Uiteraard wordt Van Gastel dan de hoofdtrainer. Die heeft jaren ervaring in de jeugdopleiding waar hij uiterst succesvol was en heeft het diploma om hoofdtrainer te worden. Volgens mij heeft Van Bronckhorst dat niet toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:45 schreef eight het volgende:
[..]
Wel fijn dat van Geel meteen aangeeft dat Gio en JP de hoofdkanditaten zijn.
Vraag me af wie van de 2 dan officieel hoofdtrainer wordt. Ik vermoed JP.
Ik denk dat Immers veel belangrijker is dan mensen beweren. Hij geeft veel goede passes en stoort ook goed. Imo moet je hem (sowieso 1 seizoen) aanhouden.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:12 schreef koosfransoos het volgende:
Als je Te Vrede deze zomer kan lozen en daarmee misschien een klein deel van het salaris van Kazim kan betalen zou dat fantastisch zijn.
Verder Kuyt en Kazim ook gewoon halen, dan heb je Guidetti en Kazim voor de spitspositie en Kuyt/Bilal/Boėtius voor rechtsbuiten en Manu/Boėtius/Bilal voor linksbuiten. Dan is het ook niet zo'n heel groot probleem als Boėtius weg gaat deze zomer. Sleegers kan een eventueel vertrek van Boėtius opvangen.
Verder gaan op het middenveld Clasie (vrij zeker), Immers (misschien) en Vilhena (misschien) weg. Ik zou Immers lekker laten gaan en dan een basis vormen met Toornsta/Vilhena en El Ahmadi. Verder moet er dan wel echt iets bij op het middenveld. Er vanuitgaande dat Karsdorp de nieuwe rechtsback is heb je dan eigenlijk maar 3 middenvelders (plus misschien wat jeugdspelers).
Achterin wellicht een ervaren centrale verdediger halen en een rechtsback mits Wilkshere niet blijft. Verder de ontwikkeling van Hardeveld bij Utrecht in de gaten houden. Heeft een contract tot 2016 en heeft jaren in de Feyenoord jeugd gespeeld.
Wie stuurt dit even naar van Geel?
Jawel, Gio heeft 2 jaar geleden het papiertje gehaald.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard wordt Van Gastel dan de hoofdtrainer. Die heeft jaren ervaring in de jeugdopleiding waar hij uiterst succesvol was en heeft het diploma om hoofdtrainer te worden. Volgens mij heeft Van Bronckhorst dat niet toch?
Dit is de post van het jaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat Immers veel belangrijker is dan mensen beweren. Hij geeft veel goede passes en stoort ook goed. Imo moet je hem (sowieso 1 seizoen) aanhouden.
Goede passes ja?quote:Op zondag 15 maart 2015 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat Immers veel belangrijker is dan mensen beweren. Hij geeft veel goede passes en stoort ook goed. Imo moet je hem (sowieso 1 seizoen) aanhouden.
Mag je doen, maar probeer eens objectief naar hem te kijken, als je dat lukt...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is de post van het jaar.
Deze ga ik printen en boven mijn bed hangen om iedere avond lachend in slaap te vallen.
Uiteraard. Hoe je het ook wendt of keert, hij blijft een van de dragende spelersquote:Op zondag 15 maart 2015 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We hebben Karsdorp nu voor rechtsback dus ik denk niet dat er een nieuwe rechtsback komt. Zyiech zou van mij wel erbij mogen komen voor het middenveld omdat je dan eindelijk weer eens wat creativiteit hebt lopen daar.. maar ik denk niet dat hij komt.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou overigens Wilkshire wel behouden maar desondanks wel een rechtsback aantrekken. Dan hebben we Wilkshire voor op de bank.
Hij werkt ook zo hard.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uh, Vilhena wil zelf helemaal niet verlengen.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena zou ik ook behouden maar zeker niet voor de basis
Ook prima. Al komen we dan wat krap in de middenvelders.quote:Op zondag 15 maart 2015 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh, Vilhena wil zelf helemaal niet verlengen.
WAT LUL JIJ MAN.....quote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef TC03 het volgende:
[..]?
Van Gastel is paar jaartjes ouder dan Van Bronckhorst, heeft meer ervaring en bovendien heeft Van Bronckhorst de persoonlijkheid van een deurmat.
Pelle gaat volgend jaar lekker geld tellen in Qatarquote:Op zondag 15 maart 2015 14:45 schreef Muto het volgende:
Pellč op de bank bij Southampton. Misschien kunnen we hem wel terughalen.
Gewoon Pellč in de spits met Guidetti en Kuyt in een vrije rol rondom Pellč.
Godverdomme, kanjerzooi. Die gaan ook geen punten meer verspelen.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
De snavels staan op 1-3.. (dit boeit niemand)
Behoorlijk open wedstrijd. Kan zomaar weer een 3-3 wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
De snavels staan op 1-3.. (dit boeit niemand)
Was toch allang duidelijk dat wij die niet meer gaan achterhalen?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Godverdomme, kanjerzooi. Die gaan ook geen punten meer verspelen.
Dat zeker, maar is toch altijd lekker als de joden verliezen. Dacht ook echt dat ze niet gingen winnen van Heerenveen dus, vandaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was toch allang duidelijk dat wij die niet meer gaan achterhalen?
Wij moeten zelf notabene nog uit naar AZ, Groningen en Zwolle.
Hoe goed je voetbalt zegt niks over je trainerskwaliteiten. Van Gastel heeft WIjnaldum etc. in de jeugd nog getraind en is op alle vlakken meer ervaren.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ MAN.....
Gio is een internationale bekende voetballer, heeft jaren in Engeland gevoetbald, heeft de europacup 1 gewonnen bij Barcelona, en is jaren de aanvoerder van het Nederlandse elftal geweest.....
Hoe dom ben je man, Ik zou voor de uitstraling GIo hoofdtrainer maken. Die heeft tactische meer in huis dan van Gastel.
Ik snap sowieso niet waarom van Gastel het moet worden, was toch gewoon een doorsnee voetballer met goede stofzuigerkwaliteiten, meer was hij niet. Geen echte tacticus.
Ik sla van Bronckhorst hoger aan, zeker met zijn ervaring op internationale vlak en met de toptrainers waarmee hij gewerkt heeft.
GIO is ook EEEN ECHTE FEYENOORDER DIE VANAF DE F-JES bij Feyenoord heeft gevoetbald. Ik gun het hem meer.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat zeker, maar is toch altijd lekker als de joden verliezen. Dacht ook echt dat ze niet gingen winnen van Heerenveen dus, vandaar.
het duo koeman en pelle terughalenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:45 schreef Muto het volgende:
Pellč op de bank bij Southampton. Misschien kunnen we hem wel terughalen.
Gewoon Pellč in de spits met Guidetti en Kuyt in een vrije rol rondom Pellč.
Op welke vlakken heb je het over?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe goed je voetbalt zegt niks over je trainerskwaliteiten. Van Gastel heeft WIjnaldum etc. in de jeugd nog getraind en is op alle vlakken meer ervaren.
nee dat is je moederquote:Op zondag 15 maart 2015 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Is klaasweetalles de nieuwe helpmefok ofzo, aka Feyenoord mongool?
Bal is rond, dit, datquote:Op zondag 15 maart 2015 16:34 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Over een kleine twee uur weten we het.
Verlies dus?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan helaas niet kijken maar het wordt toch een zaadpot. 1-0
DM enzoquote:
Ik denk dat ze hem nu gwn als wisselspeler zien en dat hij er alleen in komt als Karsdorp geblesseerd/geschorst is.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:38 schreef Merkie het volgende:
Is Wilkshire nog steeds geblesseerd of gewoon te slecht?
Ligt al een hele tijd kunstgrasquote:Op zondag 15 maart 2015 16:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Hebben ze nu een kunstmatje liggen in Dordt of gewoon een prima veld?
Het is een prima kunst matquote:Op zondag 15 maart 2015 16:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Hebben ze nu een kunstmatje liggen in Dordt of gewoon een prima veld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |