nu al geblesseerd tot de finale?
Waarom heb je die hossel niet gezet dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:29 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg wel een blikje cola
Sure, even naar die dokter met zn gekke tools en 6 weken later heb je een scheur zo groot als de grandcanyonquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Blessure van Robben is niet zo erg zeggen ze.
Ik ga niets jynxen.
Als ze nou een jaar of 4/5 ouder waren geweest had er bij mij wel druk op gestaan denk.quote:
quote:
en dan gaat die dokter huilie huilie doen dat hij geen bedankje heeft gekregen op de Nederlandse televisie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sure, even naar die dokter met zn gekke tools en 6 weken later heb je een scheur zo groot als de grandcanyon
Ja, dan zekerquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ze nou een jaar of 4/5 ouder waren geweest had er bij mij wel druk op gestaan denk.
En dan moet Nederland een vriendschappelijke wedstrijd spelen tegen Shakhtar in dat oorlogsgebied.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en dan gaat die dokter huilie huilie doen dat hij geen bedankje heeft gekregen op de Nederlandse televisie.
9 maandenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:35 schreef KingRoland het volgende:
Moeten we een jaar wachten tot de samenvatting of hoe zit dat
Media zijn nooit objectief...quote:
Beste club met de beste trainer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef KingRoland het volgende:
FC BAYERN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe volgende keer een spoiler anders.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zou Courtois korter of langer zijn dan deze kat?
[ afbeelding ]
denk het welquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zou Courtois korter of langer zijn dan deze kat?
[ afbeelding ]
Kutplaatjequote:
Die van mij is al 3 en een half jaar hetzelfde formaat anders..quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lang leve de steeds groter wordende schermen.
Word het niet eens tijd voor een update dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij is al 3 en een half jaar hetzelfde formaat anders..
Hij doet het nog dus nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd voor een update dan?
Naar Pierre luisterenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Pierre wil alle mensen van #teamkuipers maanden schorsen
Pierre is dan ook geestesziek.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:41 schreef Sked het volgende:
Pierre wil alle mensen van #teamkuipers maanden schorsen
Nopequote:
Nee, 7-7 nu.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft Chelsea de pingels inmiddels al gewonnen?
Heb je al eens een lul in je mannenkutje gehad?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft Chelsea de pingels inmiddels al gewonnen?
Nou nou nou.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb je al eens een lul in je mannenkutje gehad?
Watquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee, ik houd me niet zo bezig met homoseksuele taferelen. Maar als jij je bij de uitvoering daarvan op je gemak voelt zal ik je daar verder niet om veroordelen hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Scott Sterlingquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef hottentot het volgende:
Voor de mensen die een shootout willen.
Legendarisch filmpje
Ik heb meer dan een minuut hardop gelachen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef hottentot het volgende:
Legendarisch filmpje
Vast niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
zei iemand tijdens chelsea - psg dat bayern met 7-0 zou winnen?
Mwoah, met Bayern kan het altijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
zei iemand tijdens chelsea - psg dat bayern met 7-0 zou winnen?
Viesdikquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:48 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb zin in van die koekjes met aan 1 kant chocola
Geflatteerde zege van Bayern inderdaad, Sjachtar zou hebben gewonnen als ze geen rode kaart hadden gehad.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef hottentot het volgende:
Legendarisch filmpje
Had het over Robben.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geflatteerde zege van Bayern inderdaad, Sjachtar zou hebben gewonnen als ze geen rode kaart hadden gehad.
JUICHENquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:50 schreef KingRoland het volgende:
Het valt mee met Robben.
Wij kunnen nu allemaal rustig slapen.
wtfquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef hottentot het volgende:
Legendarisch filmpje
Fake, maar zeer goed gedaan.quote:
Ik had het ook pas bij de 2e door.quote:
samen met zlatanquote:
Slapen. Morgen werken manquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef eenjongen... het volgende:
Wat gaan jullie nu met jullie leven doen?
Goed plan, ik doe mee.quote:
Slapen, trusten iedereen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef eenjongen... het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geflatteerde zege van Bayern inderdaad, Sjachtar zou hebben gewonnen als ze geen rode kaart hadden gehad.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik had het ook pas bij de 2e door.
Echt geweldig gedaan.
Als er mensen van meer grappige voetbal filmpjes houden, dit is al bijna 20 jaar mijn favoriet.
"Mein mein liebe Sportfreunde" en ik moet al lachen. Werner
quote:
vreselijkquote:
fokken en jij hans?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef eenjongen... het volgende:
net klaar van werkquote:
ik ga zo pittenquote:
Juichenquote:
ben moequote:
Heerlijk tochquote:
slapenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |