Hoe goed je voetbalt zegt niks over je trainerskwaliteiten. Van Gastel heeft WIjnaldum etc. in de jeugd nog getraind en is op alle vlakken meer ervaren.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAT LUL JIJ MAN.....
Gio is een internationale bekende voetballer, heeft jaren in Engeland gevoetbald, heeft de europacup 1 gewonnen bij Barcelona, en is jaren de aanvoerder van het Nederlandse elftal geweest.....
Hoe dom ben je man, Ik zou voor de uitstraling GIo hoofdtrainer maken. Die heeft tactische meer in huis dan van Gastel.
Ik snap sowieso niet waarom van Gastel het moet worden, was toch gewoon een doorsnee voetballer met goede stofzuigerkwaliteiten, meer was hij niet. Geen echte tacticus.
Ik sla van Bronckhorst hoger aan, zeker met zijn ervaring op internationale vlak en met de toptrainers waarmee hij gewerkt heeft.
GIO is ook EEEN ECHTE FEYENOORDER DIE VANAF DE F-JES bij Feyenoord heeft gevoetbald. Ik gun het hem meer.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat zeker, maar is toch altijd lekker als de joden verliezen. Dacht ook echt dat ze niet gingen winnen van Heerenveen dus, vandaar.
het duo koeman en pelle terughalenquote:Op zondag 15 maart 2015 14:45 schreef Muto het volgende:
Pellè op de bank bij Southampton. Misschien kunnen we hem wel terughalen.
Gewoon Pellè in de spits met Guidetti en Kuyt in een vrije rol rondom Pellè.
Op welke vlakken heb je het over?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe goed je voetbalt zegt niks over je trainerskwaliteiten. Van Gastel heeft WIjnaldum etc. in de jeugd nog getraind en is op alle vlakken meer ervaren.
nee dat is je moederquote:Op zondag 15 maart 2015 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Is klaasweetalles de nieuwe helpmefok ofzo, aka Feyenoord mongool?
Bal is rond, dit, datquote:Op zondag 15 maart 2015 16:34 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Over een kleine twee uur weten we het.
Verlies dus?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan helaas niet kijken maar het wordt toch een zaadpot. 1-0
DM enzoquote:
Ik denk dat ze hem nu gwn als wisselspeler zien en dat hij er alleen in komt als Karsdorp geblesseerd/geschorst is.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:38 schreef Merkie het volgende:
Is Wilkshire nog steeds geblesseerd of gewoon te slecht?
Ligt al een hele tijd kunstgrasquote:Op zondag 15 maart 2015 16:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Hebben ze nu een kunstmatje liggen in Dordt of gewoon een prima veld?
Het is een prima kunst matquote:Op zondag 15 maart 2015 16:46 schreef Pokkelmans het volgende:
Hebben ze nu een kunstmatje liggen in Dordt of gewoon een prima veld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |