Jammer dat die Hazard niet kan ballen, heeft Chelsea de volgende ronde gekost.quote:
DAT OOKquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Belangrijker: CHELSEA IS ERUIT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jahoor, maar ik was 100% voor PSG.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je genoten van de penalty van Hazard?
Lawlquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat die Hazard niet kan ballen, heeft Chelsea de volgende ronde gekost.
Net als de matige keepersactie van Courtois bij de 2-2 uiteraard.
Van die reclame ga ik woest op de afstandsbediening rammen,.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef KingRoland het volgende:
ik haat die reclame van IEDEREEN IS VAN DE WERELD, DE WERELD IS VAN IEDEREEN
Ik heb hem bijna de hele wedstrijd niet gezien,.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef Robar het volgende:
Ik vind dat jullie stelselmatig de inbreng van Greg negeren. dat verdient hij niet.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:24 schreef Robar het volgende:
Ik vind dat jullie stelselmatig de inbreng van Greg negeren. dat verdient hij niet.
Hoeveel rode kaarten voor haren trekken en krabben?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef eenjongen... het volgende:
Ik floot meisjes D1 tegen D3 toch een stuk beter dan Kuipers deze wedstrijd, maarja bij mij stond er ook geen druk op.
Live televisiequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef KingRoland het volgende:
kut RECLAME WIJ WILLEN BAYERN HOERENNOS
Nog geneukt?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef eenjongen... het volgende:
Ik floot meisjes D1 tegen D3 toch een stuk beter dan Kuipers deze wedstrijd, maarja bij mij stond er ook geen druk op.
Precies 0quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel rode kaarten voor haren trekken en krabben?
Meer voor dreigen met ontvrienden op facebook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoeveel rode kaarten voor haren trekken en krabben?
Welke leeftijd is dat?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:27 schreef eenjongen... het volgende:
Kom nou zeg... Dat is hooguit geel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meer voor dreigen met ontvrienden op facebook.
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Is Robben nu al geblesseerd tot de finale?
Waarom heb je die hossel niet gezet dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:29 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg wel een blikje cola
Sure, even naar die dokter met zn gekke tools en 6 weken later heb je een scheur zo groot als de grandcanyonquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Blessure van Robben is niet zo erg zeggen ze.
Ik ga niets jynxen.
Als ze nou een jaar of 4/5 ouder waren geweest had er bij mij wel druk op gestaan denk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |